Autor Tema: GRID Autosport  (Posjeta: 23995 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #30 u: Svibanj 28, 2014, 19:21:20 »
Ima dva pogleda z kabine, taj dashboard view i iza volana.

Dobra bu igra, samo da ne bu bugova. Split screen ludilo bu.

Offline Thergothon

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #31 u: Svibanj 28, 2014, 19:24:30 »
Ima dva pogleda z kabine, taj dashboard view i iza volana.

Nemam volje sve gledati, u kojoj minuti se vidi taj pogled?
Već sam pomislil da je kamera onak naprijed nabijena jer nemaju u potpunosti modeliranu unutrašnjost.
« Zadnja izmjena: Svibanj 28, 2014, 19:26:04 od Thergothon »

Offline ManTheRamparts

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #32 u: Svibanj 28, 2014, 19:38:20 »
Potvrđeno je još prije i prikazano isto.

Jedino mislim da ne budu baš detaljne kabine, al neki osnovni (ne crnilo) detalji su nutra. I brijem da zato bude ona glupost kaj se blura kabina, fokus bla bla.

Offline ManTheRamparts

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #33 u: Svibanj 29, 2014, 10:27:21 »
GRID Autosport - Gameplay Video (Interior View pt. 1) - YouTube


Puno materijala ima, od jučer je krenul media blowout.

Offline CROKiXi

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #34 u: Lipanj 25, 2014, 16:49:03 »
Zaigrao neko?  kava1
"Straights are for fast cars, turns are for fast drivers." ~Colin McRae

Origin -> CRO_KiX1
Steam -> CRO_KiX1

Offline Cole™

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #35 u: Lipanj 25, 2014, 17:16:59 »
Ja ću krenut kroz par sati.  shy1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Cole™

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #36 u: Lipanj 25, 2014, 20:07:14 »
Odigrao tri utrke u karijeri i po ovome što vidim, ovo je najbolja Codemasterova igra u jako dugo vremena.
Pravi nasljednik originalnog GRID-a i vraćanje na staru slavu TOCA serijala.

GRID Autosport | Badass overtake

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #37 u: Lipanj 25, 2014, 20:44:01 »
Igram većinu dana i igra je i više nego dostojan nasljednik TOCA serijala, sadržajna i jako zabavna uz pravilan pristup. Nostalgično kukanje i referiranje na TOCA-u može konačno postati prošlost, ali naravno da neće pošto je popularno pljuvati po Codemastersu, a internet povodljivost svakodnevnica bez obzira na realno trenutno stanje.

I dalje je to arkada koja ne pokušava simulirati vožnju, već utrkivanje i to odrađuje jako dobro. Ono automatsko driftanje iz drugog GRIDA je nestalo i može se normalno voziti. Nema onog osjećaja kao u Dirtu da inercija apsolutno ne postoji tj. da zavoje možeš svladati jednostavnim otpuštanjem gasa. Isključivanjem asistencija treba paziti na blokiranje kotača, idealne točke kočenja, s jačim autima na oversteer u sporijim zavojima itd. Mačji kašalj za sve simoljupce i daleko od neke neviđene satisfakcije tijekom vožnje, ali dovoljno dobro da se ne svrsta u bezmozgovne arkadetine koje prkose svim zakonima fizike. Ono što pruža dobar osjećaj utrkivanja je izazovna umjetna inteligencija koja grize, napada i brani ovisno o situaciji. Na neke veće đubretarske poteze s njihove strane još nisam naletio, samo u situacijama gdje sam puno brži auto pokušao svim snagama zadržati iza sebe tj. na samom početku (very hard težina) dok mi je trebalo privikavanja na vozni model koji ima svoja pravila. Donekle dosljedan realnim zakonima fizike u osonovnom pristupu, ali da bi ostao konkurentan na zadnjoj težini treba napustiti simulacijski pristup (profinjeno doziranje gasa i kočnice u zavojima i općenito izbiti iz glave da je fokus na grip vožnju nužno najbrži put do postolja) tijekom vožnje.

U opcijama se može namjestiti dužina utrke, što je odlična stvar za ljude (poput mene) koji mrze ultra kratke utrke od 3 kruga koje se forsiraju na početku svake racing igre. Može se staviti najviše x5 i tada se već prva utrka vozi 15 krugova. Kolorit je normalniji nego prije, razlika u voznim osobinama se osjeti ovisno o vrsti pogona i klasi vozila itd. Jedino im zamjeram jer unutrašnjost vozila nije detaljno modelirana. Postoji cockpit kamera, ali je unutražnjost jako zblurana. Uz pravi pristup je igra dušu dala za ove ljetne dane dok se čeka na pCARS i druge simulacije koje bi me trebale vratiti za volan.
« Zadnja izmjena: Lipanj 25, 2014, 21:19:17 od Thergothon »

Offline Praetorian

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #38 u: Lipanj 25, 2014, 21:01:55 »
Jel podržava igra X360 kontroler?

Offline Thergothon

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #39 u: Lipanj 25, 2014, 21:03:02 »
Podržava.

Offline Cole™

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #40 u: Lipanj 25, 2014, 22:15:30 »
Ovo je sve ono što je trebao biti GRID 2. Oduševljen sam!
Okej kokpit kamera je sranje, ali sve ostalo je dostojno TOCA Race Driver duha.
Opcije fizike i težine, penali, AI, atmosfera, natjecanja, staze, automobili, ma sve je totalno pogođeno.

Čak mi i grafički poprilično dobro to sve izgleda.
Rula postavka produljenja utrke u smislu multiplayera.
Iako igram na gamepad, osjećaj vožnje, tj. vozni model je dosta dobar, pravo vremeno kočenje, driftanje, krivi apex, sve ima svoju pravilnu fiziku.
Dakle sve ono što GRID 2 nije imao.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline DogZy

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #41 u: Lipanj 25, 2014, 23:43:57 »
Drago mi je što sam čitajući vaše postove potvrdio u sebi da je igra vrlo dobra zabava pod ove dane. Volio bih ju zaigrati.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Luckyluke

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #42 u: Lipanj 26, 2014, 01:17:46 »
Hmm... zanimljivo. Odvozio par utrka i nisam se nešto previše zaljubio. Naoko je sve tu, na mjestu, ali mi nešto fali, a ne znam što. Nastavljam igrat pa ćemo vidit, nadam se da će se dojmovi popraviti s vremenom.

Offline Thergothon

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #43 u: Lipanj 26, 2014, 17:30:39 »
Nema tu zaljubljivanja, nije to simulacija, al je ok kao igra.

Offline doktor1

Odg: GRID Autosport
« Odgovori #44 u: Lipanj 26, 2014, 18:38:35 »
Čitam da ima pucanja gume ali ne i bokseva...
Šta kada ti pukne guma - restart?