Autor Tema: FIA World Endurance Championship  (Posjeta: 67947 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #180 u: Studeni 17, 2016, 17:24:28 »




GG @toyota

Offline c0bra123

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #181 u: Studeni 17, 2016, 18:42:10 »

I am a gamer. Not because I don't have a life - I choose to have many.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #182 u: Studeni 17, 2016, 19:35:45 »
Jebeno ave1 ave1
Obozavam ovakve stvari

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #183 u: Studeni 19, 2016, 20:11:35 »
Gledo ko?
Jebate... Znam da nisam pratio WEC do 2014e, AUDI pogotovo nisam pratio,  ali evo meni se oči zasuzile...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #184 u: Studeni 19, 2016, 20:51:53 »
Perfektna utrka od strane Audija  ave1 ave1  Ponos, prava Audi pobjeda  šofe1
Svaka čast, svaki dio je odlično funkcionirao.

Di Graasi je cijeli vikend bio fanatastičan, vidno je bio najbrži Audijev vozač ovaj vikend, rekord staze... 1:41:5..  :shock: nitko u utrci nije išao ispod 1:46

#2 je imao malo sreće (Silverstone), umijeća kad je trebalo (Le Mans), imali su Janija i iskoristili su prilično neprilagođen sustav bodovanja
Svejedno, čestitke  =D>  p1va Ako ništa drugo, zaslužili su za prošlu godinu kada su zbilja dobro vozili, ali su imali puno s*anja i kad su već imali bodovni zaostatak su u kvalama vozili pod ručnom kako bi tadašnji #17 uzeo bodove za pole i poklanjali su im pobjede dok su oni lovili #7 Audi u poretku.
Čak bih se usudio reći da je u obje godine lošija Porscheova postava uzela naslov

Inače...
Citat:
***Head of Audi LMP, Stefan Dreyer has admitted that the 2017-spec Audi R18, codenamed RP7, was nearly complete prior to the decision to end its factory program. “Obviously it had not tested yet but it was very far in development and very far in getting it built,” Dreyer told Sportscar365. “I think it would have been the car to beat.”

Kad se uzme u obzir da je ovogodišnji R18 bio najradikalniji prototip i da su ga doradili do te mjere da je već sada manje-više najbrži (čista brzina, dakle kvale, u utrci ih muči EoT i gubljenje downforcea koje su lagano počeli rješavati), vjerujem da bi evolucija toga bila prava pila.
Šteta, velika šteta. Da su barem riješili 6h Silverstone i Spa i oprostili se zadnji napadom na 24hLM 2017.  :(

Btw: RGR odlični  ave1 Baš mi je drago za njih. Drugi u prvenstvu iza polutvroničkog Alpinea, a ovo im je debi sezona, s tim da je Gonzales pravi gentleman vozač, ne npr kao Rusinov

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #185 u: Studeni 19, 2016, 21:17:37 »
Je stvarno je odlicna utrka bila za Audi. Super im je islo doslovno sve. Voznja, pitstopovi, zaobilazenja backmarkera, sve sve sve.... Zasluzena pobjeda definitivno ave1 p1va

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #186 u: Prosinac 15, 2016, 15:06:00 »
Najjači su  cry1 ave1 ave1


Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #187 u: Prosinac 16, 2016, 19:47:11 »
Da, lijepe geste kao i uvijek iz WEC-a  shy1 thumbs1

Nesuđena R18ica za 2017...


Još brutalnije od ovogodišnjeg  ave1

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #188 u: Svibanj 05, 2017, 09:05:36 »
Malo da živne tema lol






Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #189 u: Lipanj 16, 2017, 20:15:16 »
Sutra u 16h po nasem vremenu pocinje treca i posljednja ovogodisnja utrka Svetog Trojstva, 24h Le Mansa. Nazalost, necu moci pratiti od obaveza i izbjegavat cu tweeter sljedecih dana jer zelim skinut utrku i pogledati ju na miru kad mi se sve slegne.

No zato, evo jedan video koji bih vam preporucio da ga pogledate - Kobayashi u #7 Toyoti je apsolutno anihilirao rekord staze postavljen od strane Porschea prije 2g. Poduhvat je tim vise nevjerojatan jer je postignut u prvom pravom krugu od izlaska sa staze i na tvrdim gumama.

Nadam se da ce prekosutra Toyota slaviti jer im je svih ovih godina najvaznija pobjeda izmicala na ovaj ili onaj nacin.

Usto; danas u 11h je odrzana presica na kojoj je ACO objavio nove regulacije koje stupaju na snagu 2020.godine, kao i da ce Chase Carey zapoceti utrku.

3:14.791! #7 Toyota Gazoo Racing Kamui Kobayashi just did the best time ever around Le Mans24 - YouTube
« Zadnja izmjena: Lipanj 16, 2017, 20:18:25 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #190 u: Lipanj 16, 2017, 23:04:25 »
Ja planiram gledat u komadu sva 24h

Sad malo citao... Toyoda ce imati problema. Vrijeme stinta je 80min, morat ce se cesce mijenjati. Porsche ima klimu u autu, Toyota ne. Ako prejde 32 stupnjeva na snagu stupa clanak za taj stint od 80min.  Bit ce gusto.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Offline Cole™

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #191 u: Lipanj 17, 2017, 06:41:01 »
Ti si manijak! Pogledat sve to u komadu; svaka ti čast.  thumbs1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #192 u: Lipanj 17, 2017, 08:36:25 »
To mi je na bucket listi cer1njo
Cijelu godinu se brusim na to hehe
Zao mi je jedino sto nisam na poslu gledao live ACO konferenciju kad je bila jucer :/

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #193 u: Lipanj 17, 2017, 14:31:05 »
Ti si manijak! Pogledat sve to u komadu; svaka ti čast.  thumbs1

Tako se jedino i gleda kuul

A sad zamisli uzivo!

Imate brdo live videa na yuoutube, radio le mans, ford onboard, road to le mans...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #194 u: Lipanj 17, 2017, 14:53:22 »



Spreman.. Kava sad... Monsteri za po noci cer1njo

Sent from my LG-D855 using Tapatalk