Autor Tema: FIA World Endurance Championship  (Posjeta: 68370 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #195 u: Lipanj 17, 2017, 15:09:06 »
Momci, ovdje imate sve... sigurno će se to i updateati sa drugim streamovima i slično.

Uživajte  p1va


Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #196 u: Lipanj 17, 2017, 15:15:36 »
Spotter guide  thumbs1

EDIT: nitko me nije ispravio, utrka je pocela prije 20min. Nadam se da nisam nekog zakinuo.

Ja se odjavljujem iz ove teme dok ne pogledam utrku. Uzivajte!
« Zadnja izmjena: Lipanj 17, 2017, 15:19:56 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #197 u: Lipanj 17, 2017, 22:12:25 »


Update za racebox lol

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #198 u: Lipanj 18, 2017, 15:13:21 »
Dečki.... Mogu vam reć da ovo uopće nije bilo loše  p1va šofe1
Ne bum ništa pisao previše da ne spoilam.
Iako ne toliko zanimljivo kao npr prošle godine, ali je bilo dosta uzbuđenja; prek noći, sad na kraju....
Više u GTEu nego u drugim klasama. Odlična vožnja svi  šofe1 šofe1

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #199 u: Srpanj 28, 2017, 08:18:24 »
Porsche to end LMP1 programme after 2017


Ja ću popizdit  fpalm1

Porsche napušta WEC i LMP1 program. 2018 se također priključuje FormuliE da "nastave" svoju MissionE. Interesantno im je kako se to sve razvija i žele biti kompetitivni tamo.
Iako su imali "deal" da neće razvijati bolide do kraja 2019 odnosno početka sezone 2020 sa Toyotom, predomislili su se.
Ove sezone napuštaju WEC i sljedeće godine se pripremaju za FormuluE.
Znači da nam u 2018 u LMP1 kategoriji ostaje samo Toyoda. Ali dosta privatnika će se ubaciti, kao Dallara, Ginetta, etc...

Ode sve vrit

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #200 u: Srpanj 28, 2017, 08:36:28 »
Dap...šteta velika, iako je bilo očekivano
Sad bi ACO trebao privatnjacima dati još malo šire ruke, hibirde (Toyotu) nekako usporiti (vjv nekim BoP metodama) da ovi privatni imaju bar neku šansu

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #201 u: Srpanj 28, 2017, 08:47:42 »
Da, jer će to bit makljaža.
A 2020 je upitna kaj se tiče njih jer će biti dosta revampa što se tiče aerodinamike i pomičnih dijelova na bolidu.
A privatnjaci koliko će moći ulagati u hibride je upitno, ako će moć uopće. Onda će oni voditi svoje bitke, a Toyota će biti sama na pročelju.

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #202 u: Srpanj 30, 2017, 11:59:34 »
Ne mogu privatnjaci održavati te hibride, nema šanse, bar ne još
Čitam da bi mogli/trebali dozvoliti nastup DPi-ovima (iz IMSA-e) na Le Mansu, nezz kolko su oni brzi i gdje bi bili između Lmp1 i p2, ali izgledaju vraški dobro, pogotovo Mazda (odnedavno je Joest pod njima)



Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #203 u: Srpanj 30, 2017, 14:06:31 »
jooooj da dobro da si me sjetio... čitao sam za njih iz IMSAe
Da su skoro "on par" sa LMP1 brijem.,.. nemrem se sjetiti sad
Vraški dobro izgledaju šofe1

Navodno razmišljaju o tome,  a sad nam je vidjeti što će biti... Možda se sad požure nakon nenadanog izlaska Porschea

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #204 u: Srpanj 30, 2017, 16:51:48 »
jooooj da dobro da si me sjetio... čitao sam za njih iz IMSAe
Da su skoro "on par" sa LMP1 brijem.,.. nemrem se sjetiti sad
Ak je fakat tak, mislim da će morati to napraviti
Toyota će isto vjv otići ako Peugeot ne dođe, a ne vidim kakvog smisla to u ovo sad vrijeme ima...nisu ludi u Toyoti da voze sami u klasi

Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #205 u: Srpanj 30, 2017, 17:19:41 »
Dpi ~ LMP2
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #206 u: Srpanj 30, 2017, 17:53:03 »
Dpi ~ LMP2
A ježi ga onda  cer1njo

Molimo se da Ginetta i Dallara ubrzo dobe kupce za svoje P1 mašine

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #207 u: Srpanj 30, 2017, 18:56:51 »
Ovo je nešto najbliže kaj sam čitao ove godine...

Cadillac Wants To Take Its DPi-V.R To Le Mans | GM Authority

Možda imaju LMP2 chassis od Dallare, ali bi bili u podklasi LMP1(Bykolles) jer nemaju hibride. Nego 6,2l V8 motore  kuul
Uz modifikacije  i malu izmjenu pravila od strane FIA/ACO(?) bi se mogli uguziti unutra, ali samo kao privateeri.

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #208 u: Srpanj 30, 2017, 21:31:57 »
Nego 6,2l V8 motore  kuul
Uz modifikacije  i malu izmjenu pravila od strane FIA/ACO(?) bi se mogli uguziti unutra, ali samo kao privateeri.
Eeeeh...jedno je s tom V8micom koju mogu žmikati još koliko hoćeju...Mazda ima 2.0 turbo I4, pitanje koliko iz toga mogu izvuku (čitam u članku od predstavljanja prototipa da ima oko 600ks)

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #209 u: Kolovoz 19, 2017, 09:39:54 »
DPi to Le Mans plz!
Acura unveils its Penske-run IMSA DPi contender for 2018

Mazda, Cadillac, Honda...kad bi to uspjeli dovesti imali bi 6 opakih prototipa...