Autor Tema: FIA World Endurance Championship  (Posjeta: 68408 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #45 u: Svibanj 31, 2015, 11:16:09 »
huehuehuehueheuhue


Offline ManTheRamparts

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #46 u: Svibanj 31, 2015, 19:47:32 »
Porsche no. 18 - novi rekord test daya.

Prvi Nissan LMP1 tek na 16. poziciji, ako se ne varam.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #47 u: Lipanj 01, 2015, 06:42:57 »
Jel postojao neki stream ili to samo rezultati?

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #48 u: Lipanj 01, 2015, 09:31:14 »
Možeš slušati na radio le mans

Edit:
Satnica za sljedeći tjedan...
Monday 8th June
20:00 to 20:30 – 24 Minutes (Eurosport)

Tuesday 9th June
21:55 to 22:30 – 24 Minutes (Eurosport)

Wednesday 10th June
15:00 to 19:00 – Live Practice (Eurosport 2)
20:30 to 21:00 – Live 24 Minutes (Eurosport)
21:00 to 23:00 – Live Qualifying 1 (Eurosport)

Thursday 11th June
18:00 to 20:15 – Live Qualifying 2 (Eurosport)
20:15 to 20:45 – Live 24 Minutes (Eurosport)
20:45 to 23:00 – Live Qualifying 3 (Eurosport)

Friday 12th June
21:15 to 21:45 – 24 Minutes (Eurosport 2)

Saturday 13th June
07:45 to 08:45 – Live Warm Up (Eurosport)
08:45 to 09:45 – Live Legends Race (Eurosport)
13:15 to 13:45 – Live 24 Minutes (Eurosport)
20:00 to 20:30 – Live 24 Minutes (Eurosport)
– for details of the race itself, see below

Sunday 14th June
07:30 to 08:00 – Live 24 Minutes (Eurosport)
14:15 to 14:45 – Live 24 Minutes (Eurosport)

The race itself beginning on the Saturday…
13:30 to 15:00 – Quest TV
13:45 to 20:00 – Eurosport
20:30 to 07:30 – Eurosport
07:30 to 08:00 – Eurosport 2
08:00 to 14:15 – Eurosport
13:00 to 14:30 – Quest TV

Edit: Zaboravio sam spomenuti, naše vrijeme je +1h u odnosu na ova gore, dakle 20h=21h
« Zadnja izmjena: Lipanj 08, 2015, 15:31:53 od speedy56 »

Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #49 u: Lipanj 10, 2015, 23:47:59 »
Hvala speedy! thumbs1
Daj me informiraj ukratko, što je s Toyotom, zašto je spora tako? Porsche leti i brži je od svih 4s, strašno. Što je s Nissanom? Još nečeg zanimljivog?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #50 u: Lipanj 11, 2015, 06:14:42 »
Toyota je jednostavno zaspala preko zime, VAG-ovci su napravili enormne pomake, pogotovo Audi. U Audiju nisu ni lovili pole jer su znali da nemaju sanse (cak su i na twitteru jucer tokom Q1 govorili da se fokusiraju na utrku), tako da sigurno mogu malo blize tim Porscheovim vremenima, ali nema smisla, jer bi i dalje bilina istim pozicijama.
 Nissan vozi bez hibridnih sustava (oni jesu na bolidu, ali ne funkcioniraju, dakle voze dodatnu masu za nista) i trenutno su samo na FWD-u od nekih 600ks. Ovo je vec jako puno za njih, 3 prototipa u prvom Le Mansu. Bilo je izjava da ih sudimo tek. nakon prvog stinta u subotu, ali mislim da nece biti nista bolje. Bilo bi zanimljivo vidjeti koliko bi blize bili vodecima po kisi

Od ostaloga... Hmmm. Kristensen i ove godine vozi , ali samo novi R8 kao grand marshall na startu

Poslano sa mog C6602 koristeći Tapatalk


Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #51 u: Lipanj 11, 2015, 09:20:57 »
Ajme sramote za Japance!
Gledao neki dan Jay Lenos Garage s Nissanom GTR LM Nismom i inzenjer koji je radio na njemu je rekao da se jos nisu odlucili hoce li im zamasnjaci pogoniti i zadnje kotace ili samo prednje. Moguce da su vec tada (prije nekoliko tjedana) znali da su u velikim problemima.
A za Toyotu sta reci? Ocekivao sam konacno pobjedu od njih ove godine, ali posto nisam pratio ni Spa ni Silverstone, nisam imao pojma da su i oni zaglibili. Prosle godine su bili daleko najbrzi i pobijedili bi da nije bilo onog kvara na elektrici u 4 ujutro...
Sad navijam za Porsche i Webber/Hartley/Bernhard postavu iako se iz aviona vidi da ce Audi voditi glavnu rijec. Volio bi da sam u krivu.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline SuperVeloce

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #52 u: Lipanj 11, 2015, 13:06:41 »
Nissan GT-R LM se bori sa vozilima iz PM2 kategorije, dosta je to loše. Toyota možda i najveće razočarenje. Na početku sam mislio da čuvaju karte za kasnije vožnje, ali bolje od ovoga očigledno ne mogu.

Sinoć je kvalifikacije dosta uništila ona crvena zastava, nadam se da će to vrijeme nadomjestiti na nekoj od današnjih kvalifikacionih utrka.

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #53 u: Lipanj 11, 2015, 13:11:37 »
Da, ja sam taman 5min prije crvene zastave otišao spavat (jbg, 5:40 dizanje  jaad) pa nisam puno propustio  sm1jeh

Nissan nije tako loš po pitanju max brzine. Izgleda da stvarno imaju manji drag od ostalih, pitanje do koliko će doći s uključenom elektrinikom, vidjelo se jučer na onboardu kako Porschei pumpaju max brzinu sa strujom.
[b]8 Audi Sport Team Joest Audi R18 e-tron quattro LMP1 H Loïc DUVAL 337.0 5 Qualifying Practice 1[/b]
18 Porsche Team Porsche 919 Hybrid LMP1 H Neel JANI 337.0 2 Qualifying Practice 1
12 Rebellion Racing Rebellion R-One - AER LMP1 Mathias BECHE 336.0 13 Qualifying Practice 1
17 Porsche Team Porsche 919 Hybrid LMP1 H Brendon HARTLEY 336.0 37 Free Practice
19 Porsche Team Porsche 919 Hybrid LMP1 H Nick TANDY 336.0 4 Qualifying Practice 1
1 Toyota Racing Toyota TS 040 - Hybrid LMP1 H Kazuki NAKAJIMA 334.9 20 Qualifying Practice 1
21 Nissan Motorsports Nissan GT-R LM Nismo LMP1 H Tsugio MATSUDA 334.9 15 Free Practice
23 Nissan Motorsports Nissan GT-R LM Nismo LMP1 H Max CHILTON 334.9 15 Qualifying Practice 1
2 Toyota Racing Toyota TS 040 - Hybrid LMP1 H Mike CONWAY 333.9 8 Free Practice
7 Audi Sport Team Joest Audi R18 e-tron quattro LMP1 H Benoît TRÉLUYER 333.9 11 Qualifying Practice 1
9 Audi Sport Team Joest Audi R18 e-tron quattro LMP1 H Filipe ALBUQUERQUE 333.9 6 Qualifying Practice 1
22 Nissan Motorsports Nissan GT-R LM Nismo LMP1 H Harry TINCKNELL 332.9 6 Free Practice
Ako završe utrku to će biti puno, baš sam jučer gledao tokom Q1, prednji diskovi svijetle puno više od zadnjih, a i u onom Jay Leno garage je čovjek iz Nissana govorio kako su na rubu trajanja kočnica 24h

Porsche ruši rekord novog layouta
Fastest lap in a race - 3:19.074 (2010, Peugeot 908 HDi)
Fastest lap in qualifying - 3:18.513 (2008, Peugeot 908 HDi)

1 18 Porsche Team 3:16.887
2 17 Porsche Team 3:17.767
3 19 Porsche Team 3:19.297

Btw - Nakajima je prošle godine vozio 3:21.789, ove godine Sarrazin 3:23.543, vjerojatno su i oni kao Audi sve bacili na utrku

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #54 u: Lipanj 11, 2015, 14:10:44 »
Ma i to kaj Porsche rastura na practiceu.... Ali će opet bit frka u raceu. OK nemreš računat na kvarove kada i kako, alisu i prošle godine ubijali na practice i rasturili kvale, ali race je bio slab. Mene isto iznenadila Toyota i to jako puno. Kako sam "gledao" od prošle sezone bio sam iznenađen kolko su loši. Samo da dojdem na start i da mogu gledati, ako niš drugo prvih 6h jer već vidim da će mi vikend otić u kurac.

Offline ManTheRamparts

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #55 u: Lipanj 11, 2015, 17:15:48 »
Nisam sad bas pratil kakvo je stanje, znam da je na test dayu Porsche rasturil, ali su cini mi se onda jedini odvozili konkretne krugove po suhom. Onda se dalo naslutiti da bi Nissan mogel biti katastrofalan. Nisam nist htel komentirati, ipak test day, pa sam mislil nekaj testiraju - ali i tak su bili ocajni oko 30. pozicije sva 3 na kraju.

Kakva je situacija u GT klasi? Kak mi se drzi Corvette Racing? Ko je s Magnussenom u trojki? Cetvorka je Gavin, Garcia i? Gledal sam IMSA Tudor ovo zadnje, Detroit (Belle Isle), nije ih bilo kad su bili na test dayu u Francuskoj.

Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #56 u: Lipanj 11, 2015, 17:49:01 »
Aston je najbrži i drži mislim prvih 5 pozicija osim jednog AF Corse Ferrarija.
Za postave evo vam ovo:
http://www.spotterguides.com/wp-content/uploads/2015/06/LM_15_V1.pdf
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #57 u: Lipanj 11, 2015, 20:29:39 »
E se kvale prenose baš ili?

Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #58 u: Lipanj 11, 2015, 20:32:51 »
Eurosport 1

EUROSPORT Live Stream | Daily Updated

Upravo se razbila Kurveta Jana Magnussena.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #59 u: Lipanj 11, 2015, 20:42:55 »
Zato je red flag  ;D