Autor Tema: FIA World Endurance Championship  (Posjeta: 66898 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #210 u: Kolovoz 20, 2017, 17:11:49 »
Kako su lepi ti IMSA bolidi, bombastično nekaj. thumbs1

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #211 u: Lipanj 17, 2018, 11:11:52 »
Jedan jaako slabi Le Mans za sada (čak i zanemarujući Toyotu takvu kakva je). Ajde, prošlih godina su sve zaredom bili klasici, treba malo održati Gaussa.
Kiša nikak i nikak da dođe, a baš treba neke da malo promiješa poredak.
LMP1 privatnjaci su me skroz razočarali. Ne samom brzinom nek pouzdanošću, iza Toyote su samo 2 Rebelliona (koji kao i uvijek rade dobar posao) i 5. je već G Drive LMP2 (također, skoro pa uvijek na razini). Novi Aston isto pušing za sad. BMW Mteku je ovo prvi Le Mans pa su se nekak ipak snašli i imali solidnu utrku dok nisu imali onaj kvar.
Ffs, čak se i poredak u P2 tak rastegnul da nije bilo neke akcije
GTE Pro odličan kao i prošlih godina.

Btw - Alonso je odvozio monumentalan stint po noći. Skinul je dobru minutu sedmici. Nešto slično kao Tandy 2015. u Porsche (samo kaj je onda Tandy gradio prednost, a Alonso ju je skidao).

Inače, mislim da su ACO i FIA napravili dobar prijelaz do 2020. s ovim Superseason-om. Jbg, možda je trebalo probati dovesti DP na Le Mans, možda su i probali pa nije išlo. Ovu sezonu budu nekak prožvakali, a onda jedva čekam nova pravila i videti ko bude sve upal  :)

Offline Wulf


Offline ManTheRamparts

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #213 u: Lipanj 18, 2018, 19:56:14 »
Bilo bi sramotno da Toyota ovo nije dobila. Istina, na drugačiji način niti ne bi pobjedili. Da je bila neka tvornička momčad sanjali bi i dalje taj Le Mans. Ovo je više Li Muns pobjeda.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #214 u: Lipanj 19, 2018, 19:29:34 »
dobro pa nije bilo 23h57min  :P

pa da, oni jedino kako su mogli pobijediti je ako su sami. al aj zabrij - voziš izgubiš a jedini protivnik si ti. ono nemreš pobijediti ni sam sebe  cer1njo
sad čekamo 2020 kako će biti.

btw GDrive u lmp2 je DQ jer su naišli na neke nepravilnosti nakon utrke
i u GTEu FordGT je sa 4(?) pa na 12th mjesto jer nisu imali dovoljno krugova. To im se pridodalo i i tak su završili.

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #215 u: Lipanj 21, 2018, 16:16:08 »
Gdrive je imao nepravilnost na cijevi za tankanje goriva (dobili su tak određeno vrijeme u svakom pitu, pročitao sam i do 6-8s, ali nisam siguran kolko je to točno).
Ford se shebal s minimalnim vremenima vožnje pojedinih vozača.

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #216 u: Lipanj 14, 2019, 20:02:21 »
Planira ko gledat sutra 24h Le Mansa? šofe1 p1va

Offline speedy56

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #217 u: Lipanj 14, 2019, 20:14:59 »
Planira ko gledat sutra 24h Le Mansa? šofe1 p1va

Ofkors. Još samo da mi kolokvij nisu spičili drito prije utrke  fpalm1 + putovanje doma

GTE Pro treba pratiti, odlično su posloženi ove godine.

Inače...
POTVRĐEN HYPERCAR OD 2021.!!!!!!!
Aston je tu, Toyota je također potvrdila prisutnost, Porsche je iskazao interes, postoje šanse da se i McLaren pojavi!!!

V12 Cosworth + Newey...



ACO Confirms ‘Le Mans Hypercar Prototype’ Regulations For 2020/21 season – dailysportscar.com

To je zasad to od proizvođača, treba vidjeti privatnjake još. ByKolles se navodno priprema kroz iduću godinu, a i Rebellion bi trebao biti tu. Glickenhaus je već pokazao sliku svog hypercara...
Jedva čekam ukratko. Šteta jedino da vraćaju na vrijeme kruga iz 2010-2012 (oko 3:25 ciljaju vrijeme pole positiona)

Offline Wulf

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #218 u: Lipanj 14, 2019, 20:20:12 »
Ja imam dva kolokvija sutra, ali gotov(ja se barem nadam do pol12, najkasnije do 13h. Stignem do 1500h
Ali se nisam pripremo tolko koliko za prvi Le Mans...
Morat ću sve sredit prije lol