Autor Tema: FIA World Endurance Championship  (Posjeta: 66907 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship 2012
« Odgovori #15 u: Lipanj 13, 2012, 18:24:15 »
Eurosport je tu tradicionalni za prijenos.  kadt1kažem Ali tko želi više...možda neki isti live stream koji je pratio i 24h Nurba?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: FIA World Endurance Championship
« Odgovori #16 u: Travanj 14, 2013, 15:02:10 »
Nova sezona je počela, u prvom postu je dodan ovogodišnji kalendar.
FIA World Endurance Championship

Live prijenos 6h Silverstonea

Punisher, tu je Kobayashi kadt1kažem Ja sam se zeznuo, ali je isti tim ;D
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

« Odgovori #17 u: Travanj 14, 2013, 21:05:53 »
Audi victorious at Silverstone and win the Tourist Trophy | Federation Internationale de l'Automobile

Dominacija Audija nad Toyotom.
Drago mi je za Brunu Sennu da je pobijedio u pro klasi. Svi misle da mora biti Ayrton...

Offline ManTheRamparts

« Odgovori #18 u: Travanj 18, 2013, 14:55:34 »
« Zadnja izmjena: Travanj 18, 2013, 14:57:22 od ManTheRamparts »

Offline DogZy

« Odgovori #19 u: Svibanj 03, 2013, 19:06:35 »

Citat:
The weather gods smiled on the FIA World Endurance Championship competitors this afternoon as the 35 competitors begun their final practice session before this evening’s qualifying sessions.  In glorious sunshine, the cars all took to the track for an uninterrupted 120 minutes of running on the Ardennes track which is consistently at the top of drivers’ list of ‘all-time favourites.’
The No.1 Audi R18 e-ton quattro of André Lotterer, Benoît Tréluyer and Marcel Fässler was, once again, the fastest car at Spa-Francorchamps with a 2:01.276 lap of the 7km circuit, 0.7 seconds faster than this morning’s first session.  It was once again an Audi 1-2-3, with the No.3 long-tail Audi of Lucas Di Grassi, Marc Gene and Oliver Jarvis edging out the Silverstone-winning car of Tom Kristensen, Loîc Duval and Allan McNish.

The surprise of the session was the No.12 Rebellion Racing Lola-Toyota of Neel Jani, Nick Heidfeld and Nicolas Prost which was 4th fastest, 1.029s behind the lead Audi but ahead of both works Toyotas led by the 2013 specification No.7 TS030 of Alex Wurz, Nicolas Lapierre and Kazuki Nakajima, 0.2s ahead of the No.8 Hybrid Toyota of Anthony Davidson, Sebastien Buemi and Stephane Sarrazin

Offline Wulf

« Odgovori #20 u: Svibanj 03, 2013, 22:23:58 »
Kad je race sutra?

Offline DogZy

« Odgovori #21 u: Svibanj 03, 2013, 23:19:03 »
Utrka pocinje u 14:30h.
Citat:
The new FIA WEC qualifying format produced an exciting 30-minute qualifying session at Spa-Francorchamps with the nr1 Audi R18 e-tron quattro of Marcel Fassler and Andre Lotterer producing an average time of 1m59.961 over the four best laps for each driver to take pole position ahead of the nr3 Audi of Lucas Di Grassi and Marc Gene and the nr2 Audi of Tom Kristensen and Allan McNish.

The nr41 Greaves Motorsport Zytek-Nissan of Chris Dyson crashed heavily on the exit of Rivage to bring out the red flags after just six minutes. The American was OK but the car was stranded in a unsafe position.

At the restart it was the Audis that took control with the two Toyotas unable to get on terms with their rivals and at the chequered flag it was the nr7 TS030 of Alex Wurz and Kazuki Nakajima in 4 th , 0.9 seconds adrift of the pole time, with teammates Anthony Davidson and Sebastien Buemi in the 2012 spec nr8 Toyota in 5 th a further three tenths slower.

Audi 1-2-3, Toyota iza sa sekundom zaostatka. Bit ce valjda zanimljiva timska borba Audija u LMP1, a vjerujem da ce zanimljivije gledati ostale klase, kao i dosad.

Offline DogZy

« Odgovori #22 u: Rujan 22, 2013, 21:04:51 »
22th Sept. 2013: 6 Hours of Circuit of the Americas (USA)

FIA WEC - LIVE

Toyota i Audi nikad bliže, užitak za gledati kuul

Ostalo je nešto manje od 3h do kraja.

Offline DogZy

« Odgovori #23 u: Rujan 22, 2013, 21:51:28 »
Audi ima kraći stint, trenutno je brži oko 2 sekunde po krugu od Toyote, a ima još dva ili tri stinta za odraditi. Bit će napeto.

Offline DogZy

« Odgovori #24 u: Studeni 30, 2013, 23:19:03 »

Offline Wulf

« Odgovori #25 u: Travanj 20, 2014, 12:40:50 »
Nije skysports HD, ali je live  :P
Race je 1200h GMT+1, tak da je start u 1300h, za 20min.
stream je live

Offline DogZy

« Odgovori #26 u: Travanj 20, 2014, 12:46:58 »
Tko misli pratiti, bar malo, neka nesto napise u temu za one koji nisu u mogucnosti. Zivo me zanima Porscheov race pace, kvale su jucer bile odlicne, Audi, Porsche i Toyota unutar pola sekunde thumbs1

Offline Wulf

« Odgovori #27 u: Travanj 20, 2014, 12:58:46 »
Dosta je hladno, 11°C i kišovito. Ne pada ali je staza mokra, ali se predviđa padanje kroz utrku
Bum pisao tu i tamo nekaj

Offline Wulf

« Odgovori #28 u: Travanj 20, 2014, 13:37:38 »
Počela je jača kiša sad i dosta se naoblačilo..
Napišem "osvrt" nakon sat vremena utrke  sm1jeh

EDIT: nakon jednog sata utrke ovak stoje stvari...
Audi je izletio i razbio se, sad je u pitu i popravljaju ga, ali je pitanj kad će se vratiti i oće li uopće ,ista stvar sa Porscheom. U isto vrijeme je njemu otpao kotač il tak nekaj i dosta mu je oštećene ovjes. On je navodno out, a mislim i da bu Audi isto.
Toyote zauzimaju 1. i 2. mjesto, slijedi Porsche te Audi. Upravo sad nakon 1h i 5min drugi Audi također izletio ali se nije razbio. Izvukli su ga i nastavio je utrku. Otišao u boks po nove gume. Nešto ne valja sa audijem jer se čuje čudan zvuk pri kočenju i to valjda zblokira kotače.

Što se tiče GT klase, u Pro dijelu Porsche Team Manthey je prvi u klasi. U Am dijelu Porsche je među zadnjima sa krugom zaostatka, a klasu vode 458ice.

Vas još kaj zanima? neznam jesam sve napisao kaj bi trebao  :P
Zanimljivo dosta za prvih sat vremena

« Zadnja izmjena: Travanj 20, 2014, 14:10:56 od Wulf »

Offline Wulf

« Odgovori #29 u: Travanj 20, 2014, 19:33:52 »
Zavšreno i to... Ne mogu vjerovati da sam pogledao cijelu utrku do kraja od cijelih 6h. Nisam je gledao konstantno ali mi je bilo stalno upaljeno, pa sam slušao i tu i tamo gledao.
Najviše me iznenadilo što je kroz tih 6h stalno bilo napeto i uvijek se neki drek događao. Još nisu stavili highlighste, bum poslije stavio kad objave, a može netko ako prije naleti na njih...

Jako zanimljiva utrka, nije bilo toliko odustajanja, a ono što je bilo je bilo dosta. Oba Audija su ispala jer su se razbili sami od sebe. Brake lockup na oba i izlet na mokrom i BAM u ogradu.
Porscheu je otpao kotač i tu je zgubio jedan bolid. GTE klase su bile ok, ali ih nije bilo previše na kamerama tako da nije bilo napeto što se tiče njih. Kiša je padala, pa prestala, pa padala i tu su se najveća sranja događala.
Nije bilo kontakata tako da je utrka bila čista, čak su se i gužve fino odvozile pa nije bilo slučajnih kačenja sa ostalima na stazi.
Posljednji poredak nakon 6h je slijedeći:

LPM1:
Pos:         #:
1           8   LMP1   TOYOTA RACING            BUEMI S.   
2           7   LMP1   TOYOTA RACING            NAKAJIMA K.
3           20   LMP1   PORSCHE TEAM            WEBBER M.   
4           12   LMP1   REBELLION RACING            BECHE M.
21           2   LMP1   AUDI SPORT TEAM JOEST    TRÉLUYER B.   
24           14   LMP1   PORSCHE TEAM            JANI N.   
25           13   LMP1   REBELLION RACING            BELICCHI A.   

GTE Pro:
Pos:          #:
7           92   LM GTE Pro   PORSCHE TEAM MANTHEY            MAKOWIECKI F.   PORSCHE 911 RSR
8           91   LM GTE Pro   PORSCHE TEAM MANTHEY                   PILET P.   PORSCHE 911 RSR
9           97   LM GTE Pro   ASTON MARTIN RACING                   MÜCKE S.   ASTON MARTIN Vantage V8
10           51   LM GTE Pro   AF CORSE                                    VILANDER T.   FERRARI 458 Italia
11           71   LM GTE Pro   AF CORSE                                           RIGON D.   FERRARI F458 Italia
12           52   LM GTE Pro   RAM RACING                                   PARENTE A.   FERRARI F458 Italia
14            99   LM GTE Pro   ASTON MARTIN RACING                   MACDOWALL A.   ASTON MARTIN Vantage V8

Stavio sam ovak.. Ovo je zadnji poredak s time da su u LMP1 zadnja 4 odustala odnosno prva 4 su uspjela završiti utrku  cer1njo :P
Neke slike...

Sljedeća je utrka za oko dva tjedna. Nadam se da bum uspio gledati iako ne polažem velike nade jer je u Subotu. Ali u svakom slučaju.. Vidimo se tamo šofe1 :P