Autor Tema: Must see video  (Posjeta: 169064 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Must see video
« Odgovori #165 u: Rujan 24, 2012, 22:00:53 »
PEOPLE ARE AWESOME


Savršeno, inspirativno, emotivno, ne znam hug1 ave1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline s2000

Odg: Must see video
« Odgovori #166 u: Rujan 25, 2012, 22:24:11 »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Must see video
« Odgovori #167 u: Rujan 28, 2012, 22:11:23 »
svjetski kretenizam  cry1 cry1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline s2000

Odg: Must see video
« Odgovori #168 u: Rujan 28, 2012, 22:19:55 »
svjetski kretenizam  cry1 cry1

Offline CROKiXi

Odg: Must see video
« Odgovori #169 u: Rujan 28, 2012, 22:38:26 »
šta je tu kretenizam? na jednom forumu sam pročitao da je vozilo ispred kamiona naglo zakočilo i da nije imao izbora nego skrenuti,ali mi je čudno zašto prvo skrene desno,no  na kraju je dobro  i završilo..
"Straights are for fast cars, turns are for fast drivers." ~Colin McRae

Origin -> CRO_KiX1
Steam -> CRO_KiX1

Offline s2000

Odg: Must see video
« Odgovori #170 u: Rujan 28, 2012, 22:45:37 »
šta je tu kretenizam? na jednom forumu sam pročitao da je vozilo ispred kamiona naglo zakočilo i da nije imao izbora nego skrenuti,ali mi je čudno zašto prvo skrene desno,no  na kraju je dobro  i završilo..
Pa lik je idiot,vozio se iza kamiona i kako nije vidio da je zakočio? i nije mogao da nezakoči jer kamion osim obične kočnice posjeduje intander/retarder i sa tim se vrlo brzo može zaustavit...

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Must see video
« Odgovori #171 u: Rujan 29, 2012, 00:12:53 »
šta je tu kretenizam? na jednom forumu sam pročitao da je vozilo ispred kamiona naglo zakočilo i da nije imao izbora nego skrenuti,ali mi je čudno zašto prvo skrene desno,no  na kraju je dobro  i završilo..

ako ništa, onda to - taj ispred. Kako god, kad je nastala ovakva situacija, netko je očito kreten
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline s2000

Odg: Must see video
« Odgovori #172 u: Rujan 29, 2012, 17:38:17 »
Da je upotrebio ovakvu silu kočenja zaustavio bi se 100% al ga je sigurno nešto omelo i nije pratio stanje na cesti...

Test Drive 2012 Mercedes ACTROS - Activ Brake Assist

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Must see video
« Odgovori #173 u: Rujan 30, 2012, 02:20:15 »
strava, da se toliki kamion može tako zaustaviti  ave1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline s2000

Odg: Must see video
« Odgovori #174 u: Listopad 01, 2012, 06:35:32 »
Sad na semaforu imao priliku vidjet takvo kocenje OMFG nesto nevjerojatno ave1

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Must see video
« Odgovori #175 u: Listopad 02, 2012, 11:43:46 »
Ali ne kužim što je to, samo bijesni pritisak na papučicu kočnice ili ima neku drugu još kočnicu, ili nešto kao ručnu, gumb... šta?
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline s2000

Odg: Must see video
« Odgovori #176 u: Listopad 02, 2012, 12:04:52 »
Ali ne kužim što je to, samo bijesni pritisak na papučicu kočnice ili ima neku drugu još kočnicu, ili nešto kao ručnu, gumb... šta?

To je retarder,neznam točno na koji način funkcionira ali neki tlak prođe kroz ventile i kad ih zatvori sva sila djeluje na kočnice.Tetkov kamion ima 4.stupnja retardera.AKo je baš baš hitno zaustavljanje staviš u 4.stupanj i oderi po kočnici ali vozač i suvozač moraju pretrpjeti snažnu silu jer kad počneš sa kamionom od 40t tako kočiti to je stvarno nevjerojatno  ave1 .1. i 2. Stupanj se većinom koriste za "spust" sa neke  veće planine ili tako nešto,dok 3. i 4. služe isključivo za naglo zaustavljanje kamiona.
Novi kamioni imaju automatizirani retarder i pomocu senozora kamion može počet sam kočit  ave1 a krajem 90-tih su kamioni dobivali retardere/intandere a prije toga su bez njih vozili što je pomalo nevjerojatno jer obična kočnica na kamionu je slaba.

Offline Wulf

Odg: Must see video
« Odgovori #177 u: Listopad 02, 2012, 14:45:25 »
i moraš paziti ako imaš heavy load iza

Offline s2000

Odg: Must see video
« Odgovori #178 u: Listopad 04, 2012, 10:33:53 »

Offline Minkas

Odg: Must see video
« Odgovori #179 u: Listopad 04, 2012, 10:47:08 »
 ave1