Autor Tema: DiRT Rally  (Posjeta: 31631 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #15 u: Travanj 28, 2015, 00:17:20 »
DiRT Rally - The Successor to Richard Burns Rally

Offline the_prodigy

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #16 u: Travanj 28, 2015, 00:57:49 »
Evo zavrsio sa 3-satnim paljenjem guma u ovom Dirtu. Moram reci da sam jako ugodno iznenadjen.

Igra izgleda prekrasno!
Maknuli su se od onog arkadnog prikaza u jedan sasvim novi đir i sad to puno ozbiljnije i realnije izgleda. Odlicno efekti po kisnom vremenu, osvjetljenje u zoru, detalji po stazi, gledaoci sa strane kojih zna biti jako puno u nekim dijelovima, razna kola sa strane i maršali. Krajolik je prelijep, hillclimb po Grckim brdima, šume i livade tmurnog, blatnjavog Walesa, te penjanje po snježnom Monte Carlu. Tu mi se svidio hillclimb gdje od starta na asfaltu pri dnu zavrsavamo na zaledjenoj snjeznoj cesti pri vrhu brda.

Modeli automobila su detaljniji, pogotovo cockpiti, u Dirt3 su mi izgledali dosta isprano.

Damage model je tu, u dva-tri navrata mi je eksplodirala guma i to se osjetilo na samom ffb-u, auto odmah vuce na jednu strane. Razbijanje šajbe i ostalih dijelova, kuhanje mašine, sigurno ima jos toga ali nisam uspio toliko unistiti auto :)

FFB je ok, od postavki tu je sve isto kao i u Dirt3, mada sam se morao igrati i s postavkama volana fa bi dobio dobar ffb. Ponasa se drukcije od auta do auta sto je i realno. Ali pojavljuje se jedan globalni problem gdje je dosta slab FFB u sredini volana, morat ce malo poraditi na tome, ali sve to ide u dobrom smjeru. Takodjer za aute su stavili malo vise opcije za setup.

Staze su odlicne, dionice dugacke, uske ceste i puuuno teze nego one iz D3, zahtjevnije za voziti i ne prastaju greske.

UI je takodjer jako lijepo dizajniran, jednostavno, elegantno, profesionalno.

Nije mi zao love za igru, definitvno cu ju igrati i zanima me kako ce se dalje razvijati.

Nazalost zbog nekih nedostataka u FFB-u ne bih bas mogao reci da je to RBR nasljednik, a mislim da ni nece biti jer ffb i fiziku nece svesti na taj nivo, nebi im se vjerovatno to isplatilo, a niti proslo kod konzola.

Ali definitno idu prema tom smjeru i mogu reci da je ovo savrsen spoj izmedju Dirt3 i RBR-a.
« Zadnja izmjena: Travanj 28, 2015, 01:01:12 od the_prodigy »
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Cole™

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #17 u: Travanj 28, 2015, 01:06:59 »
Kada ovako pozitivne stvari dolaze iz tvojih usta uzasno sam nahypan i optimistican. :)
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz/ 4.5Ghz Boost || MBO: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 || RAM: DDR3 8GB (2x4GB) Corsair, 1600Hz || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: XFX Core Edition 80+ 650W PSU || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 || WHEEL: Thrustmaster T500 RS || RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech X530 - 5.1. || SOUND CARD: ASUS XONAR DG PCI 5.1 || HEADSET: Logitech G430 || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Lollik

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #18 u: Travanj 28, 2015, 02:05:03 »
pas masters, a ja ovdje sjedim bez volana za tu igru. al kupit cu ju sigurno..makar mi stajala dok ne dode volan thumbs1

Offline Thergothon

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #19 u: Travanj 28, 2015, 10:30:42 »
Nazalost zbog nekih nedostataka u FFB-u ne bih bas mogao reci da je to RBR nasljednik, a mislim da ni nece biti jer ffb i fiziku nece svesti na taj nivo, nebi im se vjerovatno to isplatilo, a niti proslo kod konzola.

Ali definitno idu prema tom smjeru i mogu reci da je ovo savrsen spoj izmedju Dirt3 i RBR-a.

RBR je bila multiplatform igra, s identičnom fizikom na svim platformama i sigurno nisu bankrotirali zbog konzola, već zbog lošeg tj. nepostojećeg marketinga.

Kao da je teško ubaciti jednostavnu opciju za biranje fizike - arcade, semi-sim i simulation pa nek vozi kak tko želi.

Offline ManTheRamparts

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #20 u: Travanj 28, 2015, 11:15:44 »
Baš, ko da je '98. pa to ne bi prošlo. Ekipa i na konzolama je željna simulacija. Očito nije tak dobro prošel RBR ni na PC-u s obzirom na nastavak. Kojega čekamo kolko? To kaj ga ekipa igra još uvek aktivno na PC-u zbog modova i piratske verzije sigurno nije developerima išlo v žep. Općenito je racing community prekasno prepoznal RBR-ovu kvalitetu i tu je glavni problem.

Jučer navečer sam malo gledal videe po jubitou i zgleda to jako dobro, ali vidi se već sad da nije to na razini RBR-a po pitanju fizike. Bilo kak bilo - puno ozbiljnija stvar od Dirta 3, više je na sim stranu definitivno. Ono, igra nije bila vani ni jedan dan, a većina videa kaj sam gledal su bili onak - stagevi rešeni praktički bez greške, a sad baš da su svi jutuberi TAK hardcore - sumnjam. Više mi djeluje ko da su svi još uvek pod dojmovima (s obzirom na iznenađenje) pa je odma najlakše vikati - bolje od RBR-a. Malo kaj sam čital po netu, vele da je force feedback trenutno u banani (većinom od Logitech korisnika) - bude i to napredovalo. Glavno da idu u dobrom smjeru. Ko veli da ne bu i fizika još dodatno napredovala, kad bu igra minimalno godinu dana u Early Access fazi.
« Zadnja izmjena: Travanj 28, 2015, 11:17:52 od ManTheRamparts »

Offline the_prodigy

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #21 u: Travanj 28, 2015, 13:46:07 »
Definitvno nije bolje od RBR-a što se tiče fizike i FFB-a, onaj tko to kaže taj vjerovatno nije ni igrao RBR ili bi ga trebao ponovo upaliti da se prisjeti malo. Što se tiče Youbito hardkoraša, u igri se mogu paliti i gasiti assistencije, steering help, traction, ABS ima 5 razina i taj ABS je ukljucen po defaultu na 5 i još neke stvari. Vjerovatno ih pola nije to ni pogledalo.

Isključivanjem tih opcija igra vas nagrađuje nekim dodatnim postocima, nisam točno skužio dal su u priči neki experience bodovi ili dodatno vrijeme, uglavnom ako se isključi ABS dobijete još 10% više tih bodova, za forsanje cockpit i dash kamere još 10% i tako dalje. Znači igra vaš nagrađuje ako se koriste što realnije postavke.

FFB je u banani jer je njima u igri po defaultu namjesten lock na 270°, a to je za rally malo i onaj tko se ne zna igrati sa postavkama volana, njemu će FFB biti katastrofa. To je malen kut volana, osjetljiv na svaki mali pokret. Definitivno nije plug & play trenutno, čitao sam od developera da će ubrzo staviti neki poll koji su najkorišteniji volani i počet od vrha prema dnu sa supportom za iste. Ja sam na svojem uspio dobiti dobar FFB na 540° kojeg sam mogao postaviti u volanu i još se poigrao dosta sa postavkama u igri, steering linearity, wheel strenght na 100%, wheel weight kojeg sam skroz maknuo jer radi damping u volanu, zapravo još uvijek se igram s tom opcijom, na 10% je previše dampinga, a na 0% pak premalo jer ima puno praznog hoda u sredini..

Ali svejedno ce FFB trebati reviziju, može to puno bolje. Također se stvara neki kontra efekt prilikom drifta u zavojima, malo nerelean u nekim trenucima.

Ma ima tu posla oko toga, ali za Early Access je za sad odlično i zabavno, lijep izbor autiju i stage-ova za izabrati, od kratkih do dugih.
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Thergothon

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #22 u: Travanj 28, 2015, 15:15:40 »
Isključivanjem tih opcija igra vas nagrađuje nekim dodatnim postocima, nisam točno skužio dal su u priči neki experience bodovi ili dodatno vrijeme, uglavnom ako se isključi ABS dobijete još 10% više tih bodova, za forsanje cockpit i dash kamere još 10% i tako dalje. Znači igra vaš nagrađuje ako se koriste što realnije postavke.

To je dobro, Forza taj sustav nagrađivanja također koristi. Mislim, nije da mi je od neke važnosti jer apsolutno uvijek gasim sve asistencije, ali je lijepo da te igra dodatno nagradi za to.

Sigurno bude kvalitetna igra jer očito je da misle slušati zajednicu pošto je igra dostupna kroz early access, a to može rezultirati samo postepenim poboljšanjima.

Offline Nexus

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #23 u: Travanj 28, 2015, 20:12:07 »

Offline the_prodigy

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #24 u: Travanj 28, 2015, 20:51:12 »
Malo slika i jedan video moga druga Lole od sinocnjeg testiranja cer1njo










by the_prodigyyy on Flickr

Lola Kontrola
« Zadnja izmjena: Travanj 28, 2015, 20:57:03 od the_prodigy »
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline ManTheRamparts

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #25 u: Travanj 28, 2015, 20:54:41 »
Odlične slike. Pogodili su atmosferu kak treba.

Jeben ti je setup. Kak je damage u trenutnom buildu?

Offline the_prodigy

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #26 u: Travanj 28, 2015, 21:03:04 »
Dobar je damage, izlijetanje sa staze i neki jači damage tipa prevrtanje, zabijanje velikom brzinom - dodaje ti penale na vrijeme, npr. +10 sek i slično. Vide se dijelovi koji otpadaju, guma zna puknuti bez problema, to sve utječe na FFB isto. Tako da za sada je OK.

Isto tako kad se igraju online eventi, ako izletiš sa staze dobiješ penale, a ako hoćeš restartat event, oduzmu ti 1.000 kredita po restartu. A u nekim eventima ako se slupaš do kraja ispadaš iz igre - DNF. Što je i realno, nema više onih rewind fora, sada kažnjavaju za greške. Prije trke imaš 3 Shakedown pokušaja da isprobaš stazu i naštelaš setup auta i to je to :)
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline ManTheRamparts

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #27 u: Travanj 28, 2015, 21:08:44 »
Konačno kak treba biti, bez izmišljanja tople vode. thumbs1

Najžešće kaj je većinu toga prvi Colin imal. ;D

Offline Cole™

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #28 u: Travanj 30, 2015, 11:49:52 »
@the_prodigy

Videl sam video HCL-a i grafički mi izgleda užasno.
A opet čul sam te kako veliš da izgleda dosta dosta dobro.
Klasično dobra optimizacija?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz/ 4.5Ghz Boost || MBO: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 || RAM: DDR3 8GB (2x4GB) Corsair, 1600Hz || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: XFX Core Edition 80+ 650W PSU || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 || WHEEL: Thrustmaster T500 RS || RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech X530 - 5.1. || SOUND CARD: ASUS XONAR DG PCI 5.1 || HEADSET: Logitech G430 || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline the_prodigy

Odg: DiRT Rally
« Odgovori #29 u: Travanj 30, 2015, 14:02:20 »
Definitvno bolje izgleda "uživo" nego ovako kad gledaš video, pogotovo jer ovaj njihov i u 1080p dosta loše kvalitete, kompresiran previše. Ne vide se baš sitni detalji po cesti, oštrina tekstura, refleksije.. Iako koriste isti engine kao Dirt3, ovdje su napravili puno bolji setting, više objekata na stazama, ozbiljnija paleta boja..

Ja iz treceg lica ne vozim, na videima mozda izgleda malo outdated jer je kamera visoko i opet se ne vide neki detalji, ali iz hood cama ili cockpita izgleda lijepo, još ako pada nešto po šajbi.
 
Neznam, mozda ti ovaj video više pokaže, povećaj malo, stavi 720p i tamo negdje oko 2:20 kad prolazi kroz šumu vidi se lijepo osvjetljenje kroz stabla, a i na samoj stazi. Meni puno bolje od D3 u svakom slučaju.

DiRT Rally - 1995 Subaru Impreza Gameplay - YouTube
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit