Autor Tema: Race Driver: GRID 2  (Posjeta: 59606 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #135 u: Travanj 10, 2013, 12:51:42 »
Kure se gume u svakom zavoju vidim.  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #136 u: Travanj 10, 2013, 13:00:43 »
@Ramparts

Preorder?  shy1

Offline ManTheRamparts

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #137 u: Travanj 10, 2013, 13:01:28 »
Je, s krumpirima. cer1njo

Offline Wulf

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #138 u: Travanj 10, 2013, 14:47:45 »
neznam kaj oni tolko briju na taj hood cam... uopće nije zanimljiv tolko. bolje da su onda stavili far chase cam i gotov da se vidi cijeli auto, ovak djeluje skroz šlampasto

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #139 u: Travanj 13, 2013, 11:13:20 »
Da i meni, čudna neka perspektiva

Nego kakve su ono prepreke nasred staze - pa nije ovo Wipeout?!?

Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Praetorian

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #140 u: Svibanj 28, 2013, 16:08:46 »
Ne znam kad ovo oficijalno izlazi, ali se pojavio u butigama  kuul

Nadam se da će počet padati prvi dojmovi jel valja šta igra.

Offline Iceman

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #141 u: Svibanj 28, 2013, 16:54:41 »
Već se skida..... A triba bugattija provest driftom kroz zavoj  ;D  cer1njo

Offline Cole™

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #142 u: Svibanj 28, 2013, 18:02:12 »
CVG – 7
God is a Geek – 9
Videogamer – 8
Eurogamer – 7
Gamereactor Sweden – 7
NZgamer (PC) – 8.5
Spong – 8
Strategy Informer 8.5
Digital Spy – 4/5
X360A.org – 90/100
Edge – 9
OPM – 8
Multiplayer.it – 8.4
EGM – 7
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Iceman

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #143 u: Svibanj 28, 2013, 21:20:47 »
Evo upravo odigrah 2 utrke... Ah dojmovi su tako-tako (što god to značilo, a ne znam ni sam).
Ne mogu reći da je igra u bilo čemu loša, ali ni u jednom polju ne iskače.
Što se tiče same vožnje, cca 90-95 % utrke imam osjećaj da držim gas do kraja. Kočnicu treba stisnuti (jer ne želiš se zabiti u zid ili auto, ona je korisna u igri), ali je držiš stvarno u malom vremenskom roku.
Drift-a ima ako naglo i brzo uletavaš u zavoj, ali mislim da ga možeš kontrolirati (da ne dolazi do drifta).

Offline doktor1

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #144 u: Svibanj 29, 2013, 00:55:38 »
Pre-alpha prvi kokpit, (baza bez tekstura) ubačen u GRID 2...  cer1njo


Offline Thergothon

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #145 u: Svibanj 29, 2013, 02:21:16 »
Probao sam i ja...
Prvih 5 minuta vam odmah daje do znanja na koje stvari su se fokusirali.
ČIKAGO, ulična utrka, ludilo, gomila 3D animiranih promatrača oko staze itd. Ljudi toliko kritiziraju 2D drveće u GT-u i zabetoniranu publiku u Forzi pa su ovi iz Codemastersa se odlučili fokusirati na 95% gaming populacije koja "zna znanje" i odjebati onih 5% kojima treba neki cockpit, fizika i druge nebitne stvari.

Svi smo odgledali barem 5 minuta promotivnog materijala i vjerojatno prilagodili svoja očekivinja tj. drastično srozali. Bilo bi glupo nakon toga pisati da sam razočaran, nisam ni malo. Vozni model je TOTALNA arkada pa si uštedite vrijeme i ne montirajte volane. Potrebno je u zavojima kočiti, ali većina toga se svodi na power slidove i drift u koji vas igra baca sama od sebe. Moguće je zavoje savladati i normalno, ali to znači da niste dovoljno brzi. Kočenje ne zahtjeva preciznost ni osjećaj za tajming. Asistencije se ne mogu isključiti, jedino se može odabrati manualno šaltanje brzina.

Damage je dosta dobar, ali nisam primjetio da blaga kolizija s drugim automobilima i dodiri ograde utječu na mehanički damage i upravljivost, iako u opisu piše da bi trebalo. Plus je što su zadržali terminal damage iliti totalku pri većim brzinama, fino slow-mo raspadanje i krhotine koje lete na sve strane, bez mogućnosti da se utrka nastavi. Lažem, moguće je koristiti dobro poznati rewind.

Zvuk je sasvim ok, ali ništa spektakularno. Vjerojatno koriste zvukove iz stare baze podataka, prikupljene za nekadašnji TOCA serijal.

Sustav napredovanja i cjelokupna karijera mi ne izgleda obećavajuće. Tipična Codemasters priča, totalna si nula, odvoziš uličnu utrku, video se pojavi na YT i skupi milijun lajkova, uoči te neki skaut i eto ti prilike da postaneš legenda. Na početku je fokus totalno na gradskim stazama i onim u prirodi koje asociraju na NFS. Amerikanizacija je prisutna na svakom koraku i meni osobno je to najveći minus. Kao bonus je tu i iritantni amer komentator/menadžer/vodič kroz igru koji nikako da začepi. U izborniku, prije početka, a ponekad i tijekom utrke trkelja. Ej YO, voziš jebeno impresivno i ljudi su oduševljeni, NEVIĐENO! Nebitno dal ubijaš sve oko sebe i voziš po travi ili si dobar dečko i voziš fair, konstantno vam pokušava pozitivno utjecati na moral i ego.

Nakon 2 sata mi je igra dopizdila i sumnjam da ću joj više dati priliku, bez obzira što uz pravi pristup ni jedan segment nije pretjerano loš. Igru preporučam - nikome  kava1

Offline doktor1

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #146 u: Svibanj 29, 2013, 09:07:12 »
Nisam niti planirao zaigrat...  kava1

Offline the_prodigy

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #147 u: Svibanj 29, 2013, 12:27:14 »
Ajd kad već nisu stavili cockpit mogli su onda barem mašinu malo detaljnije napraviti.. Ovo je na maxed out postavkama

« Zadnja izmjena: Svibanj 29, 2013, 12:28:52 od the_prodigy »
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Luckyluke

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #148 u: Svibanj 29, 2013, 12:46:24 »
Ne valja igra. Kokpit je još najmanji nedostatak. Prelagana je igra čak i na najteže, fizika je prejednostavna, ne traži puno privikavanja i rekao bih korak nazad u odnosu na prethodnika. Karijera je dosadna i viđena već tisuću puta. Previše je naglaska na ulične utrke. Damage model nije loš, ali mi se čini okljaštren u odnosu na jedinicu. Pa čovječe igra stara 5 godina ima bolji damage model, da ne govorimo da se radi o nastavku od kojeg se očekuje više. Ja ne znam hoćemo li do 2020. imati pošten damage model, pa zar je tolki problem bilo ostaviti onaj prijašnji, kad ga već ne misle unaprijediti ?!? Ne znam di je mozak tim ljudima iz Codemastersa.

Grafika, zvuk i optimizacija su na razini, ali ništa specijalno da bi izvuklo ovaj naslov iz prosječnosti. Odigrati ako baš morate, inače zaobići.


Offline ManTheRamparts

Odg: Race Driver: GRID 2
« Odgovori #149 u: Svibanj 29, 2013, 15:22:16 »
Ajd kad već nisu stavili cockpit mogli su onda barem mašinu malo detaljnije napraviti.. Ovo je na maxed out postavkama




LOL Nintendo 64 teksture. cer1njo