Malo sam prouči trailer...
MetlaV2 ljudi su veliki minus, no možda se to doradi iako sumnjam.
Nadalje, zašto su svi ljudi građom identični, (kao i uvijek dosada)? Zar je teško napravit više modela likova? Debele, manje, mršavije, normalne? Ne razumjem tu direkciju kod Bethesde...
Prezentacijski kao i promjena arta, (micanje sivila/zelenila) izgleda dobro. Osvjetljenje i sun shafts djeluju mnogo bolje nego kod prethodnih Bethesda igara, ali malo sam gledo i čini mi se da ne postoji ambient occlusion efekt, (
tu nema nikakvih AO efekta). Nadam se implementaciji HBAO+ efekta koji recimo u Witcheru 3 radi mnogo bolji posao od SSAO, a da ne pričam kada je efekt isključen.
Draw distance je PS3 verzija!
Teksture djeluju OK kao i palet boja...
Sada će mi netko počet "grafika nije bitna"... Sve je ovo bitno za imerziju i živi svijet, a pogotovo to šta su svi likovi građom identični, (
npr ovdje) - opet, to zbilja ne razumjem. Možda su to promjenili, ali sumnjam i to je nedopustivo! Treba samo pogledat Witchera 3 po pitanju likova u igri
Voice acting glavnog protagonista je dobrodošla promjena jer bolje je tako nego da smo njemi svjedok koji luta pustinjom. Također nadam se da će voice acting odradit više od pet ljudi koji su do sada davali glasove svima u bethesda igrama. Nadam se malo boljoj priči i likovima nego do sada...
Nadalje dali će se zabunit i stavit recoil na oružje ovog puta? Sumnjam, bit će "igra za mase" jer je netko valjda glup da između par "burstova" pusti triger/miška da stabilizira oružje...
Voli bi neki hardcore mode kao šta je imao New Vegas gdje treba jesti, spavati itd...
Za ostalo treba sačekat E3 pa vidjet dali ima iznenađenja šta se tiče ovih negativnih djelova koje sam istako, (ponajviše dizajn i animacije likova).
Ali makar im dajem veliki plus šta nisu koristil bullshotove i lažne trailere šta je danas postala normalna praksa!