Autor Tema: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC  (Posjeta: 4105 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline SuperVeloce

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #45 u: Studeni 29, 2015, 15:21:55 »
Ali ti samo vidiš svojih 300 dolara i PS4 kutiju, ne zanima te ništa drugo jer ti ne vidiš razliku u prezentaciji, ne smeta ti padanje FPSa itd i tragična činjenica da konzole jedva rade 1080p rezolucije u 2016 godini!
Jebeš sve drugo, bitno je tvojih 300 dolara!

Logično da je bitno. Osim ako nisi sin političara, direktora neke firme i sl.

Offline doktor1

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #46 u: Studeni 29, 2015, 15:25:47 »
Na kraju krajeva preživjet ću za dva njihanja stidne dlačice dok ću u slijedećim mjesecima gledat u rubrici Vaše konfiguracije kako si još 10 puta promjenio i upgrejdao komp.

Tipično sranje! Od 2011 do 2015 sam potrošio nekih 400 kn za novu grafičku karticu, (nakon prodaje stare). I ove godine cca 3000 kuna za zamjenu matične ploče, procesora i grafičke, (2600 nakon prodaje stare kartice).
Ti si potrošio 700 eura za dvije konzole? O čemu mi tu pričamo?

Prestanite fantazirat o tim nadogradnjama "svaki mjesec".
Te fore nisu više smješne...

Logično da je bitno. Osim ako nisi sin političara, direktora neke firme i sl.

Dakle ako hoćeš kupit igraće računalo moraš biti sin političara ili direktor?

Offline SuperVeloce

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #47 u: Studeni 29, 2015, 15:28:14 »
Dakle ako hoćeš kupit igraće računalo moraš biti sin političara ili direktor?

Izvačiš iz konteksta.

Offline doktor1

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #48 u: Studeni 29, 2015, 15:29:37 »
Ma ajd bok.
Jebeš, nema smisla...

Offline LukaM 110

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #49 u: Studeni 29, 2015, 16:16:35 »
Živjeli ljudi p1va, neaktivan sam već duže vrijeme, al planiral sam se vratit, i ovo je perfektna prilika.

Doktor je u potpunosti u pravu. PS4 je najveće razočaranje u dugo vremena. Ni u jednoj igri do sada, da je multiplatform, nisam imao zadovoljavajuće performanse. Watch Dogsi su jad i bijeda, 900p i ružna isprana igra, a čim probaš multiplayer performanse propadnu, ali u globalu se vrti bolje od ostalih primjera. GTA V. Jedan GTA V pada na 25fps čim uđeš u raskrižje u gradu, a Rockstar je ogroman studio koji ne izbacuje igre svakih godinu dana te su poznati kao perfekcionisti. Arkham Knight je dosta stabilan, ali sam i u njemu doživio ozbiljne padove performansi kada se igra malo bržim tempom uz puno glideanja i vožnje. Witchera neću ni spominjati, zapravo budem, ali samo u toliko da kažem da performanse uništavaju kompletni dojam. Da je problem u jednoj od ovih nabrojanih igara, reko bi da je developer neke sjebal, ali redom svaka ima neki oblik problema s performansama. I first party igre imaju slične probleme, Infamous ima nestabilan framerate, koji se može zaključati na 30fps, al i onda štuca, TLOU ima sekcija gdje pada značajno ispod 60 fps, a last gen igra je, Bloodborne je famozan po stutteru itd. Očito je iz navedenog da se od konzole zahtijeva više od onog za što je sposobna, a za to je prvenstveno kriv Sony.
Očekivanja će samo rasti, a konzola to jednostavno neće biti u mogućnosti ispuniti. Puno previše kompromisa od samog početka da se očekuje neka duga i kvalitetna generacija. Nova plejka bude tu za 3 godine sam tak. Razlog uspjeha ove generacije je samo njezina niska cijena, Sony bere lovu jer su komponente prastare i slabe, a ljudi kupuju ko ludi jer je jeftina, al ja bi osobno radije dal 1000kn više pa da su performanse na razini. Čak i jebeni UI štuca.
Plejka me iznervirala do te mjere da sam se na kraju odlučil preselit na PC i ostavit ju samo za ekskluzive, budem napisal neke o kompu kad komponente skupim.
Slažem se da tu, kao i svugdje, vrijedi ona: "Kolko para, tolko muzike.", al nisam zadovoljan s količinom muzike. Ovo je prva generacija koja je bila zastarjela i slaba u trenutku predstavljanja i to se osjeti na svakom koraku. Tužno je samo koliko koči industriju.
« Zadnja izmjena: Studeni 29, 2015, 16:27:59 od LukaM 110 »

Offline Nexus

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #50 u: Studeni 29, 2015, 16:35:42 »
Generacije konzola ionako traju 5-6 godina...tako da 3 dodatne godine su taman.
Prošla generacija je trajala skoro 10 godina zato jer su bile preskupe.
I uistinu ne mogu kazati to što ti kažeš...sa Batmanom sam imao odlično iskustvo, a frame rate je vrlo stabilan + igra izgleda prekrasno.
Ja sam zadovoljniji sa PS4 u istom vremenskom razdoblju u kojemu je od PS3.

Spominje se opet Ubisoft igre...ja ne znam kako je to relevantan developer.
Također moram reći da sa inFamos:SS nisam imao nikakvih frka...frame rate u toj igri je unlockan pa ide do 50 fps-a, a možeš je lockati sam na 30 fps-a u izborniku.
Isto tako GTA V je kasniej dobio fix u patchu 1.07 i ima potpuno lockanih 30 fps-a.
Ne znam...ja sam napisao iskreno onako kako sam ja iskusio, ali i dosta drugih je vrlo zadovoljno sa konzolom.
Tko želi sve na 1080p60fps-a na najvišim detaljima taj ide na PC ili, ako želi nekakve triple screen mogućnosti, razno razne modove itd.
Primjerice SW:B vrti na PS4 u praktički lockanih 60 fps-a i izgleda stvarno impresivno IMO.

Offline LukaM 110

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #51 u: Studeni 29, 2015, 16:51:45 »
Spominje se opet Ubisoft igre...ja ne znam kako je to relevantan developer.
Također moram reći da sa inFamos:SS nisam imao nikakvih frka...frame rate u toj igri je unlockan pa ide do 50 fps-a, a možeš je lockati sam na 30 fps-a u izborniku.
Isto tako GTA V je kasniej dobio fix u patchu 1.07 i ima potpuno lockanih 30 fps-a.
Ne znam...ja sam napisao iskreno onako kako sam ja iskusio, ali i dosta drugih je vrlo zadovoljno sa konzolom.
Tko želi sve na 1080p60fps-a na najvišim detaljima taj ide na PC ili, ako želi nekakve triple screen mogućnosti, razno razne modove itd.
Primjerice SW:B vrti na PS4 u praktički lockanih 60 fps-a i izgleda stvarno impresivno IMO.

Sve to znam, ALI. inFamous mi ni lockan i unlockan nije djelovao glatko, iako priznajem da možda nije najbolji primjer. GTA je patch dobil pol godine nakon izlaska i tada mi je bilo u potpunosti svejedno. I ne znam zake Ubisoft nije relevantan developer. Da su oni jedini kod kojih su performanse loše onda ajde, al ovak su to čiste gluposti.
Ko želi 1080p60fps-a definitivno mora na komp, al od konzola bi se trebalo zahtijevati barem stabilnih 30fps-a i po mogućnosti 1080p, al ajde niže rezolucije bi još i mogo tolerirati.
Battlefront je iznimka sa tim high settingsima, jer je većina igara kombinacija low i medium.
Ma da je samo stabilnih 30fps-a, ne bi bježal na PC. Al ovakve konzole definitivno nisu zadovoljavajuće.

Offline Thergothon

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #52 u: Studeni 29, 2015, 17:01:46 »

Offline Cole™

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #53 u: Studeni 29, 2015, 18:45:12 »
 cer1njo
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz/ 4.5Ghz Boost || MBO: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 || RAM: DDR3 8GB (2x4GB) Corsair, 1600Hz || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: XFX Core Edition 80+ 650W PSU || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 || WHEEL: Thrustmaster T500 RS || RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech X530 - 5.1. || SOUND CARD: ASUS XONAR DG PCI 5.1 || HEADSET: Logitech G430 || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Deadwalker

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #54 u: Studeni 29, 2015, 20:38:34 »

Offline ManTheRamparts

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #55 u: Studeni 30, 2015, 19:24:50 »

Offline DogZy

Odg: Snaga PS4 i Xbox One konzola vs PC
« Odgovori #56 u: Studeni 30, 2015, 21:12:31 »
Placem.  cer1njo
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.