Poceo danas igrati.
Tri kampanje su na pocetku dostupne, kasnije se cetvrta otkljuca kao bonus valjda.
Pocetak me uopce nije odusevio, ali polako se privikavam i dojmovi su sve pozitivniji.
Svi znamo da ovo nema veza s pravim survival hororom, ali je vise survival od petice. Jedan od razloga je povratak mracnijeg settinga. Municije nema na bacanje pa (trenutno) nije moguce raditi opci pokolj. Treba tu i tamo izbjegavati izravnu borbu, pogotovo jer igram na veteran. Jako je linearno i jos nisam naletio ni na jednu zagonetku - nist cudno. Vizualno jako dobro izgleda, zamjerka ide jedino animacijama pokreta koje su mogle biti bolje. Igram Leonovu kampanju i tek sam prvi chapter zavrsio, nakon 2 sata. Kampanja od svakog lika ima 5 chaptera (vidi se pod achievementima) i ako svaki chapter ima takvu trajnost, mogla bi igra potrajati. Kupovanje skillova iliti novi pojam za nadogradju oruzja je i dalje tu, samo u malo drukcijem obliku. Inventory je poglupljen zbog silnih zalbi ljudi, kojima se nije dalo misliti i svako malo preslagivati stvari u njemu. Funkcionalno je i brzo pa necu prigovarati. Imam osjecaj da je na prici najmanji fokus jer u ta 2 sata nist pametno nisam saznao. Vjerojatno se sve kockice posloze nakon sto se odigraju sve kampanje. Hit detection je na razini petice, sasvim solidno.
Po prvi puta je moguce pucati i kretati se, ali jako sporo + bacanja u svim smjerovima na pod u stilu Max P. samo bez usporavanja vremena. Treba privikavanja, pogotovo ako ste konzervativni fan zanra poput mene i ne zelite imati osjecaj da igrate klasicni poglupljeni TPS. Kasnije javim dojmove dok probam ostale kampanje za koje znam da ce me razocarati, ako je suditi prema demo-u. Igra je dobra, ali smrdi na buckuris koji nece u potpunosti zadovoljiti stare fanove, a ni nove klince.
Edit: Odigrao drugi chapter za 2 i pol sata i svidja mi se u kojem smjeru se sve za sad krece. Cak ima i poneka zagonetka. Dosta primitivno izvedeno i neusporedivo lakse u odnosu na starije naslove, ali barem su prisutne za razliku od petice. Prica se pocela zapetljavati i ponesto otkrivati, nova oruzja, skillovi itd. Za sad mi djeluje bolje od petice, a to i nije bilo tesko nadmasiti...
Edit2: Eh da, opcija equip skills u pocetku izgleda kao dobar novitet, a tek kasnije sam shvatio da radi po principu MP perkova u codu. Moze se odabarati do 3 skilla (Critical hit, veci damage, manji recoil i slicno) koji se kupuju s dobro nam poznatim bodovima. Sve je to super dok ne shvatis da vise
nema kupovanja, upgrejdanja i customizacije oruzja nego na svako oruzje kao neki modifikator djeluju spomenuti skillovi.