Autor Tema: Resident Evil 6  (Posjeta: 23520 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #90 u: Rujan 20, 2012, 14:08:24 »
Slazem se u vezi svega i igrao sam na Gamecube-u  thumbs1

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #91 u: Rujan 20, 2012, 14:28:41 »
Četvorku ili jedinicu?
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #92 u: Rujan 20, 2012, 14:30:46 »
Raspravljali smo o tome vec na prve 3 stranice ako se ne varam  kadt1kažem
Zero, remake, cetvorku i 2, 3 koji su nazalost samo portovi  jaad

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #93 u: Rujan 20, 2012, 17:20:00 »
Joj ma ja sam ti tako senilan... već si skužio valjda. No da, sad sam se sjetio  cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Jack-Darkman

Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #94 u: Rujan 20, 2012, 21:14:23 »
Maloprije sam prešao demo i ostao ugodno iznenađen, dobra pucačina  cer1njo  Za razliku od petice gdje se nisam nikako mogao uklopit u početku od brzine radnje, ovdje sam se odmah dobro snašao. Slažem se s dečkima da straha nema (barem ne u ovom demo-u), grafika je strawa.
Jbg. moramo shvatit da je s novijim vremenom došlo i do moderniziranja RE i da više nikad neće bit kao što je bilo  jaad

Offline Thergothon

Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #95 u: Rujan 28, 2012, 16:43:35 »
Poceo danas igrati.
Tri kampanje su na pocetku dostupne, kasnije se cetvrta otkljuca kao bonus valjda.
Pocetak me uopce nije odusevio, ali polako se privikavam i dojmovi su sve pozitivniji.

Svi znamo da ovo nema veza s pravim survival hororom, ali je vise survival od petice. Jedan od razloga je povratak mracnijeg settinga. Municije nema na bacanje pa (trenutno) nije moguce raditi opci pokolj. Treba tu i tamo izbjegavati izravnu borbu, pogotovo jer igram na veteran. Jako je linearno i jos nisam naletio ni na jednu zagonetku - nist cudno. Vizualno jako dobro izgleda, zamjerka ide jedino animacijama pokreta koje su mogle biti bolje. Igram Leonovu kampanju i tek sam prvi chapter zavrsio, nakon 2 sata. Kampanja od svakog lika ima 5 chaptera (vidi se pod achievementima) i ako svaki chapter ima takvu trajnost, mogla bi igra potrajati. Kupovanje skillova iliti novi pojam za nadogradju oruzja je i dalje tu, samo u malo drukcijem obliku. Inventory je poglupljen zbog silnih zalbi ljudi, kojima se nije dalo misliti i svako malo preslagivati stvari u njemu. Funkcionalno je i brzo pa necu prigovarati. Imam osjecaj da je na prici najmanji fokus jer u ta 2 sata nist pametno nisam saznao. Vjerojatno se sve kockice posloze nakon sto se odigraju sve kampanje. Hit detection je na razini petice, sasvim solidno.

Po prvi puta je moguce pucati i kretati se, ali jako sporo + bacanja u svim smjerovima na pod u stilu Max P. samo bez usporavanja vremena. Treba privikavanja, pogotovo ako ste konzervativni fan zanra poput mene i ne zelite imati osjecaj da igrate klasicni poglupljeni TPS. Kasnije javim dojmove dok probam ostale kampanje za koje znam da ce me razocarati, ako je suditi prema demo-u. Igra je dobra, ali smrdi na buckuris koji nece u potpunosti zadovoljiti stare fanove, a ni nove klince.

Edit: Odigrao drugi chapter za 2 i pol sata i svidja mi se u kojem smjeru se sve za sad krece. Cak ima i poneka zagonetka. Dosta primitivno izvedeno i neusporedivo lakse u odnosu na starije naslove, ali barem su prisutne za razliku od petice. Prica se pocela zapetljavati i ponesto otkrivati, nova oruzja, skillovi itd. Za sad mi djeluje bolje od petice, a to i nije bilo tesko nadmasiti...

Edit2: Eh da, opcija equip skills u pocetku izgleda kao dobar novitet, a tek kasnije sam shvatio da radi po principu MP perkova u codu. Moze se odabarati do 3 skilla (Critical hit, veci damage, manji recoil i slicno) koji se kupuju s dobro nam poznatim bodovima. Sve je to super dok ne shvatis da vise nema kupovanja, upgrejdanja i customizacije oruzja nego na svako oruzje kao neki modifikator djeluju spomenuti skillovi.  jaad
« Zadnja izmjena: Rujan 28, 2012, 20:49:06 od Thergothon »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #96 u: Rujan 28, 2012, 21:56:43 »
Što je igra izašla? Ja biii cry1

Ovo sa skillovima mi se ne sviđa, ali ako ej sve ostalo barem kao petica ja ću biti sretan jer je meni bila sjajna igra. Ne sjajan Resi, ali igra da. Uostalom, pričali smo već o tome pa nema smisla ponavljati, samo eto, čekam da za PC dođe  sm1jeh
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline ManTheRamparts

Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #97 u: Listopad 01, 2012, 18:16:12 »
Kolko vidim po netu, ocene su šarolike - od 3/10, pa sve do 9/10.

Offline Thergothon

Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #98 u: Listopad 01, 2012, 19:44:57 »
Unistili su serijal, mrak apsolutno nista ne popravlja vec je tu tek tolko da mogu prodavati price o povratku korijenima.
Replay value je takodjer unisten zbog kretenskih skillova. Bas to je bila jedna od najjacih strana cetvorke i petice. Boss borbe vizualno lijepo izgledaju, ali su u sustini UZAS (namami bossa do eksplozivne bacve koja ga stuna i nakon toga deri sa svim raspolozivim sredstvima - citav postupak ponoviti barem 3 puta i nakon toga slijede neizostavni QTE). Prica tek tolko da se nadje, uz pokoju isforsiranu animaciju izmedju dosadnog gameplaya koji uopce nema zaraznost prethodnika - pod tim ne mislim na strah, vec opcenito zelju za napredovanjem. Kampanja rascjepkana na 4 lika je jos veci uzas. Ista prica iz perspektive drugih likova + neke zanemarive mrvice koje otkrivaju nove detalje koji nikoga ne zanimaju, reciklaza samo da se produlji trajnost. Los RE i jos gora igra, na kraju mi je petica ipak bolja i zabavnija. Igra mi je za 65% - 70% maximalno i pitanje dal cu imati zivce zavrsiti sa svim likovima. Mozda... jer do Dishonoreda nemam nist pametnije za igrati.

Edit: Drago mi je da je user score na metacriticu tako los. To je jedini nacin da se opamete. Da sam ocekivao survival i dozvolio da me preuzme subjektivna frustracija zbog nedostatka malo prije spomenutog survival elementa, ocjena bi bila jako okrutna . Nije totalna katastrofa jer je ipak igrivo, ali nista vise od toga. Losa akcija puna QTE, horror prekrizite.
« Zadnja izmjena: Listopad 02, 2012, 20:03:39 od Thergothon »

Offline Kole

Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #99 u: Prosinac 26, 2012, 14:49:46 »
Za PC platformu izlazi 22.3.2013.

Specifikacije:

Procesor: Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz
Memorija: 2 GB RAM
Prostor na disku: 16 GB
Grafička kartica: NVIDIA® GeForce® 8800GTS

preporučena konfiguracija:

Procesor: Intel® CoreTM 2 Quad 2.7 Ghz, AMD PhenomTM II X4 3 Ghz
Memorija: 4 GB RAM
Prostor na disku: 16 GB
Grafička kartica: NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better

Offline ManTheRamparts

Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #100 u: Siječanj 02, 2013, 23:21:26 »
Demo me razočaral ko čoveka i ko komunistu.  cer1njo

Offline Cole™

Odg: Resident Evil 6
« Odgovori #101 u: Siječanj 02, 2013, 23:48:09 »
 ave1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB