Autor Tema: Days Gone  (Posjeta: 2727 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: Days Gone
« Odgovori #45 u: Rujan 17, 2019, 23:20:55 »
Su složili frame rate?


What do we say to Political Correctness?
-Not Today

Offline Cole™

Odg: Days Gone
« Odgovori #46 u: Rujan 18, 2019, 11:45:42 »
Jesu, makar samo na na jednom mjestu na mapi na izlazu iz jednog kampa, cca 300 metara kvadratni tu je frejm drop, no tak i tak se nikad tam ne zadržavaš. Ali sve u svemu popravili su puno.  thumbs1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech X530 - 5.1. || HEADSET: Logitech G430 || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: Days Gone
« Odgovori #47 u: Rujan 18, 2019, 12:17:23 »
Bum nekad piknul dok bu na popustu. thumbs1


What do we say to Political Correctness?
-Not Today

Offline Cole™

Odg: Days Gone
« Odgovori #48 u: Listopad 01, 2019, 17:04:34 »
Morior Invictus - Mongrel Motorcycle Club



Kada god u raznim medijima dobijemo epidemiju zombija, to ispadne ozbiljan poligon za emotivnu priču, Days Gone nije ništa drugačiji po tom pitanju, ali je na unikatan način uspio u tome.





Danas su moderne kod kojekakvih junaka bilo da se radi o filmskim junacima ili junacima gaming serijala, izjave "ja ovo nisam želio", "nisam želio biti vođa", ali eto jesam.  Tu izjavu smo dobili i od našeg Deacon St. Johna negdje pri kraju igre u Days Gone-u. No ono što je sve predhodilo tome, opravdava tu klišejiziranu rečenicu upravo zbog fenomenalno napisanog lika kakav jest Deacon St. John. Prije nego li sam probao igru izjavljivao sam kako mi igra ne izgleda previše privlačno, pa čak sam imao predrasude i prema priči i prema likovima. No onog dana kada sam ubacio disk u svoj PS4 PRO i proveo prvih par sati u igri shvatio sam koliko izgled igre na prvu može zavarati. Igru sam zavolio u prvih dva sata valjda i odmah mi se jako svidjela prezentacije priče, likova i lore, a prije svega i Oregon! Igra me kupila sa svim mehanikama i sadržajem koje bi trebala imat igra ovakvog tipa. Odmah sam tu osjetio utjecaj pojedinih igara kao što su The Last of Us, Dying Light, pa čak bih rekao da su od svih igara otvorenog svijeta uzeli nešto pomalo. No bitnost kod takve "krađe" ideja upravo leži u tome da se sve te namirnice trebaju ujednačit, da daju jedan unikatan okus, da igra ispadne autentična po tom pitanju, tj. da nemamo nekakav osjećaj viđenih stvari. A igra je stvarno ukusna i to toliko da sam se zadržao šeszdesetsedam sati u njoj i da je ovo moja prva platina na PS4 PRO konzoli, odnosno na svim PS konzolama ikad.

















Likovi definitivno NOSE ovu igru. Prošlo je gotovo mjesec dana od moje platine i ja se još uvijek jako dobro sjećam svih likova, svi su mi se urezali u sjećanje i to je nešto što najviše opravdava hvalospijeve na tu temu. Nisu me se svi likovi dotakli, bilo je i onih koji su mi čak i smetali u cijeloj priči, tu mislim na vođe početna dva kampa kod kojih dobivamo misije i zadatke Ada Tucker i Mark Copeland oni su mi stvarno bili užasno loše karakterno napisani i stvarno nisam volio surađivat u igri s njima. Svi ostali su čista desetka. Jako puno slojeva imaju sporedni likovi i kod mnogih na prvu ne otkrijemo njihovo pravo lice. Po pitanju razrade priče od uvoda, zapleta pa sve do raspleta nema tu puno previše filozofije, Days Gone je odlično putovanje prekrasnim Orgenom koji je ispunjen sa jako puno dobrog sadržaja. Oduševljen sam gameplayom u svim smjerovima. Od kretanja lika, stealth dionica koje su stvarno jako dobro napravljene, čišćenja kampova, borbe s hordama koje su fantastično iskustvo kada uđeš u ritam i skupiš malo iskustva. Ima tu jako puno segmenata u igri koji su u koheziji i koji su me držali prikovanim uz konzolu i monitor da cijelu igru prođem u jednom dahu. Filter igre s Ripperima mi je bio pun pogodak i mislim da me se tada igra i najviše dojmila, momenat kada sam stvarno nakon svega toga dobrog, stao i rekao WOW. Ko nije igrao nemože ni razaznati dal je ovo spojler ili nije, tako da nije potrebno previše komplicirati, jer nisam otkrio ama baš ništa.











Platina koliko god da me je oduševila, tolko me malo i smorila, tj. vrijeme u igri koje je trebalo biti oko 55 sati produžila za još 15 sati. Malo bude naporno zadnjih par sati kada znaš da te igra ničim nemože više iznenadit, jer priča je prođena, ostali su samo sidequestovi i to oni najgori od Ade Tucker i Coppelanda te još par manjih hordi. No pošto je igra "zaslužila" da upregnem sve kako bih je platinirao dajem joj čistu devetku, jer je to stvarno jedina igra ikad koju sam kompletirao po svim parametrima. Tehnička strana igre u velkom vremenskom odmaku od kada je izašla se znatno popravila, frejm dropova je bilo samo na izlazu iz jednog kampa i to je jako mala lokacija, di frejm zajebava. Grafički igra je prekrasna i Oregon kada se upotpunosti otvori je prekrasna strana amerike i moram priznat napokon neka nova američka regija u igrama u kojoj nisam baš boravio. Lokacije su odlične, kampovi također, level design je uvijek pogodan stealthu i time sam strašno bio zadovoljan. Ono čime nisam bio zadovoljan jest filter sjećanja u kojima puno hodamo. To je sve moglo biti pretvoreno u animacije, a ne gameplay koji zapravo to nije. To mrzim u igrama, kada te igre tjera da polako hodaš 10 minuta, a zapravo nemaš nikakvu kontrolu.











Obožavam open world igre koji imaju toliko uvjerljiv svijet pun detalja i sitnica koje ga čine autentičnim da često poželim samo hodat do nekih lokacija, ili vozit se te samo uživat u tom level designu kojeg su devovi osmislili. Primjerice ova kuća na ovoj slici prvoj iznad teksta. U toj kući nije bilo ničeg vrijednog spomena, ali je tolko prekrasno i interesantna scena da ću je zapamtiti na duže vrijeme. A sada sam se sjetio da nisam spomenuo valjda i najvažniju stvar u igri - motor. Days Gone je primjer kako treba pristupati važnim elementima gameplaya. Sjećam se razno raznih open world igri poput Watch Dogsa, Sleeping Dogsa, a i onih nekih stariji koje netreba imenovat, koje su imale prijevozna sredstva kao jedan od najvažnijih fičra u igri i onda to izvedu traljavo. Srećom vožnja motorom u Days Gone-u je sve samo ne traljavo. Općenito fizika u igri je na jednoj visokoj zavidnoj skali, a tako je i s motorom. Drugačije ponašanje motora u odnosu na podlogu, vremenske uvjete. Svaku sekundu provedenu na motoru u igri sam uživao i ova igra je pravi primjer kako se to radi. Poveži sve važne igrine elemente koji prodaju igru u jednu cijelinu. Za to i priču Deacon Lee St. Johna moj duboki naklon, aplaus i zadovoljstvo.









CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech X530 - 5.1. || HEADSET: Logitech G430 || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Days Gone
« Odgovori #49 u: Listopad 01, 2019, 19:13:23 »
Par super slika  thumbs1