Evo par dojmova nakon par sati isprobavanja.
Općeniti dojam je wow, čak puno bolji nego što je to bio kada sam krenuo s GT5. Pošto će recenzija i dojam oko volana pričekat kao i njegova tema, ipak bi se dotaknuo Fanatecovog proizvoda, bar ovako iz prve. U odnosu na G27 ovaj volan se osjeti, glomazan je, sjeda u ruke kao pravi pravcati volan. G27 nešto dosta je tvrđi i surov. Isprobao sam ga zasada samo u Forzi i dojam je odličan. Reakcija je stvarno instantna i kolko god se trudio pronać manu u odazivu shvatio sam se ukoliko se moram truditi da to skužim da je to odlična stvar.
Dosta će trebati vremena da se prilagodim u potpunosti volanu jer je bitno drukčiji od svojih konkurenata, barem onih lošijih na kojima sam vozio. Sekvencijalni iliti paddle shifteri mi se čine kao najlošija strana toga volana, jer iako će sve doći na svoje prilagodbon, dojam koji se dobije kada se stisne shifter na G27 je nekako bolji, čuješ taj klik i znaš da si promjenio brzinu. Tu je to kudikamo "nježnije" suptilnije rekao bih. Volan je dosta tih, čak i pretih rekao bih, no to je samo pozitivno.
Mogučnosti i podešavanja su ogromna, može se podesit gotovo sve kao i u igrama. FFB je standardno odličan i vjerovatno će mi trebati dosta vremena da ga mogu usporediti s onime od Logitechovog G27. Ovaj volan se stvarno osjeti u rukama i tu idu same pohvale. Treba se još malo priviknuti oko tipaka na volanu, ali više manje su dobre. Baš me zanima kako će se volan ponašat u igrama na PC-u (F1 2011 i DiRT3).
E sada da se dotaknemo onog najbitnijeg po meni, bar što se tiče najveće promjene. Club Sport pedala koje teže kao omanji tenk slovenske vojske. Metalne od glave do pete i sa puno mogučnosti. Najveći wow efekt dobio sam nakon što sam namjestio ABS na volanu, te nakon 80% -nog pristiska kočnice, papučica kočnice počela je žestoko vibrirati pritom simulirajući agresivno, odnosno naglo kočenje. U igri je taj osjećaj maestralan, doslovce nova dimenzija kod simuliranja.
Da sada napokon pređem na igru. Već neki znaju od prije moju priču da je po meni grafika od GT5 na LCD TV-u (6.5/10) dok je na mom TV Monitoru od 22˝ (3/10), sa FM4 grafika je osjetno bolja već na monitoru, dok na TV još nisam probao. Brzina loadinga i interfejsa kao i sam njegov izgled je neusporedivo bolji u odnosu na GT5. Zvuk je nebo i zemlja razlika i tu kapa dolje dečkima iz T10. Osjećaj vožnje i vozni model su odlični, doslovce se bolje osjeti to gripanje i proklizavanje. Eventi su za sada odlični, no tek sam na početku.
Najveći minus dosada koji sam našao a vezan je i za igru i za volan je nemogućnost aktivnosti i volana i kontrolera u isto vrijeme. A to zadaje malo veće probleme. Dok ste u autovisti ili u photomodu a volan vam je aktivan kontroler, vi nemožete ući u auto (autovista) ili zaokrenuti kameru okolo automobila (photomod), nego je potrebno gasit konzolu i promjenit aktivni kontroler. Naime jednom sam uspio u igri zgasit volan i prebacit na kontroler, ali u sljedećih 10 puta i više, nisam uspio prebacit, jer je kontroler bio u fazi 2. Ako netko zna caku kako kod tog prebacivanja natjerat kontroler da bude u fazi 1 kod paljenja neka obavezno i slobodno napiše tu ili mene kontaktira.
Eto to su prvi dojmovi, sljedeći ovih dana dolaze.