Lik je u pet minuta uspio, što ja nisam u 14 sati igre jel - auto okrenut na krov i to u svojim prvi zavojima. Šašavost.
Cole govori istinu
Nego Forza je ZAKON! Nemam GT5 (PS3), no igrao sam ga kod frendova dosta da bih mogao napraviti neku usporedbu. Odmah na prvi pogled se vidi da je grafika nebo i zemlja između Forze i GT-a. Nakon što sam vidio smao jednu utrku, shvatio sam da je GT5 presterilan. Asfalt je ovdje asfalt, drveće drveće, trava je trava. Nešto nenormalno kako igra izgleda. Sa kamerom najbližom podu i kada se skroz stane, asfalt je kao u stvarnosti, vidi se svaki onaj "kamenčić", a bez pikselizacije ili mutnih tekstura. Okoliš je prepun detalja, efekti... ma, nemam riječi. Najljepša vožnja koju sma do sad vidio.
No kada se pritisne gas prevlada jedan drugi tehnički aspekt igre - zvuk. On je isto nevjerojatan. Automobil od 600 konja stvarno zvuči kao 600 konja - grmljavina!
Zvukovi mijenjanja brzina su tkaođer tu, čuje se baš onaj zvuk mjenjača; ma, isot nemam riječi - same pohvale! Jedna jedina zamjerka na zvuk je kao što je već Cole rekao - zvuk kod sudara - zvuči kao gužvanje papira, ili razbijanje jaja na tavi
A sama vožnja... E tu sada ne mogu puno pričati jer volan nemam niti sma ikada imao, a sve što sma uopće ikada i vozio na volan je bio GT5 kod Coleta, i sada Forzu. Mogu reći da je osjećaj sjajan, ali neke usporedbe raditi baš i ne. No eto, osjećaj je stvarno vrhunski - vozio sam nekoliko staza i svaki put kada bih ubrzao na jedno 200 ili više km/h, po najobičnijoj ravnici bih počeo plesati. I cijelo vrijeme mislim da nešto ne valja sa igrom ili volanom, kad mi kaže Cole da ga primim čvršće. I odmah se vozilo normalno, ali su me ruke počele boljeti nakon samo par krugova kada sam ja pi**ica naučio voziti na kontroler bez ikakve povratne informacije osim male masaže dlanova
I ono što je Cole spomenuo - ni meni se to nije dogodilo u GT5 koji sma iapk igrao do sada barem 15-20 sati, a nije se dogodilo ni da mi uslijed sudara/prevrtanja/čega god otpadne branik, i ostane ležati tamo gdje ej pao kroz sve krugove do kraja utrke, da se deformira zaštitna ograda kod zaletavanja u nju...
Igra brže i učitava nego GT5, ima više user friendly izbornike... Ma čini mi se da ga jede na svakom polju. GT5 ima možda više staza čini mi se, ali sve do jedne u Forzi su sjajne. Nisam ih vozio sve, ali sam vozio/vidio dosta onih kojih nema u drugim igrama, i vrhunske su. Netko bi rekao da GT5 ima i više auti, ali od tih 1000 auti imamo 100 modela Impreza, 200 modela NSX-a i 300 modela Skylinea. I općenito valjda 2/3 su japanci koji se više manje ponavljaju kroz izvedbe raznih godišta ili opreme. Ovdje koliko sam vidio su auti zaista različiti. Najviše će se naći po 3 modela jednog auta i to ugl običan, trkaći, i možda trkaći neka druga momčad.
Ali ono još bitnije - Forzinih 500 (ili koliko ih je) auta su svi "premium" - jednako dobro (fenomenalno) izgleda i Fiesta, i Italia i McLaren F1 - nema diskriminacije na detaljima prema nijednom modelu.
Uglavnom, zaključak - da imam love za konzolu i volan, nakon ovog dojma - kupio bih si xbox i Forzu a ne više PS3 i GT5 kako mi je do sada bilo u planu kada bi mi palo soma eura s neba