Autor Tema: Mafia II  (Posjeta: 3189 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Mafia II
« u: Siječanj 08, 2015, 21:11:45 »


Citat:
Mafia II is an action-adventure video game developed by 2K Czech and published by 2K Games. It was released on 23 August 2010 for the PlayStation 3, Xbox 360 and Microsoft Windows;[1][2] a Mac OS X port was released by Feral Interactive in December 2011.[3] The game is the direct sequel to 2002's Mafia: The City of Lost Heaven.[4] Set within the fictional Empire Bay (based on New York City, Chicago, Los Angeles, Boston and Detroit), the story follows a gangster and his efforts to climb through the ranks of the Mafia crime families.

Fantastičan nastavak fenomenalne originala Mafia: The City of Lost Heaven.
Igru baš trenutno igram po drugi puta. Prije par mjeseci počeo, odigrao sve DLC pakete i sada nastavljam šestogodišnje Vitino izbivanje sa ulica.
Upravo odigrao chapter 7 koji ima jednu od najboljih misija ikad u igrama. Ne zbog samog gameplaya nego zbog razularene zabave Joe Barbara, Eddie Scarpe i Vita u kojem ih pijane vozim zakopat lika iz prljažnika.
Tih 20-ak minuta mi je među najupečatljivijim scenama ikad, bilo da je riječ od igrama, serijama ili filmovima. Baš veličanstveno.

Pijanstvo, razgovori, mamurluk, Eddievo bljuvanje zbog kojeg sam morao stat s automobilom. Ma vrh vrhova.
Uostalom poslušajte te panjeve. <3

Mafia 2 OST Soundtrack - Joe And Eddie Drunken Duo - YouTube
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline gamelaker

Odg: Mafia II
« Odgovori #1 u: Siječanj 08, 2015, 21:21:58 »
ane jebemti  ave1
najača scena  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Mafia II
« Odgovori #2 u: Siječanj 10, 2015, 18:00:48 »
Moji dojmovi od prije dvije godine nakon drugog odigravanja.
Dani dok sam nakon svake igre pisao full iskrene dojmove i navlačio hejt ekipe na sebe  cer1njo cer1njo

Mafia II

Odigrao sam vec igru jednom dok je bilo vrijeme i nije me odusevila za razliku od prethodnika, ali evo, dao sam joj jos jednu sansu.
Glavni krivci za to su filmovi koji se bave istom tematikom i zbog kojih sam bio nabrijan na taj setting. Godfather, Goodfellas, Millers Crossing itd. Prave alternative koja obradjuje to vremensko razdoblje nema (osim prve mafije) i tak je sve pocelo. Atmosfera je vrhunska, grad prekrasno i autenticno dizajniran, ali tu odusevljenje uskoro prestaje. Vecina misija se svodi na vozikanje od tocke A do tocke B bez nekog pretjeranog smisla.

Igru su komotno mogli nazvati "Mafia: low lifes potrcko." Super, radnja pocinje sporo i od nule napredjues u toj hijerarhiji i logicno je da u pocetku radis jednostavne poslove, ali pretjerali su sa tom svojom vizijom. Nakon 3/4 igre jos uvijek si prisiljen prodavati cigarete po kvartu. Svaka misija prati isti obrazac... Spavas, budi te telefon, javis se, Joe zove jer ima uber-cool isplativi posao i zeli da ODMAH navratis k njemu. Naravno, vozi do njega (animacija s ispraznim dijalogom koji pokusava biti humoristican) nakon toga vozi skroz do drugog ruba mape (cut-scene) na kojem moras prodati par kutija cigareta.  Nakon toga vozi na skroz drugi rub mape i tamo ponovi istu dosadnu radnju. Jos vam nije jasno? Jadno i bijedno produljivanje trajnosti. Tu i tamo je neka scena u kojoj dolazi do okrsaja vatrenim oruzjem, a tu dolazimo do jako upitne kvalitete hit detekcije. Radi dobro dok likovi stoje na mjestu tj. u zaklonu (a to 90% vremena rade jer je AI standardno uzasan i svodi se na izvirivanje iz zaklona u intervalima od par sekundi), ali problem nastaje dok je  neprijatelj u pokretu. Uzasno sporo "poklapanje" s hitboxom i detektiranje. Odmah mi je sve bilo jasno dok sam vidio veliki bijeli crosshair koji  pocrveni dok se nanisani neprijatelj. Dok je crosshair crven sve se dobro poklapa, ali dok netko trci to poklapanje se svodi na stotinke i tu se vidi  slampavost uzasno zastarjelog principa gadjanja i detekcije za koju sam mislio da je upokojena prije 10 godina. Red dead redemption je izasao iste  godine - primjer: lik trci bocno od mene i da bih ga pogodio na 50m moram pucati 1-2 metra ispred njega - BAM (vidim tocno putanju metka) i rusim ga s headshotom. Mafia II - identican primjer, ali meci kao da uopce ne putuju jer dok pucam ispred njega crosshair je bijeli tj. igra detektira i ranjava lika samo dok je crosshair barem na kratko crven. Vec sam u par navrata pokusao ljudim objasniti neke stvari u vezi detekcije, ali sam naletio na visoki, debeli zid nerazumijevanja pa ne ocekujem da vecina  shvati o cemu pricam. Nije problem u roku od sekunde pobiti citav squad mafijasa, ali izgleda uzasno slampasto dok se citava problematika shvaca + uzasno sam osjetljiv na detekciju koja je zastarjela u igri koja se promovira kao bljestavi dijamant.

Mozda to i je vizualno, ali sve ostalo je neizbruseni dijamatn s gomilu potencijala u buducnosti. Jos jedna stvar koja mi pada na pamet su traileri i najave ultra napredne fizike. WOW, kaput ti se na vjetru vijori na sve strane, ali dok zgazis prolaznika lik se ukoceno sklize 10 metara od mjesta nesrece i izgleda kao nesto s Ps2. Prica ima previse kliseja i isforsiranih scena koje su radjene za 13-godisnjake (kupleraj, besmisleni razgovor, kolektivni blow job i klimaks mafijaskog capoa - gomila nezanimljivog i ispraznog sadrzaja koji bi trebao biti tribute kultnim filmovima - fail. Predvidljivo do bola i samo cekas da se ocekivano prikaze, a neki preokret se dogodi tek na samom kraju. Fali vise konkretnijih misija u kojima se zbilja nesto dogadja. Grad je detaljan, ali i totalno prazan u kojem se nema sto raditi osim besciljnog vozikanja koje prije ili kasnije dosadi.

Fale neke side misije ili aktivnosti. Sustav ekonomije tj. zarade novca je bez svrhe posto ovo nije u punom smislu rijeci sandbox. Pljacka, prodaja automobila itd. i novac koji se moze trositi samo na popravak  automobila, kupovanje odjece i kupovanje oruzja, da bi vec u iducoj misiji sve zaradjeno izgubio i poceo sve ispocetka. Chapter u zatvoru je imao uzasno puno potencijala, referenca na Shawshank Redemption da boli glava u pozitivnom smislu, ali sve je uprskano konstantnom hand-to-hand borbom koja je zanimljiva kao zurenje u jarko bijeli zid. Tijekom misija igra dozvoljava free roaming i cesto puta sam znao tunirati aute, spremati ih u garazu, vozikati se, prodajom skupljati pare - da bi me kasnije slucajno na cesti zgazio random NPC i izgubio 2 sata igre zbog izostavljanja save opcije tijekom misija. Igra me vrati na zadnji autosave i preko cijelog ekrana napise nek idem posjetiti odredjenog lika.

Shvacam da su klasicni sandbox pristup izostavili da ne razvodne pricu i likove, ali cemu onda taj grad u kojem se igraca ne potice na istrazivanje, nego samo na slijepo pracenje glavnih misija koje se mogu zavrsiti za svega par sati ako se strogo prati prica. Prvi dio je imao atmosferu koja se fokusirala na "obitelj" i unutarnje odnose, makar je sve to vidjeno, igra je imala neki dasak svjezine i izgradila je i istaknula vlastiti identitet unutar mora filmova koji se bave istom tematikom. Drugi dio je samo pokusaj stvaranja epske price koja je vidjena hiljadu puta, ali nije u tome problem, nego u konacnoj izvedbi. Fokusirali su se samo na vizualnu prezentaciju kojom su stvorili vrhunsku atmosferu. Cvrsti kostur prekriven trulim mesom.  Privlacna je igra i uzivao sam u njoj, makar bi se prema dojmovima pisanim u negativnom kontekstu moglo steci drugacije misljenje. Ocjena bi bila 70% makar me igra u nekim aspektima dobro zabavila.

Tih 20-ak minuta mi je među najupečatljivijim scenama ikad, bilo da je riječ od igrama, serijama ili filmovima. Baš veličanstveno.

Bogohuljenje  ;D
Scena je najobičniji ripoff bez pokrića (filler predstavljen kao tribute) legendarne Goodfellas scene u kojoj Joe Pesci totalno rastura.
« Zadnja izmjena: Siječanj 10, 2015, 19:05:00 od Thergothon »

Offline Cole™

Odg: Mafia II
« Odgovori #3 u: Siječanj 12, 2015, 20:31:06 »
Prešao igru po drugi put napokon. Prvi put tamo kada je izašla 2010. Iako se radi o fantastičnoj igri ima jako puno stvari koje realno ne funkcioniraju kako spada pa su mi dojmovi dosta podjeljeni. Prvo da samo napomenem kako sam prošao sve DLC pakete koji kombinirano traju preko 20 sati, plus još 13 sati SP igre, sve skupa 30+ sati što je za ovakav naslov i više nego dobro. Nemogu se ne dotaknuti Joe's Adventures DLC-a koji je vjerovatno najbolji DLC koji sam ikad igrao u ijednoj igri. Više od 8 sati traje što je duže nego većina FPS SP kampanja zadnjih godina. Ono što mi se ne sviđa kod tog DLC-a i ostalih je koncept istih. Ne sviđa mi se način na koji su koncipirane misije i to ganjanje XP bodova. Nikako ne paše u igru ovog tipa. Slična stvar je i u SP kampanji, no o tome ću nešto kasnije. Više bi volio da je bio fokus na priču, a ne poprilično dosadnjikave misije, ukradi auto itd. Jedino su mi Joe's Adventures misije rulale nebesa. Pogotovo ona na onom jezeru po zimi kada stealh preuzima glavnu ulogu, to je bila fantazija.


Od prve do zadnje minute igre atmosfera, glazba i Empire Bay su toliko savršeni, da dolazim u napast samo zbog toga dati igri maksimalnu ocjenu. Savršen voice act glumaca uz vjerovatno nikad bolji soundtrack u ijednoj igri, stvarno uvlače u taj svijet mafije i njenog okruženja. Misije su raznolike i vrlo napete. Većina ih je fantastičnih iako ima i onih za koje je bolje bilo da se ni ne nađu u ovoj igri. Kao primjerice švercanje cigareta ili rad u tvornici sa kutijama kada naš Vito počinje ulaziti u posao. Iako me nije smetalo previše, fokusiranje na obračune sa šakama je dosta nepotreban, jer iako je tu samo da popuni gameplay elemenat nema previše zabavnog elemenata kao primjerice vožnja koja je fantastična. Pogotovo simulacijski mod, gdje se vrlo realno simulira kočenje, brzina, proklizavanje i jako dobra destrukcija, odnosno mehanička šteta. Mislim da je vozni model u ovoj igri najbolji koji sam imao prilike isprobat u svim sličnim igrama ovog tipa. Vrlo je zarazan i nije me ni najmanje smetalo ić s jednog kraja grada na drugi uz tako dobar soundtrack, dapače najviše sam uživao upravo u tome. Misije osim što su dobro izrežirane su i vrlo izazovne, pogotovo na većoj težini čini pravi izazov. Vjerujem da su mnogi imali puno problema s većim težinama, budući da je vrlo često jedan metak ili mali rafal dovoljan da vas pošalje u vječita lovišta. No mene su najviše smetale pojedine misije u kojima je izbjeć metak ili izvuč živu glavu iz potjere bila potrebna samo sreća, a nikakv skill ili iskustvo. U par navrata u igri me love dva automobila i pod rafalima je gotovo nemoguće preživjet. Pa u hrpi loadinga tek srećom uspijem ili pobjeć ili sačekat da oni naprave neku AI grešku u prometu. Tu je dosta frustracije otišlo.

AI ili umjetna intelegencija u ovoj igri radi i više nego dobro. Neprijatelji instantno reagiraju na moju prisutnost pod prijetnjom. Koriste zaklone, mjenjaju vertikalne razine, a u par navrata dobro sam namučen sa molotovljovim koktelima. Sviđa mi se što je točno pogođena količina neprijatelja ovisno o misijama i situacijama, nisam baš primjetio u niti jednoj situaciji da ih je ili manjka ili viška. Napucavanje daje podjeljene osjećaje. Iako pucanje iz svih tih mogućih oružja djeluje fantastično, kao nikad bolje, dosta fejla u hit detekciji, a sve mi se više čini da je to razlog zašto je tako odvratno veliki crosshair, odnosno ciljnik. Užasna šteta je što je toliko nakaradno velik, jer ubija i gameplay, odnosno napucavanje, a najviše imerzivnost i vizualnost samog prikaza. Primjetio sam da prilikom djeljena headsota, stvar dobro funkcionira kod statičnih neprijatelja, no kada su u pokretu, kao da ta hit detekcija ne detektira dobro te pogotke i to je jedna velika šteta, jedan veliki propust. Destrukcija prilikom pucnjave i rafala je fenomenalna i većina zaklona je kratkog vijeka pod malo dužom pucanjavom. I moram priznati da uz nvidia physx je jedan od najboljih segmenata igre. Hodanje, trčanje, pucnjava iz zaklona, čučanj i takedown su vrlo dobro napravljeni, no i ponekad limitirani (u interijerima se često zna dešavat da kontrola kamere limitira kontrolu situacije). Da se vratim na koncept misija u SP koje sam ranije spomenuo. Nemogu prežalit kako je prezentacije priče užasno prezentirana. Taj koncept buđenje - poziv - kretanje od točke A do točke B i misija, je užasan i najveći zagovornik monotonosti. Sva sreća pa igra u toliko toga radi dobru kontru, pa se sve to nekako neutralizira. Side misije i razno razne radnje mi u ovoj igri nisu falile, pa bi bio najsretniji da su to sve malo bolje i spretnije napravili. Isto tako u par navrata nedostatak chekpointa me dobrano naživcirao, jer nakon što sam pobio 15+ ljudi, ubije me zalutali metak i idemo nanovo. No toga ima u igri svega u par navrata pa nije velika šteta.

Likovi su fantastični i tvore stvarno jednu autentičnu cjelinu oko Mafia svijeta. Sviđa mi se jako kako je fino razgranato Vitovo odrastanje uz Joea i kako se njihovi karakteri postupno mjenjaju i zaokružuju. Sporedni likovi su mogli dobiti više prostora, kao i radnja u zatvoru, za koju smatram da je bilo daleko više potencijala nego što je iskorišteno. Bilo bi savršeno da nije bilo toliko fokusa na tučnjavu, nego na razno razne aktivnosti i na kraju krajeva bijeg, ali eto. Frank mi je bio jedan od najboljih likova u igri, a užasno je malo iskorišten, mislim da se svega sat i pol igre veže na njegovu pojavu i igri. Kraj prve igre u ovoj mi je jedno dirljivo emotivno iskustvo. Priča je sjajno napisana, ali ipak nešto fali. No vjerujem kako će se Mafia III nadovezati na ovo. Igra ima neke od fantastičnih momenata i misija, no jednostavno par developerskih propusta u konceptu misija i općenitog open world sistema koštale su igru boljih ocjena. Meni je igra po gameplayu, vožnji, atmosferi i soundtracku za čistu desetku, no uzevši u obzir neosporne probleme jednostavno je ušla u katergoriju devedeset i to je budimo realni njezin maksimum. "The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all."

Mafia 2 Complete Soundtrack - YouTube
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Cole™

Odg: Mafia II
« Odgovori #4 u: Kolovoz 06, 2015, 22:38:11 »
Brijem da nakon ovog ciljnika što sam si danas izmodao, igri ide ocjena 10 gore.  ;D

Mafia II | Small Crosshair - YouTube
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline gamelaker

Odg: Mafia II
« Odgovori #5 u: Kolovoz 06, 2015, 23:27:34 »
 thumbs1

Offline gamelaker

Odg: Mafia II
« Odgovori #6 u: Siječanj 10, 2018, 20:07:08 »
Pokrenuo sam prije kojih tjedan dana opet ovu igru, ne znam ni ja po koji put. I eto kompletirana danas... Već sam prije spomenuo da ritualno prelazim ovu igru barem jednom godišnje, jedino je 2016. bila pauza ako se ne varam.  sm1jeh
Kako je igra generalno dobivala osrednje ocjene, i općenito su se po forumima vodile žustre rasprave o kvaliteti igre, pokušat ću u sljedećih par redaka objasnit zašto je meni tako dobra...


Ono čime me igra najviše kupila je dakako atmosfera (pogotovo prvi dio igre, snježni jel), koja je savršena od prve minute igranja pa sve do creditsa na kraju. Glazba fenomenalna, s odličnim hitovima karakterističnim za to doba povijesti. Izuzev glazbene podloge imamo generalno zanimljive radio stanice sa vijestima o bojištima Drugog svijetskog rata, pojavi televizora, mijenjanju mode i sl. Meni posebno drago i ono što je uvelike dizalo igrinu imerzivnost je prekid programa izvanrednim vijestima, kada spiker krene pričat o krvoproliću i sl. sranjima što je prije nekoliko trenutaka izazvao naš Vito.
Atmosferu prati i ništa manje impresivna priča. Od laganog uvoda u igru i postepeno Vitovo napredovanje u mafijaškoj hijerarhiji, pa sve do pred kraj igre kad sve ode u vražju mater. Dosta su mi se dojmili Vitovi monolozi tj. objašnjavanje zašto se odlučio na ovu vrstu posla, nastojanje da ne ponovi greške svog oca... Uz odlično napisane dijaloge (koje prati adekvatni voice acting) te filmski izrežirane scene te par stvarno emotivnih i legendarnih scena s našim likovima, je vrlo teško ostati ravnodušan. A doslovno SVI likovi u igri su odlično okarakterizirani. Šteta samo što izuzev Joea i Vita ostali likovi nisu dobili previše prostora, a igra stvarno vrvi životopisnim likovima.  Moji favoriti su svakako Leo Galante i Henry Tomasino. Izjave da priča Mafie 2 ne valja (shvaćam da je dosta stvari već viđeno u filmovima slične tematike ali otom potom) je po meni čisto filozofiranje, iako je bilo prostora za više u samoj priči no o tome nešto kasnije. 


Mafijaška atmosfera i feel je također tu, iako sam čitao razne kritike upravo po pitanju toga da je falilo mafijaške epičnosti, da je Vito ništa drugo nego obični potrčko i slične nebuloze. Onako, veliki NE. Postoje samo dvije problematične misije. Prva je prebacivanje sanduka u kamionet za Dereka, što je na samom početku igre gdje se Vito praktički tek vratio iz rata i tek se uhodava u posao, a igrač može doslovno nakon prvog iskrcanog sanduka izići van gdje ga dočeka Steve sa "pravim poslom". Druga je naravno ona famozna misija s cigaretama za koju se slažem da je prilično dosadna, al to objašnjavam činjenicom da je Vito tek izišao iz zatvora, i to mu je bio onako, prvi posao za Falconea. Neće ga odmah slat direktno "u vatru" jel, treba se dokazat prije. Ostatak igre je i više nego dobar. Klasika mafijaški poslovi. Ubojstva, krađa pečata za gorivo, poslovi sa drogom, ubojstva iz osvete, vozanje mrtvaca u gepeku... Ne znam što su ljudi očekivali po tom pitanju i kako zamišljaju život mafijaša 40ih i 50ih, al po meni je i više nego dobro dočarano. Ok, razumijem da je pojedincima zasmetalo vozikanje s jednog kraja grada na drugi između misija, no to je problematika cca 90% današnjih open world igara ovog tipa. No uz superioran simulacijski vozni model (koji nakon odigravanja jednog Sleeping Dogsa koji je izašao dvije godine nakon Mafie 2 dobio još više poštovanja od mene) i već spomenutu glazbu na radiju, se nisam ni malo žalio na to. Dapače.


"I became a criminal because I did not want to become a victim."


Ono što me najviše zasmetalo u igri je kratkoća iste. Pogotovo nakon što sam pročitao sljedeće: "The game was originally meant to have 22 chapters and take place from 1946 to 1957, over ten years of Vito's life. This was stated in a demo released in 2009. The final released version of the game has 15 chapters and takes place from 1943 to 1951, 8 years of Vito's life." Ne znam čemu na kraju samo 15 chaptera, za koje mi je na hard težini trebalo cca 11 sati. Ispodprosječno za ovaj tip igre. Vjerujem da bi sve puno bolje zaokruženo bilo da je tu predviđenih 22 chaptera, jer svakako je bilo prostora za više. I puno je tu neiskorištenosti potencijala pojedinih misija (prvenstveno zatvor).
Druga stvar koja me zasmetala je neizazovnost hard težine, budući da sam svega 6-7 puta poginuo tokom prelaska. Umjetna inteligencija je također loša, kako protivnika tako i policije. Protivnici se konstantno sakrivaju iza covera i dovoljno je samo pravovremeno reagirati kada provire da bi se plasirao headshot, a kada idu prema naprijed jurišaju kao muhe bez glave dok se ne dokopaju sljedećeg covera. No ništa strašno kad se usporedi s ostalim igrama ovog tipa. Također, hit detekcija nije bajna te ponekad imate osjećaj kao da meci prolaze kroz protivnike iako ste 100% sigurni da niste promašili. Plus, dok su protivnici živi, jasno se vidi kad prime metak i to bude popraćeno onim trzajem pri pogotoku i naravno krvlju. No ono kad ubijete glavnu metu pa poželite ispalit još koji rafal u istu čisto iz gušta, tada nema tog trzaja i praktički pucate u prazno, jer igra ne detektira pogodak.
Kada bih išao cjepidlačit, onda bih još zamjerio skupljanje playboy časopisa u 40im, a playboy je osnovan tek 1953.  ;D


Od dlc paketa posjedujem samo Joe's Adventures koji mi je solidan. Ništa specijalno. Svidile su mi se jako main misije, no one ostale koje su potrebne da otključaš glavne su nešto slabije (čitaj dosadnije). Plus, strašno me iritiralo što se tokom svake misije u dlcu alarmira policija i automatski postaneš wanted, iako policiji nema ni traga. I da, pošto mi grafika nije baš bitna (bok doktore  cer1njo) ipak moram spomenut da grafički nakon gotovo osam godina igra i dalje izgleda vrlo lijepo s vrlo visoko razvijenom fizikom.



Dakle, daleko je ovo od savršene igre. No zbog priče, atmosfere i likova sam uvjeren da ću se sigurno vraćati ovoj igri, po n-ti put, iako sam savršeno svjestan njenih mana. Isto kao sa djevojkom koju volite, itekako ste svjesni njenih mana i vrlo vrlo dobro znate da nije savršena, opet joj se vraćate. Zašto? Zato što ima ono nešto. Eto zato. Tako mi je i s mafiom, i zbog toga odbijam ocijeniti igru.  thumbs1 
















Offline bartul_9

Odg: Mafia II
« Odgovori #7 u: Siječanj 10, 2018, 20:26:56 »
Da, da vrhunska igra. Odigrao sam je sigurno 6,7 puta. Prica i likovi su top, o tome nema price. Voznja je toliko dobra da sam se vozikao po gradu kao sada u Forzi Horizon 3 satima. Pacing price mi je top, od pocetka do kraja. Ja za ovu igru nemaogu nac manu, jednostavno mi je vrhunska.

Odigrat cu, al cjeli serijal u kompletu. Vezu se neki djelovi iz prvog pa sve do treceg djela, a pomalo sam zaboravio prvi.
Acer Aspire VX15 15,6"/ Intel i5 7300hq 2.5, 3.5 turbo, GTX 1050Ti 4Gb, 12Gb ddr4 ram, 256Gb SSD, 1000Gb HDD /// Hama Gaming "URAGE MMORPG" gaming mouse, Sony Pulse Elite 7.1 Headset, X360 controller