Autor Tema: Le Mans Series  (Posjeta: 70634 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Wulf

Le Mans Series
« u: Siječanj 30, 2012, 18:37:30 »


Raspored utrka i događaja - 2014.

WEC

28.-29.03. Official test, Le Castellet, France
20.04. 6 Hours of Silverstone, Silverstone, Britain
03.05. Belgium 6 Heures de Spa-Francorchamps, Circuit de Spa-Franchorchamps, Belgium
01.06. 24 Heures du Mans Test, Circuit de La Sarthe, France
14.-15.6. 24 Heures du Mans, Circuit de La Sarthe, France
31.08. 6 Hours of Sao Paulo, Autódromo José Carlos Pace, Brazil
20.09. 6 Hours of Circuit of the Americas, Circuit of the Americas, USA
12.10. 6 Hours of Fuji, Fuji International Speedway, Japan
01.11. 6 Hours of Shanghai, Shanghai International Circuit, China
15.11. 6 Hours of Bahrain, Bahrain International Circuit , Bahrain

ELMS

18. - 19.04. SilverstoneCircuit, United Kingdom
17. - 18.05. Autodromo Enzo e Dino Ferrari, Italy
19. - 20.07. Red Bull Ring Spielberg, Austria
13. - 14.09. Circuit Paul Ricard, France
18. - 19.10. Autódromo Internacional do Algarve, Portugal



Ovdje bih predložio otvoriti podforum
ALMS i LMS

I mogu se pisati posebno vijesti i zanimljivosti vezano za Američke vijesti iz LM i "običan" LM
« Zadnja izmjena: Ožujak 12, 2014, 18:37:42 od DogZy »

Offline Wulf

Le Mans Series - Toyotin novi hibrid za LeMans otkriven
« Odgovori #1 u: Siječanj 30, 2012, 19:02:06 »
Evo ja bum počeo ovdje nekaj...

Dominantiji dizelski konkurenti na 24h LeMans(u daljnjem textu 24hLM) bi se trebali zabrinuti sa novim Toyotinim hibridnim električnim bolidom.

Ove godine na 24hLM će dominirati dizelski motori, a ako će Toyoti sve poći za rukom, i novi hibridni bolid. PR šef S. Brownlee je tweetao prve slike hibridnog-električnog prototipa koji će se natjecati u rangu LMP1 klase. Nema nekih posebnih vijesti vezano za pogon, ali se očekuje neki hibridni pogonski sustav koji će dodati više snage i još dodatne snage via regenrativnog kočenja tako da će bolid biti u mogućnosti preći veću distancu sa manje zaustavljanja u boxovima.
Ovo je strategija koju koriste dizeli Audija i Peugeota koji su nedavno implementirali da usavrše rezultate na najvišim mjestima u utrkama izdržljivosti. ORECA Racing će voditi operaciju Toyote i uzeći u obzir da su završili na prvim mjestima u svakoj kategoriji u kojoj su se natjecali tijekom 35godina u LeMansu, japanski proizvođač automobila očekuje uspješnu sezonu.
Ekipa od 3 vozača koji će voziti novi hibridni boli će biti pobjednik 24hLM iz 2009 alex Wurz, bivši F1 vozač Kaxuki Nakakima i prošlogodišnji pobijednik na 12h Sebringa Nicolas Lapierra.

I malo slikica od novog bolida:




Offline DogZy

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #2 u: Siječanj 30, 2012, 20:01:42 »
Super Wulf! ave1

Evo i mog doprinosa temi:
Toyota TS030 Hybrid Le Mans Racer - Onboard with Alex Wurz
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #3 u: Siječanj 30, 2012, 20:07:39 »
Zvijer nema sta
« Zadnja izmjena: Siječanj 30, 2012, 20:10:58 od s2000 »

Offline DogZy

You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #5 u: Veljača 29, 2012, 20:18:50 »
Danas bu predstavljen novi Audi. Kasnije puknem slike.

Offline s2000

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #6 u: Veljača 29, 2012, 20:30:10 »
Op op ,bas me zanima kako ce izgledat

Offline ManTheRamparts

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #7 u: Veljača 29, 2012, 20:54:51 »











Offline DogZy

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #8 u: Veljača 29, 2012, 22:54:18 »
E tron? Hibrid?
Akrapovic mu je sponzor thumbs1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Thergothon

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #9 u: Ožujak 01, 2012, 00:39:04 »
Jedva cekam da ga jednog dana virtualno provozam  šofe1

Offline ManTheRamparts

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #10 u: Ožujak 01, 2012, 12:21:01 »

Offline buby0706

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #11 u: Ožujak 01, 2012, 13:55:52 »
Zvijerka nemam šta...
i ove godine če vladati La Mansom šofe1

Offline Cole™

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #12 u: Ožujak 01, 2012, 23:02:26 »
Strašan automobil, strašan. Baš me zanima ovo.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Montoya

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #13 u: Ožujak 09, 2012, 17:38:18 »
To je onaj Audi davno predstavljen u C.A.R.S.?
Meni se sve čini da je, možda samo malo modificiran, pošto je ovaj vozil 1000km Spa:

C.A.R.S. – Audi R18 TDI LMP1 Le Mans Prototype [Update]
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline ManTheRamparts

Odg: Le Mans Series
« Odgovori #14 u: Ožujak 09, 2012, 17:44:54 »
Unapređena verzija. Taj kaj je na C.A.R.S. je prošlogodišnji pobjednik Le Mans 24 sata.