Autor Tema: Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy  (Posjeta: 2868 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Luckyluke

Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy
« u: Lipanj 30, 2018, 22:07:56 »
S obzirom da još nemamo temu za ovu igru. Jučer krenuo igrat, prešao prvi svijet. Nisam sto godina igrao nekog Crasha tako da se apsolutno nit jednog levela ne sjećam. Sve u svemu mi je odlično. Odlična optimizacija, sve ide zakucano na 60 fps bez problema i izgleda prelijepo. S kontrolama nema problema, skroz su responzivne. Bome je sad postalo vraški teško, po nekoliko puta sam gubio sve živote. Mislio sam prije da mi je Crash težak jer sam bio mlađi i neiskusniji ali nije tako. Baš je izazovno i ne može se proletiti samo tako kroz level. Uglavnom sam prezadovoljan igrom i činjenicom da je konačno Crash sletio na PC  thumbs1

Offline ManTheRamparts

Odg: Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy
« Odgovori #1 u: Srpanj 01, 2018, 02:00:34 »
Prvog Crasha (i najboljeg od platformskih djelova) se sećam ko da je jučer bilo, fenomenalna igra. Dvojka i trojka dost slabije IMO. CTR je nekaj sasvim deseto i najbolji Crash i šteta da nije dio kolekcije. Puno ljudi voli i Crash Bash, al meni nikad nije sel.

Offline Luckyluke

Odg: Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy
« Odgovori #2 u: Srpanj 01, 2018, 02:18:13 »
Ufff ti vrapca CTR je bil čudo. To sam bezbroj puta prešao. Desnu ruku bi dao da naprave remaster za PC. Bash sam igrao prije par godina na emulatoru. Meni je prefora bio, ali ga nikad nisam uspio preći do kraja. Ova tri sam većinom kod frenda halao ali da se ubijem ne sjećam se baš puno toga tak da bum ful guštao sad :)

Offline Luckyluke

Odg: Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy
« Odgovori #3 u: Srpanj 03, 2018, 01:00:47 »
Bemti sve, igra je za čistih 10/10. Količina izazova, grafika, optimizacija, kontrole, dizajni levela... Svi problemi konzolaške verzije su riješeni, čak i loadinzi koji ovdje nisu duži od 10 sekundi. Ma kaj da vam pričam, ko je ikad igrao Crasha ne moram mu ništa objašnjavat. Ovo je najbolja stvar koju je ikad Activision napravio. Svaka čast Super Mariu, Trineu, Raymanu, Limbu i kome sve ne ali Crash je Crash !!

Offline Cole™

Odg: Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy
« Odgovori #4 u: Srpanj 03, 2018, 03:38:56 »
Kad bu mi The Division dao vremena, morat ću probat ovo. No trenutno takve igre ne završavam. ;(
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Luckyluke

Odg: Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy
« Odgovori #5 u: Kolovoz 07, 2018, 21:12:58 »
Prešao danas sva tri, dosta sporije nego bi obično zbog ljeta. Ah šta reći, osjećao sam se igrajući ko da ponovo proživljavam djetinjstvo. Sad kad pogledam zapravo se najbolje sjećam trojke i vidjet sve te lokacije u HDu mi je izmamilo osmijeh na lice. Prvi dio mi je bio najteži, ostala dva sam bez većih sekirancija riješio. Uglavnom odličnu mi je zabavu pružio, tko imalo voli platformere ovo svakako mora probati hitno.

Offline Punisher

Odg: Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy
« Odgovori #6 u: Kolovoz 08, 2018, 11:58:24 »
I ja igram crasha. Jebemti sto me 1. Dio frustrira. Imam filing da sam bolje ko klinac igro  cry1

Offline Hrv4tin4

Odg: Crash Bandicoot™ N. Sane Trilogy
« Odgovori #7 u: Kolovoz 08, 2018, 14:33:23 »
Nije feeling nego si stvarno bolje igrao jer su sribali prilikom prerade igre...
Developeri su kad je igra tek stigla na PS4 priznali (zbog puno pritužbi ljudi) kako je igra teža i to zbog detekcije kolizije. Naime u originalnom Crashu svi asseti su bili kockasti zbog mogućnosti u tadašnje doba.
Sada su svi zakrivljeni, eliptični, itd. E sada kad ti skočiš puno lakše sklizneš dolje jer nema više "ravne plohe" koja je držala tvog lika u originalu. Sada je sve zakrivljeno i dolazi do puno lakšeg pada i sklizanja što je jako vidljivo kod doskoka na neke strmije površine.
I naravno, devovi su rekli da je to sve u redu, težinu neće prepravljati (da, originalne igre su bile zbog toga osjetno lakše) i preporučili su svima da krenu od 3. dijela pa prema prvome jer su tamo problemi najmanji. U principu jedinica je sada najteža u cijelom serijalu.