Autor Tema: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere  (Posjeta: 54907 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #15 u: Ožujak 18, 2012, 11:03:33 »
07 GRAND PRIX DU CANDA



Kvalifikacije - momčad traži nerealno 16 mjesto; kvalificiram se 20 sa minimalnim zaostatkom za Liuzziem
Start
01/70 - probijam se na 19 poziciju
05/70 - Sutil bježi 13 sekundi, Trulli iza mene 0.5
09/70 - ulazak u boks
12/70 - nakon šta su svi prošli kroz bokseve situacija je identična, Trulli 0.5 iza mene
18/70 - Button koji me je prešao za cijeli krug ima spin ispred mene, u zadnji čas ga zaobliazim no Trulli nije te sreće te završava utrku
20/70 - Imam 2.5 sekundi ispred Karthikeyana no približava se
24/70 - imam lock-up te proklizavam u jednom zavoju što Karthikeyan koristi i prelazi me, Kovalainen je na samo 1.5 sekundi iza mene
24/70 - ulazak u boks
26/70 - Karthikeyan me je prešao kroz bokseve; Rich mix goriva i ganjanje; 22 pozicija jer dvojac ispred nas još nije bio u boksu
27/70 - na DRS zoni prelazim Karthikeyana
31/70 - na DRS zoni prelazim Kovalainena
39/70 - ne mogu se odljepit od Karthikeyan; cijelu utrku je pola sekunde, sekundu iza mene
39/70 - ulazak u boks
41/70- Karthikeyan me prelazi kroz bokseve i ima prednost od 2 sekunde
48/70 - koristim Karthikeyan prošuštanje bolida za puni krug te ga prelazim; 7 krugova sam ga lovio
54/70 - ulazak u boks; GREŠKA - umjesto mekane gume uzimam tvrđe koje su potrošene!!!
56/70 - Karthikeyan me opet prelazi kroz bokseve, no ja sam iza njega samo jednu sekundu, no ja moram po set svježih guma radi greške kod prošlog ulaska
57/70 - ulazak u boks - po mekane gume
64/70 - nakon četvrtog ulaska u boks zadržavam 19 mjesto no Liuzzi mi je smao 2 sekunde iza
65/70 - Kraj

teška utrka koja je tražila 100% koncentraciju do 54 kruga kada radim grešku kod odabira guma u letu i gubim mogućnost borbe za 18 pouiciju koju je momčad i tražila! Nisu ispunjeni ni zahtjevi u kvalifikacijama, ali makar sam završio ispred momčadskog kolege od kojeg sam osjetno bolji - Doktor VS Glock (slika uoči VN Kanade)

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #16 u: Ožujak 19, 2012, 13:32:28 »
08 GRAND PRIX OF EUROPE



P1, P2, P3 - uspješno R&D testiranje, upgrade na autu
Kvalifikacije - momčad traži 18 poziciju no to je nemoguća misija
Start
01/57 - u prvom krugu se probijam na 14 poziciju
04/57 - do četvrtog kruga uspjevam se branit kada me sa lakoćom prolazi Perez
06/57 - prelazi me Sutil
07/57 - prelazi me Alguersuari
08/57 - prelazi me Di Resta
10/57 - u prvom zavoju ima Lock-Up i neuspjevam izbjeć zid te mi odlazi prednje krilo
10/57 - sa slomljenim nosom vozim prema boksu; prešao me je Barrichello, ali imam 36 sekundi prednosti ispred Karthikeyana koji nemože pratit moj tempo
10/57 - ulazak u boks
11/57 - vraćem se na stazu sa 3 sekunde prednosti ispred Karthikeyana
24/57 - puca mi stražnja desna guma; razlog je vjerovatno šta sam tri kruga zaredom na istom mjestu udario u zid sa istom dok ću na sljedećem setu odvozit 18 krugova za razliku od ovih 14
24/57 - ulazak u boks
25/57 - vračem se na 19 poziciju sa 32 sekunde prednosti ispred Karthikeyana; moja klasa nemože pratit moj tempo
30/57 - sustižem prvog iz moje klase za puni krug
43/57 - ulazak u boks
Kraj - završavam kroz boks jer sam imao kaznu prolaska kroz boks radi nepoštivanja plave zastave

Dosadna utrka! Bio sam prebrz za svoju klasu, a prespor za ove ispred! Cijelu utrku sam sam kružio na 19 mjestu na kojem sam i završio. Ispunjeni R&D na treningu, dok nisam ispunio momčadske zahtjeve za kvlifikacije, (18 mjesto) i nerelano 16 mjesto u utrci.
« Zadnja izmjena: Ožujak 19, 2012, 13:37:30 od doktor1 »

Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #17 u: Ožujak 20, 2012, 10:16:08 »


01 QANTAS AUSTRALIAN GRAND PRIX - Kvalifikacije
P
Q2
Startni poredak

Odrađujem R&D i radim šesto vrijeme na slobodnim treninzima. Kvalifikacije su mi zadavale toliko muka da sam jedva jedvice ušao u Q2 da tamo nebi pronašao dobar setup i nikako si prilagodio bolid dobrim krugovima. Muku mučim s greškama također. Kvalifikacije završavam na razočaravajućem 14-om mjestu. Pole position je osvojio španjolac Fernando Alonso.



01 QANTAS AUSTRALIAN GRAND PRIX - Utrka



Vremenski uvijeti za 29 krugova.



START
01/29 - U prvom krugu imam jako dobar start i snalazim se u gužvi te napredujem 2 pozicije te sam uvijerljivo brži od bolida ispred mene.
03/29 - Uspijevam do trećeg kruga napravit dobar posao i sa osjetno bržim bolidom nanizat čak 4 pozicije te krenut u lov na Buttona koji je na sedmom mjestu.
05/29 - Prebacujem na brzu mješavinu i lovim Jensona koji iz zavoja u zavoj gubi svoju prednost i bez puno muke na kočenju ga prestižem.
06/29 - Ista sudbina čeka i Heidfelda, koji također nema riješenje za moju brzinu te ga lagano prestižem.
07/29 - Ulazim u boks i vrlo brzo se vraćam na stazu i kroz par krugova izmjenjivanja u boksu napredujem i zarađujem par pozicija.
16/29 - Fino napredujem i radim vrlo brze krugove, te se nalazim na četvrtom mjestu.
20/29 - U dvadesetom krugu ulazim u boks i mehaničari me zadržavaju duže nego što bi trebali te gubim dragocjene tri sekunde, ljut ko ris.
24/29 - Nalazim se ponovo iza Heidfelda te sva prednost koju sam dotada stvorio dobrom vožnjom anulirana je greškom mehaničara.
27/29 - Brzom vožnjom sa "brzim" gorivom uspijevam proći Heidfelda te pokušavam napravit nešto osjetniju prednost za mirnu završnicu.
29/29 - Nažalost u zadja dva kruga, gume mi otkazuju i sve više proklizavam, stoga čuvam gume i prolazi me Heidfeld te radim "vlakić" u zadnjem krugu, no na sreću nitko me ne uspijeva proći.

Interview



Q: Kako ste zadovoljni vašom prvom utrkom u karijeri?
A: Vrlo sam zadovoljan, bila je teška utrka i trebalo je na kraju puno sreće da završim na ovom mjestu i u bodovima.
Q: Imali ste duž cijele utrke borbu sa njemcem Heidfeldom, na kraju je imao više sreće i prošao vas je u zadnjim krugovima.
A: Imao sam problema s gumama na kraju utrke, nisu više imale gripa i morao sam usporit, da bi došao do cilja u bodovima, sva sreća pa sam uspio održat to osmo mijesto.
Q: Vaš kolega Webber imao je odličnu utrku i osvojio je drugo mjesto, mislite li da ima boli bolid u ovome trenutku?
A: Kolega Mark je fantastičan momak i vozač i nebih želio na taj način komentirati naše rezultate, ipak sam ja novi u ovome natjecanju i tek se trebam dokazati.
Q: Još samo jedno pitanje, mislite li da imate dosta mjesta za napredak?
A: Svakako, mjesta za napredak uvijek ima, uvijek se može bolje i tome se uvijek teži, barem u mojem slučaju?
Q: Novo si ime u svijetu F1 i želim ti puno sreće i puno bodova u tvojoj prvoj sezoni.
A: Hvala, doviđenja.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #18 u: Ožujak 20, 2012, 11:47:52 »
09 SANTANDER BRITISH GRAD PRIX



Start - uspjevam se kvalificirat na 19 poziciju šta je bio i cilj
01/52 - radi gužve na startu izlazi Safety Car; Glock me prelazi, Maldonado odustaje
03/52 - Safety Car se miče sa staue
05/52 - na hladnim gumama imam spin i svi me prolaze osim Karthikeyana koji je za vrijeme SC bio u boksu
08/52 - Liuzzi ispred mene polako gradi prednost i iznosi 10 sekundi; razlog je jako nestabilan auto i puno korekcija u vožnji
12/52 - ulazak u boks
12/52 - vraćem se odmah ina Karthikeyana
12/52 - prelazim Karthikeyana na kočenju
20/52 - Trulli je 16 sekundi ispred i bježi, Karthikeyan odmah iza
31/52 - ulazak u boks
37/52 - Kovalainen je ispred 21 sekundu i javljaju mi da mora u boks, Karthikeyan je iza 8 sekundi no također mora u boks dok ja nemam više planiranih zaustavljanja
38/52 - Kovalainen na 17 sekundi
42/52 - Kovalainen u boks i prelazim ga; ispred je Trulli koji također mora u boks; sve ili ništa, Rich smejsa goriva i letim stazom
43/52 - prelazim Trullija kroz bokseve, iza mene je na 0.8 sekunde
46/52 - Kovalainen i Trulli su konstantno iza mene unutar jedne sekunde; ja na starim tvrdim gumama oni na mekanim svježim
Kraj - uspjevam se odhrvat napadima Lotusa zadnjih 6 krugova; jedva

Teška utrka! Užasan prvi stint i borba sa autom! No mjenjanje taktike usred utrke i jedno zaustavljanje manje mi je omogućilo da pređem Lotuse kroz bokseve! Momčad je tražila 17 mjesto i nisam uspio. Glock me je nakon mnogo vremena pobjedio u utrci! 18 pozicija radi tri odustajanja

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #19 u: Ožujak 20, 2012, 22:08:40 »
10 GROSSER PREIS SANTANDER VON DEUTSCHLAND



P1, P1, P3 - uspješno R&D testiranje, upgrade na autu
Start - uspjevam se kvalificirat na 19 poziciju šta je bio i cilj
01/60 - radi velike gužve u prvom zavoju izbijam na 9 mjesto
03/60 - prelazi me Buemi
03/60 - prelazi me Heidfeld
04/60 - prelaze me Alguersuari i Maldonado
04/60 - prelazi me Perez
06/60 - prelazi me Barrichello; očekuje se kiša kroz 15 minuta
07/60 - prealze me Shumacher, Di resta i Kobayashi
13/60 - ulazak u boks
15/60 - nakon šta su svi odradili bokseve vraćem se na 18 mjesto, 4 sekunde ispred Liuzzija; Kobayashi odustao; počinje kiša
17/60 - ulazak u boks; prvi odlazim po intermedia gume
17/60 - sustižem ove ispred koji su na slick gumama
19/60- 17 pozicija, Sutil je 3.5 sekundi iza mene
24/60 - Sutil me prelazi, 18 pozicija, 25 sekundi predosti ispred Liuzzija i prednost raste
31/60 - javljaju da se očekuje prestanak kiše kroz 15 minuta no ja moram u boks po nove intermedia gume jer ove su potrošene; ogromna prednost od 48 sekundi ispred Liuzzija
34/60 - ulazak u boks; novi set intermedia guma; kiša slabi; vraćem se na 18 poziciju radi ogromne prednosti
36/60 - staza se suši, gume gube na performansama
39/60 - kiša je prestala, moram u boks, ali iamm ogromnu prednost pred Trullijem
40/60 - ulazak u boks; tvrde gume; planiram ostat do kraja utrke na njima
41/60 - nakon bokseva vraćem se na 18 poziciju dok je iza mene Trulli na 35 sekundi i javljaju mi da još ide u boks - kao i svi iza jer su na mekšim gumama i nemogu im izdržat do kraja utrke
50/60 - zbog prednosti od 35 sekundi naspram Trullija odlučujem da neću riskirat puknuće gume i planiram ući u boks po set svježih guma
51/60 - ulazak u boks; set rabljenih mekanih guma u dovoljno dobrom stanju za odvozit do kraja
51/60 - nakon boksa vraćem se na 18 poziciju, 17 sekundi ispored Trullija
53/60 - na ulasku u brzu šikanu gubim stražnji kraj te pogađam jedan pa drugi zid.... Odustajanje i kraj utrke

Odlična utrka koja je zahtjevala puno taktiziranja i razmišljanja! Jedna jedina pogreška na samom kraju utrke me koštala završetka utrke!
« Zadnja izmjena: Ožujak 20, 2012, 22:14:27 od doktor1 »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #20 u: Ožujak 21, 2012, 01:50:07 »
@cole - ne sjećam se da je meni asfalt tako dobro izgledao - neki mod?
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #21 u: Ožujak 21, 2012, 07:54:46 »
Ja vidim jako pikselizirane slike kod coleta....vjerovatno zbog neke kompresije...

Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #22 u: Ožujak 21, 2012, 08:00:57 »
Da pikselaste su jer sam ih i editirao i resajzao. Grafičke postavke su mi na ultra sa 0.8 brajtnesom, HD teksture. Sada neznam zašto tebi nije tako....
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #23 u: Ožujak 21, 2012, 08:04:46 »
Meni FRAPS snimi u .png formatu i tada samo u Paint.netu napravim resize na 720x405 bez imalo gubitka na kvaliteti. Original slika 1920x1080 ima oko 5MB dok resize na 720 im cca 400KB

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #24 u: Ožujak 21, 2012, 21:23:29 »
11 ENI MAGYAR NAGYDÍJ



P1, P2, P3 - uspješno R&D testiranje, upgrade na autu
Start - uspjevam se kvalificirat na 19 poziciju šta je bio i cilj
01/70 - probijam se na 16 poziciju
04/70 - prelazi me Barrichello
09/70 - Karthikeyan je 3.5 sekundi iza
11/70 - ulazak u boks
11/70 - izlazak odmah ispred Maldonada
11/70 - kazna prolaska kroz boks radi izguravanja Maldonada sa staze; moja greša bio sam preoptimističan
14/70 - nakon šta su svi odradili bokseve približavam se Lotusima; 22 pozicija
16/70 - nakon šta sam prešao Lotuse ispred mene je Karthikeyan na 3 sekunde
17/70 - prelazim Karthikeyana
21/70 - ulazak u boks
27/70 - nakon šta su se svi izredali po boksevima - 16 pozicija, (radi mnogo odustajanja) i Karthikeyan na 11 sekundi iza
36/70 - Karthikeyan mi se približio sa 11 sekundi na 0.2
36/70 - zbog pritiska odiza prebrzo ulazimu boks te ostajem bez prednjeg krila i puca mi guma
37/70 - ulazak u boks
39/70 - nakon bokseva, vraćem se 9 sekundi iza Trullija
43/70 - nakon šta su svi obavili bokseve Karthikeyan je 3 seknde ispred
49/70 - skroz sam se približio Karthikeyanu
52/70 - iskorištavam njegovo prošuštanje bolida za cijeli krug i prelazim ga
53/70 - ulazak u boks
54/70 - nakon šta je Karthikeyan obavio bokseve vraćem se tik ispred njega
58/70 - imam prednost od 4 sekunde ispred Kovalainena i lagano vozim štedeći gume
Kraj - kontorliranom vožnjom završavam na 14 mjestu; druga najbolja pozicija nakon Monaca; naravno zahvaljujuću velikom broju odustajanja

Odlična utrka! Zabavna, puna akcije i uz jednu moju veliku grešku koja srećom nije završila kobno. Već sam dobio ponudu za novi ugovor u Marussiji i izjednačio svoj status sa Glockom.... Sljedi Spa...

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #25 u: Ožujak 22, 2012, 14:12:13 »
12 SHELL BELGIAN GRAND PRIX



Kvalifikacije - krug prekasno izlazim na stazi i uspjevam odvozit jedan brzi krug prije kiše; većina je odradila već vrijeme i padam na 23 mjesto, Glock 24 - makar bolji od kolege
Start - startam sa 23 pozicije; momčad je tražila 19 mejsto
01/44 - u prvom krugu se probijam do 17 pozicije
02/44 - prelazi me Buemi
05/44 - Maldonado je još iza, netko odustaje te sam na 17 mjestu
08/44 - Maldonado se okreće na stazi i daje mi malo mira; 6 sekundi iza je Kovalainen
08/44 - imam drugačiji setup za kočnice nego do sada te treba drugi stil kočenja pred zavoj; prvi zavoj i zadnja šikana mi zadaju puno problema i često imam lock-up prednjih kotača
10/44 - ulazak u boks
10/44 - vraćem se na 22 mjesto opet 6 sekundi ispred Kovalainena; ovi ispred moraju u boks
13/44 - nakon što su svi prošli bokseve dolazim na 16 poziciju - radi još odustajanja; Maldonado se približava Kovalainenu
20/44 - Maldonado je 4 sekunde iza mene; radi drugačijeg setupu kočnica prednje gume se troše identično kao i stražnje, (što se vidi po identičnoj boji)
20/44 - ulazak u boks; Maldonado me prelazi i postavlja tempo prevelik za snagu mog bolida
21/44 - vraćem se sekundu ispred Karthikeyana koji mora u boks
30/44 - Kovalainen je 3 sekunde iza
33/44 - ulazak u boks
33/44 - nakon bokseva Kovalainen je odmah iza kao i Glock dok dva HRTa ispred još moraju na jedno zaustavljanje
41/44 - uspio sam podići prednsot na 3 sekunde; nebo iznad Spa se je zacrnilo
Kraj

Odlična utrka, zanimljiva i teška. Odvoženo bez i najmanje pogreške. U početku sam se mučio sa odmjeravanjem kočenja i šaltanja pred zavoje radi novog setupu kočnica jer bi često dolazilo do lock-upa no nisam uništio gume i sve je prošlo ok. Definitivno se vraćem na stari setup. Dobio sam ponudu od HRTa i moram do Japana odlučit. Kao i šta moram odlučit za Marussiju! No nadam se Lotusu ili barem Williamsu tako da još neću ništa potpisivat.
« Zadnja izmjena: Ožujak 22, 2012, 14:18:37 od doktor1 »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #26 u: Ožujak 22, 2012, 16:25:13 »
HD teksture

e to je to  shy1

@dok - meni je Mađarska uvijek odlična - obožavam tu stazu, što se tiče layouta, to mi je možda i najbolja staza u kalendaru tako da sam na njoj uvijek najbolji što mogu biti sa momčadi koju vozim  šofe1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #27 u: Ožujak 22, 2012, 17:10:31 »
HD teksture
e to je to  shy1

Rekao bih HD teksture za bolide. Ne postoje HD teksture za staze, asfalt itd....

Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #28 u: Ožujak 22, 2012, 17:26:05 »
Razlog je GTX570 i max detalji na full hd rezi.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #29 u: Ožujak 22, 2012, 17:44:59 »
Pa ne daje ti GTX570 HD teksture staze!!

I meni je HD rezolucija, DX11, ULTRA, 4XAA, HD teksture.... I kada se slika smanji sve izgleda oštrije!

« Zadnja izmjena: Ožujak 22, 2012, 17:46:44 od doktor1 »