Autor Tema: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere  (Posjeta: 62899 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #75 u: Rujan 21, 2012, 16:30:14 »
Što tebi bilo dok?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Praetorian

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #76 u: Rujan 21, 2012, 16:31:49 »
Evo šta mu je bilo

Citat:
Sada ušao u igru i nestao mi svagame folder, ne mogu isključiti autosave, ne mogu manual saveati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #77 u: Rujan 22, 2012, 20:06:49 »
01 QANTAS AUSTRALIAN GRAND PRIX
_________________________________________________________________


_________________________________________________________________

Vrijeme i očekivanja od tima


__________________________________________________________________

Kvalifikacije



Q1 - mučim se i nikako složit dobar krug; u zadnjim sekundama probijam se na sedamnaestu poziciju i izbacujem Pereza
Q2 - u letećem krugu razbijam bolid; nazad u boks, popravak i nemam više vremena za izlazak - dvanaesta pozicija
__________________________________________________________________

Strategija



Biti će tri zaustavljanja sa time da ću na gumama probat ostat što duže i izbjeć posljednje zaustavljanje - INFO

Car Setup
__________________________________________________________________

Utrka



02/58 - nakon sudara u trećem zavoju probijam se na četvrtu poziciju
10/58 - i dalje četvrta pozicija no ne mogu pratit Vettela; Malodnado odmah iza
16/58 - ostajem duže na stazi radi taktike dva zaustavljanja; treća pozicija
16/58 - ulazak u boks
17/58 - povratak na stazu; iza Raikkonena, a ispred Buttona
20/58 - šesta pozicija, četiri sekunde iza Grosjeana, dvije ispred Hulkenberga; ta razdaljina je već par krugova
26/58 - ne mogu pratiti Raikkonena dok je razlika do Hulkenberga uvijek između sekundu i pol, dvije
28/58 - prekočio sm se u zavoju, (jedina pogreška) te to koristi Massa i sa četiri sekunde razlike dolazi odmah iza mene
29/58 - prolazi Massa; sedma pozicija
30/58 - Massa je spor jer očito ima manje okretaje te ga uz pomoć DRSa prelazim i vraćem šestu poziciju
37/58 - šesta pozicija, ostajem dva kruga duže od predviđenog na stazi, par zadnjih krugova je velika borba sa oversteerom i gumama
37/58 - ulazak u boks; šesta pozicija
38/58 - Alonso me prelazi kroz bokseve te Webber koji će morati još jednom u boks
43/58 - prelazim Alonsa u četrdeset i drugom krugu no on odmah vraće poziciju; osma pozicija
46/58 - moram štedit gorivo te to koristi Webber koji me prolazi kroz bokseve; on na option gumama je nedohvatljiv; ostaje branit osmu poziciju do kraja
47/58 - prolazi me Kobayashi
56/58 - borba sa gumama i gorivom
Kraj
_________________________________________________________________

After Race



RDD
« Zadnja izmjena: Rujan 22, 2012, 22:16:40 od doktor1 »

Offline Punisher

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #78 u: Rujan 22, 2012, 23:29:49 »
Hahahaha, maldonado u svom stilu, DNF  cer1njo cer1njo ave1 ave1

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #79 u: Rujan 22, 2012, 23:46:10 »
Hahahaha, maldonado u svom stilu, DNF  cer1njo cer1njo ave1 ave1

Sudario se sa Hulkenbergom negdje oko pedesetog kruga  cer1njo

Hulkenberg bio iza mene na desetom mjestu....

Offline Punisher

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #80 u: Rujan 22, 2012, 23:50:19 »
E pa onda nemate šta reć, igra je realna kolko treba bit, Maldonado je idiot i u igri  cer1njo cer1njo

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #81 u: Rujan 29, 2012, 09:30:20 »
02 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX
_________________________________________________________________


_________________________________________________________________

Vrijeme i očekivanja od tima


__________________________________________________________________

Kvalifikacije



Q1 - kvalifikacije počinju po mokrim uvjetim no staza se suši; deset sekundi prije kraja još uvijek sam van prolaska u sljedeću rundu no uspjevam odvoziti odličan krug te sa petim mjestom prolazim dalje
Q2 - u posljednjem pokušaju da napravim dobro vrijeme gubim bolid i završavam na pijesku; šesnaesta startna pozicija
__________________________________________________________________

Strategija



Idem na dva zaustavlajnja, te sa puno goriva - INFO
__________________________________________________________________

Utrka



Start - na startu se probijam za jednu mjesto
01/56 - nakon prvog zavoja sam na dvanaestoj poziciji
01/56 - nakon neke gužve probijam se na osmu poziciju te uskoro na sedmu
07/56 - sedma pozicija, četiri i pol sekunde iza Buttona, sekundu i pol ispred Kimia
08/56 - Massa je dvije sekunde iza mene
10/56 - polako sustižem ove ispred, Massa je skroz iza te me napada u prvom zavoju; ne ostavljam dovoljno mjesta kada je pored mene i dobivam Drive-Trough kaznu
10/56 - sustigao sam Kobayashia te ga uz pomoć DRSa prelazim na ciljnoj ravnini; šesta pozicija
11/56 - odrađujem kaznu
12/56 - vraćem se na četrnaestu poziciju odmah iza Vettela koji je u problemima, a ispred Maldonada
13/56 - prešao sam Vettela; odmah sam pola sekunde iza Vergnea kojeg također lakoćom prelazim
15/56 - četiri sekunde iza Rosberga kojem skidam i sekundu po krugu, tri sekunde ispred Vergnea; kažu iz boksa da se očekuje kiša za cca petnaest minuta, a tu bi moglo biti problema jer mi je setup isključivo za suho jer kako se vidi gore po prognozi nije se očekivala kiša
17/56 - skroz sam se približio Rosbergu; vrieme je za ulazak u boks i razmišljam dali da ostanem i probam odvozit dobar krug ili da uđem; gume su također u problemima
17/56 - prešao sam Rosberga te obojica ulazimo u boks
18/56 - vraćem se na trinaestu poziciju, tri sekunde iza Raikkonena, dvije ispred Rosberga
20/56 - nakon šta su svi odradili bokseve nalazim se na jedanaestoj poziciji te ne mogu pratiti Raikkonenea, a Rosberg se približava; problemi sa gorivom jer sam prvi dio utrke jako pritiskao
23/56 - počela je kiša koja sve jače pada; imam setup za suho, a kažu da će kiša pojačat
24/56 - više se nemože voziti na suhim gumama; ulazak u boks po Intermedia gume
25/56 - vratio sam se na šesnaestu poziciju no ovi ispred moraju po Intermedia gume
26/56 - nakon svih bokseva izbijam na desetu poziciju jer Button odustaje
28/56 - postaje neupravljivo na intermedia gumama, imam lagani spin i padam na dvanaestu poziciju
28/56 - ulazak u boks po Full Wet gume; javljaju mi da se je Maldonado razbio i odustao, (ništo čudno); moram štedit gorivo
30/56 - vraćem se na dvanaestu poziciju, ali nemogu pratit tempo ostalih radi setupu bolida; Vettel je iza u problemima te je spor u zavojima i lako ga zasada držim iza
33/56 - kiša prestaje, razvedrava se; još samo pada malo u trećem sektoru
36/56 - staza se suši, ali loše procjenjujem mogućnosti guma te letim van staze; to koristi Vettel i prolazi me
42/56 - staza se suši neki se ranije odlučuju za Intermedia gume i rade grešku; probijam se sve do desetog mjesta te uskoro prelazim Force Indiu za devetu poziciju - GUME
43/56 - ulazak u boks; Intermedia gume na bolid
44/56 - nakon promjene guma vraćem se odmah iza Torro Rossa i Vettela; bodovi su blizu
44/56 - prekasno se mičem na plavoj zastavi; DT kazna
45/56 - odrađivanje kazne; prelazi me Rosberg
48/56 - odmah sam iza Rosberga koji je već na gumama za suho
48/56 - ulazak u boks po Prime gume
52/56 - gubim bolid te ostajem bez prednjeg krila; Ricciardo me prolazi; četrnaest pozicija
52/56 - ulazak u boks po novo krilo
Kraj
_________________________________________________________________

After Race



RDD

Momčadski dvoboj

R&D Malezija - obavljeno
« Zadnja izmjena: Rujan 29, 2012, 09:38:03 od doktor1 »

Offline jjrb

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #82 u: Listopad 05, 2012, 08:56:23 »
Zašto ste prestali karijeru pisati? To mi je najdraži dio ovdje  ;D

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #83 u: Listopad 05, 2012, 10:29:11 »
Dosta nas ne igra iz ovog ili onog razloga. Ja valjda budem skoro, čisto je rmi se vozi, iako čekam prvo WRC3, ako bude dobar, F1 će čekati
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #84 u: Listopad 06, 2012, 17:54:46 »
Našao setup za Kinu... Mogu vozit odlična konstantna vremena, ali drugi sektor mi je loš... No optimističan sam pošto je ovo na tvrđoj komponenti guma...


Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #85 u: Listopad 06, 2012, 17:59:44 »
Koji ste pijanci, sam da je PIT  cer1njo
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Praetorian

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #86 u: Listopad 06, 2012, 18:01:00 »
 ave1

A gle onog Finca on nije ošo PIT cer1njo

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #87 u: Listopad 06, 2012, 18:28:42 »
Fino sam ga u Q2 razljepio na izlasku iz zadnjeg zavoja....


Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #88 u: Listopad 06, 2012, 18:41:19 »
Na startu sam dobo proša, taman me Massa malo zakačio nakn nereda... Sada odvozit sat i četrdeset pa ide izvještaj. Igra je predivan sa svim oinim modovima; još samo osvjetljenej da poprave i to je to...




Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #89 u: Listopad 09, 2012, 08:45:46 »
03 UBS CHINESE GRAND PRIX
_________________________________________________________________


_________________________________________________________________

Vrijeme i očekivanja od tima


_________________________________________________________________

Kvalifikacije



Q1 - tri minute prije kraja sam u pjesku i na sedamnaestoj poziciji; minuta do kraja, ponovno izlećem u letećem krugu, no za dlaku prolazim ispred Hulkenberga
Q2 - odvozio sam za trinaestu startnu špoziciju, ali imao sam i bolja vremena u drugom pokušaju no gubim bolid i ostajem bez prednjeg krila; trinaesta startna pozicija
_________________________________________________________________

Strategija



Tri zaustavljanja i sa punim tankom, šta će se pokazat kao nepotrebno, (puni tank) - INFO
_________________________________________________________________

Utrka



Start - nakon starta se probijam do sedme pozicije jer u prvom zavoju par bolida završava van staze
01/56 - Massa me prolazi
02/56 - prelazim Massu i Grosjeana; šesta pozicija
05/56 - Maldonado je ispred mene tri sekunde Grosejan sekundu iza
11/56 - prebrzo dolazim u prvi zavoj, blokiram kotače i odlazim van staze; Grosjean prolazi
12/56 - ulazak u boks
14/56 - Hamilton se vraće odmah ispred mene no uspjevam ga preći na boljim gumama
16/56 - nakon šta su svi odradili bokseve vraćem se na sedmu poziciju; inžinjer javlja da dolazi kiša
26/56 - ovi ispred mene na option gumama idu u boks, ja sam na prime kao i Schumacher te ostajem na stazi; peta pozicija
29/56 - počela je kiša, ulazak u boks po intermedia gume
31/56 - sustigao sam Schumachera koji je još na soft gumama te ga prolazim; no nakon toga Schumacher odlazi u boks i odmah stavlja full wet gume te se to pokazuje kao pun pogodak
32/56 - kišta je pojačala, auto je neupravljiv te gmizim po stazi do boksa po full wet gume; odlična šesta pozicija
32/56 - nisam uspio izdržat te gubim bolid i padam na desetu poziciju
32/56 - ulazak u boks po full wet gume
33/56 - vraćanje iz boksa na desetu poziciju
45/56 - kiša prestaje, razvedrava se; trebao sam već ići u boks po novi set guma, ali imam neku, (pokazat će se suludu) ideju ostat na ovim gumama dok se staza ne osuši te odmah preći na gume za suho
46/56 - i naravno, gume nemaju više gripa, gubim bolid i Kobayashi prolazi; jedanaesta pozicija
46/56 - ulazak u boks po intermedia gume
48/56 - jedanaesta pozicija, ogromnu prednost ima Hamilton no i dalje se nadam da će netko ispred odustat te da ću uhvatit jedan bod
49/56 - ulazak u boks po gume za suho
51/56 - u borbi izlazim na mokri dio staze, gume se hlade, gubim grib i završavam u ogradi bez prednjeg krila
51/56 - ulazak u boks po novo prednje krilo; vraćem se na sedamnaestu poziciju
Kraj
_________________________________________________________________

After Race



RDD
« Zadnja izmjena: Listopad 09, 2012, 08:51:22 od doktor1 »