Autor Tema: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere  (Posjeta: 61132 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #90 u: Listopad 09, 2012, 15:56:17 »
04 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
_________________________________________________________________


_________________________________________________________________

Vrijeme i očekivanja od tima


_________________________________________________________________

Kvalifikacije



Q1- držim trinaestu poziciju sve do pet minuta prije kraja; ne izlazim jer štedim gume za utrku i u zadnje dvije minute me prelazi pet bolida; ispadanje i osamnaesta startna pozicija
_________________________________________________________________

Strategija



Startam na prime gumama sa tri zaustavljanja i punim rezervarom - INFO
_________________________________________________________________

Utrka



Start - dobar start te sam nakon par zavoja na dvanaestom mjestu
01/57 - na kočenju prolazim Maldonada i Raikkonena; deseta pozicija
08/57 - četiri sekunde iza Pereza, sekundu i pol ispred Hulkenberga
11/57 - Perezu odlaze gume i sustižem ga; sekundu i pol iza, pola sekunde ispred Di Reste
12/57 - iako su mi javili da će Perez u boks ipak se odlučujem na napad i prelazim ga; deveta pozicija
13/57 - Schumacher nakon boksa izalzi ispred mene, imam jednu priliku za napad no ipak ne uspjevam proći; on na novim gumama, ja na starim istrošenim; peta pozicija jer nisam bio u boksu na prime gumama
16/57 - Schumacher je otiša na pet sekundi, Button je odmah iza; gume su gotove
18/57 - ulazak u boks
19/57 - vraćem se tri sekunde iza Hulkenberga, tik ispred Di Reste
21/57 - bolid radi fantastično, sustižem te prelazim Hulkenberga; deveta pozicija
27/57 - radi bokseva izbijam na sedmu poziciju dvije sekunde iza Pereza, tri i pol sekunde ispred Di Reste
28/57 - Perez u boks, Webber izlazi tik ispred mene no nemogu ga pratiti na starim gumama
31/57 - ulazak u boks sa šeste pozicije
32/57 - izalzim dvije sekunde iza Pereza, sekundu i pol ispred Maldonada; deveta pozicija
39/57 - odustajem od garenja, idem na taktiku - bolje vrabac u ruci nego golub na grani - te Perez ima prednost od dvanaest sekundi; Diresta je iza na pet sekundi
44/57 - ulazak u boks; Perez je iza jer je bio u boksu, ali ima prednost da se komotno vrati ispred mene
45/57 - vraćem se odmah iza Di Reste na jedanaestu poziciju; svim silama pokušavam izborit desetu šta i uspjevam
47/57 - ni sam neznam kako je Maldonado završio na devetom mjestu ispred mene, no opet idem na vrabac/golub taktiku te se niti ne trudim sustići ga; nadao sam se da će možda u bok, ali nada je bila u krivu
Kraj
_________________________________________________________________

After Race



RDD

Bodovi - vozači

Bodovi - momčadi

Momčadski dvoboj nakon četiri utrke

Napokon odvožena utrka bez grešaka. Možda sam mogao i do devetog mjesta, ali nisam htjeo ništa riskirati nakon užasne zadnje dvije utrke. Loše kvalifikacije popravljne sa odličnom vožnjom u utrci. Fantastičan setup bolida, balans kočnica i sve je radilo odlično.
« Zadnja izmjena: Listopad 09, 2012, 16:11:59 od doktor1 »

Offline speedy56

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #91 u: Listopad 09, 2012, 19:51:57 »
doktore, ako uhvatiš vremena, možeš nam molim te dati svoj set-up.
Koristio sam tvoj u Melbouernu i mogu reći da mi je bio odličan.  ave1

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #92 u: Listopad 09, 2012, 19:55:31 »
Upravo stavio u F1 2012 Car Setup temi

Offline jajo

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #93 u: Studeni 03, 2012, 20:41:58 »
Season 1

Kalendar

1.Australija - Startao 17. zavrsio 12. Sasvim solidan pocetak sezone.
2.Malezija - U kvalifikacijama sam se puno mucijo sa setupom za mokro vrijeme, ali na kraju sam uspio nesto slozit. Opet tu problemima nije bio kraj, nikako da odvozim jedan cijeli krug. Nekako sam dosao do Q3 i napravio jedan krug i eto mi pole postiona.Utrka je prosla bez problema i pobijedio.
3.Kina - Starto sa 24.pozicije u prvom zavoju ispalo je vec 5 vozaca i ja sam se probijo do 12 mjesta.Usljedio je 2 kruga SC-a.Nakon toga bolid kao da mi je dobio krila i sve sam ih prestizao.Posto sam za vrijeme SC-a otisao u boks imao sam svjeze gume i izgradio prednost od 7 sec. Do kraja utrke nije bilo problema i eto druge pobjede i jos 25 bodova.
4.Bahrain - Dosao do Q3 i odlucio cuvati gume tako da sam startao sa 10.mjesta. Sasvim solidan i 8.mjesto nakon prvog zavoja.Tijekom utrke dosao sam do 2.mjesta i priblizio se Vettel-u, ali sam napravio glupost sto me kostalo 10 sec penalty-a i zavrsio na 4.mjestu.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #94 u: Studeni 05, 2012, 23:02:57 »
Prva pobjeda!!! Nevjerovatna vožnja u Barceloni, (Barcelona, Maldonado??!) i nakon sat i četrdeset borbe sa Webberom završavam na prvom mejstu... Startao sedamnaesti, ali ispred mene bio veliki nered...



U stilu Vettela  cer1njo četiri kruga prije kraja fastest lap....



Stvarno neznam zašto sam bio tako brz, ali i setup je radio odlično; bez imalo oversteera i understeera, sa malo goriva na drugačijoj stratgiji.....

Uskoro izvještaj...

Par pretjecanja i jedno neuspješno...zadnje je prelazak Webbera za pobjedu negdje oko 45tog kruga..

Barcelona
« Zadnja izmjena: Studeni 05, 2012, 23:19:16 od doktor1 »

Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #95 u: Studeni 06, 2012, 06:16:15 »
 hug1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline DogZy

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #96 u: Studeni 06, 2012, 06:48:02 »
Lijepo. Pretjecanje na 0.30 u stilu Alonsa u Abu Dhabiju, samo je bilo neuspješno. I onda ko Vettel protiv Buttona thumbs1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #97 u: Studeni 06, 2012, 10:30:02 »
05 GRAN PREMIO DE ESPANA SANTANDER
_________________________________________________________________


_________________________________________________________________

Vrijeme i očekivanja od tima


_________________________________________________________________

Kvalifikacije



Q1 - bez problema se probijam u sljedeću kvalifikacijsku rundu
Q2 - u zadnjem brzom krugu imam 0.564 bolje vrijeme u drugom sektoru, no na predzadnjoj šikani gubim bolid i završavam kvalifikacije - sedamnaesta startna pozicija
_________________________________________________________________

Strategija



Startam na prime gumama i idem na dva zaustavljanja; manje benzina nego do sada - INFO
_________________________________________________________________

Utrka



Start - nakon sudara u prvom zavoju, prelazim šest bolida i izbijam na jedanaesto mjesto
04/66 - Vergne i Perez imaju obračun te to koristim i prolazim na devetu poziciju
05/66 - uz DRS prolazim Raikkonena
05/66 - približavanje Kobayashiu te prolazak na osmu poziciju
06/66 - na kraju kruga prolazim Buttona i Rosberga koji vode svoju borbu; peta pozicija
07/66 - prolazak Hamiltonauz DRS; četvrta pozicija
07/66 - napad na Alonsa i prelazak; treća pozicija
10/66 - prelazak Vettela; druga pozicija
13/66 - Webber je ispred mene pet sekundi te vozi najbrži krug nakon šta sam ja isto učinio prethodni
15/66 - Webber u boks, ja na prime gumama ostajem na stazi; vodeća pozicija
***"moji dečki iz FOMa" (copyright by Mladen Jergović) su nešto zeznuli u prijenosu te FRAPS prestaje radit***
No, u dvadeset i sedmom krugu ulazim u boks po option gume, vraćem se tik ispred Webbera, no u tridesetom krugu letim van staze te me Webber prolazi i ima prednost od sedam sekundi
***"moji dečki iz FOMa" (copyright by Mladen Jergović) vraćaju signal FRAPSa***
34/66 - skidam prednost Webbera te iznosi šest sekundi; prethodni krug sam odvozio najbrži krug utrke
36/66 - približavam se Webberu na sekundu i pol
40/66 - ulazak u boks sa druge pozicije odmah iza Webbera; ulazim dva kruga kasnije jer sam čekao potez Red Bulla, ali ipak sam išao na sigurno
42/66 - Webber u boksu i vraže se odmah ispred mene; znam da mi je to jedina prilika za napad te ubrzo na kočenju prelazim Webbera; prva pozicija
62/66 - vidim da sam i dalje jako brz, prednost ispred Webbera je oko četiri sekunde, stavljam Rich Mix goriva te vozim najbrži krug utrke
Kraj
_________________________________________________________________

After Race



**opet radi problema  sa slikom i tontom nemamo sve informacije**

Bodovi - vozači

Bodovi - momčadi

Momčadski dvoboj nakon pet utrka...

« Zadnja izmjena: Studeni 06, 2012, 10:41:01 od doktor1 »

Offline Jack-Darkman

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #98 u: Studeni 06, 2012, 23:28:41 »
Kako iskoristiti DRS?
Govorili su mi iz boxa da ga iskoristim za jedno pretjecanje, a ja nisam znao kako, što stisnut  fpalm1

Offline speedy56

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #99 u: Studeni 07, 2012, 07:10:58 »
Kako iskoristiti DRS?
Govorili su mi iz boxa da ga iskoristim za jedno pretjecanje, a ja nisam znao kako, što stisnut  fpalm1
Ovo nije tema za tajva pitanja (imaš F1 2012 temu za to) ;)

Kako ga iskoristiti? Pogledaj si u postavkama kontrola koja ti je tipka za DRS. Meni je na DS3 na R3.

Danas počinje studiranje Shangaia.  šofe1

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #100 u: Studeni 07, 2012, 13:28:38 »
06 GRAND PRIX DE MONACO
_________________________________________________________________


_________________________________________________________________

Vrijeme i očekivanja od tima


_________________________________________________________________

Kvalifikacije



Q1 - razbijam se nakon jednog odvoženog brzog kruga, gubim vrijeme na popravak bolida; drugi pokušaj zapinjem u preometu - devetnaesta startna pozicija
*podhitno treba poraditi na kvalifikacijskoj formi*
_________________________________________________________________

Strategija



Startam na prime gumamam sa tri planirana ulaska u boks; optimalno goriva - INFO
_________________________________________________________________

Utrka



Start - agresivan start, probijanje do trinaeste pozicije
02/78 - prolazak Di Reste; dvanaesta pozicija
03/78 - kraj kruga te uz DRS prelazim Rosberga; jedanaesta pozicija
05/78 - DRS zona, prelazak Maldonada; deseta pozicija
08/78 - prlibližio sam se bolidiam ispred, a prvi je Massa
11/78 - imam obračun sa Massom na izlazu iz tunela; ja prolazim na devetu poziciju Massa se okreće na stazi
13/78 - nakon dvoboja sa Massom počinjem lovit Raikkonena koji mi bježi tri sekunde; Maldonado zaostaje četiri
17/78 - ulazak u boks; nisam stigao Raikkonena, gume odlaze radi jakog pritiskanja, malo jače oštećujem prednje krilo te ulazim pet krugova prije predviđenog u boks
18/78 - vraćem se na devetu poziciju no nakon blokade kotača, Raikkonen radi prednost od šest sekundi; MIX1 te pritiskanje na svježim gumama
22/78 - sekunda i pol iza Raikkoenena
24/78 - skroz sam se približio Schumacheru i Raikkonenu
26/78 - velikom mukom uspjevam preći Raikkonena; osma pozicija
26/78 - odmah sam iza Schumachera; Raikkonen je odmah iza
35/78 - iz kruga u krug gubim korak za Schumacherom dok je Raikkonen odmah iza; jako teških zadnjih petnaest krugova...
37/78 - veliki sudar na izlazu iz tunela; izalzi Safety Car
38/78 - crvena zastava; utrka prekinuta radi sudara
38/78 - restart utrke; startam sa šeste pozicije jer su dva auta ispred mene stradala u sudaru
38/78 - odmah se probijam na četvrtu poziciju i pritišćem Hamiltona; gume su otišle pogotovo stražnje
40/78 - ulazak u boks; četiri kruga prije planiranog sa treće pozicije
41/78 - vraćem se na sedmu poziciju; bolid mi proklizava te Schumacher radi prednost; odlučujem čuvati ovu poziciju bez pritiskanja
57/78 - ponovno imam proklizavanje i u zadnji čas spašavam bolid od udarca u ogradu
64/78 - ulazak u boks; morao sam ove gume koristi makar do šezdeset i četvrtog kruga te sam muku mučio sa njima; prelazak na option
65/78 - Perez me prolazi nakon bokseva
74/78 - dobivam +20s na vrijeme radi ne poštivanja plave zastave; mučim se sa bolidom i vozim kao po jajima
Kraj
_________________________________________________________________

After Race



RSS

Teška i naporna utrka sa jako puno događanja. Utrku završilo samo trinaest vozača... nakon ponovnog starta nije bilo previše akcije te sam nastojao kontrolirano dopeljat auto do kraja, no uz neke greške i nepotrebnu kaznu ipak završavam dva mejsta iza radi kazne; no ipak u bodovima.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #101 u: Studeni 08, 2012, 18:37:29 »
Budući izvještaji će ići u png formatu. Slikovnica koju mi je lakše napravit nego uploadat sliku po sliku...


Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #102 u: Srpanj 16, 2015, 22:32:29 »
2015 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX



F1 2015 | 2015 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX | Qualifying results - YouTube

Evo i početka nove F1 sezone i dnevnika moje karijere u Williamsovom F1 Teamu.
Nisam očekivao potpuno kišnu Australiju i s obzirom na sve, još sam i vrlo zadovoljan kvalifikacijama.
Nisam se previše ni pokušavao približit skidanju pola, jer sam koncentraciju čuvao za utrku. :)

F1 2015 | 2015 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX | RACE - YouTube

Sama utrka bila je vrlo zanimljiva.
Imao sam i dva vrlo dobra poteza i pretjecanja, no izlaskom iz boksa kao što se vidi u videu, napravio sam dvije početničke greške i utrka je za mene bila gotova.
Šteta, jer sam bio vrlo konkurentan. :)

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #103 u: Srpanj 16, 2015, 22:40:21 »
Dobra vožnja, (do DNFa)  thumbs1
Vidio sam da si par puta kada bi se približio bolidu ispred izgubio bolid..
Dali to radi prekasnog kočenja ili su narapvili da se gubi grip kada se je preblizu ovom isperd?

Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #104 u: Srpanj 16, 2015, 22:45:19 »
Mislim da i jedno i drugo.
Sve u svemu, uz tonu mana, ja sam zadovoljan.
Mogao bih voziti ja i 100% bez TC-a, ali nemam tu koncentraciju, a plan mi je uživati u utrci, a ne da mi je muka.

Zato vozim laganini, bez puno forsiranja.
Buš vidio kolko mi je druga utrka puno bolje prošla. U Maleziji, inače stazu koju nemrem podnjet...
Dobro se vozi igra na moj volan i nema tu nekih problema.

Treba mi još par utrka da popratim one popratne stvari koje se dešavaju, dok ne vidimo...
Ima bugova i dva puta mi se dosada desilo da prestižem Ferrari u boxu, nezz.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB