Autor Tema: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere  (Posjeta: 121304 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« u: Veljača 12, 2012, 10:35:31 »
Dakle sve je jasno oko ovog topika. Tu pišite izvještaje, za koga ste potpisali, šta vas iritira, ko vam je rival, u kojem krugu ste ostali bez goriva itd.
« Zadnja izmjena: Rujan 12, 2012, 10:05:12 od Cole »
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #1 u: Veljača 16, 2012, 19:52:48 »
Problem sa saveom.

« Zadnja izmjena: Ožujak 17, 2012, 15:37:27 od Cole »
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #2 u: Veljača 16, 2012, 21:16:19 »
Sezona 1? To si ispočetka krenuo? I kako si mogao sa Red Bullom odmah potpisati?
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #3 u: Veljača 16, 2012, 22:33:20 »
Pretpostavljam da je ovo nekakav mod

Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #4 u: Veljača 19, 2012, 04:59:55 »
Mod da  shy1

Nego slobodno ovdje pišite i F1 2010 karijeru ako vozite, ali to naglasite. Neznam ako ste skužili u mom izvještaju, ovi krugovi u narančastom su i linkovi na slike. ^^
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline s2000

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #5 u: Veljača 19, 2012, 09:53:47 »
Nazalost nemam F1 2011 ali imam F1 2010, pa cu krenut pisat svoju F1 karijeru.Svoju 1.sezonu sam krenuo sa Lotusom,
momcadski kolega mi je Jarno Trulli.U svojoj prvoj utrci u Bahrainu sam imao zadatak:20.mjesto u kvalifikacijama i 18.u utrci.
Odvozio sam P1,P2 i P3 i malo-pomalo sve bolje i bolje savladavao stazu.I onda su dosle kvalifikacije u kojima sam se dosta namučio.U Q1 sam zavrsio 17  shy1 ali sam ipak prosao u Q2 gdje je bilo malo teže ali sam ipak prošao do Q3.
U zadnjoj rundi kvalifikacija točnije u Q3 sam imao solidan tempo i odvozio par "brzih" krugova koje su odvele mene i moj Lotus ka 8.mjestu na gridu.
Momcad je bila izuzetno zadovoljna 8.mjestom,jer njihova ocekivanja su bila 20.mjestu u kvalifikacija a 18.mjesto u utrci.(Moram priznat da sam i ja bio vrlo zadovoljan.)
Došao je dan D,moja prva utrka u F1 sezoni.Na samom startu utrke momcad mi je rekla da probam sto bolje odvest ovu utrku jer ipak sam novi vozac i trebam se priviknut na bolid i stazu.Na startu utrke sam odlicno krenuo par krugova drzao 5.mjestoi borio se sa Alonsom.
Sto se utrci priblizavao kraj,tako je i moj tempo sve vise i vise padao,da bi pred ulaskom u box bio na 12mjestu.Nakon obavljanja pit stop-a nasao sam se na 15.mjestu,donekle sam bio zadovoljan iako mogu ja i bolje.U predzadnjem krugu katastrofalna pogreska koja me kostala 2 mjesta te sam zauzeo,al' ajde nije ni lose bar cu ispunit ocekivanja,al' zasto da ja ispunim kad u zadnjem krugu naletio ni manje ni vise nego Jarno Trulli i izvrtio me te sam pao na 20.mjesto  cry1.
Al' ima pravde,neznam kako al "Crni" Jarno se nasao na 24.poziciji  ;D.


REZULTATI:



Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #6 u: Ožujak 14, 2012, 14:12:16 »
01 QANTAS AUSTRALIAN GRAND PRIX



Start  - uspjevam se kvalificirat na 20 poziciju šta je bio i cilj
02/58 - umalo kontakt sa zidom u posljednjem zavoju
03/58 - u prvom zavoju gubim bolid i proklizavam no uspjevam ga izravnat i nastavit bez posljedica
12/58 - uoči odlaska u boks ostajem bez prednjeg spojlera, (želja za povećanjem prednosti) te me Trulli i Karthikeyan sustižu, prednost od 5 s se je istopila)
12/58 - ulazak u boks, iza mene su Trulli i Karthikeyan
12/58 - izlazak iz boksa - zbog mjenjanja prednjeg krila prolaze me Trulli i Karthikeyan
13/58 - previše letim na hladnim gumam u želji da što prije pređem dvojac Trulli/Karthikeyan te udaram ogradu i puca mi prednja desna guma...kružim prema boksu
15/58 - u boksu uzimam mekanu smjesu guma, fuel mix - Rich i krećem u lov na Glocka - padam na posljednju poziciju
18/58 - sustižem Glocka te ga u sljedećem krugu prelazim
20/58 - umalo kontakt sa zidom u posljednjem zavoju
26/58 - na mekanim gumam sustižem Trullia i Karthikeyana, no gume su gotove...
27/58 - moram u boks, htjeo sam ostat do 30 kruga, ali auto nije više upravljiv - planiram stavit tvrde i ostat do kraja utrke
28/58 - situacija nakon boksa
32/58 - ponovno sustižem Glocka te ga u sljedećem krugu prelazim
39/58 - Buemi se razbio, sustižem i prelazim Karthikeyana i dolazim nadomak 18 pozicije koja je i zacrtana, svega 8.7 sekundi
42/58 - jedan Renault izlazi iz boksa, ja sam pod punim gasom, zasmetao sam mu i dobio kaznu prolaska kroz bokseve
46/58 - Trulli odlazi u boks, izbijam na 18 poziciju i sve je super osim činjenice da mi gume neće izdržat i da ću trebat u boks po novi set plus štedi se gorivo
46/58 - ulazak u boks - mekše gume - Trulli prolazi i ima prednost od 5 sekundi
49/58 - stižem Trullija te ga u sljedećem krugu prelazim - 18 pozicija, par krugova prije kraja, nevjerovatna utrka........
52/58 - kontakt sa zidom u posljednjem zavoju - kraj utrke za mene

 Fantastična utrka, najbolja šta sam ikada vozio. Već sam mislio da ću napravit čudo sa četiri zaustavljanja i jednim prolaskom kroz boks, ali malo sam se preračunao. Gušt je vozit ovaj auto, borit se sa njime i sa drugim...
« Zadnja izmjena: Ožujak 14, 2012, 14:23:10 od doktor1 »

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #7 u: Ožujak 14, 2012, 19:08:28 »
02 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX



Start - uspjevam se kvalificirat na 21 poziciju šta je bio i cilj
09/56 - na startu nakon šta su Barrichello i Sutil napravili pomutnu se probijam do 15 pozicije
14/56 - ulazak u bok
14/56 - Maldonado prolazi kroz bokseve - 17 pozicija
22/56 - prelazi me Sutil
23/56 - prelazi me Barrichello
28/56 - Baricchello je u problemima te ga prelazim, počinje padati lagana kiša, (vide se sitne kapljice na slici) ali to malo sipi dva kruga
34/56 - Baricchello vraće poziciju
28/56 - ulazak u boks
48/56 - pošto imam veliku prednost ispred Glocka odlazim u boks po set svježih mekanih guma
Kraj

Nimalo zanimljiva utrka, nešto malo "borbe" sa Force Indiom i Williamsom no tu nisam imao nikakih šansi - Barrichello je završio 1:30 ispred mene... Kiša je bila malo unesla mogućnost neke napetosti, ali nije pala. No završio sam na 19 pozicija što je momčad i tražila!
« Zadnja izmjena: Ožujak 14, 2012, 19:21:28 od doktor1 »

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #8 u: Ožujak 15, 2012, 15:13:30 »
03 UBS CHINESE GRAND PRIX



P1, P2, P3 - uspješno R&D testiranje, upgrade na autu
Start - ne uspjevam se kvalificirat na 20 poziciju šta je bio cilj; 21 startna pozicija
02/56 - nakon dobrog starta i prvog kruga na 18 mjestu, Buemi me prolazi i postavlja na realno 19 mjesto
10/56 - i dalje na 19 poziciji
10/56 - Karthikeyan me prelazi
12/56 - ulazak u boks
12/56 - povratak na stazu - 22 pozicija, Buemi otpada
14/56 - Karthikeyan, Glock i Kovalainen obavljaju bokseve, Kovalainen samo ostaje iza mene
18/56 - prelazim Glocka i Karthikeyana; 16 pozicija zbog mnogo odustajanja
32/56 - zbog mnogo odustajanja nalazim se na 14 poziciji kada mi puca stražnja guma zbog forsiranja
32/56 - ulazak u boks
35/56 - nakon što su u boksevima bili Karthikeyan, Glock i Kovalainen imam 17 poziciju te 8 sekund Glock ispred, a Kovalainen na samom repu
41/56 - potpuno sustižem Glocka i Karthikeyana
42/56 - prealzim Glocka i skroz se približujem  Karthikeyanu
42/56 - na kočenju prelazim Karthikeyana
43/56 - sve djeluje odlično, 15 pozicija, desetak krugova do kraja
48/56 - gume su gotovoe, auto ne drži i mam spin te me trojac sa kojim se borim cijelu utrku prelazi i postaje nedostižan
49/56 - ulazak u boks; sve je izgubljeno i idem po svježe gume jer je na starima nemoguće vozit
Kraj - 18 pozicija identična zadnjem mjestu jer su svi iza mene odustali

Dobra utrka sa konstantom borbom. Jedina greška me je stajala 15 pozicije. R&D obavljen na treninzima kao i tražena 18 pozicija.

« Zadnja izmjena: Ožujak 16, 2012, 19:31:52 od doktor1 »

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #9 u: Ožujak 16, 2012, 19:30:34 »
04 DHL TURKISH GRAND PRIX



P1, P2, P3 - uspješno R&D testiranje, upgrade na autu
Start - uspjevam se kvalificirat na 20 poziciju šta je bio i cilj
01/58 - probijam se na 19 mjesto jer je Buemi izletio, odmah sam iza Liuzzia kojeg prelazim u sljedećem krugu
07/58 - Buemi me prelazi sa lakoćom
14/58 - ulazak u boks
16/58 - kazna prolaska kroz boks radi ignoriranja plave zastave, u međuvremenu Button odustaje
17/58 - izlazak iz boksa nakon kazne, prelaze me Glock i Liuzzi, imao sam prednosd od cca 3 sekunde i srećom kratki boksevi su u turskoj pa šteta nije velika
18/58 - sustižem Glocka i Liuzzia
20/58 - prelazim Liuzzia ispred mene je Glock
35/58 - ulazak u boks
35/58 - ispred mene je Glock, a iza Trulli koji imaju +/- 7 sekundi
38/58 - Glock odlazi u boks, iza mene je Liuzzi na 3 sekunde i pomalo skida
51/58 - na DRS zoni Liuzzi napada no kasno kočim te se uspjevam obranit
52/58 - propuštajući Force Indiu ne pazim te odlazim na prljavu stranu staze, gubim grip, Liuzzi me prolazi no odmah vraćem u sljedećem zavoju
Kraj

Najbolja odvožena utrka i najbolja pozicija, (kao prethodnu utrku, ali u prethodnoj sam bio posljednji jer su svi iza mene bili DNF). Bez ijedne greške osim one kod ignoriranja plave zastave no to me na kraju nije koštalo.
« Zadnja izmjena: Ožujak 16, 2012, 19:32:41 od doktor1 »

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #10 u: Ožujak 17, 2012, 11:18:13 »
05 GRAN PREMIO DE ESPANA SANTANDER



Kvalifikacije - jaka kiša; u posljednjim sekundama imam dobro vrijeme no tada me u zavoju koči HRT i kvalificiram se na 24 poziciju, (momčad je tražila 21)
Start
01/66 - probijam se na 20 poziciju i približavama se Kovalainenu
02/66 - na kočenju sam preblizu Kovalainenu te gubim bolid i produžujem ravno
02/66 - nakon greške prelaze me Karthikeyan i Glock
04/66 - uz pomoć DRSa napadam i prelazim Glocka
05/66 - približavam se Karthikeyanu
07/66 - uz pomoć DRSa prelazim Karthikeyana
09/66 - sustiga sam Kovalainena
11/66 - kroz prvi zavoj prelazim Kovalainena - 19 pozcija
16/66 - pošto sam startao na tvrdim gumama svi su obavili bokseve i imam prednost od 26 sekundi
24/66 - radi ponovnog forsiranja guma puca mi zadnja guma
24/66 - ulazak u bok
25/66 - nakon bokseva vraćem se na 22 poziciju, Karthikeyan odmah iza, Glock 6 sekundi ispred
26/66 - Karthikeyan me prelazi na DRS zoni
30/66 - prelatim Karthikeyana, ispred je Trulli kojeg prelazim u 33 krugu
50/66 - iza mene je Karthikeyan i javljaju mi da i on mora u boks; gume su gotove no riskiram još jedan krug na njima
51/66 - ulazak u boks; odvožena 26 kruga na jednom setu tvrdih guma; mekane gume gore
51/66 - vraćem se tik ispred Glocla; ispred mene je Liuzzi i Karthikeyan koji još mora u boks dok Liuzzija moram preteći na stazi
54/66 - na mekanim gumam i sa malo goriva sam brz i sustižem Liuzzia koji je na starim tvrdim gumama
55/66 - DRS plus nove gume i Liuzzi je pređen
61/66 - na mekanim gumama bježim Liuzziju na 10 sekundi
Kraj - 19 pozicija, šta je momčad i tražila

Odlična utrka puna borbe. Jako teško za pretjecanje i sva pretjecanja sam odradio na ciljnoj ravnici gdje je DRS zona.
« Zadnja izmjena: Ožujak 17, 2012, 11:20:23 od doktor1 »

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #11 u: Ožujak 17, 2012, 14:13:38 »
Trening u Monte Carlu - do granica... Neznam kako će utrka završit....


Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #12 u: Ožujak 17, 2012, 14:41:18 »
Lijepo - fora je nekada i tako voziti sa skroz low-tier momčadima, čak je vjerojatno i veći gušt boriti se za uopće doći do prvih 15, a kamoli bodova, nego voziti bezbrižno sa bolidom za koji znaš da jede sve ostale. Ja nisam siguran hoću li nastaviti voziti F1 2011, barem ne tako skoro (iako znam da sam rezervirao post, da cry1). Zapravo, već je na pauzi mjesec ili dva čak, no i ostat će. Imam problema s kompom + sa samom igrom, a dotle s druge strane imam igara sa kojima nemam problema pa ću se radje posvetiti njima dok ne smislim što s ovime. Ako išta  cry1

P.S. A i i iskreno nekako sam trenutno bezvoljan igrati više vožnje na običan kontroler nakon jučerašnje seanse Forze 4 sa Fanatecom kod Coleta  shy1. No to je valjda samo trenutno, dok ne zaboravim kako volan rula  ;D
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #13 u: Ožujak 17, 2012, 14:57:08 »
Da nemam volan nema šamse da bi vozio. Vozi kod prijatelja na PS3 sa gamepadom... Užas malo veći!! Not interested

A šta se tiče slabe momčadi. Meni je totalno zabavno! Auto radi užasno, problemi sa punim tankom, problemi sa tvrdim gumama, problemi sa gripom... I onda kada R&D zadatke riješiš i dobiješ upgrade to se osjeti generalno!

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #14 u: Ožujak 17, 2012, 17:41:36 »
06 GRAND PRIX DE MONACO



P1, P2, P3 -uspješno R&D testiranje, upgrade na autu
Kvalifikacije - kvalificiram se na 19 poziciju; momčad je tražila 20; ali za to uništavam cijeli jedan set mekanih guma
Start
01/78 - nakon gužve u prvom zavoju probijam se na 15 poziciju
15/78 - i dalje sam na 15 mjestu, ne mogu pratit Kobayashia, a Maldonado je odmah iza
15/78 - ulazak u boks
16/78 - vraćem se na 15 poziciju jer u međuvremenu odustaju Alguersuari, Di Resta, Barrichelo i Maldonado dok moja klasa također ulazi u boks
24/78 - prelazim jedan od Lotusa za cijeli krug
25/78 - nered u prvom zavoju, krilo u glavu i sve ostalo....
30/78 - Karthikeyan zaostaje  1:08 na petnaestom mjestu; visoke pozicije zbog mnogo odustajanja
31/78 - puca mi guma prije predzadnjeg zavoja, moram u boks
31/78 - ulazak u boks
34/78 - nakon promjene guma prednost i dalje iznosi 1:04; letim stazom i to moja konkurencija nemože pratit plus bolid je bio podešen sa maksimalnim krilom tako da je trakcija kroz zavoje odlična
36/78 - sustižem ostale iz svoje klase za cijeli krug
39/78 - prelazim Karthikeyana za cijeli krug, no on gubi bolid i umalo dolazi do jakog sudara
50/78 - gume su gotove, bolid ne drži, proklizavam no ostajem na stazi...
55/78 - ulazak u boks
69/78 - lagano udaram desnim krajem u ogradu, puca prednje krilo i zadnja guma
69/78 - stavljam zadnji set guma šta mi je ostao; to je to još par krugova i kraj
70/78 - vraćem se na stazu, 13 mjesto i ogromnih 01:30 prednosti ipred Liuzzia
72/78 - puca mi zadnji set guma, imam piruetu, da se okrenem moram čekat promet da prođe, Liuzzi dolazi na 30 sekundi jer sam zadnjih par krugova usporio
72/78 - ulazak u boks; nemam više novih guma, moram stavit stare Prime gume
Kraj - kroz bokseve završavam nastup, sreća jer sam morao stavit gume na kojima sam odvozio 24 kruga, (ovdje je Prime mekša smjesa - žute gume), a vidi se i na slici po boji stražnjih guma kakvo je stanje

Teška utrka. Bez pretjecanja pa bi se moglo reći bez akcije, ali samo odvozit 70 krugova u Monacu je izazov. Još kada su mi krenuli ovi problemi sa gumama...  Konkurencija deklasirana. Odlično.
« Zadnja izmjena: Ožujak 17, 2012, 17:46:31 od doktor1 »