Autor Tema: Budućnost virtualnoga racinga  (Posjeta: 25408 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Budućnost virtualnoga racinga
« u: Veljača 15, 2012, 16:37:16 »
Svi znamo kakvo je trenutno stanje virtualnog racinga kojeg tako volimo.

Za neko kompletnije iskustvo u koje je uloženo više truda moramo posjedovati ili jednu od konzola ili PC, ali opet to nije dovoljno jer kvalitetnih racing naslova nema puno.
Da li je riječ o GT 5 na PS3-u, možda FM4 na X360 igraćoj konzoli, stvari nisu idealne za nikoga. Većina je zadovoljna, dok pravi racing filozofi i oni kojima srce tuče jače u uskim šikanama i prolasku kroz ciljnu ravninu, ne dobivaju ono što bi možda trebali.

Da se razumijemo, ne govorim da publika virtualnog racinga nema ono što bi ju kvalitetno zabavilo i ispunilo, ali toga sadržaja je i premalo i nekvalitetno. Gaming je prilično raširen pojam, no svakako velika većina će se složiti kako postoje igre, čije mane gotovo da nisu ni za spomenut, ako ih uopće i ima?! Da li smo mi kao ljubitelji racing žanra zakinuti za bar jedan, ako ne i dva visoko kvalitetna racing naslova, koji će kritike i pokude sakriti u hiden folder?! Vrlo vjerovatno zaslužujemo, ali pitanje je zašto ne dobivamo.

Naveo bi par možda subjektivnih primjera, ali isto tako znam da će se dosta ljudi složiti s tom konstatacijom. Npr. GT5 jedna od najboljih racing igara i igra sa vjerovatno jednom od najboljih tehničkih i sadržajnih podrška ikad, pati od dosta stvari, tj. mana. Ako bi se tražilo s povećalom dosta problema bi izašlo na vidjelo, kojima jednostavno nije mjesto u igri koja se zove the real racing simulator. Dalje bi se dotakao igara iz tvornice Codemastera (F1 2011 i DiRT 3) koji očito osim svoje kvalitete i zabavne komponente imaju problema u kodu, pa vam trebaju čelični živci da uopće prihvatite tehničke probleme koje vam zadaje igra, koji su u većini slučajeva neprihvatljivi. Tu je i Forza Motorsport 4 koja je trebala biti neki "ubojica" GT5, no neću ulazit u tu politiku, nego bi samo obratio pozornost, na ne podržavanje gotovo cijele serije priznatih racing volana, no tu nije baš FM i njihovi proizvođači krivi, nego više "glupa" politika od Microsofta za neugradnju USB standardnog čipa u njihove X360 konzole.

Na PC-u godinama ne dobivamo racing naslov kakav zaslužujemo, nekada veličanstveni GTR2 i rFactor danas pate od zastarjelosti i "loše grafike".

Želim istaknuti kako smo kao ljubitelji jednog lijepog žanra strahovito zakinuti kako za kvalitetu tako i za kvantitetu. Htio bi ovim uvodom pokrenuti raspravu, da sudjelujete u njoj, te da ukažete na problematiku stvari i ono kako vi vidite trenutno stanje stvari, te vaše želje i razmišljanja.

Carry on.  kuul šofe1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline igzyy

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #1 u: Veljača 15, 2012, 18:47:21 »
Moram prije svega pohvaliti ovaj post!

Najme patim od raznih loših komantara okolo po forumima koji hvale određene i spomenute kak ti simulacije i što već....kako nazvali, i da ne spominjem "modove" (kokretno o Rfactor-u modovima) koji su samo polu proizvodi i popularni su jer...eto... popularni..

Uvjek sam zagovornik savršenstva i nemam puno kompromisa, uvjek sam volio detalje i "gotov" proizvod.

Nadovezao sam se na sve ovo jer me boli da danas ljudi govore o nećem kako je savršeno i kako je dobro a u životu nisu probali ništa drugo osim jedne racing simulacije ili ...., toliko se prave upoznati s "realnošću" i grafičkim detaljima da jednostavno i prosto ne razlikuju 16-bit i 32-bit boje te govore o nekakvim vožnjama i kako je to realno....

Ja iskreno moram priznat da nisam znalac niti stručnjak i takve stvari prepuštam onima koji doista znaju i koji stoje iza toga, naravno ja uvjek idem prema svojim mogučnostima (svog PC-a)

Mogu samo reć da ono što sam probao a to je Rfactor i GTR, da GTR modovi i sama simulacija mi je daleko bolja od Rfactora koji je jako siromašan (u svakom smislu) i vrlo gumen.
Što se tiće pak R factora jedino se držim FSone i CTDP modinga koji uistinu mi uvjek oduzmu dah kada pokrenem njihov mod, sve ostalo koristim radi racing zajednice.



Pozdrav Cole , sjajna tema.  thumbs1

Offline KimiHR

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #2 u: Veljača 15, 2012, 20:04:12 »
Zaista odlična tema Cole , svaka čast.
    Također , slažem se sa skoro svim tvojim tvrdnjama , možda samo ne oko one da postoje skoro idealne igre , jer po meni je to ipak stvar osobnog dojma.Pa će tako i u ovom specifičnom žanru neka igra koja je nekome skoro bez mane , nekom drugom biti ne tako savršena ili totalno neinteresantna.
   Pošto je moje iskustvo virtualnog racinga povezano isključivo s Playstation-om onda ću se i držati racing naslova na toj platformi.Kao što je i Cole rekao , GT5 zaista ima stotine stvari koje bi trebale biti bolje , ali je i takav svjetlosne godine ispred bilo kojeg drugog naslova na toj platformi.I da budem iskren nedostatak bilo kakve konkurencije GT5 me poprilično razočarava , jer da ona postoji vjerovatno bi i GT5 bio bolji.
  Kad se samo sjetim starijh generacija PS konzola sjetim se i nekih zaista odličnih racing igara npr. TOCA,  Colin McRae Rally , Richard Burns Rally koja je BTW za mene najbolja relly simulacija ikada napravljena (od onih koje sam ja igrao) , a bilo je i solidnih F1 naslova.Nažalost većina tih igara je nestalo , a samim time ni Polyphony Digital se ne mora baš previše truditi da napravi najbolju racing simulaciju na PS3.
  S druge strane, dolaskom interneta i uvođenjem online komponente kod večine igara i to ne samo u žanru racinga nego opčenito , takav razvoj situacije me niti malo ne ćudi.Navest ću samo par primjera zašto tako mislim.
  Recimo, prije tzv. spec 2 updatea za GT5 na GTPlanet kao največem sajtu vezanog za GT napravljena je anketa što bi igraći htjeli dobiti u tom updateu.Najviše glasova imala je stavka da se na Standard autima mogu mjenjati i bojati felge.Dakle nešto što nema apsolutno nikakve veze sa samom vožnjom , već je tek vizualni dodatak.
  Drugi primjer su Time Trial eventi , gdje je masu igrača tražilo raznorazne rupe, glicheve i štatigajaznam samo da njihovo cjenjeno ime bude prvo na listi iako nema pojima o vožnji.
  Hoču reći da je moj dojam igrajuči GT5 online da su 95% igraća koji igraju ovu igru totalni idioti a da je onih pravih hardcore i fer vozaća jako malo.A cilj PD-a kao izdavaća ove igre je da se ona proda u što večem broju primjeraka , e pa sad se mogu mjenjat felge na Standard autima.
  Da zaključim . Danas se u izradu igara ulažu mnogo veće pare nego je to bilo nekada pa je onda treba i prodati u puno više primjeraka , a kao što sam na samom početku rekao , ukusi su različiti i nemoguče ih je sve zadovoljiti.A po meni da bi se napravila neka zaista ultimativna auto simulacija trebale bi vjerovatno dobre pare , a na kraju bi to vjerovatno igralo i hvalilo jako mali broj igrača dok bi je onih 95% idiota popljuvalo.A matematika i ekonomija su tu vrlo jasne, a budučnost virtualnog racinga po meni nije baš bajna.
« Zadnja izmjena: Veljača 15, 2012, 20:10:11 od KimiHR »

Offline igzyy

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #3 u: Veljača 15, 2012, 20:48:03 »
Što se tiće ferplay i to...

Moram reć da je tu budučnost svijetlija nego li se čini, pravi on-line raceri zahvaljujuči pravim klanovima (ne da se hvalim no mi spadamo u njih) fer play je br.1 i mogu Vam reć da na ima u velikom broju.

Eto to je jedan od razloga zašto posjedujem PC i zašto vozim Rfactor.


offtopic (sry)

Offline Cole™

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #4 u: Veljača 16, 2012, 20:26:37 »
Ajmo ljudi upustite se u raspravu.  shy1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline DogZy

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #5 u: Veljača 17, 2012, 00:03:53 »
Uff odlicna tema p1va, uputit cu se u raspravu sutra. Sad moram na lijeganje pa u skolu.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Cole™

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #6 u: Veljača 17, 2012, 15:17:50 »
Dobar post Kimi, da to je i poanta.

Nažalost velika većina igara pa tako i racing naslovi su podređeni masi, nažalost kažem, jer ima jako puno ljudi koji će s oduševljenjem prihvatit sve što ima veze sa simulacijom kao takvom.
Možda takvi ljudi nisu na "pecto" foruma i ne lajkaju svaku stranicu na fejsu i općenito ne spamaju - ali ih uglavnom ima jako puno.

Nekada kada je TOCA "redovito" izlazila sjećam se toga hypa ko danas. Sjećam se koliko je ljudi bilo zadovoljno i koliko se ona igrala. A sada usporedit tu igru sa današnjim racing simulacijama, većina bi se složila kako je rezultat te usporedbe da je TOCA arkadna igra. Pogotovo jer u to doba nisu bili ni podržani volani kako spada i zato što je s godinama evoluirao fizikalni model vožnji.

Danas za neki pravi "štimung" trebate puno novaca (solidan gaming PC ili konzolu, pravi volan i ako netko oće bolji osjećaj i pravo sjedalo/sic) onda govorimo o stvarno puno novaca, a šta se desi da smo sve to kupili radi čega 2-3 igre na tržištu koje će zadovoljiti tu investiciju. Smatram da je premalo racing igara općenito u proizvodnji i na tržištu. A ono što dobijemo na kapaljku premalo kvalitetno.

Općenito racing žanr već jako dugo stagnira i dobije jednu eventualno dvije kvalitetne igre na godinu. Nadam se da će se stvari u budućnosti nekako promjenit i popravit, jer ovako skupo plaćamo periferiju koja nam stoji, ukoliko nismo mazohisti, pa stalno isto vozimo. Svaka čast svim igrama/vožnjama, ali dajte nam još...
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #7 u: Veljača 19, 2012, 17:12:28 »
Imao sam u planu citav roman napisati al mi se nije dalo, a vidim da nema ni potrebe za tim jer vec ste sve bitno spomenuli.
Statistike koje pokazuju da nema dovoljno zainteresiranih za simulacije idu totalno na ruku developerima, manje truda je potrebno da se sklepa neka racing igra koja ce se prodati abnormalno. Vecinu kupaca cine gore spomenuti "debili" koji nisu direktno zainteresirani za HC utrkivanje.

Siguran sam da igre kao sto su gtr i rfactor se nisu dobro prodale zbog premalo sadrzaja, a ne svojeg realnog voznog modela.
Moze se napraviti ultra realna fizika i sve sto trebas je staviti mogucnost ukljucivanja asistencija da bi bili apsolutno svi zadovoljni.
Fizika je najmanji problem sto se tice prodaje i totalna je glupost da se takva igra nece dobro prodati. Ono sto se trazi je: napredna grafika, gomila sadrzaja (auta i staza), photomod ili nesto poput autoviste i sve sto zapravo nema veze s cistokrvnim racingom tj. onim sto pc simulacije promoviraju i boli ih briga za ove nebitne stvari. To je i jedan od razloga zasto se forza i gt dobro prodaju.

Jos jedan problem je sto se iz arkade ide radit simulacija umjesto obrnuto. Napravi se neki klimavi vozni model i samo nam daju mogucnost iskljucivanja asistencija i dobije se klizavo i ponekad ultra tesko iskustvo. Zato medju neinformiranim gamerima i vlada misljenje da su simulacije jako teske. U racing zanru nostalgiji nije mjesto i ne shvacam kukanja tipa zasto nije sve kao nekad.
I sam sam jako nostalgican u vezi gaminga jer nekad je sve bilo dublje i nije bilo tolko komercijalno i namijenjeno sirokim masama (zlo mi je od danasnje povrsnosti - kako u igrama tako i u drustvu) iako s tehnicke strane jako inferiorno. Racing zanr ovisi o tehnoloskom napretku i kolko god ja obozavao toce i coline - te igre nisu nista drugo nego najobicnije arkade.
Nekad davno smo ih smatrali simulacijama jer nismo znali za bolje, a vjerojatno su to tada i bile. Izvorni koncept je ostao savim isti i danasnji grid ili dirt ne odstupa puno od toga. Problem je u tome sto je vecina nas probala voznje koje imaju vise veze sa simulacijom i tu je nekad veliki respect prema navedenima neastao, a isto tako mi smeta i amerikanizacija koje nekad nije bilo jer te extremne discipline nisu bile tolko popularne.

Prate se trendovi i oduvijek je bitan samo novac, da smo mladji mozda bi drugacije razmisljali nakon dirta al ovako kukamo za klasicnim rallyom. Igre koje se mogu stvarno smatrati simulacijama i nisu toliko stare, zapravo bi se trebali zapitati kako smo mogli sve one pizdarije nekad igrati bez volana. S vremenom ce tehnologija samo napredovati, a samim time i fizika i mislim da najbolje tek dolazi.  Ono sto je poceo iRacing mislim da ce i druge prave simulacije slijediti jer to im je jedini nacin da se financiraju i opstanu. Izbora ce uvijek biti, samo steta sto na prave racing naslove treba dugo cekati.


Offline DogZy

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #8 u: Veljača 19, 2012, 22:22:54 »
Sve bitno i relevantno je spomenuto. Nema se puno dodati osim sloziti se s vasim misljenjima.
Nemam bas puno HC racing iskustva prije GT4. Vecinom su to bile arkade i nesto izmedu, a kako sam bio mlad tada, onda mi to nije predstavljalo veliku ulogu. Glavno da vozim svoj auto iz snova na Oahuu sm1jeh

Sad vidim koliko dobrih naslova sam propustio i na konzolama i na PC-u od RBR-a, TOCA-e, GT2, GTR......... Ali dobro, PC nije moja primarna platforma za igranje pa se sve bazira kao i kod Kimija-PS2/3.

Proizvodaci i developeri racing igara rade ono sto mase prizeljkuju, najbrze aute, lijep krajolik i da se lagano vozi. Takve su vam danas skoro sve igre. Ostaje tek jedna ili dvije fransize koje se vode srcem a ne glavom pa rade ono sto se svidja i HC manjini- realisticno utrkivanje.

Online je najveci dobitak na konzolama ove generacije i igre se razvijaju s online podrskom. Koristi su mnoge; od onih sto rade pa izdaju nesto novo sto moras naknadno kupiti do nas gamera koji se vole medusobno natjecati jedni protiv drugih, sto je jedan veliki uzitak.

Mislim da ce virtualni racing na konzolama i PC-u opstati i dalje ce se razvijati. Samo sto se moraju prilagoditi novim stvarima koje donosi buducnost za koju mislim da nije losa.


EDIT:
haha sad sam se sjetio jedne pametne: Ni buducnost nije kao sto je bila prije ;D
« Zadnja izmjena: Veljača 19, 2012, 22:29:28 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Cole™

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #9 u: Veljača 19, 2012, 22:52:03 »

Jos jedan problem je sto se iz arkade ide radit simulacija umjesto obrnuto. Napravi se neki klimavi vozni model i samo nam daju mogucnost iskljucivanja asistencija i dobije se klizavo i ponekad ultra tesko iskustvo. Zato medju neinformiranim gamerima i vlada misljenje da su simulacije jako teske. U racing zanru nostalgiji nije mjesto i ne shvacam kukanja tipa zasto nije sve kao nekad.
I sam sam jako nostalgican u vezi gaminga jer nekad je sve bilo dublje i nije bilo tolko komercijalno i namijenjeno sirokim masama (zlo mi je od danasnje povrsnosti - kako u igrama tako i u drustvu) iako s tehnicke strane jako inferiorno. Racing zanr ovisi o tehnoloskom napretku i kolko god ja obozavao toce i coline - te igre nisu nista drugo nego najobicnije arkade.
Nekad davno smo ih smatrali simulacijama jer nismo znali za bolje, a vjerojatno su to tada i bile. Izvorni koncept je ostao savim isti i danasnji grid ili dirt ne odstupa puno od toga. Problem je u tome sto je vecina nas probala voznje koje imaju vise veze sa simulacijom i tu je nekad veliki respect prema navedenima neastao, a isto tako mi smeta i amerikanizacija koje nekad nije bilo jer te extremne discipline nisu bile tolko popularne.


Ovo je najvažnija rečenica spomenuta u topiku, toliko toga govori i praktički objašnjava zbog kakve gluposti mi danas imamo ovakvo stanje koje stagnira godinama, od prošlosti ka budućnosti.

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Jack-Darkman

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #10 u: Veljača 26, 2012, 11:23:04 »
Moje racing iskustvo je isto vezano uz Playstation. Kad se sjetim svih djelova Colin McRae Rally-a  shy1 ,ali bilo je i još dobrih manje poznatih rally-a, F1naslove sam odigro od ~97-2005, tad sam prestao gledat formulu, bojkotiram je i nije mi zanimljiva radi raznih razloga. Tako da niš od F12011, mada je on vjerovatno najbolji naslov od svih F1. TOCA 3 je bila zakon  sm1jeh, puno teža za prelazit nego GT5, time i zabavnija. E da u GT5 ima limita u izboru auta, odnosno da se za zlata treba pobrinut kao u licencama ili specialu, to bi bilo zabavno  hug1. No tu već dolazimo do onih 95%dečkiju koji je Kimi spomenuo.
Gt5 sam uzeo prošle godine krajem 4-mj. i u 10mj. je počeo od početka, e da sam onda znao za vas  cry1 .Montoyu sam mislim u jesen jednom pronašao u open lounge-u pa me pozvao.
S igrom sam pri kraju, a druge konkurentne igre nema. To je žalosno.

Vidim da su Therg. i Ramparts zadovoljni sa Forza Motorsport 4, ALI napravit igru koja će parirati GT5 pa je vozit na joy.  cer1njo
Nema šanse da bi je kupio, možda prije pet-šest godina ali u ovom stoljeću ne želim više igrat auto-simulacije na joy-u.


Offline Cole™

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #11 u: Veljača 26, 2012, 11:43:39 »
Stvarno taj propust Microsofta spada u top propuste proizvođača u gamingu. Nadam se da dobro vrijeme za racing žanr tek dolazi. Ima jako puno neiskoristivog prostora za bilokakve IP-e, žanrove utrka, samo trebamo kvalitetne ideje koje bi bile pretočene u kvalitetne naslove.

Ponekad racing žanr usporedim s FPS-om, hrpetina ljudi zahtjeva neke COD-ove jer im je to zabava i jer su ovisni o nekakvim "skillovima" dok igre poput ARME, Operation Flashpointa imaju puno manje publike, ali su HC, bar kolko mogu biti. Ista stvar je i sa racingom. Doduše mišljenja sam da ako nam dođe simulacija na PC kako spada, da je jako jako bitan faktor kvaliteta i idejno rješenje sučelja.

Mene jako odbija svo sučelje vezano za GT5, dok mi je u FM4 bar ono što sam vidio, idejno savršeno riješeno, ali eto svaki dragulj mora patit od neke gluposti, a to je katastrofa. Nadam se da će u skorije vrijeme doć neki naslov sa prioritetom PC-a, u kojem ćemo moći uživati jednako kao što to mnogi rade u GT5 ili FM4.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #12 u: Veljača 26, 2012, 13:51:36 »
Vidim da su Therg. i Ramparts zadovoljni sa Forza Motorsport 4, ALI napravit igru koja će parirati GT5 pa je vozit na joy.  cer1njo
Nema šanse da bi je kupio, možda prije pet-šest godina ali u ovom stoljeću ne želim više igrat auto-simulacije na joy-u.

A gle, dok vec posjedujes obje konzole bilo bi glupo propustiti takvu igretinu.
Mozda se ne isplati uzimati konzolu samo zbog jedne igre iako je moje misljenje da se isplati ako imas mogucnosti jer nudi jako puno i jedina je prava konkurencija GT-u na konzolama. Ovo za volan stoji i na iducoj generaciji ako se PD ne trgne - forza ce ga samljeti jer napreduje strasno brzo i svakim danom Turn10 sve vise ljudi zaposljava. Japanci si briju na elitizam i imaju relativno malo ljudi u studiju da bi na vrijeme stigli napraviti ono sto su zamislili. Ajd, sad imaju dobre temelje za iducu generaciju pa ocekujem da ce i nova forza i gt biti ono sto sam ja ocekivao od ove generacije.

Offline iced16

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #13 u: Ožujak 02, 2012, 02:38:32 »
Znali smo da novac mjenja ljude... Sad znamo da mjenja i igre na onaj naćin kako ih mi znamo.

Što se više treba reći osim da ljudi masovno kupuju Shift i tako sama igra ispada kao potpuni pogodak! I sve dok ljudi i dalje uzimaju to ''sranje'' developere boli briga jer dižu milijune. Jedini Kazunori zna što ljudi hoće, i on je stvorio GT5 s tim ciljem i dan danas se drži toga, pa makar i bio u mogućnosti te žrtvovao koji milijun Sve za nas HC obožavatelje simulacija. Pa zato: Za Kazu!  p1va

Offline Thergothon

Odg: Budućnost virtualnoga racinga
« Odgovori #14 u: Ožujak 02, 2012, 02:46:05 »
Ne da mi vrag mira, moram se nadovezati  ;D
Za pravu simulaciju nije dovoljna samo fizika, gomila stvari tu spada.
Niti jedna igra na konzolama jos nije niti prismrdila HC racingu kakav je na PC-u svakodnevnica.