Zaslužio je Wehrlein, u sezoni gdje su svi imali uspona i padova, on je uspio zadržati neku konstantu. Sad treba vidjeti gdje će završiti, hoće li ostati ili pravac Manor, odn. F1 (kaj bi podsjetilo na di Restu, 2010 uzeo naslov i 2011. vozio za Force Indiju
Audi može lupiti glavom u zid... nakon onakvog otvaranja sezone nemaju ni vozački naslov, ni konstruktorski naslov.
Sve u svemu, DTM je pružio dobru sezonu, bilo je tu malo dominacije, malo, pardon, puno timskih odredbi dobrih utrka i dobrih dvoboja. Ovaj novi sistem s dvije utrke u vikendu je po meni bolji od stare jedne. Sviđa mi se što postoje dvije kvalifikacije (svaka za 1 utrku), dobro da nema nekog reverse grida u drugoj utrci. Ono što mi se ne sviđa je ovaj performance ballast (ovi dobri dobivaju dodatnu kilažu, jel), nadam se da će to, ako već mora ostati, promijeniti za sljedeću sezonu pa da se mijenja od utrke do utrke (a ne od vikenda do vikenda). Ne sviđa mi se, odn. živcira me i skraćivanje staza, točnije Nurburgringa. Također, moram spomenuti ta krilca s kojima trpaju aute i zbog kojih im treba DRS. Manje toga, više pravog utrkivanja
Držim fige za dobru utrku sutra, nitko nema što za izgubiti pa bi mogli vidjeti dosta kamikaza poteza. Prognoze pokazuju sive oblake i neke plave kapljice, mogli bi vidjeti deja vu prvog Hockenheima ove sezone