Autor Tema: F1 2012  (Posjeta: 192011 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Montoya

Odg: F1 2012
« Odgovori #60 u: Srpanj 14, 2012, 10:08:51 »
Ja sam sasvim zadovoljan ovakvom igrom. Meni uopće ne odgovaraju sim racing naslovi jer jednostavno bih popizdi....o nakon 5 minuta. U stvari ne bih imao vremena da učim voziti u igri. Što se mene tiče neka samo ovako nastave i nek isprave te hebene bugove. Baš kako je Shimmy rekao - najveća težina, sve off

To je to, igra zadovoljava po pitanju simulacije - rF i iR skoro sam 100% siguran, pretjeruju!
Trebalo bi pitati prave vozače, dal su tehnološki najnaprednije jurilice današnjice zbilja tolko neupravljive (i dal voze "po ledu") ko u tim igrama...
Skoro sam siguran da ne, a to vrijedi i za dosta drugih disciplina.

Ispravljanje bugova, poliranje igre, približavanje onom iz TV prijenosa (HUD) i ugođaju koji vlada na utrkama, to je sasvim dovoljno.
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline DogZy

Odg: F1 2012
« Odgovori #61 u: Srpanj 14, 2012, 12:24:01 »
Kako nikad nisam imao prilike igrati codies-ovu F1( od 2010-2011), mogu reći da mi se kao serijal jako sviđa.

Znam da je dobro prihvaćen, a i da je dobro napravljen. Zanemarimo sada neke greške u igri i MP-u, riječ je o kvalitetnoj igri koju bi trebali posjedovati svi ljubitelji Formule 1, među kojima sam i ja.
Iz intervjua sam pročitao da F1 2012 neće težiti nekom HC simu, vjerojatno i neće( pogotovo zbog konzola i optimizacije) ali sigurno se neće downgradeati, kako je to rekao Cole, u neku kvazi arkadnu simulaciju. Ipak, ovu igru igraju/voze nešto širi broj ljudi, od kežual gamera pa do onih zadrtih fanova.

Iščekujem nove vijesti iz razvoja ove igre, mislim da bi trebala biti veoma dobra šofe1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: F1 2012
« Odgovori #62 u: Srpanj 14, 2012, 14:08:11 »
igra zadovoljava po pitanju simulacije - rF i iR skoro sam 100% siguran, pretjeruju!
Trebalo bi pitati prave vozače, dal su tehnološki najnaprednije jurilice današnjice zbilja tolko neupravljive (i dal voze "po ledu") ko u tim igrama...
Skoro sam siguran da ne, a to vrijedi i za dosta drugih disciplina.

E to je to! To i ja vjerujem. Isto sam 99% siguran da je zapravo igra poput F1 bez asistencija ili recimo Gran Turismo ili Forza realnija nego te igre. Tj mislim da se u njima samo pretjeruje da bi igra bila što teža, i onda ljudi automatski to nazivaju simulacijom, samo zato što je teža, a možda nije uopće realnija. Nisam vozio još neke posebno jake aute, ali sam ove koje sma vozio bome stisnuo, a i vozili su me drugi u nekim jačim i koliko ja vidim iz toga, ove igre koje sam naveo sasvim lijepo pogađaju upravljanje takvih vozila. Istina, trkaći auti su nešto drugo, ali vjerujem da su isti još "lakši" za vozit, odn upravljiviji, agilniji jer tome se zapravo i teži tj to je i najveća razlika između trkaćih i cestovnih modela automobila. Uostalom, sam Kimi Raikkonen je u Top Gearu rekao da je lakše vozit Formulu 1 nego "običan" auto dok je vozio onu Lianu. Istina, ne može se to doslovno shvatiti jer su ipak u F1 i trkaćim autima općenito puno veće brzine te je fizički zahtjevnije voziti takav auto te je potreban veća koncentracija, ali što se tiče samog upravljanja, vjerujem da su kako Kimi kaže, lakši.
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: F1 2012
« Odgovori #63 u: Srpanj 14, 2012, 14:30:16 »
Nakon odgledanog videa nekak sumnjam da je formulu lako voziti ako nisi pro vozac  cer1njo

Richard Hammond drives F1 Renault R25 car at Silverstone - Top Gear - BBC Autos


Inace, ni jedna igra nije simulacija iako to pokusavaju biti - sve su samo igre, neke lakse neke teze.
Valjda niste klinci i imate vozacku, znate kak se auto ponasa, a u svakoj igri je to drugacije zbog razlicitog voznog modela i potrebno je kratko privikavanje. Kao igra F1 nije losa, ali kao voznja ne briljira i jako brzo dosadi iskusnim simoljupcima. Za siroke mase se radi i s formulom pri takvim brzinama ako fulas idealnu tocku kocenja za 5m jednostavno letis van i potrebna je strasna koncentracija, a to ovdje nije slucaj + gomila drugih stvari. Zao mi je ljudi koji misle da se simulacija mora tesko voziti i biti klizava gdje se boris da opstanes na stazi. iRacing nije ni priblizno takav i tere vecinu igara koje nazivate HC simulacije.

Offline Iceman

Odg: F1 2012
« Odgovori #64 u: Srpanj 14, 2012, 14:53:01 »
Vjeruje da formulu nije lako voziti. Sigurno da nije lako voziti formulu uz sve elektronske sustave, a mada nije za usporedbu vjerujem da nije lako voziti niti mustanga iz 67 sa 350 KS bez ikakvih sustava. A sto se tice da je F1 od codemasters za siroke mase, o tome bi se isto dalo raspravljat. Zar zaista vjerujes da siroki krug ljudi igra F1? Ja nebi rekao. Nekazem da je F1 10/11 HC simulacija, sto i nije, ali nije ni arkada. Iz ovog videa se moze vidjeti da nije lako voziti f1 auto, ali covjek se vozio u formuli na stazi, sto ne kazem da je nemoguce u iracingu, ali treba uloziti truda, vremena i imati volju.

Offline Thergothon

Odg: F1 2012
« Odgovori #65 u: Srpanj 14, 2012, 15:06:04 »
Iz ovog videa se moze vidjeti da nije lako voziti f1 auto, ali covjek se vozio u formuli na stazi, sto ne kazem da je nemoguce u iracingu, ali treba uloziti truda, vremena i imati volju.

Upravo o tome se radi, u F1 igri cim ju pokrenes vozis kao da si rodjen u tom bolidu  cer1njo
Najbrzi krugovi, non-stop uspjesno na noz itd. On se vozi po stazi ali strasno puno grijesi. Treba vremena da sve pohvatas, a kamoli da vozis punim gasom kroz zavoje tijekom svoje prve voznje i to bez puno truda. Ne velim da je igra arkadetina, nego da bi volio da licencu i citav potencijal malo bolje iskoriste. I da, igra je za siroke mase sto nije nuzno lose, pogotovo za njihov dzep  cer1njo Znam ljude koji stalno vise na iRacingu, GTR-u itd. i ne pada im na pamet Codemastersovu igru uopce pokretati. Polusimulacija za sve uzraste koja je zabavna, ali ne na duge staze - barem je kod mene takav slucaj.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: F1 2012
« Odgovori #66 u: Srpanj 14, 2012, 15:39:18 »
Nisi me skužio Ther, a ono što sam rekao se zapravo ponavlja odn potvrđuje i u ovom videu. Nisam rekao da je Formulu 1 lako voziti, tj... Ne znam, dovraga pročitaj još jednom što sam rekao  cer1njo

Kažem da općenito trkaće aute sigurno nije teško voziti s anjihove tehničke strane, odn da nisu "klizavi" da ne koče tako loše kao u nekim "simulacijama" odn da auto klizi kod kočenja, itd. Nego da ju je teško voziti i Formulu i bilo koji trkaći auto sa fizičke strane, ograničenja čovjeka, jel, što i sma Hammond govori - vrijeme reakcije mu nedostaje, treba biti naviknut na tolike G sile i sl. I to sam i gore i rekao. Kimiju je naravno lakše F1 voziti kada njega to ne muči, navikao je, ima i reakciju i "snagu" voziti takav auto. No takvo što nije moguće simulirati u igri, te sile koje djeluju na vozača, pa mi se čini da onda zbog toga se pribjegava pre "plesavom" voznom modelu, što opet nije realno.

Ne znam, ako me nisi skužio prvi put, valjda jesi sad  cry1

A ovo što govoriš za F1, ispada kao da se u njoj vozi po tračnicama. A bome nije tako, sve je samo stvar pristupa i opcija. Kako rkeoh - sve off, najveća težina, pa ćeš vidjeti, najmanja greška će te koštati, a borba za podij uopće postaje stvarno to, borba! I u slabijim momčadima je nemoguće popesti se tako visoko! A to je to, po meni super izvedeno, skaliranje. Casual igrači uključe asistencija, smanje težinu, oni zahtjevniji obratno. I igra je za svaoga, bez nekakvih propusta prema bilo kojoj strani- Ne znam jesi li igrao F1, barem tako kako sam rekao, ali da si ne znam što, dam se kladit da ćeš se prokleto namučit na tim postakvama, ali istovremeno će ti biti gušt vozit, jer bome malo jači pritisak gasa u zavoju - leti se van, DRS u zavoju? Nema te! Ne znam koju si ti igru igrao, ali F1 stvarno po tom simulacijskom aspektu, nije savršen, kao nijedna igra, ali isto tako, nitko od nas ne zna niti će i znati kako je točno voziti F1 pa zašto se time opterećivati - prepusti se igri, i vidjet ćeš da igrana na pravi način ima bome što dati  kadt1kažem
« Zadnja izmjena: Srpanj 14, 2012, 15:44:47 od Shimmy »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: F1 2012
« Odgovori #67 u: Srpanj 14, 2012, 15:57:41 »
dobro mozda ja nisam toliko dobar u racing igrama, vjerujem da ima sigurno boljih igraca pogotovo oni koji igraju iracing, Gtr, ali iskreno cijelo vrijeme u F1 uspjesno voziti na noz, voziti najbrze krugove itd nije bas tako jednostavno. Stavi cijelu utrku, koja traje sat i 40 min, pazi na gume, vozi na noz uspjesno kako ti kazes, nije bas lako. Treba biti koncentriran voziti cijelo vrijeme. Mislim da je codemasters upravo F1 naslovom htio prenjeti iskustvo F1 vozaca u igru. Mislim koja bi bila svrha jedne igre da nemozes odvoziti krug? Ja bi prvi popizdio i deinstal. Imao sam GTR2 na PC i mogu reci da bez volana si nista. Tada nisam imao volan, prije cca 5 godina, vozio sam na gamepadu i to je bio ocaj. Uzas. Ok tada sam i bio mlađi ali tada mi se to nije svidjelo. Sada kad dode gtr3 vjerujem da cu malo vise truda uloziti. I jos jednom pitam sto to znaci da je igra za siroke mase? Ako mislis da ovo igraju 10- godisnjaci ne vjerujem. f1 po meni igraju samo ljubitelji F1, i to recimo od 17 plus godina. Ustvari uzak krug ljudi. Ja obozavam F1, moj brat od 16 godina moze ogledati utrku f1, ali igru ne voli. Obozava Dirt2, grid. Mozda je GT5 za siroku masu ljudi, ali F1 sumnjam. Nema bas neke zarade codi od formule.

Offline Luckyluke

Odg: F1 2012
« Odgovori #68 u: Srpanj 14, 2012, 17:45:45 »
Hm, ne bih baš rekao da je GTR 2 tolko težak, možda u početku dok se ne navikneš na vozni model.
Koliko se sjećam meni je trebalo oko 3-4 dana da savladam držanje auta, no takva je to igra.
Kažnjava pogreške, ali višestruko nagrađuje trud. Kad se ufuraš bez problema se drži auto na cesti, no to opet ne isključuje mogućnost pogreške i izljetanja sa staze.
Ali kad se to dogodi, točno ti je jasno gdje si pogriješio i što trebaš ispraviti. Ima mnogo toga za naučiti za sklopiti jedan dobar krug, ali kad to savladaš osjećat ćeš se ko kralj.    

I baš zbog tog učenja ovo nije igra za svakoga. Svako normalan bi probao, vidio da ne zna, ugasio, deinstalirao i zaboravio da ju je ikad igrao.
A Formula je igra za šire mase, baš zbog pristupačnijeg voznog modela i drugačijeg pristupa igraču.
Misliš li, Iceman, da bi CM radio igru za sve moguće platforme i ove arkadne "igrice" poput F1 Onlinea i Race Starsa da bi privukao
zagrižene fanove Formule? Ne bih rekao. Kad imaš licencu naravno da ćeš ju pokušati na sve moguće načine iskoristiti i na tome zaraditi.

Ne tražim od Formule neku brutalnu realnost, sa stotine varijabli koje utječu na handling, nego nešto slično onome što sam gore opisao; neki osjećaj postignuća kad uspiješ napraviti dobar krug, koji je rezultat truda kojeg si utrošio na savladavanje vožnje.

No eto, kako vele iz CM-a takvo što neću ni dobiti, što ne znači da igra na kraju neće ispast dobra. Bit će dobra, nikad nisam ni rekao suprotno, premda su ipak moji prohtjevi drugačiji. Odigrat ću je, to sigurno, ali gotovo sam siguran da me neće zadržati više od 3 mjeseca, kakav je slučaj bio sa prethodne dvije.

Offline Montoya

Odg: F1 2012
« Odgovori #69 u: Srpanj 14, 2012, 19:00:38 »
Pa nije GTR 2 uopće težak, barem ne ljudima koji ga puno igraju (njega, GTL, rF, RBR td.) - "practice makes perfect" i to je ono kaj volim kod tih igara.
Stotine sati sam vozil te simulacije, no ovde govorimo o F1 segmentu u njima, apsolutnog sam dojma da u velikoj većini slučajeva - pretjeruju.
Za iRacing nemrem tvrditi, možda i nisam trebal njega spomenuti u svom prethodnom postu ali za F1 rF modove morem (GTR 2 ih ima samo par i ne vrijede nikaj).
CTDP 2006 još mi se čini najboljim od svih koje sam probal na duže vrijeme.

Slažem se s ovim kaj veli Shimmy, varaju se oni koji misle da u F1 igrama Codia formule idu ko po tračnicama.
Možda idu, uz sve pomoći...


Mislim da bi o tome kolko su igre Codia simulacije mogli govoriti samo nakon kaj isprobamo - rF Pro RB simulator
Naravno, u uvjetima u kojima to dela i njihov dvojac.
I onda nam bi morali dati da probamo i prave "Bikove", inače nikaj od pravog zaključka...

Uvjeren sam da te tri rečenice najbolje opisuju kolko mi zapravo - samo nagađamo i subjektivno konstatiramo  dsmoker
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: F1 2012
« Odgovori #70 u: Srpanj 14, 2012, 20:12:17 »
Ne tražim od Formule neku brutalnu realnost, sa stotine varijabli koje utječu na handling, nego nešto slično onome što sam gore opisao; neki osjećaj postignuća kad uspiješ napraviti dobar krug, koji je rezultat truda kojeg si utrošio na savladavanje vožnje.

Pa tu se varaš odn vidim da ili nisi ni igrao F1 ili nisi igrao KAKO SPADA. Pa sama F1 kao natjecanje je endurance utrka, odn utrke se voze po nekoliko desetaka krugova, i nije ni cilj osjetiti postignuće kada odvoziš najbrži krug. Za takve stvari ja recimo igram Gran Turismo - odaberem auto, stazu (obično Nordschleife), i derem po njoj pokušavajući stalno poboljšati vrijeme. A u F1 je bit, ako ju želiš doživjeti KAK SPADA ono što sam već napisao +  očito sam morao napomenuti - što više krugova. Odn voziti F1 na 20% ili manje krugova je besmisleno. Tek sa jedno 40-50% pa na više to postaje to. I vjeruj mi da ćeš u apsolutno svakoj utrci imati itekakav osjećaj postignuća kada na professional (ili expert, ne sjećam se kako se već zvala) težini odvoziš jedno sat vremena ili više utrke i uspiješ uopće bodove osvojiti! Da ne pričam o pobjedi! Možda nije teško čak ni sa svim asistencijama off odvoziti "savršen" krug, kako kažeš, ali probaj ih odvoziti 50 a da se ne izvrtiš barem jednom ili nešto slično čime ćeš odmah izgubiti nekoliko pozicija - nije nimalo lako! Ovo je igra/utrka/natjecanje koncentracije i živaca. Baš F1 2011 mi je pružila osjećaj postignuća kakav već jako dugo nisam doživio u racing igrama. Pa osvajanje 2 boda sam slavio, a kada sam završio na podiju, ne znam, nisam bio tak sretan ni kad bih prošao neki ispit na faksu  cer1njo

Ozbiljno - u F1 nije cilj loviti najbrži krug, kada ih voziš jedno 50-60, i k tome sa 23 protivnika pored tebe - no kada uspiješ završiti utrku - osjećaj zadovoljstva je stvarno velik! Jednostavno je ovo drugačija igra nego neke druge, a da je zbog toga lakša ili arkadnija, ili najgore od svega - da ne pruža zadovoljstvo - nikako, ako se igra kak spada, i kako bi ju i trebao igrati svaki zaljubljenik u ovaj sport!  kadt1kažem
« Zadnja izmjena: Srpanj 14, 2012, 20:15:17 od Shimmy »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: F1 2012
« Odgovori #71 u: Srpanj 14, 2012, 20:15:07 »
@Shimmy
To sto se ne slazemo oko nekih stvari ne znaci da ja imam krivi pristup, a ti ispravan ili obrnuto.
Vozim zadnjih 10 godina sve bez asistencija i na najtezim mogucim postavkama opcenito igre.
O ciframa koje sam spiskao na racing periferiju bolje da niti ne pricam, a na forumu si bio i prije pada pa vjerojatno znas na kakvoj opremi vozim. 
I zar bi zbilja kupovao volan i kokpit da vozim neku formulu sa asistencijama?

Shavtio sam sve u onom postu i onaj video nije odgovor na tvoj post s kojim se slazem.
Mislis da bi bilo puno lakse voziti na noz prosjecnom vozacu u stvarnosti kad bi imali mogucnost iskljuciti te sile?
To je samo jedna od usputnih fizickih poteskoca i bitna je povezanost s bolidom tj. njegovim mozgom koji nije motor vec volan putem kojeg dolaze do tebe svi moguci podrazaji i "emocije" bolida. Potrebno je provesti puno vremena za volanom da bi se povezao s bolidom i poceo shvacati sto ti govori da bi mogao pravilno reagirati. A tek tada dolaze reakcije, refleksi i sve ostalo. Nije bitna Kimijeva snaga i reakcije vec osjecaj tj. uvid u situaciju prije nego se dogodi jer kod takvih brzina volanom kontriras prije nego dodjes na pasicu, neravninu ili nesto trece.

Ako se ne varam ti vozis na kontroler, a velika je razlika izmedju kontrolera i shitnog volana, a kamoli od nekog od par soma. I da, takav volan je sposoban itekak prenesti u igru ponasanje bolida. Ne trazim ja G sile i feeling koji ima vozac tijekom istih, nego sve one "sile" koje osjeca pod rukama. Understeer i oversteer i gomilu drugih sitnica pod uvjetom da se u pozadini vrte neki matematicki algoritmi koji to pokusavaju na ispravan nacin  docarati. To kaj se auto izvrti ne znaci da je citav proces dobro odsimuliran, sve je to nekak mlako i samo vizualno simulira neke stvari kao i kod vecine igara. Npr. gume, zbog cega tijekom najave novog rFactora i jos nekih simulacija pricaju samo o gumama i njihovoj realnoj potrosnji tj. deformaciji koja utjece na upravljivost i sam osjecaj na tvom volanu, a samim time i na cjelokupnu fiziku? Zato jer sve od tuda pocinje.

F1, forza i gt imaju uzasno zastrjeli princip potrosnje. Imas npr. mjerac koji pokazuje 100% i dok se spusti ispod 40% auto pocinje proklizavati i biti tesko upravljiv. Jako blokiranje rezultira jacom potrosnjom i flat spot je samo vizualni dodatak i nema nikakv utjecaj na ponasanje auta. GTR, iRacing i ostatak iz tog drustva se vozi NORMALNO i jedino apsolutni pocetnik ili netko tko nije probao s kvalitetnim volanom  moze nazvati onu fiziku klizavom.
O modovima ne zelim ni govoriti jer to je istina da su klizavi posto ih vecinom rade entuzijasti koji od toga nemaju nikakve koristi, govorim o originalnom sadrzaju. Spominjes nerealno klizanje tijekom kocenja. Vozis 250km/h i stisnes kocnicu do kraja naravno da ce kotaci blokirati i doci do klizanja, a u RBR-u to znaci samo jedno - auto u sumi na krovu. Kao i kocenje desetak metara prekasno od one zadnje kriticne tocke koja je vecinom 150-200 metara ovisno sto vozis. Da ne govorim o krutosti kocnice na F1 bolidima koje imaju strasnu moc, ali treba i mega osjecajnost za pravilno kocenje. Bez brige, nije Hammond kreten koji nije svjestan da ce kotaci blokirati, ali svejedno mu se to dogadja zbog vec spomenutog "problema".
Codemastersove igre te zakone ne postuju ili umanje njihovu vaznost i tu prica o simulaciji prestaje.  Temperaturu guma, tlak, zagrijavanje kocnica necu ni spominjati.

Ne, ne ocekujem od nove formule sve te stvari ni priblizno, ali sam isao u detalje da ti docaram kad bi mogli pricati o simulaciji i da nije dovoljno samo izletavanje u zid tijekom ukljucenog DRS-a u zavoju. Zabavna i jako dobra igra koju sam dosta igrao bez obzira na prigovore, ali kao i vecina ljudi jako brzo se vratio na stare favorite u kojima sam samo u MP-u ostavio na stotine sati. Ovdje je zajednica trula kao i MP jer hardokorasi ovo vise ne voze, casual ekipa i klincarija zeljna destrukcije jos vozi i to sve govori.

@Iceman
Podatak da oni ne zarade od F1 igre je totalno netocan, pa samo F1 2010 se prodala preko 2 milijuna primjeraka. Prodaja nema veze s tim dal je za siroke mase, nego podatak kolko ljudi ostane aktivno nakon mjesec dana od kad je pocela prodaja i kome je igra u konacnici namijenjena.  GT obara sve moguce rekorde i vecina tih ljudi jako brzo odustane od igre, ali HC zajednica je aktivna i uvijek mozes naci ljude za pravu stvar. PC HC simulacije se prodaju u uzasno malom broju primjeraka, ali
je upravo tu najaktivnija HC zajednica. Lige, kupovi, serveri na kojima smrkavci nestanu samo ako pomisle na zaletavanje.

Pravljenje simulacije od arkade tako da se maknu sva pomagala je kriv pristup. Ne pokusavam nikome nametnuti misljenje da je F1 losa igra, nego iznosim svoje misljenje da su mi takve igre uzbudljive na kratke staze.

PS. govorim samo o voznji i voznom modelu, izazovnost i nemogucnost probijanja na prvo mjesto u sporijem bolidu koje Shimmy spominje mozemo zahvaliti AI-u koji jako dobro odradjuje svoj posao, ali to ne mijenja osjecaj voznje.
Jos jedan problem je sto ljudi HC simulacije idu odmah voziti punom snagom i to rezultira trescem u obliznjem zidu kao sto bi zavrsilo i u stvarnosti. Ako vozis 100 km/h puno lakse je kontrolirati, ali ocito ljudi nisu culi za postepeno napredovanja i moraju biti Alonso tijekom svoje prve utrke.


Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: F1 2012
« Odgovori #72 u: Srpanj 14, 2012, 20:24:46 »
Istina, ne vozim na vloan, ali vozio sam kod Coleta i F1 i Forzu i GT5 na volan i iskreno nisam primjetio ništa loše u F1, odn da mi je bila manje zahtjevna nego ove ostale igre. OK, neke stvari koje si naveo stoje, tipa ono za gume i sl, a pogotovo za multiplayer, no ja samo velim što sam naveo u gornjem postu. Da se možda na F1 krivo gleda. Neke igre imaju realnije ponašanje bolida, ali kada uzmeš cijelu igru u kontekst, niti fali osjećaja postignuća niti zadovoljstva, a bome niti psovki i možda polomljenih kontrolera/volana za one živčanije kod F1. Jer istina, u F1 možda neće krivac za gubitak pozicija biti brutalno zahtjevna fizika, no s druge strane, kako si i sam rekao Ther, AI, a i mnoga F1 pravila su zato "realna" te čine, barem u mojim očima, igru više simulacijom nego arkadom. U nekim igrama je vozni model bolji, ali osjećaj natjecanja, barem protiv AI-a odn u modu karijere je gori.

Zapravo najveća greška F1 je multiplayer, jer da tamo ima dobre (poštene i ozbiljne) ekipe, i taj aspekt igre bi se dao voziti lijepo kao i karijera. No još uvijek postoji Co-Op online koji još uvijek nisma probao- to nešto dogovarao sa Coletom pa nikako, ali vjerujem da funkcionira super ako igraš sa nekim koga znaš jer tada igra postaje isto što je u SP-u karijera, samo ti je momčadski kolega frend, dok su drugi AI, a koji smo zaključili, radi dobar posao.
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: F1 2012
« Odgovori #73 u: Srpanj 14, 2012, 20:36:21 »
Neke igre imaju realnije ponašanje bolida, ali kada uzmeš cijelu igru u kontekst, niti fali osjećaja postignuća niti zadovoljstva, a bome niti psovki i možda polomljenih kontrolera/volana za one živčanije kod F1. Jer istina, u F1 možda neće krivac za gubitak pozicija biti brutalno zahtjevna fizika, no s druge strane, kako si i sam rekao Ther, AI, a i mnoga F1 pravila su zato "realna" te čine, barem u mojim očima, igru više simulacijom nego arkadom. U nekim igrama je vozni model bolji, ali osjećaj natjecanja, barem protiv AI-a odn u modu karijere je gori.

Tu se totalno slazemo  thumbs1
Zabavno i izazovno i da, AI potere vecinu konkurencije i gust je napredovati kroz sezonu. Moje primjedbe su upucene na racun fizike tj. voznog modela koji uopce nije los i ima neke elemente simulacije, ali bi volio da dodju malo vise do izrazaja  šofe1
Audio-vizualno poboljsanje i novi skinovi na bolidima me nece moci natjerati na kupnju igre ako ostale stvari ostanu iste.


Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: F1 2012
« Odgovori #74 u: Srpanj 14, 2012, 20:42:30 »
Audio-vizualno poboljsanje i novi skinovi na bolidima me nece moci natjerati na kupnju igre ako ostale stvari ostanu iste.

Slažem se - nit mi znače pretjerano novi bolidi, niti grafika, da bude i 3 puta bolja (a po slikama neće biti), jer mi je i dosadašnja bila više nego dobra, jedino što se mene tiče, ne mora se vozni model promjeniti. Zapravo, meni može ostati i grafika i zvuk i vozni model isti, ali želim i ja neke inovacije, nešto tipa što je mislim Montoya spominjao - službeni HUD, neki detalji koji pridonose ugođaju, bolje rješena "nadogradnja" odn razvijanje bolida i sl. Ugl, slažemo se da ne smije biti isto, samo eto, mene ne muči vozni model jer mi je skroz zadovoljavajući, nego više te neke sitnice koje još pridonose autentičnosti i daju malo izazova, jer oni R&d "izazovi" gdje moraš odvozit krug u zadanom vremenu, koje je uvijek smiješno sporo, su retardirani
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.