@Shimmy
To sto se ne slazemo oko nekih stvari ne znaci da ja imam krivi pristup, a ti ispravan ili obrnuto.
Vozim zadnjih 10 godina sve bez asistencija i na najtezim mogucim postavkama opcenito igre.
O ciframa koje sam spiskao na racing periferiju bolje da niti ne pricam, a na forumu si bio i prije pada pa vjerojatno znas na kakvoj opremi vozim.
I zar bi zbilja kupovao volan i kokpit da vozim neku formulu sa asistencijama?
Shavtio sam sve u onom postu i onaj video nije odgovor na tvoj post s kojim se slazem.
Mislis da bi bilo puno lakse voziti na noz prosjecnom vozacu u stvarnosti kad bi imali mogucnost iskljuciti te sile?
To je samo jedna od usputnih fizickih poteskoca i bitna je povezanost s bolidom tj. njegovim mozgom koji nije motor vec volan putem kojeg dolaze do tebe svi moguci podrazaji i "emocije" bolida. Potrebno je provesti puno vremena za volanom da bi se povezao s bolidom i poceo shvacati sto ti govori da bi mogao pravilno reagirati. A tek tada dolaze reakcije, refleksi i sve ostalo. Nije bitna Kimijeva snaga i reakcije vec osjecaj tj. uvid u situaciju prije nego se dogodi jer kod takvih brzina volanom kontriras prije nego dodjes na pasicu, neravninu ili nesto trece.
Ako se ne varam ti vozis na kontroler, a velika je razlika izmedju kontrolera i shitnog volana, a kamoli od nekog od par soma. I da, takav volan je sposoban itekak prenesti u igru ponasanje bolida. Ne trazim ja G sile i feeling koji ima vozac tijekom istih, nego sve one "sile" koje osjeca pod rukama. Understeer i oversteer i gomilu drugih sitnica pod uvjetom da se u pozadini vrte neki matematicki algoritmi koji to pokusavaju na ispravan nacin docarati. To kaj se auto izvrti ne znaci da je citav proces dobro odsimuliran, sve je to nekak mlako i samo vizualno simulira neke stvari kao i kod vecine igara. Npr. gume, zbog cega tijekom najave novog rFactora i jos nekih simulacija pricaju samo o gumama i njihovoj realnoj potrosnji tj. deformaciji koja utjece na upravljivost i sam osjecaj na tvom volanu, a samim time i na cjelokupnu fiziku? Zato jer sve od tuda pocinje.
F1, forza i gt imaju uzasno zastrjeli princip potrosnje. Imas npr. mjerac koji pokazuje 100% i dok se spusti ispod 40% auto pocinje proklizavati i biti tesko upravljiv. Jako blokiranje rezultira jacom potrosnjom i flat spot je samo vizualni dodatak i nema nikakv utjecaj na ponasanje auta. GTR, iRacing i ostatak iz tog drustva se vozi NORMALNO i jedino apsolutni pocetnik ili netko tko nije probao s kvalitetnim volanom moze nazvati onu fiziku klizavom.
O modovima ne zelim ni govoriti jer to je istina da su klizavi posto ih vecinom rade entuzijasti koji od toga nemaju nikakve koristi, govorim o originalnom sadrzaju. Spominjes nerealno klizanje tijekom kocenja. Vozis 250km/h i stisnes kocnicu do kraja naravno da ce kotaci blokirati i doci do klizanja, a u RBR-u to znaci samo jedno - auto u sumi na krovu. Kao i kocenje desetak metara prekasno od one zadnje kriticne tocke koja je vecinom 150-200 metara ovisno sto vozis. Da ne govorim o krutosti kocnice na F1 bolidima koje imaju strasnu moc, ali treba i mega osjecajnost za pravilno kocenje. Bez brige, nije Hammond kreten koji nije svjestan da ce kotaci blokirati, ali svejedno mu se to dogadja zbog vec spomenutog "problema".
Codemastersove igre te zakone ne postuju ili umanje njihovu vaznost i tu prica o simulaciji prestaje. Temperaturu guma, tlak, zagrijavanje kocnica necu ni spominjati.
Ne, ne ocekujem od nove formule sve te stvari ni priblizno, ali sam isao u detalje da ti docaram kad bi mogli pricati o simulaciji i da nije dovoljno samo izletavanje u zid tijekom ukljucenog DRS-a u zavoju. Zabavna i jako dobra igra koju sam dosta igrao bez obzira na prigovore, ali kao i vecina ljudi jako brzo se vratio na stare favorite u kojima sam samo u MP-u ostavio na stotine sati. Ovdje je zajednica trula kao i MP jer hardokorasi ovo vise ne voze, casual ekipa i klincarija zeljna destrukcije jos vozi i to sve govori.
@Iceman
Podatak da oni ne zarade od F1 igre je totalno netocan, pa samo F1 2010 se prodala preko 2 milijuna primjeraka. Prodaja nema veze s tim dal je za siroke mase, nego podatak kolko ljudi ostane aktivno nakon mjesec dana od kad je pocela prodaja i kome je igra u konacnici namijenjena. GT obara sve moguce rekorde i vecina tih ljudi jako brzo odustane od igre, ali HC zajednica je aktivna i uvijek mozes naci ljude za pravu stvar. PC HC simulacije se prodaju u uzasno malom broju primjeraka, ali
je upravo tu najaktivnija HC zajednica. Lige, kupovi, serveri na kojima smrkavci nestanu samo ako pomisle na zaletavanje.
Pravljenje simulacije od arkade tako da se maknu sva pomagala je kriv pristup. Ne pokusavam nikome nametnuti misljenje da je F1 losa igra, nego iznosim svoje misljenje da su mi takve igre uzbudljive na kratke staze.
PS. govorim samo o voznji i voznom modelu, izazovnost i nemogucnost probijanja na prvo mjesto u sporijem bolidu koje Shimmy spominje mozemo zahvaliti AI-u koji jako dobro odradjuje svoj posao, ali to ne mijenja osjecaj voznje.
Jos jedan problem je sto ljudi HC simulacije idu odmah voziti punom snagom i to rezultira trescem u obliznjem zidu kao sto bi zavrsilo i u stvarnosti. Ako vozis 100 km/h puno lakse je kontrolirati, ali ocito ljudi nisu culi za postepeno napredovanja i moraju biti Alonso tijekom svoje prve utrke.