E sada. Nakon odvožene skoro pa dvije iste utrke od 100%, mogu reći da je ovo najbolji F1 od Codemastersa...
Setup bolida; setup koji je radio na Force Indiji ne radi na Lotusu, totalno dugačije ponašanje bolida. Mnogo ovisi o setupu i razlika je dosta velika ako se sve krivo posloži naspram kada se nađe najbolji balans Kvalifikacijski krug mora biti odvožen fantastično kao i u stvarnosti. Odlično napravljen "grip". Nakon nešto utrke izlaskom sa trkaće putanje se kupe komadići guma te utječu na ponašanje bolida, kada pokupimo pjesak, auto je užasno nestabilan te ta "kila" pjeska ne nestane u roku od dvije sekunde....i tako dolazimo do ovogodišnje potrošnje guma...
Da, ona mi je bolja nego u F1 2011. A zašto? E sada, vidljivo je da gume gube performanse kako se bliži planirani pit stop, šta je slučaj i kod AIa; razlika naspram prošle godine je šta kada dođu do određene točke "bez gripa" bolid je još upravljiv, naravno sporiji, ali nema onog kao prije da jednostavno se dogodi da vozimo kao po ledu! E zašto je to bolje! Pa radi same utrke i AIa! On nikada u F1 2011 nije imao problema sa bolidom kada mu skroz odu gume niti ih je morao zagrijavat cijeli krug kada ih stavi. Po ovome tu je stavljen odličan balans. I mi i AI smo sporiji sa potrošenim gumama, no nema "ledene vožnje" kada ostanemo dva kruga duže od planiranog.
Ja sam ostao sada u Australiji 4 kruga duže na tvrdim gumama i već sam počeo gubit auto u zavojima, a o gripu da i ne pričam...
Imerzivnosti pridodaje i mogućnost punjenja goriva pred start, (te i zabrana diranja setupa nakon kvalifiakcija), Ako se odlučim za agresivni pristup, moram tokom utrke stalno razmišljat i mjenjat okretaje motora da kontorliram potrošnju, (to treba procjeniti kada, ovisno o događanjima na stazi) šta također upotpunjava sam gameplay... A tu su i napkon mogućnost vraćanja pozicije nakon ilegalnog pretjecanja te kazna za prelazak preko bijele linije na izlasku iz boksa....
Dalje, igra je teža, zbilja treba biti koncentrirat jer se greške ne praštaju, (na Legend). Ne sotoji ona da ako nisi pogodio točku kočenja izletiš van, nemoš okretat volan bla bla, sve se da korigirat sa dobrim manevrima. Primejtio sam da AI zna i pogriješit, izletit na pjesak, imati spin, šta je prije bilo jako rijetko.
Brake bias - stvarno dodaje malo akcije na stazu jer mnogo pomogne kada u pravi zavoj dođete sa pravim balansom kočnica; naprijmer, Brake Pressure mi je Low, (znači najmanja mogućnost blokiranja prednjih kotača) no ima zavoj u kojem kočim naglo te ipak imam lock bez opzira na tlak; e tu dolazi u pomoć Brake Bias i bacim ga na zadnje kotače i nema problema sa potrošnjom guma radi naglog kočenja
Zvuk je fantastičan. Zvuk bolida, strujanje vjetra iz bolida ispred, KERS; veliki korak napred naspram prije. Također i grafika, (livreje) nije za bacit, ali već se rade HD pa će se to itako promjenit kada bude vrijeme...
Odmah da se stavio ovo... HD skinovi već vani