Autor Tema: Najdraže staze  (Posjeta: 8749 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Najdraže staze
« u: Ožujak 14, 2012, 19:30:11 »
Kako virtualne tako i staze u stvarnom životu, ovdje ih nabrojite, možete i neku lijepu sliku postat, te svoj komentar na istu. Što vas se dojmilo i zašto ju volite.

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz/ 4.5Ghz Boost || MBO: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 || RAM: DDR3 8GB (2x4GB) Corsair, 1600Hz || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: XFX Core Edition 80+ 650W PSU || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech X530 - 5.1. || SOUND CARD: ASUS XONAR DG PCI 5.1 || HEADSET: Logitech G430 || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #1 u: Ožujak 14, 2012, 20:03:02 »
Odlicna tema  thumbs1

Uf, mogao bi nabrajati do sutra jer zbilja ima puno staza koje volim.
Navest cu one uz koje sam na neki nacin posebno vezan, a samim time i zasluzuju biti ovdje spomenute. Naravno, dosta njih ce biti nepravedno izostavljene  cry1

Suzuka
Staza na kojoj sam vjerojatno odvozio najvise virtualnih krugova, vozio tolko da mi se u jednom trenutku "zgadila"  cer1njo
Oduvijek mi je staza medju drazima, cak i prije nego sam poceo ozbiljno voziti simulacije. Pase mi jer je tehnicki dosta zahtjevna, a takve obozavam.


Spa-Francorchamps
Dovoljno je reci Eau Rouge  kadt1kažem


Circuit de la Sarthe
Dok odvozite punih 24h na ovoj stazi onda ce vam sve biti jasno, valjda ne treba govoriti da obozavam endurance utrke  kadt1kažem


Nordschleife
Zeleni pakao koji je u favoritima kod mnogih, u to sam siguran. Stazu obozavam iako samo utrkivanje po njoj ne, jer nema dovoljno prostora za prava preticanja i uvijek dodje do nekog incidenta zbog usijanih glava.


Laguna Seca
Dok sam prvi puta prosel kroz corkscrew s viperom, bila je to ljubav na prvi pogled  shy1
Jednostavno mi pase i to je jedna od onih koje mogu voziti s povezom na ocima


Hockenheim, monza, sebring, silverstone, itd. itd.....

Offline s2000

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #2 u: Ožujak 15, 2012, 17:12:08 »
Grobnik,dosta puta bio na Track Day-u kao i na Motohappening-u,te mi se staza jako svidjela.


Valencia circuit najdraza staza sa SBK igre.


Portimao,odlicna staza jako mi je zao sto je nema u GT5.


Prva utrka u Moto GP kalendaru.Staza je brza i odlicno mi je lezala u SBK igri.


Ovu stazu svi vole  kadt1kažem

Offline ManTheRamparts

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #3 u: Ožujak 15, 2012, 18:58:44 »
Onak od oka, na brzinu lista:

Spa
Le Mans
Nurburgring GP i Nord
Hockenheim
Zolder
Sebring
Laguna Seca
Silverstone
Road Atlanta
Monza


What do we say to Political Correctness?
-Not Today

Offline DogZy

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #4 u: Ožujak 15, 2012, 20:35:39 »
Stari Hockenheimring, stari varijacije Nurburgringa, Mugello, Spa, Laguna Seca, Paul Ricard, Circiut de la Sarthe, Sebring, Suzuka, Monza i Virginia raceway. Dakle, samo njih 14+ IRL+ još one imaginarne...
A kad bih sastavio top 5, to bi bilo ovako nešto: Nurburgring, SPA, Circuit de la Sarthe, Suzuka, Sebring. šofe1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Najdraže staze
« Odgovori #5 u: Ožujak 15, 2012, 20:40:18 »
Nürburgring Nordschleife



Za mene ono što je za Thergothona Suzuka. Ja doduše možda i nisam napravio najviše KRUGOVA na njoj, očito je zašto  cer1njo (iako se svejedno broje u stotinama), no definitivno sam proveo najviše vremena. Samo u GT-u 4 sam na njoj odvozio punu utrku od 24 sata, te barem još 2 puta toliko vremena potrošio jednostavno vozikajući se i/ili testirajući aute. Doduše, pored GT4 mislim da sam ju vozio samo u Shiftu, no ni tamo ju nisam štedio  shy1

Mount Panorama (Bathurst)



Do pojave GT-a 4 gdje sam prvi put se provozao "sjevernom trasom" Nürburgringa mi je ovo bila broj 1 staza ikad, igdje! Prvi put ju vozio u TOCA 3 WTC i zaljubio se na prvu vožnju. Predivan krajolik, zanimljivi zavoji, i dosta duga staza su me odmah očarali. Zidovi su posebno doprinjeli guštu u pack racingu  dsmoker



Za sada ću staviti samo ove dvije kraljice jer me čeka Mass Effect, no editujem i/ili dodajem nove polako s vremenom  shy1

P.S.Super je ovo tema, no ne znam zašto sam si ja umislio da već postoji, pogotovo time jer nisma ništa postao u toj "postojećoj temi"  fpalm1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #6 u: Ožujak 15, 2012, 20:45:18 »
Damn, kako sa li ju zaboravio? fpalm1
Potpis na sve shimmy
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Cole™

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #7 u: Ožujak 18, 2012, 15:06:57 »
Nürburgring Nordschleife



Vjerovatno najdraža staza ikada. Toliki je gušt voziti po njoj da vrlo često se samo isključim i uživam u njoj. Apsolutno remek dijelo racing prirode od početka do kraja. Staza koja kombinira oštre i blage zavoje na najbolji mogući način. Osjećaj brzine na istoj ne nešto neopisivo. Skidam kapu i ljubomoran sam na one naše dečke koji su se gore vozili po njoj. Dajem bubreg za to.

Der Circuit de Spa-Francorchamps



Jednom kada sam vidio ovu stazu shvatio sam da je ovo raj na zemlji za racing. Kroz Formulu 1 i igre zavolio sam ovu stazu maksimalno i samo lijepota Nordschliefea prkosi ovoj savršenoj stazi. Eau Rouge i općenito cijela staza ulijevaju posebno strahopoštovanje jer je sve kako treba biti. Ovdje se miris oktana osjeti i preko ekrana.

Albert Park Circuit



Staza na kojoj sam uvjerljivo najviše virtualnih krugova napravio, pa stoga svaki segment staze znam napamet iako je klasična i jednostavna. Okruženje predivne Australije je nešto prelijepo i stvaran predivan ugođaj same utrke i općenito staze.

Mount Panorama (Bathurst)



Prvi put sam se vozio stazom u TOCA serijalu i bila je to ljubav na prvi pogled. Onaj snop zavoja od Skylinea do Forrest's Elbowa je neviđeno barem što se tiče pravih racing staza, defintivino najbolji dio staze i ono što ju čini posebnom u odnosu na druge.

Circuit de Nevers Magny-Cours



Staza koju sam također zavolio kroz F1 igre i za koju mi nikako nije jasno zašto je ispala iz F1 kalendara. Staza ima sve što treba, atraktivnost i odlične zavoje. Uvijek mi je pravo zadovoljstvo bilo ganjati krugove na njoj. Ove godine se napokon vraća u kalendar i tu utrku nikako ne želim propustiti.

Circuit de la Sarthe



Po layoutu jedna od najboljih staza, ovu stazu tek trebam počet obožavat. Tri stravično duga pravca idealna su da se pokaže konjaža i spretnost u izjednačenim utrkama. Početak zavoja prije prvog dugačkog ravnog pravca rula sve živo, kao i dvije šikane prije ciljne ravnine.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz/ 4.5Ghz Boost || MBO: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 || RAM: DDR3 8GB (2x4GB) Corsair, 1600Hz || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: XFX Core Edition 80+ 650W PSU || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech X530 - 5.1. || SOUND CARD: ASUS XONAR DG PCI 5.1 || HEADSET: Logitech G430 || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline TexWiller

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #8 u: Ožujak 18, 2012, 15:23:45 »

Offline buby0706

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #9 u: Ožujak 18, 2012, 20:56:47 »
Dijon-Prenois




u dobri stari Dijon..sječam se da je bila na kalendaru F1,ali su je izbacili jer je bila prekratka...
a obaj gornji dio staze nos parabolique su dodali naknadno ako se ne varam.. šofe1

Offline ManTheRamparts

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #10 u: Ožujak 18, 2012, 21:45:12 »
Dijon Prenois je fenomenalna staza, prvo sam ju vozil na Toca World Touring Cars, onda neko vreme je nije bilo nigde - pa je došla na red u GT Legends + konverzije u GTR-u 2 i rFactoru. Nakon toga na Shiftima (samo kaj tu nije baš nekog posebnog užitka bilo).  cer1njo


What do we say to Political Correctness?
-Not Today

Offline TexWiller

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #11 u: Ožujak 18, 2012, 23:11:51 »
Da, u Shiftima se ju nekeko uspjeli uništiti. Genijalci.

Offline DogZy

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #12 u: Listopad 07, 2012, 19:37:39 »
Genijalna tema u kojoj se može nebrojeno puta pisati, pa i o jednoj stazi, jer uvijek vam može nešto izmaknuti ;)
Uostalom, još jedan od razloga što sam odmrznuo ovu temu iz nepotrebnog sna jest taj da novi članovi isto mogu ostaviti dojmove, mišljenja i komentare.

Pa da započnemo.
Nurburgring Nordschleife
Toliko puta spominjana, nahvaljena staza na kojoj se raspoznaju pravi muškarci s dva jaja. Ima bogatu povijest, na njoj su se utrkivali svi relevantniji vozači iz svih moguće zamislivih klasa i ostavili vječni trag na rubnjacima "sjeverne staze". Udomaćivala je mnogobrojna prvenstva, od malih kupova preko F1 do 24-satnih utrka kao što i dan-danas nastavlja s time. Potrebne su tisuće kilometara kako bi se u potpunosti savladala cijela staza, jer ima preko 150 zavoja, bezbroj rupa i neravnina, a tu još moramo pribrojiti i nevjerojatnu visinsku razliku od najnižeg dijela staze do najvišeg, koja iznosi 300 metara. Sinonim za Nordschleife je "Zeleni pakao". Održavaju se track-dayevi, testiraju se nova vozila, imate taxi vožnje po Ringu u jurećoj M5-ici i novouredjenu infrastrukturu okolo staze s kartingom, najmom ezoterija, hotelima i zabavnim parkovima...

Sliku staze neću stavljati jer ima slika Norda 3 posta iznad mojeg. Nabrojat ću meni najboje i najupečatljivije zavoje staze.

Hatzenbach
Nakon prvog zavoja ubrzavanje do blagog desnog zavoja, koji se obično prolazi u 4. brzini, ovisi od auta do auta. Brzina nakon tog zavoja iznosi oko 180km/h i približuje se mala šikana;lagani lijevi i spori desni. Sa 200km/h prebacujem u 3. konačno, u 2. brzinu. Privijam se uz krajnje lijevi dio staze kako bih pogodio apex i lijepo izašao kroz desni zavoj. Osjećaj zadovoljstva je golem kada uspijem "sweepanjem" preći te zavoje, uz minimalno proklizavanje kod jačih auta.

Aremberg
Jedan od najdražih zavoja. Brzinom od oko 210km/h uletavate u varljivi blagi lijevi zavoj i pripremate se za pravovremeno i jako kočenje. Iz 6. u 2., s 220 na 90km/h. Sile koje utječu na vozača i auto su ogromne, jer je riječ o golemim razlikama u brzini. Ne napadate odmah rubnike, auto se nalazi 1-1,5m od njega i onda, kada već vidite (ili osjećate da je vrh zavoja "tu", volan trznete i zavitlate za još koji stupanj udesno i postupno dozirate gas kako biste lijepo izašli iz Aremberga i ušli u...

Fuchsrohre
Do lisičje rupe vas vodi velika ravnina nizbrdo. Kosina je prilično velika, pa ćete vrlo brzo udariti u blokadu 5. brzine pri nekih 230km/h. Zatim nagli uspon popraćen lijevim zavojem u kojem vas napadaju trnci jer je teško pravilno ući usljedeći lijevi. Osjećaj brzine je ogroman i adrenalin se pumpa u velikim dozama.

Most/Exmuhle
Otprilike 9. kilometar staze od ukupno 21 kilometra.  Nakon najsporijeg zavoja slijedi mala ravnina  koja vas vodi prema mostu i naposljetku, Exmuhleu. Ulaziš lijevo, sekundu nakon njega već kočiš i handjob s mijenjačem može početi. Dvije dolje, dva kotača preko idu preko crveno-bijelih rubnika zdesna i sad trebaš fino, glatko povezati lijevi kako bi se fino popeo na desni zavoj Exmuhle. Taj zadnji, desni, se ne siječe, već se ide uz desnu stranu kako bi ostali na stazi.

Caracciola-Karussell
Uz Eau Rouge i Corkscrew najpoznatiji zavoj. [Nadopuniti] Koči se do nekih 95km/h i zatim se još brzina prilagodjava(snizuje promatranjem održava li auto unutarnju putanju. Ulazi se na treći blok betona i cijelim putem se drži ta putanja. Kod jačih auta treba biti izuzetno spretan i oprezan s izlaskom iz Karoussella, jer se nerijetko dogodi da ne i prevrtiš.

Wippermann-Brunchenn
Otuda počinje nizbrdica i potjera prema velikoj ravnini. Koncentracija već dosta opada, 15.-16. kilometar je. Desno pa odmah lijevo kako bi tren poslije auto išao preko rubnika desno, sve to uz minimalan dodir kočnica. Točnije bi bilo reći, uz puštanje noge s gasa i sve to u visokoj 3.-oj ili niskoj 4-oj. Ide se prema desno, a zavoj se ne vidi. Praktički se naslijepo vozi i onda se ulazi u najteži zavoj tog kompleksa, Echbach. Iza tog zavoja se vidi sljedeći desni i već misliš da si ga prošao i daješ gas i zatim odeš desno preko trave. Ključno je pravovremeno kočiti i ostati uz lijevi rubnik.

Pflanzgarten-Velika ravnina (Dottinger Hohe)
Bilo bi nepravedno izostaviti neki od tih zavoja jer su svi fantastični, teški, brzi i opasni.
Skokom ulazite u "Cvijetnjak" i imate dozu straha da ne odete u pijesak. Zato se zalijepite uz desnu stranu i dozvolite centrifugalnoj (ili centripetalnoj :-/) sili da vam deformira lice u sljedeća dva zavoja. Prolaze se brzo, bez trunke razmišljanja kako, jer jednostavno nemate vremena za takvo što. Schwalbenschwanz je tek zavoj u kojemu se koči, prvi desno brzina manje i zatim u trećoj prolazite zavoj koji ide lijevo. Mora se paziti da brzina nije prevelika, inače ćete završiti u pijesku. Slijedi mini Karoussell i Galgenkopf, fora zavoj jer ga ne možeš uvijek na isti način proći, a izuzetno je važan zbog brzine na ravnin.

Tiergarten
Opasan zavoj u koji se ulazi s nekad i više od 300km/h, da bi se izašlo iz njega sa nekih 80-90km/h, pritom sav izubijan iznutra s ispremještenim organima. Ujedno i zadnja šansa za pretjecanje, poslije toga je točka. Crta- ;D

Gaming iskustva
S njom sam se prvi put susreo u GT4, tamo negdje 2007. Lagano sam ju upoznavao i izbrušavao svoje vještine. Vrhunac mi je bio 24-satna utrka, koju sam vozio, brat bratu, nekih 8-9 sati ;D Ostalo je obavio B-spec.
Igrajući GT5, vozio sam ju zavezanih očiju. Prvo s joystickom, kasnije s DFGT. Tek s DFGT sam doživio magiju staze i s njim sam imao najljepša iskustva i vozačke uspomene.
Online utrke s vama su bile nešto posebno. Kao najbolju utrku ću izdvojiti Clio V6 cup- 7 krugova, change weather, change time. Imao 2. najbrže vrijeme u kvalama ali to nije baš ništa značilo. Start je bio po noći, uz rominjanje kiše. U 4. krugu sam izbio u vodstvo i čuvao sam ga do početka 6. kruga, kada sam već počeo osjećati gume.
Na kraju sam izgubio tri pozicije i završio kao četvrti s 10 sekundi zaostatka. Bilo je spektakularno, ludo i nezaboravno te se nadam da će biti rainchecka s CSR ekipom.
 p1va


« Zadnja izmjena: Listopad 07, 2012, 20:13:18 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Online Iceman

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #13 u: Listopad 07, 2012, 21:32:22 »
Definitivno na prvom mjestu Nordschleife. Staza je toliko zarazna, lijepa, zafrknuta....
Spa - odmah iza Norda. Odlična staza, brza staza,  ambijent...
Monza - ultimativni test za motore + postizanje velikih brzina
Silverstone
Kanada - Circuit Gilles Villeneuve
GP Brazil - GP PETROBRAS DO BRASIL
Dijon Prenois
Donington Park
Circuit de la Sarthe
Abu Dhabi
Dubai Autodrome

Offline hendrix

Odg: Najdraže staze
« Odgovori #14 u: Listopad 01, 2014, 13:43:18 »
Grobnik , Rijeka , Croatia



Jednostavno najdraža staza. Kad bi bar došla u neku igricu (osim kao mod za rFactor). Još kao mali odlazio gore gledati razne Cupove (Fabia,Focus,Octavia..) i žao mi je što ih danas više nema i što staza odumire (još ju drže samo Track Day-evi).

Probao i vozit kad je bio Track Day i prezentacija Renault Clia RS IV. I mogu reć da sam uživao i da svakako u budućnosti ako bude prilike vozit ponovno ( nadam se sa svojom autom  sm1jeh )
Ferrari''Company that produces dreams''