Autor Tema: Top Gear/The Grand Tour  (Posjeta: 134040 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Iceman

Odg: Top Gear
« Odgovori #300 u: Ožujak 04, 2014, 09:33:00 »
ohoho to se mora kupiti za prvi puta

Offline Boss302

Odg: Top Gear
« Odgovori #301 u: Ožujak 04, 2014, 11:08:17 »
super!!  cer1njo
obavezno se mora kupiti  ;D

Offline speedy56

Odg: Top Gear
« Odgovori #302 u: Ožujak 04, 2014, 13:08:34 »
Ajde, vjerojatno dostojna zamjena za evo

Offline Punisher

Odg: Top Gear
« Odgovori #303 u: Ožujak 04, 2014, 13:17:42 »
Kupit će se, jej. thumbs1

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: Top Gear
« Odgovori #304 u: Ožujak 04, 2014, 15:52:57 »
:O samo 15 kuna za 150 stranica?

Offline DogZy

Odg: Top Gear
« Odgovori #305 u: Ožujak 04, 2014, 18:44:05 »
Da, malo smo sumnjicavi, ali kupit ce se.

 Top Gear

 Croatia
 kuul
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Punisher

Odg: Top Gear
« Odgovori #306 u: Ožujak 04, 2014, 21:15:47 »
ČEK ČEK LIVE DOLAZI U HRVATSKU?

jebote moram ići.

Offline Boss302

Odg: Top Gear
« Odgovori #307 u: Ožujak 04, 2014, 21:42:51 »
Ak bu došli
IDEM!!!!!! ;D ;D ;D ;D

Offline DogZy

Odg: Top Gear
« Odgovori #308 u: Ožujak 04, 2014, 22:03:31 »
Mislim da smo mi tek kandidati kao drzava gdje bi mogli doci.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Punisher

Odg: Top Gear
« Odgovori #309 u: Ožujak 04, 2014, 22:05:24 »
Dap, al nadam se da budu.

Offline versus

Odg: Top Gear
« Odgovori #310 u: Ožujak 04, 2014, 22:58:27 »
ma kakav live, Topgear uvijek snimaju u jednom te istom studiju, kad su prilozi iz neke zemlje samo se provozaju onuda i ko ih uhvati, to bude po nekom kafiću ili hotelu
(npr. iz Bruggea su procurile snimke sa P1, iz kafića di su bili na cugi, davno prije epizode)

kakav live zamišljate? Live na Jelačićevom, Bandića di im daje ključeve grada uz komentar da su mu oni najdraži bend, zabavni program Maje Šuput i urnebesne provale Dreleta? Jel to?  ;D

Hrvatska je krasna zemlja, mene čudi da nisu nikad prošli ovim krajevima. Super ako prođu. Ako se zaustave pa rvati navale onda će bit manje super.

Offline DogZy

Odg: Top Gear
« Odgovori #311 u: Ožujak 04, 2014, 23:14:10 »
Ne gajim nade da će to u lijepoj našoj zaživjeti, to je eto tako došlo pošto će početi izlaziti u RH... U trenutnoj situaciji čudo je da i časopis dolazi. Daj bože da sam u krivu pa se nešto dogodi.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline speedy56

Odg: Top Gear
« Odgovori #312 u: Ožujak 05, 2014, 07:08:16 »
Postoji i Top Gear Live.
To se ne snima i vecinom ovi rade glupossti i stuntove i s normalnim tgom nema veze
Otipkajte si na Jutubi.

Offline versus

Odg: Top Gear
« Odgovori #313 u: Ožujak 05, 2014, 17:41:13 »
vidi stvarno

ima i na youtube TopGearLive iz Amsterdama
sad su mi malo pali u očima

not inčerested

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Top Gear
« Odgovori #314 u: Ožujak 07, 2014, 00:31:09 »
Vrhunska mi opet bila zadnja epizoda. Drago mi je kako su popljuvali benve. Jer ne volim benve.

No volim Poršu, i to ovu novu od sad više nego P1. Pa P1 izgleda (ne vizualno) kao prehistorijska relikvija prema ovome. Samo kokpit ako se pogleda. Pa onda činjenica da je P1 nešto jači, neznantno, recimo da je jednako jak, ali 918 ima 300 kila manje. 300!!! TRISTO!
A ima koliko se čini bolje performanse.

Ma čudo jedno. Kakav P1... kava1

Sad me samo zanima još onaj talijan. Ima najviše konja, kubika, cilindara i najmanje kila od trojice. Teoretski bi trebao biti najbrži. No ne mora biti. A ako i je najbrži, možda nije najbolji. Zajebano je to. Porša rula  kuul
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.