Autor Tema: Formula 1  (Posjeta: 880049 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline kengas

Odg: Formula 1
« Odgovori #2625 u: Listopad 27, 2013, 14:31:52 »
F1 ne pratim zadnjih par godina, povremeno start pogledam.
'ko zna zna, 'ko ne zna 2

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2626 u: Listopad 27, 2013, 15:05:50 »
Tooned 50: Episode 6 - The Ayrton Senna Story


Nije bas bilo dobro kako sam ocekivao. Prosudite sami.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2627 u: Listopad 27, 2013, 20:40:01 »
Čestitam novom-starom prvaku. Naklon do poda! Zaslužio je jer je trenutno najbolji.
-----

Što se tiče ostalih tj. Rest of the best njima (posebno jednoj momčadi i njihovim starim-novim vozačima) ne želim sreće, već im želim puno rada, htjenja, lukavosti, hrabrosti, pameti i pametnih odluka da naprave korak naprijed, da na stazi izazovu nove-stare prvake tj. one koji će voditi kolo sljedeće sezone. Sreća, nesreća, priča, želje neće pomoći. Biti konstatno cool i miran neće pomoći.
—–
Moram još nešto na kraju reći. Već kojih 15 godina sam navijač Ferrarija. I dok sam gledao Schumachera kako razbija konkurenciju, uživao sam. Nikad mi to nije bilo dosadno gledati. Vidjeti 5 godina za redom crveni bolid na prvom mjestu je za mene bilo super, odlično. Danas to radi Vettel u plavom bolidu. Moram priznati da to ponekad nije lako gledati, ali još nijednom nisam izgubio interes za F1, niti hoću. F1 je postala dio mog DNA. Za mene je nezamislivo propustit vikend F1. Treba reći da Vettel i Red Bull rade najbolji posao i zato su tu s razlogom. Vettel nije zaslužio kritike, mali je genijalac. Ostali moraju izgraditi ovo što je Vettel napravio oko sebe jer to je jedini način da Alonso, Hamilton, Kimi ili Button postanu novi-stari prvaci.
----
Što se tiče kvara na Webberovom bolidu. Slažem se s vama, sramota je koliko je čovjek imao kvarova ove sezone. Ali morate znati:
1. Suludo je da momčad sabotira vlastitog vozača. Pitanje je ugleda, bodova, novaca.
2. Schumi je izgradio momčad oko sebe, Hami dok je vozio za McLaren oko sebe, Alonso Ferrari oko sebe. Tako je ovo isto Vettelova momčad. Bolid je napravljen za njega. Znate li kolika je razlika u visini i težini između Vettela i Webbera? Vettel je visok 176 cm i 58 kg težak. Webber 185 cm visok i 75 kg težak. Ovo je najveća razlika u težini između dvojice momčadskih kolega u F1. Općenito je poznato da Newey gradi uske bolide, da je sve skučeno, jedino RB od svih momčadi ima na drugom mjestu KERS (negdje ispred motora, drugi ga stavljaju ispred krabonske školjke u kojoj sjede vozači). Hoću reći, problem RB bolida je hlađenje, a to je očigledno kod Webberovog (većeg i težeg vozača) bolida veći problem.
3. Vjerojatno niste znali, danas je Webberu otišao alternator, a moglo se dogoditi da i Vettel ne završi utrku. Isto je imao problem sa alternatorom, nije smio piti vodu jer pumpicu pokreće elektromotor, nije smio par krugova prije kraja koristiti KERS itd.
-----
Vettel je zaslužio, skidam kapu  ave1

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2628 u: Listopad 27, 2013, 21:07:46 »
Presica poslije utrke

58 kila???? E to nisam znao...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2629 u: Listopad 27, 2013, 22:17:03 »
Da Vettel je stvarno lagan vozač, što onda ima prednost pri smještaju balasta u bolidu, samim time i bolji setup se složi.

Što se tiče eskalacije sukoba u Lotusu. Kakti je došlo do žestoke svađe u garaži između direktora trkaćih operacija Permanea i Kimija. Također horde Kimijevih navijača traže ispriku od Permanea/Lotusa na facebook stranici. Izgleda da su izgubili oko 2000 lajkova.  ;D

Kimi Raikkonen - Lotus Team Radio - 2013 Indian GP


EDIT- Alan Permane je izjavio da Kimijevi navijaci prijete njemu i njegovoj obitelji smrcu zbog deranja na Kimija.
Hahahaha ovo je nevjerojatno  cer1njo
« Zadnja izmjena: Listopad 27, 2013, 22:21:03 od Iceman »

Offline Punisher

Odg: Formula 1
« Odgovori #2630 u: Listopad 27, 2013, 22:26:16 »
Horda fenbojeva  fpalm1

bilo je ružno to fucking, ali nije se ni Kimi baš džentlmenski ponio.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2631 u: Listopad 27, 2013, 23:23:15 »
Nikome to nije trebalo. A do toga ne bi doslo da je car, kralj, legenda Kimi pustio Grosjeana da prodje pokraj njega. Pa bio je barem 3s brzi!
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2632 u: Listopad 28, 2013, 21:39:29 »
Ajmo se malo igjati  ;D

Poredak kakav bi bio po starom obracunu bodova, iz 2009.:

1. Vettel – 130
2. Alonso – 86
3. Raikkonen – 74
4. Hamilton – 71
5. Webber – 59
6. Rosberg – 56
7. Massa – 40 [+1]
8. Grosjean – 38 [-1]
9. Button – 17
10. Hulkenberg – 13 [+1]
11. di Resta – 12 [-1]
12. Perez – 9
13. Sutil – 8
14. Ricciardo – 5
15. Vergne – 4
16. Guttierrez – 2

Constructors:
1. Red Bull – 189
2. Mercedes – 127
3. Ferrari – 126
4. Lotus – 112
5. McLaren – 26
6. Force India – 20
7. Sauber – 15
8. Toro Rosso – 9

 regulations comparison - formula 1 - statistics 1950 - today

A pogledajte ovo, prvak ne bi bio Hunt nego Lauda, po danasnjem mjerilu bodova. Ima jos zanimljivih primjera.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2633 u: Listopad 29, 2013, 22:22:49 »
Jim Clark Goodwood Revival Tribute


Tribute Jimu Clarku. Obozavam engleze i njihovo odrzavanje tradicije, skroz drugi mozdani sklop od ovih tu istocnih debosa u svemu, ne samo u gornjem primjeru.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Formula 1
« Odgovori #2634 u: Listopad 30, 2013, 16:11:06 »
Prekrasno.  hug1

Zvuuuk!

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2635 u: Listopad 30, 2013, 22:36:53 »
Japanci se igraju mehanicara, jos im fale kostimi/odijela za pravi cosplay ;D

 
Pit Stop do Safety Car no GP do Japão de F1 2013
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2636 u: Studeni 01, 2013, 09:24:30 »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2637 u: Studeni 01, 2013, 13:49:26 »
« Zadnja izmjena: Studeni 01, 2013, 13:51:46 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Montoya

Odg: Formula 1
« Odgovori #2638 u: Studeni 03, 2013, 14:00:48 »
Jos malo do ispracivanja dana na svjetskom cudu...
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #2639 u: Studeni 04, 2013, 11:26:07 »
Alonso je kod zaobilaženja Vergnea imao 25 G na sebi... Upalila su mu se svjetla da će doći do sudara/kontakta...
Nakon utrke je završio u bolnici...





Fernando Alonso Off-track Overtake Abu Dhabi GP 2013 Yas Marina