Autor Tema: Formula 1  (Posjeta: 886408 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2700 u: Studeni 28, 2013, 13:29:08 »
Jep ode gospon Brawn. Držim fige da se vrati u Ferrari.  thumbs1

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2701 u: Studeni 28, 2013, 23:44:49 »
Vjerojatno ste već vidjeli, ali nije grijeh ponovno pogledati ovu komediju. Hakkinenu kao da pič.... puši ispod stola pa ne može normalno razgovarati. Legenda.

F1 Funny Moments 1

Offline buby0706

Odg: Formula 1
« Odgovori #2702 u: Studeni 29, 2013, 00:33:43 »
 aweCH

Romain ,Pastor is now your teammate


Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2703 u: Studeni 29, 2013, 23:42:55 »
Da nekako sumiramo ovu sezonu, napravio sam jednu anketu.

Dajte svoj glas na referend..ups pardon, na anketi i napišite zašto ste PROTIV ili ZA tu utrku glasali cer1njo cer1njo cer1njo
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline buby0706

Odg: Formula 1
« Odgovori #2704 u: Studeni 30, 2013, 00:00:01 »
Silverstone...all the wwayyyyy.....

Ono čudno pucanje guma,2 SC-a,odustajanje Vettela  ave1 ,Kimiev ne ulazak u boks po nove gume,Alonso i Webber kamikaze u zadnjih 5 krugova i itd.

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2705 u: Studeni 30, 2013, 23:41:37 »
Pojavio se jedan zanimljivi video. Da li je ovo Ferrari stavio novi V6 turbo motor (za F1) u svoj novi LaFerrari ili Ferrari testira turbo motor za cestovne aute (nisam imao pojma da Ferrari kreće sa turbakima u cestovnim autima)?
Ako je motor za bolid onda puno bolje zvuči od Mercedesovog, Renaultovog i Hondinog usisavača.
Anketa: Španjolska - Alonsova pobjeda, Ferrari 1-3, Kimi je završio drugi. Drugi bi izbor bio Sliverstone.

Ferrari camuffata a Fiorano F1 2014 v6 Turbo Test ?!?!?! - YouTube

Offline Wulf

Odg: Formula 1
« Odgovori #2706 u: Prosinac 01, 2013, 16:00:49 »
Neznam di sam pročitao da se Ferrari vraća turbakima. Valjda su prije koristili turbo motore, ispravite me ako griješim jer mi Ferrari povijest nije jača strana  ;D
Pa moguće da testiraju za cestovne modele

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2707 u: Prosinac 01, 2013, 17:15:32 »
U 80ima su imali par modela s turbo motorima, a najpoznatiji je bio F40. Sad eksperimentiraju s turbo motorima jer im se ne isplati hibridna tehnologija iz modela LaFerrari,  a atmosferski previše "zagađuju" okoliš.
Logičan potez i u skoroj budućnosti možemo očekivati ponovno Ferkane s turbakima.

Inače, još nisam odlučio koja mi je najbolja utrka ove sezone bila, moram pogledati edite na F1.com :P
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: Formula 1
« Odgovori #2708 u: Prosinac 01, 2013, 17:45:26 »
Bilo bi super da naprave nekog jebozovnog i vrijednog nasljednika F40 šofe1

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2709 u: Prosinac 01, 2013, 18:38:36 »
Pročitao sam da bi prvi ferkan sa turbo motorom trebao izaći 2015, i to valjda nasljednik Californije.
A što se tiče ovog videa kaj sam zakačio. Definitivno je moguće da se radi o motoru za auto, ali opet čujte ovaj zvuk. Nekak mi više vuče za bolid. I da na ovom autu se nalazi usisnik na krovu, što inače Ferrari nema

Offline Wulf

Odg: Formula 1
« Odgovori #2710 u: Prosinac 01, 2013, 18:52:23 »
Možda neki entry model, ako je nasljednik Californie onda neće biti neki supercar, iako su svi superkarovi hmm ;D

Offline Iceman

Odg: Formula 1
« Odgovori #2711 u: Prosinac 05, 2013, 21:40:24 »

Offline Iceman


Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #2713 u: Prosinac 10, 2013, 20:38:21 »
Zadnja dva posta su premještena u ovu temu
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: Formula 1
« Odgovori #2714 u: Prosinac 19, 2013, 20:14:59 »
 ave1