Kad sam vidio zgužvani bolid u pozadini koji se btw jedva primijetio oči su mi skoro ispale.
Sad si me sjetio... Također su komentatori povukli pitanje HALO modula za safety. Koliko bi mu to pomoglo u ovakvoj situaciji? I što ako se bolid zapali? Jel bi isto tak brzo izašao van s tim sranje iznad glave?
Sigurno bi teže izašao,ako bi uopće mogao izaći dok ga ne bi poravnali
Prema komentarima, izlaženje iz bolida s halo-om nije problem dok no normalno stoji na 4 kotača, jer se vozač u tom slučaju samo rukama primi za halo i povuče se van iz kokpita, ali mu u ovakvim situacijama halo zatvara prostor za izlazak.
Alonsov bolid se nije zapalio i u slučaju da je ostao još nekoliko minuta u bolidu se ne bi ništa dogodilo, veći je problem ako dođe do nekog požara.
Halo bi mu danas vjerojatno spasio život u trenutku dodira s Gutierrezom da je imao manje sreće, kad mu je otišao cijeli prednji desni kraj i kotač se dignuo u zrak. U proteklim godinama su kotači, iako su ih držale iste sajle kao i danas u slučaju sudara znali otići svojim putem.
Uglavnom, sve se svodi na ono da halo koliko u nekim situacijama može pomoći, toliko u drugima može odmoći.
Rekli su da će biti istraga sudara nakon utrke, ali mislim da bi najbolje bilo ovo prozvati trkaćim incidentom.
Gutierrez je jako kasno (ako sam dobor vidio na onboard ni snimkama nekih 250-200m od zavoja) odlučio promijeniti putanju (valjda je Alonsa očekivao na unutarnjoj strani) i kočio je prije Alonsa.
Živ i zdrav
Inače utrka ok, neću ju baš pamtiti kao neki klasik, ali nakon jučerašnjeg debakla ovo je čist solidno. btw- od Bahreina se vraća stari sustav kvalifikacija.
Malo previše računjanja i taktiziranja s gumama, a premalo kvalitetnog fighta na stazi za moj ukus, al ajde, to je F1 ovih godina