I da vraća se F1 cirkus, koga zanima danas u 12 h prvi trening, u 15:30 drugi trening. I dalje se neznaju destinacije nekih vozača za sljedeću sezonu, puno je nagađanja.
Prije cca tjedan dana je bio test mladih vozača u Magny Cours, jelte kao test mladih vozača, a ono isprobavanje novih dijelova.
Mercedes ima znalčajne preinake na stražnjem dijelu bolida - ispuh baziran na Coanda efektu (efektu “priljubljivanja” protoka zraka/ispuha uz najbližu plohu (u ovom slučaju šasiju bolida) i nudi povećanje aerodinamičkog potiska) - kakav već imaju Ferrari, McLaren i Sauber. Također su testirali trostruki DRS, ali njega vjerojatno neće koristiti u ovoj utrci. Ferrari je isto testirao nove djelove (mislim da su u pitanju krila i tko zna što još). Alonso kaže da mora napasti u sljedeć tri utrke, jer imaju konkurentan bolid. Alonso je to ove godine (a i predhodne dvije jako jako rijetko govorio) jako rijetko govorio, a kad on to kaže onda znači da je bolid napokon spreman.
Lotus dolazi sa novim stražnjim krilom tj krilo je isto kao iz Monaka ali sa mnogo boljom DRS deltom.
McLaren je isto najavio nove djelove, a sigurno i Red Bull.
Inače što se tiče Red Bull-a, oni se zahebavaju sa alternatorom. Isprobat će novi kod Vettela, a ostali (Lotus, Williams i Caterham) će dobit neku prijašnju verziju. Inače u Belgiji je alternator skoro otišao i Jarome d Ambrosiu (rezervnom vozaču Lotusa).
Alternato inače proizvodi talijanski Magneti Marelli, što je bilo dovoljno da počnu teorije zavjere. Inače Magnetijeve alternatore koristi i Ferrari. No što se tiče Red Bulla, postoji mogučnost da je RB sam kriv za kvarove. Dizajn Adriana Neweya nikako (možda) neodgovara nekim dijelovima (valjda je sve jako stisnuto, usko - slab protok zraka).
Kako se sada čini kiša nas čeka u Singapuru ovaj vikend.