Autor Tema: Formula 1  (Posjeta: 346670 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #1440 u: Listopad 02, 2012, 21:10:56 »
Slažem se sa Shimmyjem.

I meni je dosad bio običaj pljuvati novoizgradjene staze, jer su 80% tih novih staza bile nezanimljive, dosadne i jednostavne. Čast iznimkama poput staza iz Turske, Malezije i Kine. Možda se nisam sjetio još koje ali uglavnom, to je to. Imam istotakav osjećaj i prema ovoj stazi koja se radi u Houstonu i drugoj u New Jerseyju. Čim sam pročitao prvi red tvog teksta, znao sam da ćeš spomenuti autogestija ;D ;D
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Formula 1
« Odgovori #1441 u: Listopad 02, 2012, 21:32:53 »
Čim sam pročitao prvi red tvog teksta, znao sam da ćeš spomenuti autogestija ;D ;D

Theru mogu zahvaliti na tome cer1njo

I ove staze koje si naveo, slažem se, osobno su mi baš te najbolje od novih, jedino bih soobno Indiju stavio umjesto Kine recimo, ne znam, neki je ne vole, ali ja sam se zaljubio od prve vožnje u F1 jer ima baš te nanizane zavoje kao i brdašca - volim te "rally-like" staze koje idu odjednom i lijevo-desno i gore-dolje pa ono, popneš se na vrh tog malog brda i odmah ti je zavoj, ali gubiš grip kako ti se bolid malo odvoji od tla, tj amortizeri se istegnu, i baš moraš prethodni zavoj ciljati kako treba da bi i sljedeći pogodio hug1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline James Hunt

Odg: Formula 1
« Odgovori #1442 u: Listopad 03, 2012, 12:07:31 »
@Shimmy ma iskreno neznam sve te nove staze su mi kao da ih je nacrtalo dijete i dalo prijedlog Tilkeu. Ajde Indija nije loša, Malezija, Kina i Turska su više manje odlične no ove ostale su mi kao od šale. Možda mi ovako izgleda loše, a u praski ispadne dobro(Grčka). Sječam se 2010 kada mi je pao mrak na oči dok sam vidio totalno izmjenjeni kompleks zavoja drugog sektora u Bahreinu(moderno riješenje koje bi omogučilo pretjecanje). Nakraju se ispostavilo da takvo riješenje nema veze s vezom pa su vratili na staru po meni bolju kombinaciju. Isto tako mi svaki puta padne mrak na oči kad vidim te nove staze sve nešto puno brzih zavoja(koji su nemoguči za pretjecanje) i ogromnih ravnica, stvorenih za DRS. Ipak preferiram old school, ali se privikavam i na ove nove nije da su tako loše(a i više volim zvuk motora nego stazu na kojoj voze).

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Formula 1
« Odgovori #1443 u: Listopad 04, 2012, 11:15:46 »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline s2000

Odg: Formula 1
« Odgovori #1444 u: Listopad 04, 2012, 11:20:30 »
Schumacher odlazi iz F1

opet ;D


I vrijeme mu je,ima mlađih vozača koji su zaslužili mjesto u F1 a on je  osvojio šta je mogao i zasluženo otišao u mirovinu(nadam se da se neće vraćat više  cer1njo)

Offline James Hunt

Odg: Formula 1
« Odgovori #1445 u: Listopad 04, 2012, 12:15:54 »
Svoje je obavio u Mercedesu, šteta bez pobjede, ali je barem osvojio pole position u Monte Carlu(koji nije bio pole position  hmm). No kako kaže s2000 dolaze mlađi i bilo bi uredu da dobiju svoju priliku, ipak Schumi deda polako.

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #1446 u: Listopad 05, 2012, 17:06:59 »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Cole™

Odg: Formula 1
« Odgovori #1447 u: Listopad 05, 2012, 17:47:14 »
 ave1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: Intel Core i5-2500K 3.3GHz/ 4.5Ghz Boost || MBO: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 || RAM: DDR3 8GB (2x4GB) Corsair, 1600Hz || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: XFX Core Edition 80+ 650W PSU || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech X530 - 5.1. || SOUND CARD: ASUS XONAR DG PCI 5.1 || HEADSET: Logitech G430 || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Praetorian

Odg: Formula 1
« Odgovori #1448 u: Listopad 05, 2012, 17:59:58 »
Ide po gajbu pive cer1njo

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #1449 u: Listopad 05, 2012, 18:33:46 »
Zanimljiv video kojeg sam pokupio s Lotusove F1 stranice na Fejsbuku...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #1450 u: Listopad 06, 2012, 01:27:46 »
Moja najnovija debata sa GP1 a ime veze sa naslovom ---- Alonso oprezan uoči nastavka sezone


Offline Montoya

Odg: Formula 1
« Odgovori #1451 u: Listopad 06, 2012, 08:21:07 »
Ne lovi se u GT-u bezveze hot lap Vettela :)
4. Pole za redom na Suzuki, svaka čast.

Staza ko stvorena za RB ili još preciznije, Red Bull ko stvoren za nju.

Rulalo je na početku dok je ovaj drugi komentator bacil "usporedbu" svojevrsne dodatne lutrije, zbog manjaka mjesta/velikom navalom, za kupnju karata na Suzuki i u domaćoj nog. ligi cer1njo
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline doktor1

Odg: Formula 1
« Odgovori #1452 u: Listopad 06, 2012, 10:52:40 »
Kimi uništio kvalifikacije svima...

Alosnos u prvom sektoru kasni 0.300 da bi na kraju prošao sa 1.2 sekunde zaostatka radi žute zastave..

Offline DogZy

Odg: Formula 1
« Odgovori #1453 u: Listopad 06, 2012, 11:01:28 »
Sredit ce on to za utrke... kadt1kažem

Oso spavati u 3, digla me budilica na mobitelu u 7 i 30.
Svaka cast Vettelu, zasluzeni pole. Ocekivao sam vise od Hamiltona, da ce uci medu 2-3 najbrza ali nije mu islo na stazi. Button unatoc vrlo dobrom krugu starta na 8. mjestu.
Odma nakon kvala put krevet kava1

@Monty
Pa zato ga ne mogu srezat na Suzuki, majka mu stara :P Jos mi fali samo par desetinki do srebra na Suzuki, dok mi na Nurbu za zlato nedostaje sekunda. Steta Alonsa, mogao je cak doci treci...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Formula 1
« Odgovori #1454 u: Listopad 06, 2012, 11:03:15 »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.