Odgovor na prvo ti osobno ne mogu dati jer otkad "vozim" u svakoj igri trošim gume brže od prosjeka jer imam i taj agresivniji način vožnje (maksimalno korisitm rubnike, kočim što je kasnije moguće prije zavoja, i zavoje vozim često sa više gasa nego bi trebalo, odn "oversteeram" dosta, no jer mi tako paše, tj, tako vozim).
A drugo - ako misliš na onaj prije one "downhill" ravnice, stvar je samo u ulasku. Dakle moraš ući pod pravim kutem i pravom brzinom u taj zavoj te onda održavati "smjer" vožnje. Ja osobno pred taj zavoj malo i usporim, ali samo mrvicu, i onda kada uđem u prvi dio zavoja, full po gasu i tako vozim. No opet, tu je taj moj način vožnje gdje će se netko možda na taj način izvrtiti jer dajem gas u samom zavoju, a ne po izlasku iz njega. No da, setup dosta pomaže. Ja sam recimo oduvijek bio laik u tim set-upovima tj u svim igrama namještam auto tako da stalno čitam one opise što koja postavka mijenja, ali namještam ih jer se sa malo igranja (u F1 za to služi trening) može dosta poboljšati ponašanje auta na stazi. I to uspijeva meni koji nisam nimalo stručan za to. Tako da si ne mogu ni zamisliti što radi ekipa koja piše set-upe po internetu odn zaista kuži problematiku