Autor Tema: Project C.A.R.S.  (Posjeta: 382204 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DogZy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #450 u: Lipanj 04, 2013, 00:20:25 »
Lijepo sve to izgleda, ali pogledajte majstora na 9.30 cer1njo cer1njo

Zanima me samo u kojem ce stadiju okrljastenosti biti konzolaska verzija...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #451 u: Lipanj 04, 2013, 15:23:58 »
Polako se priblizava sto se fizike tice ali ima tu jos dosta za radit....kako ekipa radi i "slusa upute" sto dobrom dijelom meni poznati vozaci iz LFS-a i dooosta njih s Simbin-ovog serijala upucuje,vjerujem da ce do izlaska same simulacije bit isto ako ne i bolje  kadt1kažem

E super, onda ima šanse. Ne bi se čudil da ovo bude bolji paket od Forze 5 ili GT6. Sad mi je palo na pamet - nisu ni oni blesavi kaj su pomaknuli izlazak u 2014., ipak bi im bilo teško (na konzolaškom tržištu) dok bi izašli u vreme kad i FM5 i GT6. Prije da je to, nego poliranje.

Offline Iceman

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #452 u: Lipanj 04, 2013, 16:48:07 »
i to, ali brijem da se igra konstantno dopunjuje novim stvarima, a ne samo poliranjem. Kada sam tu zakeljio link gdje mozete vidjeti one predobre slike, na tom linku sam i nasao vijest kako pcars pozdravlja mercedes, kako ce se neki od njihovih auta naci u igri npr. Sls, c klasa dtm ili novi amg cla45 i jos neki stariji modeli. Sto dolazim do zakljucka da se igra konstantno nadograđuje novim autima - markama, možda stazama itd.  Samo da oni svaki auto obrade kao da je jedini u igri, i nije mi uopce zao ako igra izađe cak sredinom ili krajem 2014. Ako bude kvalitetna, ja cu je kupiti i onda napravimo CSR tim i šamaramo se  kadt1kažem

Offline DogZy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #453 u: Lipanj 04, 2013, 17:20:50 »
Amen to that, brother p1va

Budem uploadao slike danas sutra intervjua Amara s Ianom Bellom, Andyjem Tudorom i Ivom Franicem iz Slightly Mad studiosa.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Jadran 73

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #454 u: Lipanj 04, 2013, 17:31:10 »
Aj aj nemoj cekat ...pozuri  ;D
CPU: AMD FX-8320, 3700 MHz | MB: ASRock 990FX Extreme3 | GPU: Gainward GTX 680 Phantom 4GB / driver 358.50
| RAM: G Skill F3-2133C9-4GXL 2x4 GB | PSU: Corsair TX650W | Soundcard/Headphones: ASUS XONAR DG 5.1/Razer Carcharias
| Monitors: Samsung SM P2470HD + Benq FP73G | OS: Windows 10 x64
| Gamecontroler: T300 RS

Offline DogZy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #455 u: Lipanj 04, 2013, 18:09:16 »

1. stranica


U časopisu je to ispalo na 8 stranica, nije mi se dalo numerirati, ali ide po redu.
Valjda se sve vidi p1va


« Zadnja izmjena: Lipanj 04, 2013, 18:10:54 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Jadran 73

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #456 u: Lipanj 04, 2013, 18:13:09 »
Svaka cast  p1va
CPU: AMD FX-8320, 3700 MHz | MB: ASRock 990FX Extreme3 | GPU: Gainward GTX 680 Phantom 4GB / driver 358.50
| RAM: G Skill F3-2133C9-4GXL 2x4 GB | PSU: Corsair TX650W | Soundcard/Headphones: ASUS XONAR DG 5.1/Razer Carcharias
| Monitors: Samsung SM P2470HD + Benq FP73G | OS: Windows 10 x64
| Gamecontroler: T300 RS

Offline DogZy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #457 u: Lipanj 04, 2013, 18:32:23 »
Hvala. Smijesno mi je Voss ispao, secirao sam ga i sad izgleda ko neki izduzeni debeljko ;D
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #458 u: Lipanj 04, 2013, 19:39:30 »
Odličan članak. thumbs1

Offline the_prodigy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #459 u: Lipanj 04, 2013, 19:46:14 »
Prva liga članak  thumbs1

Reci mi ovo "u Project Cars-u je trenutno oko 50 ulagača iz HR", na šta se to odnosi? Na nas iz HR koji imamo accountove ili nešto drugo?
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline DogZy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #460 u: Lipanj 04, 2013, 19:50:17 »
Da se zna, nisam ja pisao clanak cer1njo, vec Amar Resic kadt1kažem

Odnosi se vjerojatno na accountove, tj. one spike s team, junior, senior memberima, to vi vec bolje znate. A mozda ih je vise od 50 i ulozilo neki iznos u razvoj igre
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #461 u: Lipanj 04, 2013, 20:00:24 »
Kužimo da je z Reboota članak, bez brige. cer1njo

Offline DogZy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #462 u: Lipanj 04, 2013, 20:09:32 »
 cer1njo
Djelovalo mi je kao da prodigy nije skuzio, ali dobro, smijesno je ispalo cer1njo

Kako si ti rekao, MTR, ovo ce biti opaka konkurencija kraljevima na konzolama, po prvi put da bi imali dvije simulacije na konzolama. Jos da dobijem na lotu pa da si slozim komp...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #463 u: Lipanj 04, 2013, 20:12:44 »
Štos je u tome kad se oni očito fokusiraju na bitne stvari i ne zamaraju se s nepotrebnim glupostima. 50+ auti, 40+ staza i deri. To mi je ohrabrujuće, dok se FM i GT uvek budu po nekim nebitnim pitanjima naganjali čiji je veći. Sviđa mi se ovo sve vezano uz simulaciju guma, pit stopove, vremenske uvjete itd.

Offline Thergothon

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #464 u: Lipanj 04, 2013, 20:16:49 »
Bez poštenog PC-a zaboravite na ovo, jedino ako stigne jednog dana na next gen konzole, na trenutnim nema kruha...