Autor Tema: Project C.A.R.S.  (Posjeta: 194474 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #255 u: Kolovoz 24, 2012, 15:58:48 »
Baš to, pogotovo kad je prvi imal pogled iz kabine, tak da je korak unatrag još veći. 2012. je, to bi kod mene prošlo prije kojih 5-6 godina, ali sad ne.

A ovaj C.A.R.S. me ne privlači baš, dogod ne probam da vidim kakva je fizika. Ista je stvar i s gore spomenutim GRIDom. Trenutno se od vožnji čeka Forza Horizon i to je to za ovu godinu za mene glede furanja. Ostalo je P00CANJE!  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #256 u: Kolovoz 24, 2012, 19:29:47 »
Kaj je najgore, mozda i manje od 5% koristi taj pogled.
Videl sam neke strasne "hardkorase" online dok sam zakljucal kameru...
Kukali su ko male bebe, pa sam otkljucal da ih skinem s kare  hmm

Offline Montoya

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #257 u: Kolovoz 24, 2012, 21:38:35 »
Kaj je najgore, mozda i manje od 5% koristi taj pogled.

To sam i mislil napisati u onom svom prethodnom postu ali nisam, da ne ispadne "hejterski".
Htel sam reći da je onaj stariji tip iz Codia možda malo fulal, a možda nije i opće - skoro sam 100% siguran da je broj vozača koji voze baš s kokpit kamerom ispod 10%, vjerojatno i "dosta"...

Kad se misli na vožnju s kokpitom, onda se na to i misli; jedno je isprobavati kamere, a drugo voziti s nekom stalno!
U mom slučaju to su kokpit ili hauba, GRID je bil iznimka zbog najače konkurencije koju sam osobno ikad videl u MP-u.

Uglavnom, kod mene nema kukanja kad je zaključana kokpit kamera, MTR to more potvrditi.
Isto kak i da nam je obojici, a siguran sam da bi i tebi, dobro išlo/ide u hardcore simulacijama (GTR 2 & rFactor) - sa zaključanim kokpitom, polu-simulacijama (Gran Turismo 5) sa kokpitom ili haubom i u arkadi, tj. GRID-u.

Osobno sam se nekak naučil birati kamere prema jačini simulacije neke igre - sim=kokpit, ark=bilo kaj itd.
Mislil sam čak i otvoriti anketu o kamerama, no sumnjam da bi ljudi bili iskreni, je eto jesam, ne tajim de kad i zbog čega vozim s kojom kamerom...

U GT-u 5 taj je odnos recimo 65:35 (ili 60:40) hauba-kokpit, zavisno o autima, volji itd.
GTR/rF/GTL/RBR - 100% kokpit, to se kod mene podrazumijeva kod takvih igara...

A SMS nije SimBin ili ISI da more nekog prcati oko kokpita...
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Thergothon

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #258 u: Kolovoz 24, 2012, 22:02:16 »
Slazem se s ovim oko prcanja.
Isto ko u novom Duke Nukemu sprdnja oko valve zagonetki i referenca na dobro nam poznati studio. Da igra vrijedi onda bi sprdnja mozda i imala neku tezinu  fpalm1
I da, ljudi su jako neiskreni. Ja osobno sam kokpit freak i to takodjer more potvrditi MTR jer vozimo s tom kamerom jako dugo pa makar bili i sporiji od konkurencije.
50% mi je fizika i vozni model u racing igrama, a ostatak je dozivljaj kojeg izmedju ostalog kokpit strasno podize.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #259 u: Kolovoz 24, 2012, 22:30:19 »
A SMS nije SimBin ili ISI da more nekog prcati oko kokpita...

Ne znam zašto ne - nisu možda toliko simulacijski nastrojeni, u vidu ponašanja automobila i sl, ali njihov kokpit u Shiftu je bio jedan od najboljih uopće. A ako sa ovom igorm namjeravaju i realnost fizike povećati, ne vidim zašto ne. Ionako su bili pod EA-om koji je možda (vrlo vjerojatno) i forsirao više "akradizacije" jer znamo već da na mnoge druge velike igre na žalost negativno utječu tj vrše pritisak na studije koji pod njima razvijaju igre.

Ther - zadnja rečenica thumbs1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline ManTheRamparts

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #260 u: Kolovoz 24, 2012, 23:21:20 »
Na kraju krajeva me baš briga zapravo s kojom kamerom ko vozi. Ja znam da oću kokpit u svim vožnjama, bilo to arkade, simulacije, sandbox (more čovek maštati) ili kaj već. VOLIM KABINE KO PUŠKE I PIŠTOLJE!  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #261 u: Kolovoz 24, 2012, 23:34:46 »
Bitno je dok se vozi online. Sjeti se samo GT5 voznje po kisi iz kokpita i neke druge kamere. STRASNA razlika i obavezno moraju staviti lock opciju u iducem nastavku, a i u drugim igrama koje jos nemaju.

Offline ManTheRamparts

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #262 u: Kolovoz 24, 2012, 23:37:02 »
Za online mora biti opcija lock cockpit view i to je to. Ostalo ne dolazi u obzir.

Offline buby0706

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #263 u: Rujan 14, 2012, 23:34:23 »
Project CARS Build 301 - BMW M1 Procar at Monterey (Laguna Seca)


Project CARS Build 301 - Racer V8-RS at Eifelwald (Nordschleife)

Offline DogZy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #264 u: Rujan 15, 2012, 09:27:10 »
Kako sam već rekao, fizika nije još na razini grafike. Koliko će se još razvijati taj Project CARS? Izlazak se još ne zna ili?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline buby0706


Offline buby0706


Offline Cole™

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #267 u: Rujan 16, 2012, 18:16:34 »
Mislim da vozni model rula, bar mi se tak čini.
A grafika je stvarno nešto prelijepo i izgleda toliko realno pogotovo predzadnji zavoj kada se svijetlost presijava.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #268 u: Rujan 18, 2012, 12:30:31 »
Fizika se još uvijek čini klizava
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Cole™

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #269 u: Rujan 18, 2012, 13:45:08 »
Kako to možeš osjetit preko videa?  cry1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB