Autor Tema: Project C.A.R.S.  (Posjeta: 381884 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #330 u: Siječanj 09, 2013, 13:24:55 »
Tak bi se vec dalo, ali dok mi automatski okrece glavu prema apexu izgubim osjecaj za idealnu liniju. Moguce je precizno voziti nakon privikavanja, al uvijek me podsvjesno muci cinjenica da sam ipak brzi koristeci normalnu cockpit kameru - pogotovo ako je u pitanju online.

Offline ManTheRamparts

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #331 u: Siječanj 09, 2013, 13:26:00 »
Ma to je jedino ok za guštanje, za ozbiljniju vožnju ne dolazi u obzir. Pravi headtracking je druga priča.

Offline the_prodigy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #332 u: Siječanj 10, 2013, 10:51:14 »
Tak bi se vec dalo, ali dok mi automatski okrece glavu prema apexu izgubim osjecaj za idealnu liniju.

Taj automatski pogled na zavoj se može podešavati u opcijama ili isključiti skroz, onda ostane samo efekt pogleda kroz kacigu s prigušenim zvukom.

Jedan community trailer od JonZ-a
Project C.A.R.S. - Motion
« Zadnja izmjena: Siječanj 10, 2013, 13:07:54 od the_prodigy »
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline the_prodigy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #333 u: Siječanj 12, 2013, 12:48:45 »
Malo screenova.. Ovo su sve in-game neobrađeni screenovi, ali pCars ima u sebi nešto kao Photo Mode u drugim igrama. U trenutku kada se želi napraviti screenshot pauzira se igra sa "P" i onda se sa "CTRL+K" aktivira free camera pa se mogu odlični shotovi napraviti. Također dok je aktivna free camera mogu se dodati još neki efekti tipa blur, sharpen, depth of field, color efekti i slično, tako da na kraju ni ne treba Photoshop  sm1jeh

Ljudi koji rade takve screenshotove najćešće nabriju grafiku do maksimuma, ne treba im dobar FPS, nego samo za screenove.







CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Punisher

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #334 u: Siječanj 12, 2013, 12:54:47 »
To je super, znači da ćemo kad izađe igra imati i temu Project CARS photomode, uz već postojeće fm4 i gt5 teme :D :D i izgleda fenomenalno igra, jedva čekam da dođe.

Offline Iceman

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #335 u: Siječanj 12, 2013, 13:10:19 »
Ufff jedva čekam, nadam se da je ovo igra koju čekaju PC igrači. Odlično izgledaju screensi

Offline the_prodigy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #336 u: Siječanj 13, 2013, 12:01:29 »
Obilazak Brna, u igri se staza zove Moravia dok ne uzmu licencu, tj. većina staza imaju druga imena, ali ima svega, Spa, Monza, Brno, Suzuka, Nordschleife.. Ovdje tip vozi pred izlazak sunca, prava uživancija.. Dynamic weather, osvjetljenje, ambient..
pCARS Moravia in Gumpert Apollo


Asano X4 @ Emirates Raceway (Dubai). Zvuk Asana je divlji.. Telemetrijski podaci su odlično prikazani, postoji i telemetrija za G-silu i za ponašanje FFB-a, što dobro dođe za tweakanje istog.
Project CARS - Asano X4 @ Emirates Raceway GP


I jedna vožnja po kiši.. Gumpert Apollo @ Sakitto (Suzuka)
Project CARS - New Rain Effect on Windshield / Gumpert Apollo S



« Zadnja izmjena: Siječanj 13, 2013, 12:11:16 od the_prodigy »
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline doktor1

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #337 u: Siječanj 13, 2013, 12:01:45 »
Jesi ti tuko te screense?

Na njima je očito previše sharpen efekta...

Ovo po kiši u Suzuki mi izgleda masterdizaster...
« Zadnja izmjena: Siječanj 13, 2013, 12:03:25 od doktor1 »

Offline the_prodigy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #338 u: Siječanj 13, 2013, 12:19:28 »
Nisu moji shotovi, to sam random pokupio par sa njihovog foruma..

A za kišu neznam zašto je masterdizaster, jest da je još uvijek u WIP-u i za sada samo na Gumpertu postoji taj windshield effect, ali uopće ne izgleda tako loše. Da naprave nešto kao što je u Gran Turismo, to bi bilo odlično. Ali radi se malo po malo, za sada imaju neke druge prioritete. Zanima me kako će odraditi efekt kiše u otvorenim vozilima. Inače volim odvoziti koji krug po kiši, dosta utječe na ponašanje auta i to mi se sviđa.
« Zadnja izmjena: Siječanj 13, 2013, 12:23:53 od the_prodigy »
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Jack-Darkman

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #339 u: Siječanj 13, 2013, 12:24:04 »
Ovaj prvi video izgleda jako, jako lijepo.

Čitam malo po netu i navodno tek igra izlazi krajem godine i to čak i na konzolama.

Offline DogZy

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #340 u: Siječanj 13, 2013, 12:28:48 »
Ali u pojednostavljenom i prilagodenom izdanju igre, za konzole, jel.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Jack-Darkman

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #341 u: Siječanj 13, 2013, 12:33:19 »
Ali u pojednostavljenom i prilagodenom izdanju igre, za konzole, jel.

..ali..tad možda i izađu nove konzole..

Offline Thergothon

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #342 u: Siječanj 13, 2013, 12:53:15 »
Jos prije je SMS izjavio da se trenutne konzole ne mogu nositi s novom fizikom i da ce zbog toga vozni model na konzolama biti onaj iz test drive ferrari racing legends. Ako se uzmu u obzir dojmovi koje je na mene ostavio TD Ferrari, pretposatvljam da konzolasi budu dobili poluproizvod. Jos nije najavljeno za konzole nove generacije, ali mislim da bude doslo s odredjenim zakasnjenjem.

Offline Jack-Darkman

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #343 u: Siječanj 13, 2013, 14:19:43 »
Ali zašto onda plasirati poluproizvod na konzole? Sem novca naravno, ali zašto jednostavno ne ostat isključivo za PC, nego ono.. na PC-u proizvod, a na konzolama poluproizvod!? Čemu to? 

(ako tako bude)

Offline Thergothon

Odg: Project C.A.R.S.
« Odgovori #344 u: Siječanj 13, 2013, 14:50:46 »
Sam si odgovorio, pare i velika potraznja. Gledajuci PC gameplay, naravno da igraci zele da se takva "igretina" pojavi i na njihovoj platformi. Problem je taj sto vecina ljudi ne zna da verzije nece biti identicne. Do sada je razlika bila iskljucivo vizualne prirode, a ovdje ce biti i po pitanju fizike. Developer se unaprijed od svega ogradio i jos ispada velikodusan sto ce se igra uopce pojaviti na prastarim konzolama.

Mozda igra bude sasvim solidna na konzolama, ali i dalje poluproizvod u odnosu na jedinu pravu verziju za PC. Sumnjam da konzole ne mogu tu fiziku prozvakati, problem je kaj istovremeno zele da igra bude vizualno usminkana i primamljiva cak i na konzolama, a biti "heben i posten" je nemoguce dok na raspolaganju imas takav harware. GT i Forza su prica za sebe jer su ekskluzive (ulupali enormnu kolicinu para) i zato im niti jedna multiplatform voznja koja se pojavi na konzolama ne moze ni prismrditi.
« Zadnja izmjena: Siječanj 13, 2013, 14:52:25 od Thergothon »