Da, one pretjerane klizavosti nema. Ima par autića koji se sami po sebi tako ponašaju ali par klikova u setup-u i to se da eliminirati. Vozni model je dosta napredovao od Shifta, mislim, još uvijek se tu vide neki korijeni odakle je to poteklo, isti developer, isti engine (MADNESS), ali napredak je ogroman, a tek je pre-Alpha faza.
Meni za sada jedino Force Feedback odskače malo od toga svega, moraju još proraditi na tome da se dobije još veći i bolji filing za auto. Donekle sam uspio nešto tweakati FFB preko njihovih custom fajlova, ali ima previše nepoznatih definicija za tweakanje i treba biti expert za to. Svaku sitnicu koju promijeniš u fajlu moraš sejvat, ući u igru i provjeriti šta se promijenilo. Još ako ne znaš ni šta si mjenjao onda je još gore
I tako 100 puta uđi, izađi, promijeni, to se nikom neda.
Mislim, ne kažem da je trenutni FFB loš, on radi normalno sve, ali kao da nije skroz povezan sa prijenosom težine i ponašanjem auta. Tu je taj problem sa osjećajem težine pogotovo kad počne bježati zadnji kraj, u volanu se nekako izgubi taj force i u većini slučajeva ne možeš ispraviti auto.
Ali nema sumnje da igra neće biti dobra, ima i onaj fun factor, uzmi GoKart i divljaj s ekipom po Monacu, a biti će i Career mode. Ima i natjecateljskog duha, svaki tjedan se održavaju hotlapovi, odredi se auto i staza i tko će bolje vrijeme napraviti, tu se vidi tko će bolji setup složiti. U odličnom smjeru ide to sve.