Autor Tema: Automobili  (Posjeta: 264854 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #30 u: Lipanj 03, 2012, 23:01:41 »
Inace, ovaj gore model je za 2013.-u godinu


Znam  kadt1kažem

Meni R26.R nije ni blizu dobar kao trenutni RS, ali sa dizajnerske strane. Auto je zvijer, no muči me ta unutrašnjost. Izvana mi je dobar (ali opet ne kao ovaj), no kokpit mi je bezveze. Kao što rekoh, svi Renaultovi osim onih u zadnje 3 godine su mi iznutra ružni, što mi je još oprostivo kod običnih auta, ali na žalost do sada sportski modlei iznutra nisu izgledali tako. O čemu govorim...

O ovome - R26.R



Volan odvratan (meni barem, izgleda kao igračka, kao i u svim Renaultima do ovih novih), instrument ploča ništa posebno, cijela središnja konzola izgleda... ma zapravo cijeli kokpit izgleda kao iz nekog dostavnjaka. Sjedala su druga priča, ali govorim o onome što imaš ispred sebe. Jedino papučice su OK.

Dok trenutni model...



Volan mi je savršen, potpuna suprotnost prethodnog  hug1, "dashboard" predobar, žuta podloga okretaja, te "cajgeri" za razliku do običnog megane koji ima digitalno prikazivanje brzine, stvarno su se potrudili i napravili posebne instrumente za RS model u odnosu na obični... konzola je prekrasna, elegantna... Ne znam, cijeli auto mi je iznutra savršen, dok mi je R26.R (i zapravo svaki Renault SPort model do ovog) bio izvana bomba, performanse isto, ali kokpit ružan. A osobno mi je to sve bitnije i bitnije, danas možda i bitnije od vanjštine, jer cijelo vrijeme si unutra, vani ga gledaš samo kada ulaziš u auto, ak me bereš  shy1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #31 u: Lipanj 03, 2012, 23:11:01 »
 thumbs1
Usavrsili su se kroz godine. Kod R26.R-a je kokpit isti kao u obicnom Meganeu, istina. To znam iz prve ruke i steta je, ali svi su zapravo tada govorili da je unutrasnjost sirova ali gusti kad se vozi na 100% i kad izvlacis i zadnjeg pastuha od konja iz atmosferca.... ave1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: Automobili
« Odgovori #32 u: Lipanj 03, 2012, 23:18:33 »
Sjecam se dana kada je brat imao Clio RS pa kad smo isli na grobnik i moram rec da su Clio i Megane jako dobri auti za stazu.Nemislim bas sad za prave utrke,no imaju prednji pogon i dobar dio staze idu full gas,ali nakon toga prednja desna guma doslovno crkava.
Klijač je bio slican ovome:



(mrvicu jaca zuta boja,a felge su bile identicne)

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #33 u: Lipanj 03, 2012, 23:23:57 »
Prednja desna je, vjerujem, crkavala jer je bila pod velikim opterecenjem na Grobniku, koji ie inace poznat da ima grubu podlogu. 5 krugova je dovoljno da gume skroz izgube grip i da smrde kao da su bile na smetlistu.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #34 u: Lipanj 03, 2012, 23:28:05 »
To je to što pričam, i taj CLio mi je izvana bio lijep, ali iznutra... ne baš. Iako za to vrijeme ljepši nego trenutni CLio danas.  Možda sam picajzla, ali jebiga  cry1

Inače, za mene je do danas etalon dizajna unutrašnjosti ovo



Stvarno jedan od najljepših mi auta iznutra (a ni izvana nije daleko od toga, no unutrašnjost mi je impresivnija), te mi nije zastarila ni nakon 15-ak godina. Danas da uzmem najmoderniji ultra-hight tech auto, volio bih da ovako izgleda i ne bi mi izgledalo nimalo loše jer je nekakav spoj klasike i modernog, sa trokrakim volanom (samo takve doživljavam pod sportske ;D), predobrim kožnim sjedalima, kožom oko instrumenata što ima zaista malo auta, većinom neki Lamborghiniji i slični, itd... Jesam ljubitelj Alfi općenito, i svaka mi je predobra, ali unutrašnjost ove mi je nešto savršeno. Ako bude skoro kakvog posla sa poštenom plaćom, to je auto koji kupujem ako nađem neki dobro očuvani. Inače pod "pošteno plaćen" posao ne mislim da mi treba radi kupnje auta, jeftine su GTV-ice rabljene, oko 3-4000 eura, ali treba to održavat, i - točit! Naime, lijepo bi bilo imati V6 model, a te gutaju 15-20 litara po gradu  cry1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline s2000

Odg: Automobili
« Odgovori #35 u: Lipanj 03, 2012, 23:33:08 »
Prednja desna je, vjerujem, crkavala jer je bila pod velikim opterecenjem na Grobniku, koji ie inace poznat da ima grubu podlogu. 5 krugova je dovoljno da gume skroz izgube grip i da smrde kao da su bile na smetlistu.

Najbolje je 4 brza kruga,pa 2 kruga hladenje pa opet 4 brza,ili 4 pa box itd.

Za mene je ovo najbolji cokpit:



« Zadnja izmjena: Lipanj 03, 2012, 23:36:13 od s2000 »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #36 u: Lipanj 03, 2012, 23:35:24 »
Nije loše, nimalo, ali ja sam ti ljubitelj "cajgera", ne volim digitalne instrumente. Pogotovo u sportskim autima. Jedan od razloga zašto mi je Gallardo najdraži Lambo i dalje, tj draži i od realno fenomenalnog Aventadora. Ali moram priznati da za digitalu, ovo izgleda jako dobro  thumbs1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline s2000

Odg: Automobili
« Odgovori #37 u: Lipanj 03, 2012, 23:40:00 »
Zvjer od auta,vozio sam se samo jednom u zivotu i impresijoniran sam kako je auto mocan  ave1.
Nabacit mu iza neku spulju(remus ili akrapovič) i vozi misko  šofe1


skunk 2 s2000 exhaust


Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #38 u: Lipanj 03, 2012, 23:41:25 »
True. Analog ftw! Porschei su mi cool, pogotovo kada imaju chrono paket opreme. Jbg sad ne mogu slike stavljati ali valjda znate.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #39 u: Lipanj 04, 2012, 17:05:41 »
Evo ga, to je to o čemu pričam





Koža + kazaljke + sve "uokvireno"  hug1 hug1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #40 u: Lipanj 06, 2012, 17:49:48 »
Video koji bi trebao osvojiti Pulitzera ave1
Nadam se da ste subscribeani na drive!! Bolje vam je kadt1kažem kuul

Koenigsegg: Sweden's Hypercar - DRIVEN


Ako ga ne odgledate do kraja- papci ste cer1njo
« Zadnja izmjena: Lipanj 06, 2012, 17:51:21 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #41 u: Lipanj 06, 2012, 21:58:09 »
Pola sata? Trenutno mi se neda. A i nisam ljubitelj tih Koeniegesgsggeggga  :P
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #42 u: Lipanj 08, 2012, 09:15:03 »
Mercedes SLS AMG GT





The new Mercedes-Benz SLS AMG GT boasts enhanced driving dynamics and even better race track performance. With a maximum output of 435 kW (591 hp), the optimised AMG SPEEDSHIFT DCT 7-speed sports transmission and the redeveloped AMG RIDE CONTROL Performance suspension, the Mercedes-Benz SLS AMG GT - which is available both as a Coupé and a Roadster - has raised the bar even higher. As a further highlight, the new high-quality AMG designo Exclusive STYLE leather is now also available as an optional extra for all SLS AMG models.

Technical Specifications

    Cylinder arrangement: V8
    Valves per cylinder: 4
    Displacement: 6208 cc
    Bore x stroke: 102.2 x 94.6 mm
    Compression ratio: 11.3:1
    Output: 435 kW (591 hp) at 6800 rpm
    Max. torque: 650 Nm at 4750 rpm
    Fuel consumption NEDC combined: 13.2 l/100 km
    CO2 emissions: 308 g/km
    Acceleration 0-100 km/h: 3.7 s
    Top speed: 320 km/h (electronically limited)

Već ga vidim u novom DLC-u u GT5 shy1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Cole™

Odg: Automobili
« Odgovori #43 u: Lipanj 08, 2012, 20:42:38 »
 :P cry1 :P
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #44 u: Lipanj 08, 2012, 21:12:50 »
Ovaj  :P u ovom kontekstu vjerojatno predstavlja, tj adekvatnija zamjena bi bila ovo



jelda  ;D
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.