Autor Tema: Automobili  (Posjeta: 266816 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Praetorian

Odg: Automobili
« Odgovori #90 u: Srpanj 06, 2012, 16:33:52 »
Meni nije uopće užasan, po noći se s tim vozit i ljudi će mislit da ide Batmobil.

Offline Cole™

Odg: Automobili
« Odgovori #91 u: Srpanj 14, 2012, 04:50:09 »
Alfa Romeo Duettotanta by Pininfarina





CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #92 u: Srpanj 14, 2012, 14:00:04 »
Moram priznati da ovu Alfu nisam vidio. Ali dobra je, kao svaka  ;D
Jedino se po unutrašnjosti baš vidi da je koncept
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #93 u: Srpanj 14, 2012, 14:26:08 »
Pa kakav si ti to Alfista? ;D ;D

Mećao bih joj ga u auspuh, kao i svakoj Alfi cer1njo
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #94 u: Srpanj 14, 2012, 15:32:34 »
 cer1njo cer1njo

a jebiga, čovjek sam, griješim  shy1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #95 u: Srpanj 19, 2012, 01:59:47 »
@Iceman - A ne znam, meni su skroz drugačiji Gallardo i R8. R8 mi je inače jedan od najljepših auta ikad napravljenih, stvarno remek-djelo dizajna u Audiju. Mislim, i Gallardo mi je jedan od najljepših auta, ali drugačiji su dosta. R8 je zaobljen, Lambo oštar, a i skroz drugačiji interijer imaju. OK sad, to što je motorizacija ista, a možda i vozne karakteristike, to je druga priča, ali opet, R8 je jeftiniji i to duplo najslabiji model, tako da, radje bih Gallardo, ali R8 ako ne bih imao para za njega no imao bih milju za auto  cer1njo

A GT-R je veća zvijer nego M3, no cijenom su (vani) podjednaki a i mnogi ih uspoređuju, npr i EVO magazin je imao tu usporedbu.

A cabrio nikad nisam volio do negdje u nazad godinu dana. Od jeftinijih jako mi se sviđaju Megane i Alfa Spider - Brera model (iako se više ne radi), a skupljih, uf, ne znam, Mercedes E cabrio mi je zakon!









Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #96 u: Srpanj 19, 2012, 09:40:27 »
Ma slažem se daje R8 odličan auto, slažem se daje i jedan od najljepših super sportskih automobila danas, ali sam mislio kad već spominješ i Gallardo i R8 (a kao što si naveo po motorizaciji i voznim karakteristikama su vjerojatno isti) onda zašto i jednog i drugog.
Što se tiče GT-R i M3, GT-R je zvjer, puno veća zvjer od M3, ali mislim da ih čak ni u cijenovni razred ne možemo svrstati zajedno. Uzeo sam predzadnji broj EVO magazina i ima recenzija GT-R, košta milijun i 23 000 KN. Pa onda malo stariji EVO, M3 642000 KN. Pa baš nije isto?
Iskreno od jeftinijih kabrioleta nemam favorita, od skupljih ove koje sam naveo, pa i mercedes e klasu, prelijepo izgleda, možda čak i najljepši u usporedbi sa BMW3 i Audi4.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #97 u: Srpanj 19, 2012, 21:19:10 »
Naveo sam R8 jer sam spominjao neku gradaciju, ovisno koliko love imam. A Gallardo je još uvijek duplo skuplji od R8, pa ti R8 dođe kao neka utješna nagrada. Radje bih Gallarda, no ako nemam dvije milje, a imam milju, onda ću se zadovoljiti i sa "manje ekskluzivnim Gallardom" odn R8, kužiš sad  shy1

A ovo što govoriš o M3 i GT-R, slažem se d anisu ista klasa po voznim osobinama, ali cijenovno jesu. Samo ne u HR fpalm1
Pretpostavljam da si to vidio u onom EVO-u gdje ga uspoređuju sa R8. AKo nisi, potraži taj broj, tamo je isto navedena cijena i obrazloženo. Naime u tom broju isto piše kako R8 i GT-R podjednako koštaju, oko milje i "kusur", ali u HR. Jer GT-R se službeno ni en prodaje u HR i moraš ga uvozit, a kad ga uvezeš drape ti toliku carinu/maržu/porez na budale kaj god da te ispadne duplo skuplje. Njegova službena cijena vani je oko 80 000 eura. Znači oko 600 000kn, iliti kao M3. Zapravo i manje. OK vani ej M3 možda jeftiniji (vjerojatno), nisam mu gledao službenu cijenu, ali fora je da GT-R normalno košta manje nego M3 kod nas, iliti duplo manje nego R8, ali kada ga uvezeš, košta duplo od M3 odn kao R8
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #98 u: Srpanj 19, 2012, 22:34:56 »
OK nisam znao da je R8 upola jeftiniji od Gallarda. Onda se isplati imati upola jeftinijeg "Lamba".

 GTR otvorio sam predzadnji broj i testali su novi GT-R u Engleskoj. Stavili su cijenu od milju i nešto sitno, vjerojatno je to najnoviji model, koji je sigurno bolji od onog koji se pojavio prije cca 4 godine. Može biti da su naši (naši novinari iz EVO magazina) copy/paste cijenu i da nisu računali poreze/carina itd. A možda se ta cijena odnosi baš na hrvatsku i to je tako. Ako si bogat i imaš para ko blata, kupuješ GT-R, plačaš ga milju u RH.
Sada sam malo pogledao cijene GT-Ra (polovnih), cijene se kreću od 55000 - 170000 dolara, ovisno o opremi i godištu.
I da, vidio sam na jednom stranom portalu, tema iz 2008 godine da će se gtr prodavati po 75000 eura (bez poreza) izvan UK.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #99 u: Srpanj 19, 2012, 23:04:54 »
A dobro, to sa cijenama je spetljana stvar, ne znam onda točno kolko košta, ja znam za to 75 000 što si rekao (znao sam da je oko 80), ali nisam znao da je bez poreza

A Gallardo i R8, evo ovako jedna samo od stranica gdje možeš vidjeti:

Audi 114-210k dolara

Lambo 181-280k dolara

Nije doslovno duplo, ali jako je velika razlika kao što vidiš  sm1jeh
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline s2000

Odg: Automobili
« Odgovori #100 u: Srpanj 23, 2012, 22:26:45 »
Šta bih dao da sam na njegovom mjestu  cry1



Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #101 u: Srpanj 23, 2012, 23:21:22 »
da, da, nekima je lijepo. Iako uvijek je nekome ljepše, npr ovome



Ako ne prepoznaješ ovaj detalj unutrašnjosti, sada budeš

Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Wulf

Odg: Automobili
« Odgovori #102 u: Srpanj 31, 2012, 23:55:45 »
fakat neznam di da stavim, a želim da je na vidljivom mjestu da dosta ljudi vidi ovo...
ugl, naletio na jako interesantan članak koji mi se jako svidio, a i pretpostavljam da će i vama... U svakom slučaju je - istinit ;)

Outsorce This - Rebadge That! - autoevolution

Offline s2000

Odg: Automobili
« Odgovori #103 u: Kolovoz 10, 2012, 09:51:35 »
kakva bembura za ovako "male" pare

BMW serija 3 Coupe 323Ci full cls+ plin, 2000 god.

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #104 u: Kolovoz 10, 2012, 10:02:51 »
Nije los, za te pare. Naravno, skinuo bih mu pola toga, sto vani, sto iznutra jer mi je na granici seljo tuninga.
I mislio sam da ima 2.3L, a ono dvije ipo litre obujma. Nikad ne znas s tim oznakama...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.