Autor Tema: Automobili  (Posjeta: 267615 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: Automobili
« Odgovori #405 u: Listopad 24, 2013, 16:10:12 »
Savšren lik.
Prvi put čujem za njega, ali ovo je baš savršena prezentacija.
Fenomenalan video baš.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #406 u: Listopad 24, 2013, 21:14:25 »
Fenomenalan auto! Uffff  ave1

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #407 u: Listopad 25, 2013, 08:40:05 »
Otkad je otisao iz EVO-a, preporodio se covjek. Radi jedan od najboljih poslova, ma mozda i najbolji, vezano za aute i ima odlicne komentare, zanimljiv je i strasno je dobro potkovan vozac.
Najdrazi mi je reviewer na yt, bas svaki video mu je za slinjenje, bio to Lister Jaguar na LM-u, Ferrari Testarossa film koji je hommage Crockettu iz Miami Vicea, bilo to cijedjenje F40 i F50 po Anglesseyju ili ovaj zadnji - covjek je napravio nove standarde, i sam je postao za ovakve videe.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: Automobili
« Odgovori #408 u: Listopad 25, 2013, 08:48:41 »
Savšren lik.
Prvi put čujem za njega, ali ovo je baš savršena prezentacija.
Fenomenalan video baš.

obavezno si ga pogledaj i njegove prijašnje filmiće... Možda ne toliko zanimljivo drugima, ali zanimljiv je meni bio race između GT2RS i Ducatia(mislim da je bio) i ostale Porschee koje je radio
 Fakat dobro radi. Meni je super kod njega način pričanja, sve onak staloženo i mirno, ali se osjeti uzbuđenje i ajmo reć divljenje kad nekaj priča i opisuje.
već ga dugo nisam gledao, ali mogao bih opet ;D

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #409 u: Studeni 11, 2013, 00:33:29 »
evo Car of the Year 2013: Part 1 | evo TV


evo Car of the Year 2013: Part 2 | evo TV


Naravno, nisam ni sumnjao koji će auto opet pobjediti  hmm

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #410 u: Studeni 11, 2013, 21:50:55 »
Nisam pogledao sve, samo na preskokce plus komentare o 4C, ali vidim po tome da su ga nasrali. SVI, ali baš SVI do sad, osim njih, su rekli da je auto zakon, poželjan, divan. Isto tako svi su rekli da zvuči predobro, sa čime se i ja slažem, a i svatko koga znam tko je na YT-u čuo zvuk.  Pa upravljanje, pa performanse, ugl, ovi su spljuvali sve što su drugi nahvalili više manje.

Onda F12, koliko sam vidio do sad isto od drugih, auto je savršen. Ali imaju neku tradiciju sa tom Poršom i ne može Talijan pobjediti  kava1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #411 u: Studeni 11, 2013, 23:24:36 »
Ma joj već mi je muka od tih njihovih izbora. Gotovo redovno kupujem njihov časopis godinama, časopis je odličan, ali ovi njihovi izbori auta godine su mi se popeli na...
Ok Porsche je stvarno odličan auto (baš sam čitao o najnovijem GT3), ali jbg iz godine u godinu izabiru kao najbolji auto razne inačice istog Porschea (ok ovo je sada baš novi Porš). Također u izboru im je SLS (opet neka divlja verzija), R8 (ista stvar) itd.
I napokon dođe hebeni F12 sa V12 motorom i opet Ferrari ostane kratkih rukava. Mislim ono, auto je briljantan. Ok možda sam subjektivan kad je u pitanju Ferrari, ali ono nemreš mi opet Porschea odabrati.  hmm
« Zadnja izmjena: Studeni 11, 2013, 23:29:51 od Iceman »

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #412 u: Studeni 11, 2013, 23:42:58 »
A jbga, valjda znaju što rade...

U svakom slučaju ispada da je Porsche (Wulf, ne nateži kožicu :P) tata-mata za sve, gledamo li njihove izbore zadnjih deset i više godina.

Evo Car Of The Year
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline versus

Odg: Automobili
« Odgovori #413 u: Studeni 12, 2013, 17:13:30 »
ima neke logike, Porsche je vozački najkompletniji auto. Zasluženo u vrhu godinama.

Ako ćemo cjepidlačiti, jedino raspored težine mu je čudnovat, debeloguzac je, no ne smeta.  Nevjerojatno da pokriva toliko toga.
Mislim na situacije tipa ;
sjedne neko u Ferrarija i točno se zna di će. Ili će na trackday ili će na kurve.
Sjedne neko u Porsche i di će? Može di god oće, i trackday, i po gradu i selu, na more, u planine, poso-kuća-birtija itd itd

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #414 u: Studeni 12, 2013, 20:42:12 »
ima neke logike, Porsche je vozački najkompletniji auto. Zasluženo u vrhu godinama.

Ako ćemo cjepidlačiti, jedino raspored težine mu je čudnovat, debeloguzac je, no ne smeta.  Nevjerojatno da pokriva toliko toga.
Mislim na situacije tipa ;
sjedne neko u Ferrarija i točno se zna di će. Ili će na trackday ili će na kurve.
Sjedne neko u Porsche i di će? Može di god oće, i trackday, i po gradu i selu, na more, u planine, poso-kuća-birtija itd itd


Neznam.... Možda malo generaliziraš, ali dobro. Također ovo nije izbor auta za trackday ili kurve.
----
Još malo što se tiče tog njihovog izbora. Kupio sam novi EVO magazin. Naravno ovo je već treći broj zaredom da se piše o Porscheu. Uglavnom trojica njihovih novinara vozi tj. vlasnici su Porschea. Radi se o različitim modelima 911. Znači već iz tog podatka mi je sve jasno. Prvo, stvar je u tome da za relativno "malu" lovu (sigurno za njihove pojmove, s obzirom da im jedan od glavnih novinara ima McLaren MP4-12C) možeš kupiti Porschea. Drugo, samim time što voze Porschea i očito je da se radi o "ambasadorima" Porschea, smatram ih pomalo subjektivnima. Treće, ne kažem da je Porsche loš ili bilo što negativno, ali par sezona zaredom "isti" auto osvaja nagradu?

Offline DogZy

Odg: Automobili
« Odgovori #415 u: Studeni 12, 2013, 21:14:29 »
Je li to onaj broj u kojem su testirali 996 (tjunirani), 3.0 SC, 964?

A zapravo, taj broj je bio kao Porsche specijal u povodu 50. godišnjice pa to opravdava toliko Porša.

EVO novinar teško da može biti objektivan u ocjenivanju ;D
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline versus

Odg: Automobili
« Odgovori #416 u: Studeni 12, 2013, 22:05:07 »


Neznam.... Možda malo generaliziraš, ali dobro. Također ovo nije izbor auta za trackday ili kurve.
----
Još malo što se tiče tog njihovog izbora. Kupio sam novi EVO magazin. Naravno ovo je već treći broj zaredom da se piše o Porscheu. Uglavnom trojica njihovih novinara vozi tj. vlasnici su Porschea. Radi se o različitim modelima 911. Znači već iz tog podatka mi je sve jasno. Prvo, stvar je u tome da za relativno "malu" lovu (sigurno za njihove pojmove, s obzirom da im jedan od glavnih novinara ima McLaren MP4-12C) možeš kupiti Porschea. Drugo, samim time što voze Porschea i očito je da se radi o "ambasadorima" Porschea, smatram ih pomalo subjektivnima. Treće, ne kažem da je Porsche loš ili bilo što negativno, ali par sezona zaredom "isti" auto osvaja nagradu?

Ferrari je jednostavno prejak. Ne kažu to samo brojke, čak i Clarkson je to spomenuo. F12 ne može bez posljedica isporučiti tih 740ks na podlogu jer fizika ima svoje zakone. To mora da je konstantna borba sa papučicom, posebno u zavojima. Porsche je tu bolje izbalansiran. Pretpostavljam, da nisu Porschea odabrali, drugi odabir bi bio R8. Opet izbalansirani, siguran, cijeli paket, sve na svom mjestu.

Činjenica da svi voze Porsche-e nešto govori, al ne nužno - loše. Svi su autoentuzijasti i odabrali su njega. Ne vjerujem da su ih dobili besplatno niti da su bili prisiljeni.
Jedna stvar je kad neki 18godišnjak od roditelja dobije...neznam, Citroena, pa uzdiže Citroena u nebesa, a drugi je kad osobe koje se time bave biraju sebi vozilo.

Možebitno sam totalno u krivu   kuul
Ništa bitno, pričamo jeli, ko da iko nas išta pita i ko da smo vozili išta od navedenoga  ;D

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Automobili
« Odgovori #417 u: Studeni 12, 2013, 22:24:28 »

Ništa bitno, pričamo jeli, ko da iko nas išta pita i ko da smo vozili išta od navedenoga  ;D

 cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #418 u: Studeni 13, 2013, 00:06:18 »
Ferrari je jednostavno prejak. Ne kažu to samo brojke, čak i Clarkson je to spomenuo. F12 ne može bez posljedica isporučiti tih 740ks na podlogu jer fizika ima svoje zakone. To mora da je konstantna borba sa papučicom, posebno u zavojima. Porsche je tu bolje izbalansiran. Pretpostavljam, da nisu Porschea odabrali, drugi odabir bi bio R8. Opet izbalansirani, siguran, cijeli paket, sve na svom mjestu.

Činjenica da svi voze Porsche-e nešto govori, al ne nužno - loše. Svi su autoentuzijasti i odabrali su njega. Ne vjerujem da su ih dobili besplatno niti da su bili prisiljeni.
Jedna stvar je kad neki 18godišnjak od roditelja dobije...neznam, Citroena, pa uzdiže Citroena u nebesa, a drugi je kad osobe koje se time bave biraju sebi vozilo.

Možebitno sam totalno u krivu   kuul
Ništa bitno, pričamo jeli, ko da iko nas išta pita i ko da smo vozili išta od navedenoga  ;D


Ma sve to stoji, ali... Razlika između "nas" ili bolje rečeno onih koji si mogu priuštiti Porschea ili Ferrarija i Clarksona/ novinara Evo magazina (ili bilo kojeg drugog auto novinara) je to što bi "mi" takav auto vozili bez da pokušavamo driftati na svakom hebenom zavoju kojeg vidimo. Tako da mi je iz Clarksonovog pogleda sasvim razumljivo zašto F12 ne može isporučiti 740ks bez posljedica.
I to kaže lik koji je u tri kruga spalio stražnje gume kod SLS AMG.
---
Mislim sve je to lijepo ako si Top Gear/EVO novinar pa "svršavaš" od silnog driftanja - to je onaj EVO faktor, auto te mora uzbuditi itd., ali u čemu je fora driftati sa autom koji ima 740 KS vrijednim nekoliko milijuna nečega? Možda je to meni teško shvatiti iz ove perspektive kada nisam u poziciji da vozim takve aute, ali ono... Ne tako davno, prije koju godinu u Australiji, Lewis Hamilton se malo zaigrao i čovjek je zadriftao sa nekim bjesnim Mercedesom. Dovoljno je reći da tamo sigurno više neće driftati.
----
Uglavnom malo sam rastegnuo priču. Moje mišljenje je da onaj tko ima novaca i kupi Porschea ili Ferrari F12 sigurno neće driftati (preskup je to luksuz). Također uvjeren sam da ima ljudi koji će sigurno kupiti tih magičnih proklizavajućih 740 KS bez obzira na Clarksona. Također i dalje sam siguran da je Porsche odličan auto i da su novinari EVO magazina barem malo subjektivni. Mislim jbt godinu dana su se grozili na pomisao da Porsche uvodi PDK mjenjač ( poznati 6-brzinski ručni mjenjač je otišao u vječna lovišta), sada ga hvale na sva zvona. Ne moram ni spominjati svu moguću novo osmišljenu elektroniku.
----
DogZy - sad se za taj ne mogu sjetiti. Ali eto, kupio danas novi broj i sad mogu čitati ponovno o tri različita modela Porša. Jeaaa osjećam se blaženo.  kava1

Offline Iceman

Odg: Automobili
« Odgovori #419 u: Studeni 13, 2013, 17:46:26 »