Baš, al malo me strah toga za GTA 5, kad ono kaj sam rekel - na RDR nema voznog modela, kad nema auti i mislim da je to jedan od razloga zakaj su uspeli malo 'nafilati' engine za RDR. Al opet - puno je vremena prošlo, sigurno su dodatno optimizirali sve, tak da ne bi smelo biti problema. Samo se nadam da ne bude opet toga kriminalnog usporavanja prilikom eksplozija.
Ma za MGS se zna kakav bude, samo ovaj put bude više slobode. Nisam ciljal na Crysis engine, više na Frostbite koj je u suštini jako dobar i mislim da se s njim mogu čuda napraviti, isto ko i s Unrealovim - kolko god ga nekad i prezirali ipak je vrh ponude. Recimo Batman ga je poteral u neki sandbox, ali drukčijeg koncepta od ovih igri, ali svi znamo da je bilo vozila još na UT 2004, tak da nije ni fizika problem jer su vozila imala solidnu fiziku, bolju od ove tu na SD, a to nekaj govori. Unreal engine je praktički katica za sve i ta njegova prilagodljivost i otvorenost za različite koncepte ga čini vrhom ponude - kakve su sve kvalitetne igre i kojih žanrova napravljene na njemu: od Mortal Kombata, Gearsa pa sve do Batmana i onog Enslaveda. Raznolikost je očita, a i svi znamo kakve su velike i otvorene mape već na UT 2004, a i na UT3 bile tak da je engine sposoban više manje sve pokretati. Na Carmackov id Tech 5 nisam mislil jer su ga zajebali.
I da - dosta, zagrezli smo.