Nisam ni rekao da sluša mene nego prenio svoje iskustvo, uostalom...
Ali ako tko radi ta mjerenja, odi, zašto ne
Ali inače, svakome njegovo očito. Ja sam radio na tom sicu ne ture od preko 50km nego debelo preko 100 jer sam se naime u par navrata spremao za duge trke izdržljivosti 200, 400 i 600km (samo imao peh i ozljede te bolesti zašto nikad nisam otišao), i takav sic me bez problema vozio po 150km u komadu. Kad kažem u komadu mislim doslovno u komadu jer ja ne stajem nikad ni na trčanju ni bicklu i svaka tur akoja s emože vidjeti na endomondu je bez ikakve pauze. Dakle sjedni, vozi kolko možeš, stani kad ne možeš više nikako/pređeš zadani cilj. Iliti doslovno bih sjeo na bic, odvezao do Brežica/Krškog bez dizanja sa sica, okrneuo se tmao i vratio nazad. Od doma do tamo i nazad 130-150km. Jedino stajanje semafori. Nikad problema sa dupetom.
A jedna drugi profi resjing sic koji sma imao, koji dođe sam 500kn, ni 50 nisam mogao. Kakvih 50. 30.
ALi ja nisam znao za mjerenje i možda to pomaže. Ali velim, znam što pričam, barem za sebe, navozao sam se ja kilometraže (kada pričamo o jednoj vožnji u komadu, ne nužno sveukupno ikad jer sma imao previše rupa, po više godina ne vozio) kakve je stvarno malo tko van profesionalaca