Autor Tema: Motocikli  (Posjeta: 33567 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: Motocikli
« Odgovori #15 u: Kolovoz 11, 2013, 21:44:19 »
Ovak nekaj  cer1njo

Married with Children - Born To Be Bad

Offline Punisher

Odg: Motocikli
« Odgovori #16 u: Kolovoz 11, 2013, 22:38:45 »
 ave1 ave1 ave1

Offline the_prodigy

Odg: Motocikli
« Odgovori #17 u: Kolovoz 12, 2013, 00:10:59 »
Do prije par godina sam imao Hondu CBR600RR 2007. god. i najvise sta sam se usudio sa njom voziti bilo je 270kmh, kad sam se vracao iz ZG-a na autocesti. Nevjerovatan osjecaj, adrenalin i strah u isto vrijeme, ali pretezno strah da mi se nebi neki panglu prestrojio u moju traku. Doslovno suzavanje ceste i vidnog polja, pokusavas gledat ravno, a glava ti se trese, nije bas ugodan osjecaj.

Lijep je to motoric bio, nazalost meni nije odgovarao jer su u mom mjestu ceste uzasne i preko zime ga uopce nisam ni vozio, a i ljeti rijetko kad, vise je vremena proveo u garazi nego na cesti. Bio je dobar za gustanje i foliranje kad izadjes van, ali za voznju po selu nikako, prodao sam ga na kraju nekom decku iz Splita.

Sad imam KTM Duke 2 Limited 2005. god. i on mi je prava milina, dva Akrapovica bruje, sjedim na njemu kao gospodin, nisam pogrbljen i lakse ga je voziti od bicikle :)
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Punisher

Odg: Motocikli
« Odgovori #18 u: Kolovoz 12, 2013, 00:37:32 »
Daj slike tog dukea, jel se vozis po puli kad s njim?

Offline Praetorian

Odg: Motocikli
« Odgovori #19 u: Kolovoz 12, 2013, 15:42:17 »
Onda se nas 3 okupimo i na jedan cruise :D :D ave1 ave1 ave1

Nek netko uzme onaj motor s prikolicom iz WW2 da se mogu i ja povest  ;D

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Motocikli
« Odgovori #20 u: Kolovoz 12, 2013, 23:04:35 »
shvaćam da si nikad neću moći priuštiti jurilicu iz snova na 4 kotača. Svako malo gledam oglasnike i mogu se naći pile na 2 kotača za smiješno niske pare...

To je to. Kada gledamo cijene novih, za cijenu malog gradskog auta klase VW Up, Fiat Panda i ostalih malih pizdeka, kupiš jurilicu koju ne može nijedan auto dobiti osim klase Ferrari/Lambo itd, a za cijenu recimo nekog Meganea, Astre, iliti jedno 100 hiljada kuna kupiš već takvu zvijer (1000+ kubika) sa kojima te ni takvi auti nemaju, koji koštaju jedno 10-20 puta cijene tog motora.

OK, nije samo to jasno, i drugačiji je osjećaj ali realno, najviše nas pati na brzinu, a motor su jeftine performanse

@the prodigy - možda si ju baš prodao tom dečku koji me vozio odn njegovom bratu jer on ima taj model i kupio ga je isto svega koju godinu starog. I iz Splita je, jel
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline versus


Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Motocikli
« Odgovori #22 u: Kolovoz 13, 2013, 01:12:10 »
Ne znam jesi li ovime htio pokazati kako ima auta jeftinijih od Ferrarija koji idu kao motori, no ako da, ok, uspio si pokazati jeftiniji auto, ali koliko - i dalje košta preko 100 000 eura. A takav motor košta oko i ispod 100 000 kuna
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: Motocikli
« Odgovori #23 u: Kolovoz 13, 2013, 14:53:35 »
To je to. Kada gledamo cijene novih, za cijenu malog gradskog auta klase VW Up, Fiat Panda i ostalih malih pizdeka, kupiš jurilicu koju ne može nijedan auto dobiti osim klase Ferrari/Lambo itd, a za cijenu recimo nekog Meganea, Astre, iliti jedno 100 hiljada kuna kupiš već takvu zvijer (1000+ kubika) sa kojima te ni takvi auti nemaju, koji koštaju jedno 10-20 puta cijene tog motora.

OK, nije samo to jasno, i drugačiji je osjećaj ali realno, najviše nas pati na brzinu, a motor su jeftine performanse

@the prodigy - možda si ju baš prodao tom dečku koji me vozio odn njegovom bratu jer on ima taj model i kupio ga je isto svega koju godinu starog. I iz Splita je, jel



Ok, to sada tako gledaš i razmišljaš dok si još mlad, krećeš u život, našao si posao itd. A što da za 1-2 godine se oženiš, dobiš dijete itd? Nema smisla uspoređivati auto i motor.
Motor je za doživjeti nešto nezaboravno (mislim na jače pile), ustvari sam si najbolje opisao što si osjećao prije koji post.
Auto je multifunkcionalan. Ovisno o novcima imati ćeš ili alfu 159 ili opel astru, a možda i nešto jače, nikad ne znaš što život nosi.

Hoću reći vjerojatno si nitko od nas na forumu ne može priuštiti Ferrari, motor da jer je višestruko jeftiniji, ali to sve sa sobom povlači određene rizike. Da ne bi ispalo da imam nešto protiv motora, to nije istina. Ja isto tu i tamo sanjarim o jednoj makini, ali trenutno nisam dovoljno hrabar da si nešto tako priuštim. Oduvijek sam više drukao prema autima, nego motorima.

Evo recimo imam jednog velikog ljubitelja motora na faksu. No kolega je našao prekrasnu djevojku, danas ženu, dobio je sina i prodao je motor. Nikoga na to nije nagovarao. Kako je dobio sina u roku par tjedana je prodao nešto jači kawasaki. Kolega ima 27 godina.

Prijatelj koji je počeo 1.2 raditi u Njemačkoj, Daimler, isto je imao veliku želju za motorom. Jučer smo otišli na cugu, pitam ga hoće pasti kakav motor, on kaže: bio sam nabrijan na to, ali sad kada sam našao dobro plaćeni posao, kada sam si postavio velike ciljeve u sljedećih 5 godina ne pada mi napamet da riskiram život. Inače je ljubitelj auta i visi po oglasnicima online.

Nisam hejter motora, daleko veći sam ljubitelj auta, ali to je moje mišljenje.

Offline versus

Odg: Motocikli
« Odgovori #24 u: Kolovoz 13, 2013, 17:10:06 »
Ne znam jesi li ovime htio pokazati kako ima auta jeftinijih od Ferrarija koji idu kao motori, no ako da, ok, uspio si pokazati jeftiniji auto, ali koliko - i dalje košta preko 100 000 eura. A takav motor košta oko i ispod 100 000 kuna


ništa posebno nisam htio pokazati,
mi kaskamo u svemu za "normalnim svijetom" pa tako i u predrasudama i načinu razmišljanja.
Npr. Honda (auto) je okrenula leđa sportu još negdje 2000-2001 i počela proizvoditi drive-by-wire obiteljske anemične automobile, a kod nas je ostala kao pojam sportskog vozila skroz do....u stvari to još traje kod nas.
Tako i za motore i njihovu superiornost nad automobilima, davno je to vrijeme prošlo.
Nekad su se jači motori mjerili sa Lamborghinijima. Danas "običan" Audi opere motor.

Ko želi kupit jeftin polovan jak motor nać će ga.
Al i onaj ko naginje autima, za totalnu siću može uzet npr. link ispod, Audijevih 360ks za 3000eur.

Audi S8 4.2 quattro VOLLAUSSTATTUNG !!!! als Limousine in Lahr


Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Motocikli
« Odgovori #25 u: Kolovoz 13, 2013, 17:14:04 »
@Iceman

Naravno da to nije isto, ali onome tko voli oboje, motor je dobra alternativa brzom autu kojeg si nekto nikad neće moći kupiti. I samo sam to rekao onime što sam se nadovezao na Thera. A za djecu ženu itd, ne znam. Vidjet u kad to dođe. No ja osobno imam malo drugačiji stav o životu inače koji bi se preveo ukratko kao od nečega moraš umrijeti. A sad ako morma najebati na motoru, neka bude, bolje i tako nego se ne znam, mučiti sa nekim tumorom mjesecima i crknuti. Imam u familiji i obiteljskim prijateljim i poginulog na motoru i nekoliko ljudi koji su u nazad par godina u 40-ima umrli od boleštine sa kojom su se patili preko godinu dana. Više mi se sviđa instant smrt radeći ono što voliš, ako baš trebam nadrapati.

Ponavljam, ne znam što će biti kada djeca dođu no znam da je moj stari bio zagriženi motorist dok mu se nije rodio sin, tj ja, i onda mu je stara zabranila motor, morao je radi nje prodati isti. A sam je više puta priznao kako mu to fali no sada niti ima novaca za takav luksuz niti ima više volje, ali sam vjerojatno ne bi stao voziti da stare nije bilo. I sad opet netko može reći da je nastavio voziti da mu djeca ne bi imala oca. Ali on je bio i u ratu, na prvoj liniji jedno pola godine, pa onda opet za vrijeme akcija Bljesak i Oluja. I mogao je i tamo poginuti puno lakše nego na motoru. A neki opet se poskliznu u kadi, slome vrat i umru. Glupo se je opterećivati time hoćeš li i kako najebati. Dapače, vjerujem da tek tada budeš.

EDIT:
@versus - Auti su postali jači da, i može se jeftinije kupiti jače aute, ali svejedno to nije tako. Gledao sam u više navrata neki jaki auto kako pokupava dobit nekog motorista - i ne može. Još uvijek sportskom motoru od kojih 600 kubika koji košta manje od 10 000 eura (novi) može parirati tek auto od BAREM 50 000 eura (novi). AKo mi nađeš jeftiniji, svaka čast.
A ako gledamo 1000+ kubika, pa ti motori idu po 3-3,5 sekundi do stotke, a o međuubrzanjima da ne pričam. A koji auto može tome parirati? Tek Ferrari i sl. Čak ni velika većina Porschea ne može

Kawasaki Z1000 2011 vs. Porsche 911 Turbo


Suzuki GSX-R 1000 K7 0-300 km/h HD
« Zadnja izmjena: Kolovoz 13, 2013, 17:21:58 od Shimmy »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline versus

Odg: Motocikli
« Odgovori #26 u: Kolovoz 13, 2013, 17:52:43 »
valjda se ne'š naljutit, al malo ti je infantilno to za smrt, drugar  kadt1kažem
mislim, ajde, i ja i svi imamo infantilnih dijelova (na kraju krajeva, na "gaming" forumu smo", pa nije strašno

da bilo kome ponudiš "oš crknut u mukama u krevetu ili u sekundi zaljepljen na stablo", brijem da bi većina odabrala drugo, al to nije poanta. Poanta je bacit život radi pizdarije.

Koliko sam ja ubrao ovaj forum, ovdje svaka pizdarija prolazi bez beda. Tj. nitko ne kontrira, nitko ne kritizira. Ako ćemo iskreno to mi je malo u kurcu, al ajde...

evo da ja kritiziram. Navodiš kao pozitivno iskustvo vozit na zadnjem između kolone automobila jureći.
Ja se slažem da je to adrenalinski užitak. Al na zadnjem kotaču ste. Između autiju. Motori danas su teške mrcine koji razvale auto, ginu i motorist i vozač i suvozač.
Konkretno moglo se desit da ubijete nekoga, obitelj. Nekoga koga boli kurac i za vožnju i za sve, samo se morao s autom provozat točkaA-točkaB i netko mu motorom razvali obitelj.
Štajaznam, nisam baš pametan, al brijem da to nije baš lijepo.

Nije da moraliziram, imam ja u arhivi skoro 50kazni za prbrzu vožnju. Al štajaznam, kad vidim druge blizu malo se kontroliram.

Zamisli sebe i curu, ili svoje, bilo koga dragog di se mirno vozi u autu i onda bijesno motorist uleti sa 100-200km/h u to auto. Da preživiš, ubio bi ga, jelda ?
Kui'š ?

Offline Thergothon

Odg: Motocikli
« Odgovori #27 u: Kolovoz 13, 2013, 19:04:12 »
Ovaj dio Šimijevog posta o smrti ne treba shvaćati doslovno.
Poanta je u tome da strah od smrti ili bilo koji oblik straha čovjeka samo sputava i u konačnici se pretvara u strah od života.

Bilo koje prijevozno sredstvo se u rukama nesavjesnog vozača pretvara u ubojito oružje, i da nam je konstantno na pameti najgori mogući scenarij nitko se ne bi odvažio da ode položiti vozački ispit. Kupovanje moćnih automobila i motora proizlazi iz zamo jedne želje, a to je brzina i osjećaj koji pruža.

Moraliziranje ili rasprave tipa "kaj bi bilo kad bi bilo" izbjegavam u širokom luku jer jednostavno nema smisla. Dok se najgore desi onda je već kasno, a povlačenje u mirnu obiteljsku oazu sa ženom i dječicom ili suzdržavanje na bilo koji način od "snova" samo da se ne dogodi "ONO NAJGORE" je osobna stvar svakog pojedinca, ali većinom završava kao žaljenje za propuštenim.

Ok, u ovom slučaju je to skroz banalna stvar, ali ne i za osobu koja nešto strastveno želi...
« Zadnja izmjena: Kolovoz 13, 2013, 19:09:30 od Thergothon »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Motocikli
« Odgovori #28 u: Kolovoz 13, 2013, 19:06:48 »
 thumbs1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Motocikli
« Odgovori #29 u: Kolovoz 13, 2013, 22:47:05 »
Shimmy, imas srece sto si ziv ostao. kadt1kažem

I to bas pred putovanje koje ce ti biti "prekretnica" u zivotu...

Tog tvog frenda bih ti ispljuskao dobrano, bez smajlija ti ovo pisem, jer nije u redu od njega da riskira toliko toga za jedan sut adrenalina u takvim uvjetima.

Sad si okusio kako je to i nadam se da neces krenuti tim putem. Hocu reci, radi kako hoces, ali budi obziran prema sebi i drugima. Lijepo je Robi napisao, a i Ther.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.