Autor Tema: Forza Horizon  (Posjeta: 64719 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #165 u: Listopad 31, 2012, 22:11:04 »
Da znaš kak je to lako naći na igri, ne bi linkal tu.  cer1njo

E da - i kak sam ovo počel igrati, počel sam razmišljati i o TDU2, makar je potrta igra.  fpalm1 cer1njo

Offline Jack-Darkman

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #166 u: Studeni 01, 2012, 10:36:36 »
Jučer sam dobio igru i odigro jedno 40min, prvi pravi event sam prolazio jedno 30min (expert/insane) ..i završio drugi  cer1njo

Nisam oduševljen trenutno jer nevolim takav žanr, ali neću odustat i dat ću igri pravu priliku.

U tom kratkom vremenu igranja ide mi zamjerka na slabo osvjetljenje ura (okretaji), pa moram gledat onu desno koju u FM4 nikad ne gledam.

Offline ManTheRamparts

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #167 u: Studeni 01, 2012, 16:46:19 »
Kaj se ne orjentiraš glede tog pitanja po zvuku?

Offline ManTheRamparts

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #168 u: Studeni 02, 2012, 00:26:20 »
Danas sam išel pogledati dal ima za skinuti TDU2 demo - nema, al sam skinul TDU demo i prisetil se malo igre - dobra je igra, onakva kakva se sećam da je bila - ali realno od Horizona nije bolja, pregazilo ju je vreme na nekim područjima jako. Osjećaj brzine i nije tolko bolji, isto vredi i za zvuk. Vozni model je dobar, ali je malo čudno skretanje, ne znam kak da velim - nekak je twitchy (to sam još prije skužil dok sam igral), vizualno nema smisla uspoređivati, ipak je stara igra. Dizajn otoka je u usporedbi s ovim jako zastarel - ceste su dosadne, okoliš jednoličan i imal sam osjećaj da su samo povlekli ravne plohe za ceste i voila - evo ti cesta i vozi, nema nekih neravnina ko na Horizonu. Ti sitni detalji na asfaltu su mi super izvedeni na FH i kak auto gubi grip dok se preleti prek tih grba na cesti i kak treba paziti da se ne zleti. Tu se vidi kolko je to sve otišlo napred u ovih 5 godina i Horizon je realno gledajući dosta bolja igra. Svaka čast TDU, zabavil me u svoje vreme, mogel bi ga i dan danas opet zavrteti da nemam kaj drugo igrati i dobro bi me zabavil za neka stara vremena, al godine ga nisu mazile. Mislim da ga rađe ne budem diral da mi ostane u lepom sjećanju u kakvom mi je igra. Onovremeno je igra bila ČUDO, ali s vožnjama vredi ista stvar ko i s pucačinama - povratka na staro nema. Znam da bude ista stvar dočekala i Horizon dok budu u budućnosti došle neke nove usporedbe.

Sad malo da napišem o meni glavnim manama i plusevima Horizona - prvo i osnovno, meni najveća mana od svega je svjesno rezanje sadržaja iz gotove igre kojeg nam kasnije budu masno naplatili (ima se kaj igrati u igri, ali rezali su ziher - dok se najavi rally ekspanzija prije izlaska igre, zna se kolko je vur).  fpalm1
 
Ostalo:

- nedostatak prometa u multiplayeru (razumno u neku ruku zbog hardvera, al opet...)
- drastično manji vozni park u odnosu na FM4 (kojih 150 auti, dosta je to, al iskreno sam očekival bar 250 u samom startu...)
- prezentacija (plus kaj se more pogasiti dosta toga i ubrzati i da nije baš skroz in your face, ali roza styling je bleh)
- nedostatak zasebnog drift moda/eventi (ne znam kojem konju je palo na pamet ne uvrstiti u ovakvu igru drift, al glavno da je AE86 nutra)  cer1njo
- samo ok, prigušen zvuk vozila u odnosu na FM4 (ok, ovo kužim zbog hardvera)
- nemogućnost sejvanja replaya i loši kutevi kamere u default TV replayu u odnosu na FM4, al ajd bar su opcije iste (ovo isto vjerujem da ide na dušu hardvera i memorije)
- šteta da nema štelanja setupa (manje bitno za ovakvu igru, al opet...)  cer1njo
- problem s osvjetljenjem glede vuri u autima (to ide na dušu engine-u i osvjetljenju, jer je taj 'problem' prisutan u svim Forzama od kad ima kabine, istina - ne na svim autima)
- izostanak mehaničkog damage-a (znalo se odma na početku da ga ne bude, hardver bla bla bla, al opet...)  cer1njo
- katastrofalan soundtrack, onog dj-a kaj je biral pjesme treba streliti (ne doslovno... ili?)  cer1njo
- općenito koncept muzičkog festivala u igri s autima (fala bogu nije fokus na tome, tj. skoro da ga ni nema, samo je voziiiii)

+ odličan vozni model za igru ovog tipa
+ ispoliranost igre (bugovi nula bodova)
+ tehnička strana igre (grafika, brza učitavanja, skoro pa nepostojeći pop-up, zacementiranih 30 fps-a koji ne mrdaju ni u jednom trenu ni dole ni gore itd. itd.)
+ dizajn Colorada (raznolikost okoliša, odlično zamišljene i dizajnirane ceste - od autoputa, pa sve do touge spustova, posebno bi pohvalil super izvedene neravnine na cestama i gubljenje gripa na istima)
+ super mi je kaj se skoro do svega kaj vidiš (vidi se s jednog kraja mape na drugi, pop-up ne postoji) moreš dopeljati, npr. kak se vide planine koje su kre one brane s skroz drugog kraja di je onaj kanjon i opservatorij
+ interaktivnost okoline (uništivi znakovi, ograde, stolovi, suncobrani...)  cer1njo
+ razlike u vožnji po drugačijim podlogama
+ živost mape - dok si u free roamu AI natjecatelji s tog mutavog Horizon festivala se znaju utrkivati međusobno, a ima i onih koji se voze okolo kaj ih treba izazvati na dvoboj - tak da nisu samo stupidni prometniki na mapi
+ izazovnost igre - ima dosta ponavljanja dok se podeblja težina
+ fluidno i lepo izvedena promjena dana i noći
+ photomode s istim funkcijama ko i na FM4
+ zabavan gameplay i igrivost
+ malo bolji i na svim autima isti vizualni damage u odnosu na FM4
+ Forza Motorsport feeling (pogotovo dok se dođe do bržih auti)
+ mogućnost prilagodbe - more se od igre napraviti cirkus tipa NFS Underground s kičavim japanskim nabrijanim mašinama, a opet se more dobiti ona neka profinjenost starih NFS-a (dok vidite ispred sebe F50 i Diablo kak prelaze prek lišća i podižu ga u zrak, odma se sjetite nekih starih vremena - stariji igrači budu znali kaj mislim) - sve ovisi o vašem stilu igranja ili volji (malo ne škodi zdriftati u nekoj odura pofarbanoj Toyoti)  cer1njo

Igra je jako dobra, arkada je s realnijim voznim modelom - auti se ponašaju po nekim logičnim zakonima fizike, ali nedostatak mehaničkog damage-a dopušta greške i manje pažnje kod same vožnje. Dobro je da je napravljeno da npr. struganje po ogradi (GT1-2 se sećate?  cer1njo) dosta uspori auto, pa se ipak dosta vremena gubi i to se primjeti na utrkama dok se podeblja težina. Meni je igra ispunila očekivanja, zadovoljan sam - kralj ovog žanra definitivno. Nije bez mana, nije revolucija, ali je najlogičnija evolucija ovog žanra. Ovo je ono kaj je NFS trebal biti. AJMO DLC S MURIJOM, MAKAR SAMO ZA ONLINE.  cer1njo

Od mene bi ocjena bila - 85/100

Offline Thergothon

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #169 u: Studeni 02, 2012, 12:17:22 »
Dizajn otoka je u usporedbi s ovim jako zastarel - ceste su dosadne, okoliš jednoličan i imal sam osjećaj da su samo povlekli ravne plohe za ceste i voila - evo ti cesta i vozi, nema nekih neravnina ko na Horizonu.

"The roads are modeled after satellite images of the island of Oʻahu."
Debelo preko 1000km stvarnih cesta. Hawaii i tesko je ocekivati nekaj vise od suma, zelenila, plaza i pokoje planine. Neravnine u Horizonu... ma dost mi je dok vidim da se auto isto ponasa makar zahvatim bankinu i s 280km/h se prebacim s ceste na travu. Samo vizualno ima razlike, malo poskakivanja i tresnja kamere. Sasvim ocekivano i ne shvacam to kao minus. Igra je ponudila minijaturnu mapu u odnosu na TDU i ogranicene ceste s puno ograda, koje te sprecavaju da dotaknes nevidljive zidove. Iluzija je da mores do svakog mjesta koje vidis na mapi, jedino do ceste koja gleda prema tom mjestu (nelogicno ako imas kao prek 60 razlicitih podloga u igri). Totalno nebitno, ali zbog kompromisa koji djelomicno utjecu na citavo iskustvo se napravila evolucija s tehnicke strane. Ne vozim ni 10h i vec mi je dosadna igra, eventi su takodjer banana. Igra bude prava stvar nakon svih DLC-a, ali ovo kaj mi je sad dostupno mi nije za vise od 80%

Zapravo je sve na mjestu i na sve mogu zazmiriti na jedno oko (ipak se radi o open world naslovu kaj nije bas cesto, pogotovo ako pricamo o ovoj razini kvalitete) ali na cjepkanje igre i naplacivanje onoga kaj su korisnici zapravo vec platili - popizdim!
« Zadnja izmjena: Studeni 02, 2012, 12:45:21 od Thergothon »

Offline ManTheRamparts

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #170 u: Studeni 02, 2012, 15:30:15 »
Da, satelitske snimke prema kojima je modelirano - znači ceste su 'precrtane' u igru onak kakav je 'layout' u stvarnosti na karti - znači samo je layout, a ceste su ravna ploha i to je minus ogroman. Teško je za očekivati nekaj od okoliša, ali opet je prejednolično.

OK sve je opet i stvar ukusa, ali meni ovo gazi TDU u svim aspektima i to debelo, osim u veličini mape i u osjećaju brzine, da ne govorim o voznom modelu.

Offline Thergothon

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #171 u: Studeni 02, 2012, 16:31:00 »
Ne slazem se za ravnu plohu jer to kaj si ti u demo-u vozil i videl 10km ceste od njih 1000, nist ne znaci. Ima i savrseno ravnih/glatkih cesta, a ima i neravnih/grbavih + promjena u nadmorskoj visini tj. raznih spustova i uzvisenja. Stvar ukusa i mislim da je dosta rasprave o TDU (koju sam ja nazalost pokrenul) ipak je ovo Horizon tema.

Vozi se i vozilo se bude, a to je najbitnije  šofe1
« Zadnja izmjena: Studeni 02, 2012, 16:33:39 od Thergothon »

Offline ManTheRamparts

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #172 u: Studeni 02, 2012, 17:10:42 »
Ma sećam se kak je bila igra i ovo kaj sam videl po demoju je debelo iza Horizona - uglavnom, ono na kaj ciljam je to da veličina mape ne znači ništ - meni je kod ovakvih igra bitno da je raznolik okoliš i da su dobro dizajnirane ceste, a sim je to najbolje rešeno. Veličina mape je ista ko i na Hot Pursuitu, a na to se niko nije žalil, tak da ne vidim problem. Meni je mapa odlična.

Najveći minus igre je ono kaj sam rekel glede sadržaja, kaj nam budu već gotove stvari od izlaska igre debelo naplaćivali. Najžešća stvar je kaj je glede igrivosti Hot Pursuit bolji i od ovog i od TDU - u multiplayeru naravno. Da taj vrag ima normalni vozni model to bi bilo to! I kabinu normalno.

Offline Thergothon

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #173 u: Studeni 02, 2012, 18:12:00 »
Sve stoji i slazem se, ali malo me nostalgija primila dok sam ponovno pokrenul i usporedil mape  ;D

Offline ManTheRamparts

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #174 u: Studeni 02, 2012, 19:21:57 »
Primjetil sam, jer realno - zastarel je.

Offline Cole™

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #175 u: Studeni 07, 2012, 08:04:55 »
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Cole™

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #176 u: Studeni 08, 2012, 11:05:10 »
Iako je dosta visoka ocjena generalno gledano, zaslužuje to 90+ apsolutno s obzirom da je ovo najbolja arkadna racing igra ikad napravljena. Osjećaj ovo igrat na volan je bolji i imerzivniji od 90% igri koje se guraju pod simulacije, a daleko su od toga. Vožnja u free roamu je nešto najbolje ikad, sudjelujem u prometu po svim pravilima i trudim se ne oštetiti niti jedan automobil. Promjena dana i noći su priča za sebe. Prezentacijski igra je odlična, jedino što malo smeta je ta amerikanizacija. Animacija koja to zapravo nije, cutscena rekao bih, je također posebno napravljena. Sjajan lip sync. Težina u utrkama je odmah stavljena na najvišu razinu kao i isključivanje svih mogućih asistencija. Tu vozni model i igra dolaze do izražaja i postaju "How its meant to be played". Zasada racing GOTY, a sumnjam da će biti išta manje od toga, jer igra kako se napreduje postaje sve bolja i bolja, a još nisam ni zagrebao ispod površine.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #177 u: Studeni 08, 2012, 11:14:40 »
S obzirom na danasnje kriterije pri ocjenjivanju gdje i smeca poput NFS Run mogu dobiti 80+, onda definitivno zasluzuje 90+
Ali ipak mislim da je HCL-ovih 86 realna ocjena. Mogao bi usporediti vozni model od NFS i Horizona, posto si probao obje igre  ;D

Offline Cole™

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #178 u: Studeni 08, 2012, 12:06:38 »
Ma nemogu se uopće uspoređivat, iako arkadno gledano ni NFS vozni model nije loš, no zahtjeva određeno privikavanje, dok kod Horizon privikavanje ne postoji, jer to je to. Pravi racing i FM osjećaj. Bojao sam se nekako da će Most Wanted na HCL-u dobit približno istu ako ne i bolju ocjenu, no na sreću to nije tako. Horizon je miljama daleko i postavlja nove standarde kao ultimativno najbolja racing igra u svojem arkadnom podžanru.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Cole™

Odg: Forza Horizon
« Odgovori #179 u: Studeni 10, 2012, 22:05:30 »
Odigrao nekakvih 5 sati u komadu i mogu potvrdit ranije rečeno da je ovo najbolja racing igra u svojem arkadnom podžanru. Cijelokupna prezentacije igre je na jednom vrlo visokom nivou te osim kaj sam isključio iritantnu glazbu u igri, ta "amerikanizacija" me uopće ne smeta u ovoj igri, štoviše baš paše zbog tog predivnog Colorada. Jedva dosta velika zamjerka ide na zvuk, koji je prečesto na nekim dijelovima pretih, a onda drugu sekundu preglasan - dosta loše odrađeno. Inače zvuk automobila je i dalje u znaku FM serijala što znači vrh na konzolama.



U ovih 5 sati koliko sam proveo u igri danas, najviše me impresioniralo raznolikost evenata kao i težina istih. Na najtežoj postavci je brutalno izazovno pobjedit u utrci, što je vrlo vrlo pohvalno. AI me dosta iznenadio i u nekim situacijama je nevjerovatno fair, dok u drugim reagira ljudskom odlukom. Na tom polju igra briljira. Sviđaju mi se isto tako količina i izbor automobila u igri. Iako nas je Turn 10 razmazio sa kvalitetom izbora u serijalu, ovdje je samo potvrđen odličan koncept. Dečki iz Turna 10 znaju što fanovi racinga žele i to im ponude u fino zaokruženom kvalitetnom proizvodu. Izmjena dana i noći priča su za sebe. Cijeli taj Horizon festival je pun pogodak kao tema ovog spin-offa te fenomenalno zagrijavanje za FM5.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB