Autor Tema: GT5 Time Trials  (Posjeta: 7358 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Dooms_Day_Racer

GT5 Time Trials
« u: Lipanj 09, 2012, 15:58:08 »
dakle Time Triali slični SE eventima...
Practice >> Izabrana staza >> A-Spec Free Run
-svaki tjedan novih 5 staza
-prva tri vremena na svakoj stazi dobivaju po 10,8 ili 6 bodova
-asistencije,tuning i PP se određuje ovisno o eventu
-svaki mjesec se bira pobjednik
-za potvrdu vremena slika

ovotjedni eventi:

Eiger Nordwand
- max. 284 PP
- Tuning: dozvoljen
- gume max. Sports Medium
- asistencije off (ABS 1)
Početno vrijeme 1:45.400
1. vitez1601-Fiat 500 Lounge: 1:30.196
2. ivann-Fiat 500 Lounge: 1:30.857
3. s2000-Fiat 500 Lounge: 1:31.269

Road Course - Indy
- max. 352 PP
- Tuning: dozvoljen
- gume max. Sports Medium
- asistencije off (ABS 1)
Početno vrijeme 2:15.500
1. ivann-ACCORD Coupe '88: 2:00.393
2. s2000-Suzuki Swift Sport: 2:00.801
3. vitez1601-Mercedes A 160: 2:00.861

Nurburgring GP/D
- max. 415 PP
- Tuning: dozvoljen
- gume max. Sports Medium
- asistencije off (ABS 1)
početno vrijeme 2:00.300
1. ivann-Honda Integra Type R: 1:46.409
1. s2000-Honda Integra Type R: 1:46.652
2. vitez1601-Honda Civic Type R: 1:46.714

Autodromo Nazionale Monza
- max. 515 PP
- Tuning: dozvoljen
- gume max. Sports Medium
- asistencije off (ABS 1)
Početno vrijeme 2:00.000
1. ivann-Mazda RX-8 Type S: 1:59.697
2. -
3. -

Top Gear Test Track
- max. 609 PP
- Tuning: dozvoljen
- gume max. Sports Soft
- asistencije off (ABS 1)
Početno vrijeme 1:16.425
1. vitez1601-Murcielago LP 640: 1:08.466
2. ivann-Corvette ZO6 RM: 1:08.890
3. -
« Zadnja izmjena: Lipanj 21, 2012, 18:27:40 od Dooms_Day_Racer »

Offline DogZy

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #1 u: Lipanj 09, 2012, 17:49:58 »
Zvuci ok, samo sto bi onda svatko trebao slikati svoj rezultat. Mozda sljedeci vikend bih mogao voziti kadt1kažem
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #2 u: Lipanj 09, 2012, 17:55:17 »
da to sam zaboravio napisat,da ima koji drugi naćin bilo bi bolje al eto

Offline s2000

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #3 u: Lipanj 09, 2012, 21:00:57 »


Losa ponuda automobila,ali sam se odlucio za ovoga.
Fiat 500






Eiger Nordwand







Kvaliteta je nikakva  shy1 cry1 ali vrijeme je 1.31:269

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #4 u: Lipanj 09, 2012, 21:43:21 »
a ćuj možeš i sa standardnima i dopušten je tuning  kadt1kažem

Offline s2000

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #5 u: Lipanj 09, 2012, 21:50:52 »
A gle fakat moze se radit setup,nisam ni vidio  shy1.
Ako slozim setup da valja,onda ce to ici na 1.29:XX-1.30:XX  šofe1

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #6 u: Lipanj 09, 2012, 22:01:35 »
ja imam u garaži 582 automobila a od toga su ~440 različiti tak da imam na izbor ;D

Offline s2000

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #7 u: Lipanj 09, 2012, 23:16:06 »
Za  Nurburgring GP/D sam uzeo 4 auta koja sam testirao (Honda integra type R (dc5) 04 stock,Honda Civic Type-R 1997+Racing exhaust,Alfa romeo brera 3.2 jts v6 q4 stock,Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione '91 +Racing exhaust).
Rezultati su vrlo zanimljivi,postat cu ih sutra. p1va

Offline DogZy

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #8 u: Lipanj 09, 2012, 23:18:20 »
Teska srca kazem ali sigurno je Brera najsporija, eli?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #9 u: Lipanj 09, 2012, 23:23:16 »
Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione '91 je mrvicu sporija od Brere,ali su  me Integra i Civic stvarno odusevili naspram Brere.
Alfa je lijena i nema snage na izlazcima iz  zavoja,dok  je integra stvarno "divlja" naspram Brere.
Razlika izmedu Brere i Integre je ~3,sec.

(probaj obadva pa ces vidjet razliku,nemos vjerovat koliko je Integra bolja)


Offline s2000

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #10 u: Lipanj 10, 2012, 14:45:34 »
Nurburgring GP/D


Vremena

Honda Integra type r (dc5) '04  1.46:652




Honda Civic type r (ek) '97    1.47:410




Alfa Romeo Brera 3,2 JTS  v6 Q4  1.49:080



Lancia DELTA HF Integrale Evoluzione '91  1.50:060




potvrda:

Offline DogZy

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #11 u: Lipanj 10, 2012, 15:07:32 »
A pitam se jeli mozes voziti s RM modelima i s onim TC modelima iz DLC-a?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #12 u: Lipanj 10, 2012, 15:09:04 »
bilokakav tuning je dozvoljen,glavno da paše ostalim specifikacijama,a auti iz DLC-eva su isto auti kaj ne?  thumbs1

Offline DogZy

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #13 u: Lipanj 10, 2012, 15:20:06 »
Ok ok, ali nemaju svi dlc... kadt1kažem
Bilo bi glupo ako sad s jednim tim DLC autom ostvarim nedostiznu prednost nad onim koji vozi aute koje je dobio normalno bez kupnje DLC-a
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: GT5 Time Trials
« Odgovori #14 u: Lipanj 10, 2012, 15:24:52 »
mislim da među 1000+ automobila iz originalne igre sigurno ima neki brži od onih iz DLCa  kadt1kažem
ali ok ak ispadne da su ovi iz DLCa toliko nedostižni stavit ću da njih nema