Autor Tema: Precjenjene marke automobila  (Posjeta: 7693 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Precjenjene marke automobila
« u: Lipanj 29, 2012, 15:21:06 »
Temu otvaram čisto i isključivo zbog razgovora sa kompićima koji kuže i bave se autima. Potaknula me tema iz Modene od našeg Hendrixa. Naime od jako puno ljudi sam čuo da je Ferrari žešće govno od auta. Nemojte me krivo shvatit ima dobrih i po svim segmentima gotovo savršenih modela, no generalno auti su žešća banana. Ljudi u hrvatskoj koji voze ili su vozili Ferrarija su frustrirani s istim.

Udobnost i kontrola auta je preloša većina ih kaže, dok naprimjer čovijek koji je Čolaku podešavao Ferrari je izjavio da je to najgori trkaći auto koji postoji i da su tipična talijanska posla, HC auto, ali bez previše komfora, pameti i kvalitetnog zaokruženog proizvoda.

Čolak je na Grobniku redovito skidao Ferrarijeva vremena s svojim BMW-om. Jako puno ljudi kaže da nikad ni pod koju cijenu nebi uzeli propetog konjića i da je to automobil samo za fanove i kolekcionare te da bi većina bez nekog prejeranog razmišljanja uzela prije Porschea nego li Ferraria. Prvi je auto za stazu i za dućan, dok je drugi pila savršenog zvuka, ali smješan trkaći auto.

Isto tako Alfa Romeo, jedna od najlepših marka automobila meni osobno ikad, no kao auti kvalitetom su možda i najveće govno uz Opela u autoindustriji. Kvarljive, nedostatak rezervnih dijelova, auti koji redovito ostaju na cestama bez nekakvog "normalnog" razloga.



Ono što želim je da pokrenem rasrpavu sa dva pitanja, zašto ljudi kupuju aute zbog imena i stilske lijepote na uštrb kvalitete?
Zašto su ljudi toliko nezadovoljni Ferrarijem i gdje leži problematika toga?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #1 u: Lipanj 29, 2012, 15:47:31 »
Ono što želim je da pokrenem rasrpavu sa dva pitanja, zašto ljudi kupuju aute zbog imena i stilske lijepote na uštrb kvalitete?

Sam sebi si odgovorio, zbog branda tj. razvikanog imena. Vecina nas jos od djetinjstva slini na ferrari, zato jer je to FERRARI i nekakvo logicno objasnjenje je nepotrebno. Ljepota, snaga, uspjesan u raznim trkacim prvenstvima itd. Vecina ga nije nikad vozila i u nasoj glavi je savrsen, dok citav internet i vlasnici bruje kako je obicno govno, isto kao i Lambo. Nakon svake zesce voznje je potreban servis i kvarovi su jako cesti. Cak da si ga i mozemo priustiti, uzalud nam ako ga nismo u stanju odrzavati, paziti i maziti vise nego sebe.

Isto tako Alfa Romeo, jedna od najlepših marka automobila meni osobno ikad, no kao auti kvalitetom su možda i najveće govno uz Opela u autoindustriji. Kvarljive, nedostatak rezervnih dijelova, auti koji redovito ostaju na cestama bez nekakvog "normalnog" razloga.

Glavni izgovor je da ga ljudi gaze i nemilosrdno stiscu kaj je po meni jedostavno smijesno. Iako Alfu nisam nikad vozio, znam par rodjaka koji imaju istu i brutalno to ide, ali na odrzavanje ode citavo bogatstvo. Staru corsu mi stara vozi i auto je govno, a vozio sam i novi model i sve mi je bilo jasno nakon 5 minuta. Stari golf 3 kojeg najvise u zadnje vrijeme vozim jednostavno prepisa bilo kakav opel. I ako cu uzimati neki novi auto sigurno ce biti neki svaba.

te da bi većina bez nekog prejeranog razmišljanja uzela prije Porschea nego li Ferraria.

Ja sam jedan od tih  kadt1kažem

Online ManTheRamparts

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #2 u: Lipanj 29, 2012, 15:49:25 »
Nema dobar kuplung, to je.

Offline Punisher

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #3 u: Lipanj 29, 2012, 15:51:57 »
Za Alfu se slazem da je govno, jer sam ih vozio nekoliko i kvarljive kante su, ali to je vise zbog sadasnjeg stanja alfe i njihovog vlasnika, stare alfe su nesto sasvim drugo.

Ferrari necu komentirati jer nazalost nikad nisam imao priliku voziti ga, al nekako mislim da ljudi previse seru. Da Porsche je puno bolji i meni ali nekako ne vjerujem da je Ferrari bas takvo govno, pogotovo noviji modeli (458 npr.)

Sve u svemu mislim da je to vise do osobnog misljenja. No da slazem se, Ferrari dugo nije napravio dobar auto za stazu.

Offline Cole™

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #4 u: Lipanj 29, 2012, 15:54:02 »
Da, ali to seru ljudi koji servisiraju, podešavaju i voze Ferrarije.  hmm
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Punisher

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #5 u: Lipanj 29, 2012, 15:55:51 »
A onda ne znam, ziher su neki modeli smeća a neki super, ali ni jedan ferrari po meni nije bolji od porschea.

Offline Thergothon

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #6 u: Lipanj 29, 2012, 16:01:30 »
Da, ali to seru ljudi koji servisiraju, podešavaju i voze Ferrarije.  hmm

Pa bas zato ispada da je smece. Fino se on vozi, ali jebes to sve ako nakon svakog sata voznje mora ici na servis, a ti placas masno + jos ljudi koji obavljaju servis govore da im se bljuje od svega toga (njihovi talijani!!!)

Ja nemam neko konkretno misljenje i vecina (starijih) modela je za mene savrseno, a nikad si ga necu moci ni priustiti tak da mi je svejedno  cer1njo

Online ManTheRamparts

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #7 u: Lipanj 29, 2012, 16:03:44 »
I Opel ima bolji kuplung.

Offline Cole™

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #8 u: Lipanj 29, 2012, 16:36:29 »
Stvar je u tome da se loše vozi.
Ovo bu ispalo kaj da komentiram igru, a ne pravi auto, ali loš vozni model. Kažu da se jako čudno i dosta loše ponaša na cesti. Većina ostalih automobila te klase su osjetno bolji po tome pitanju.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #9 u: Srpanj 18, 2012, 13:23:08 »
A gle, evo ja ću ti prvi, i čini se prvi u ovoj temi, reći da mi nema tog Porschea koji mi je do bilo kojeg Ferrarija. Niti bilo koje "marke za smrtnike" koja mi je kao Alfa. Zašto? OK, nisam se vozio niti u Porscheu niti u Ferrariju pa ću prvo objasnit Alfu. Sam sam na malo duže staze vozio jedno 10-ak auta. Nije puno, ali s obzirom da su baš svi bili skroz druga marka i klasa automobila, plus skroz različiti motori, onako, imam nekog iskustva što se tiče neke raznolikosti ajmo reći. A bio sam suvozač u još dosta auta i to isto skroz različitih, od Citroena C2 (VTR) preko Grand Cherokeea do Fiat Ducata  cer1njo

Ali nijedan auto mi nije imao niti dizajn, kako interijera, tako eksterijera, niti zvuk motora, a ni osjećaj vožnje kao Alfa.

I sam sam čuo od korisnika da su jako skupe za održavati, dapače, skuplje nego BMW, ali nema tog BMW-a koji bih uzeo radje nego gotovo bilo koju Alfu (OK, sportsku ili sa malo boljom opremom, recimo običan MiTo mi je ipak manje poželjan od BMW-a trojke pa na više cer1njo). Možda Z8, ali nijedan drugi.

Ne znam, stvar je srca, ne razuma. Jer sam sam vidio a i čuo od korisnika da su švabe puno kvalitetniji. Japanci zapravo najkvalitetniji. Ali japanci mi imaju najgori dizajn izuzev baš bijesnih sportskih pila, a čak i ti mi se iznutra ne sviđaju. AKo izuzmemo Imprezu (STi), Lancera Evo, Skylinea i još par, nemaju mi dušu, svi su nekako, kao da su ih roboti dizajnirali. Svaka čast na kvaliteti, ali dosadni su.

Nijemci pak su za moj ukus prekonzervativni. Doduše, u zadnjih nekoliko godina su mi se i oni počeli jako sviđati dizajnom (prvenstveno tu mislim na Audi koji mi je uvijek bio jedan od najdosadnijih auta nimalo privlačne vanjštine, a danas su mi jedni od najljepših uopće), ali još uvijek mi nije taj dizajn ni blizu kao kod talijana. A unutrašnjost d ane govorim. Ona mi se zapravo najmanje sviđa- Svi su konzervativni. Nisu ružni, dapače, japanci mi recimo imaju dosta ružne interijere, nijemci nisu ni blizu takvi, ali su jednostavno - dosadni. Sve je na svom mjestu, sve radi, ali je onako, za dedice. Možda ću jednog dana sa kojih 40, 50+ htjeti baš takav auto, ali danas - nikako!

A Alfa je sva suprotnost ovoga. Ne znam, to se neda opisati i dizajn je jako subjektivna stvar, ali tu je i nešto što nije subjetkvino a to je da se voze fenomenalno. Ne znam za Ferrari je li zaista tako loš na stazi, iako ja to nisam nikad nigdje čuo, no Alfa Romeo je pravi vozački auto. Ima dušu. Jedan je od auta u koji kada god sjedneš na vozačko mjesto, izmami osmijeh na lice. Upravljanje je na limuzinama sjajno. Na sportskim autima, slabiji su zapravo čsto od konkuencije, ali su zabavni. Nije možda najbrži auto, ali fun factor je tu uvijek!

Plus zvuče stvarno fenomenalno. Vozio sam se i u Audiu A4 i nekoliko BMW-a serije 3, raznih generacija, te u Alfi 155 i 156 kao konkurentu iste klase i to kao da su 2 svijeta. U Alfi kao da je sportski motor i zvukom više vuče na M3 a ne običan 3 model BMW-a, plus svaka Alfa jednke snage kao konkurenti vuče bolje. Vozio sma se u trojci E46 1,8 i ide slabije nego Alfa 156 1,6. Plus sav tja osjećaj, zvuk itd...


Ugl, mislim da je prvenstveno stvar ukusa. Kao dizajna, tako i kakav auto želiš - sportskog karaktera ili više za "kruzanje". A kvaliteta i cijene održavanja... Mislim da na to nitko ne obraća pažnju kada želi nešto, i to ne samo kod auta. Pitanje je smao možeš li si to priuštiti. AKo ne možeš, takav auto nećeš ni imati, no ako možeš, tu nema uopće dileme. Sam ću radije dati i par tisuća godišnje više na servise za Alfu ako si mogu priuštiti nego za bilo koji drugi auto.

Vjerojatno je isto i sa Ferrarijem. Da imam love za jedan, i za jasno održavanje, uzeo bih ga prije bilo kojeg Porschea, jer su mi i Porschei isto konzervativni. No mislim da to nije ni subjektivno, to je činenica. Sa kim god sam pričao, koga god znam, nitko ne doživljava Porsche ni približno kao neku pojavu poput Ferrarija, makar su ljudi koji znaju kakav je to auto, i da nije po performansama ništa lošiji nego Ferrari, možda je i bolji. Ali kada vidiš 911 na cesti, to je ono "Vidi - Porsche!", no kad vidiš Ferrari "Vaaau, jebote, Ferrari!"

Mislim, vjerojatno i ti Cole imaš sam sličnu reakciju. Porsche baš i ne odskače od drugih auta na cesti svojom pojavom, dok kada vidiš Ferrari, to je kao šaka u oko. I u tome je stvar. Posebniji je, koliko god bio kvalitetan ili ne, ima izgled superauta, ima zvuk superauta. Mislim, i Porsche lijepo zvuči, ali takav zvuk, pa čak i bolji, ima Impreza WRX STi, pa i Honda Accors Type-S je slična, ako ju je tko čuo u punom gasu. Dok Ferrarijev zvuk ćeš još čuti samo na nekoj trkaćoj stazi.



Ne znam koji pametan zaključak donijeti, jednostavno je stvar SRCA  shy1



EDIT:
A i da se malo osvrnem na naslov teme - ne znam za Ferrari, ali Alfa Romeo po meni nije nikako precijenjena marka. Dijelovi koštaju jednako ili malo više nego kod BMW-a, Mercedesa ili Audija, ali sami auti su dosta jeftiniji, a i imaju za manje novaca više opreme nego njemci. A i sami švabe ako ih i ne smatrate precijenjenima (iako su po meni više to nego Alfa npr), imaju neke modele koji ne vrijede ni blizu tih novaca.


Uostalom...



 shy1
« Zadnja izmjena: Srpanj 18, 2012, 13:48:02 od Shimmy »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #10 u: Srpanj 18, 2012, 22:12:47 »
Yeben tekst, koliko si ga pisao? 3 sata? kuul

Nisam pametan baš sada ali ću reći da se slažem skoro pa sa svim. Detaljno ovih dana...
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Praetorian

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #11 u: Srpanj 18, 2012, 22:27:50 »
Također se sa svime slažem što je Shimmy naveo.

Isto da imam para ko blata bez razmišljanja bi uzeo Ferrari šofe1
« Zadnja izmjena: Srpanj 18, 2012, 23:02:45 od Praetorian »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #12 u: Srpanj 18, 2012, 23:20:29 »
@DogZy - fala, ali kakva 3 sata... ne znaš ti mene, koliko ja mogu srat, ovo mi je ništa  cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #13 u: Srpanj 18, 2012, 23:29:22 »
Apropo Alfe shy1...
Googlam slike od sjekira( long, long story ;D) i nabasao na Alfa klub, hrvatski forum. Pa ono, ako vec nisi znao, sad znas. Mozda se i regam tamo ;D
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #14 u: Srpanj 18, 2012, 23:33:07 »
Znam već godinama, bez brige. Čudno mi je da ti nisi znao :šokiran

Ali nisam član. Rekoh učlanit ću se kada kupim Alfu ili barem kada ću ju ići kupovati  šofe1 kuul
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.