Autor Tema: Precjenjene marke automobila  (Posjeta: 7694 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Iceman

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #15 u: Srpanj 19, 2012, 00:33:16 »
Da da uglavnom se slažem sa Shimmy-em sve što je naveo. Upravo ovu rečenicu koju je naveo: "stvar je srca, ne razuma". To je odgovor ne sve predhodno navedeno.
Evo dat ću svoj primjer razgovora s frendom. Rekao sam mu kako je jedan član CSR foruma (Hendrix) bio u Modeni, Maranellu itd, da je vozio Ferrari za cca 130 eura. I sad on meni tupi da je bolje da si kupi hodnu civic type r ili Golf GTI skojim može potegnuti 200 km/h + i dobiti osjećaj brzine, jer koja je svrha da sjedneš u Ferrari na 15 minuta, još daš po njemu previše 130 eura, niti ga pošteno voziš. I ja sad njemu pokušam objasniti da ne gleda na to na taj način, tu nije bitno koliko si ga vozio, dali se isplati itd nego jednostavno to je više od samog razuma, to je ljubav prema ferrariju, prema propetom konjiću, jednostavno obožavanje te legendarne talijanske marke super sportskih automobila.
Naravno frend je ljubitelj Porshea i odmah mi je rekao na koliko se tisuća Km radi servis Porshea a na koliko Ferrari, pa onda kako se Ferrariji kvare, a kada sam zadnji put to čuo za Porshe.
Naravno da mu neke stvari stoje, ali to neće promjeniti moje mišljenje što bih prvo uzeo kad bih bio pun ko brod. Jednostavno Ferrari je Ferrari. I ono što je Shimmy naveo, vidiš Porshe -aha super kak je cool, vidiš crveni Ferrari  - stari moj, sline do poda, zvuk prestrašan, lijepota od auta.

I da, redovito se po portalim mogu vidjeti vijesti kako je neko negdje npr u Rusiji, Dubaiu, Singapuru razbio Ferrari i pri tome je auto prepolovljen na dva dijela ili jednostavno nema ništa više od njih. A tko vozi takve aute? Nadobudne seljačine, tatini sinovi, nadrogirani diletanti koji imaju para ko blata, i naravno prvo što si kupe je Ferrari (jer to je Ferrari) i onda ajmo, ožeži po gasu, stisni ga do kraja. Niti takvi ljudi nisu svjesni što voze, koliko je to ubojit stroj itd. Nije da imam vlastitog iskustva u voženju ferrarija, ali mislim da je to istina. Nažalost ferraiji se prodaju svakoj njušci koja istrese lovu, ali to je vjerujem kod svake marke.

I da svima je jasno da je Nijemac Nijemac, a onda svi ostali. Marka do marke, sveto trojstvo Audi-BMW-Mercedes. VW je danas najjača auto kompanija, veliki broj marki imaju pod svojim krovom. Što je samo Audi napravio u zadnjih 10 godina, prestrašno. Mada moram priznati bilo da se radi o A3 ili A8, svi izgledaju isto, varira samo veličina i snaga. Ali nebi im to uzeo kao minus. Auti su im prelijepi, ali i skupi.

No zaključak je svega: tko voli nek izvoli. Ako voliš Porshea, voli ga, imaj ga, to je prekrasan auto, koji je opako brz, lijep i možeš s njim i do Komzuma.
Da sa bezobrazno bogat odmah bi bacio udicu na 458 Italiju, da sam malo manje bogat BMW M3, da sam još manje bogat BMW3/Audi A5 ili Renaut Megane RS 265 (ma ima ih još samo početak bez kraja ;)).

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #16 u: Srpanj 19, 2012, 00:51:46 »
Da sa bezobrazno bogat odmah bi bacio udicu na 458 Italiju, da sam malo manje bogat BMW M3, da sam još manje bogat BMW3/Audi A5 ili Renaut Megane RS 265 (ma ima ih još samo početak bez kraja ;)).

Ovo mi je zgodno, imam i ja tako neko skliranje u svojoj glavi  ;D

Samo kod mene je Lambo Gallardo umjesto Ferrarija pa između Audi R8, a umjesto M3 bih ipak Nissan GT-R... no i ja završavam na Meganeu RS 265  ;D

OK, ako je i to previše, može i Clio RS/Polo GTi, no ispod toga ne idem  ;D Osim ako izađe kad više taj MiTo QFV  cry1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #17 u: Srpanj 19, 2012, 01:16:28 »
uuuu kako sam zaboravio na Nissan GTR, masterpiece. Ja baš nebi R8, kad je on recimo copy/paste Lambo. Radje onda Lambo Gallardo. Ali čekaj nije mi baš GT-R za isti koš sa M3.
A Megane RS mi je zvjer, jer to je jedini tvornički sportski auto koji mislim da bi mi jednog dana mogao biti dostupan. Iako nikad ne reci nikad, možda i bolje od toga bude dostupno :)

Što kažeš na cabrio aute ? Ovo ljeto me izluđuje, a sve se zamišljam kako vozim neki cabrio npr Audi A4/BMW 3 i imam havajsku košulju poput max payne, cvike na glavi, sarkazam u glasu i Johnnie Walker u bunkeru i kud koji mili moji. Haha zahebavam se, ali nije loše

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #18 u: Srpanj 19, 2012, 02:00:13 »
Pošto je ovo sad već offtopic, nastavak u ovoj temi

Moslio bih nekog moda koji zna
da i zadnja 2 posta premjesti tamo prije mog zadnjeg napisanog (da bude logičan slijed, jel), ako se može  shy1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Online Cole™

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #19 u: Srpanj 19, 2012, 09:07:37 »
Kolege cijenim vaše postove, ali su presubjektivni.
Ja govorim o tome da ti auti nisu ni približno kvalitetni (čast izuzetcima) kakvi bi trebali biti.

Zar bilo tko od vas da ima lovu, želi kupiti Ferrari i onda ostajati na cestama i slične pizdarije? Nebi baš rekao. Većina ljudi u Hrvatskoj i malo šire nije zadovoljno svojim "propetim konjićima" a te stvari nešto govore, jer oni ih imaju jer su ljubitelji. To su objektivni dojmovi i o tome sam htio razgovarat. Dosta ljudi tvrdi da vožnja u Ferrariju nije ni približna vožnji u Porscheu, jer se u potonjem mislilo na kvalitetu, udobnost i trku, dok u Ferrariju, na krutost, brzinu i vizualno audialni dojam, a to je nešto najpogrešnije dok radiš trkaći automobil.

Nadam se da ste ubrali moj post. Nemam ništa ni protiv ikojeg modela, ali htio sam samo objetkivno realnu raspravu. Nedeš baš kupovat auto samo zato kaj ti se vizualno sviđa jebemu. Mora to bit pokrijepljeno da je auto dobar i kvalitetan, jer kad tad, možda ubrzo možda ne, ta sva zaintrigiranost istim prođe kada shvatiš objektivno da auto snova koji voziš je zapravo govno.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Iceman

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #20 u: Srpanj 19, 2012, 10:16:09 »
Moguće da sam presubjektivan, tu se slaže s tobom. Ali možemo li generalizirati? Jel to baš sa svim ferrarijima ili se radi o određenom postotku? Naravno da kad imaš supersportski auto nećeš voziti kao da imaš yugo, ali opet je pitanje što ljudi rade i kako voze svoje ferrarije?
I druga stvar, Ferrari nije auto za svaki dan, tako da mislim ako Ferrari ima normalnog vlasnika i Ferrari će biti normalan i zdrav. Ok možda sada i ja glupost govorim, ali vjerujem da i u tome ima istine.
Ako pogledaš rezultate Le Mans 24h ove godine, vidjet ćeš da je Ferrari pobjedio u svojoj klasi (LMGTE). U sveukupnom poretku su bili 17. Što je odlično s obzirom na broj natjecatelja. Znači Ferrari se vozi kako na cesti tako i na stazi.
I još nešto, zašto Jeremy Clarkson u Top Gearu svaki put kad na testu ima Porschea, McLaren MP4-12C, Mercedes SLS itd spomene i Ferrari 458 Italiju. Znači vozi npr Porshea i odmah povuče paralelu sa ferrarijem, bilo vozne osobine, izgled, zvuk ...
Otvorio sam EVO magazin, broj 71, izbor EVO automobil godine za 2011. Te godine je ferrari izbacio FF i u tom testu se  nije proslavio, nije ni ušao u TOP 5. Pobjedio je Porshe GT3 RS 4.0 - 28 bodova (bodovanje vrše različiti EVO novinari, najbolji auto dobije 5, najlošiji 1, Porshe je dobio 1 od 4 novinara od sveukupno 8 njih), drugi je bio McLaren sa 27 bodova.
EVO magazin, broj 58, izbor EVO automobila godine za 2010. Pobjedu odnosi Porsche sa 96,3 bodova (drugačiji sustav bodovanja), dugi je Ferrari 458  sa 95,6 bodova. Peti Mercedes SLS AMG 91,3 , Audi R8  V10 Spyder je šesti sa 90,9, Nissan GT-R osmi 90 bodova, deveti je Lambo Gallardo LP570 88,5. I što to govori? Zašto je Ferrari drugi ako je takvo govno od auta?
Priznajem Porsche odnosi pobjedu, ali Ferrari je drugi ispred SLS, Gallarda, GT-R, R8.
Čitao sam i ja da se Ferrari kvari, ali ako imaš para i voliš Ferrari, onda ćeš vjerojatno imati i Ferrari (uz možda i Porscheam SLS-a itd). Ali opet treba vidjeti u kojem postotku se kvare ferrariji, kakvi su kvarovi i što je najbitnije kakvi su vlasnici?
Zašto Kerum ima ferrarija? On se još nije požalio na sjednici gradskog vjeća grada Splita da mu se Ferrari kvari. ;)

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #21 u: Srpanj 19, 2012, 21:13:39 »
Cole sorry ali onda ne kužim smisao rasprave. Iz prve sam shvatio da pitaš zašto ljudi kupuju te "manje kvalitetne" aute dok postoji "kvalitetnija" konkurencija, i moj post je objašnjavao to. ALi sada više ne kužim što hoćeš sa ovom temom.
Jer ako si želio odgovor na ovo gore, ni ne postoji drugo nego subjektivno. Pa i Porsche se kupuje radi subjektivnog dojma, jer nekto hoće Porsche, iz tko zna kojeg razloga, ali koji god da bio, njegov je subjektivan. Evo recimo, ti znam da jako voliš Minija. Pa ja ga ne bih kupio ono baš nikad! Nije mi ružan, dapače, skroz pristojno izgleda. Kliko čujem i kvalitetan je. A i dobar za vozit. ALi kao cjelina, baš ništa na njemu mi ne odskače nimalo. I da baš sve na njemu valja, neću ga nikad kuptii jer nema ništa što ga po meni izdvaja iz mase. Opet subjektivno. Recimo iskreno ne znam bih li ikada kupio i BMW-a. To je stvarno bez rasprave kvalitetan auto, lijepog izgleda, dobrih voznih osobina, ono, ma ima sve. Ali da imam love za BMW, u svakom cjenovnom razredu ću naći drugi auto. Umjesto trojke ću uzeti Alfu 159 npr ili Megane RS, ovisi što bi mi u tom trenu bio prioritet. Umjesto petice ću uzeti Citroen DS5 (ako je to ta klasa, ako nije C6, svejedno), jer su mi puno posebniji, makar znam da su manje kvalitetni. Umjesto sedmice, ne znam, nikada ne bih ni uzimao tako vleiku limuzinu jer apsolutno nemam niti se vidim da bih ikada imao potrebe za tim, pa bih za te pare uzeo vjerojatnije Caymana ili ako trebam veliki auto onda vjerojantije terenac. E tu bih možda X6. Ugl, sve je sujbketivno kod kupnje.

Tj, znaš kada ne kupuješ subjektivno? Kada nemaš love, kada ti je cilj da nešto što duže traje jer si teško možeš priuštiti neki gušt ili estetiku koja puno košta. No ovdje pričamo o Ferrarijima. I da, da imam love za Ferrarija, uzeo bih ga uvijek, da mi sto ljudi kaže da je govno. Zašto? Jer takav auto ne kupuješ kao jedini auto, nego kao "vikend" auto. I kad imaš love za njega, imaš love i za nešto drugo. Uzeo bih ne znam, bubam na pamet, C klasu, X6, Avensis, nešto za svakodnevnu uporabu, i Ferrari za guštanje bilo na stazi, bilo samo za preseravanje vikendom po gradu.

Ugl, eto, i dalje ne kužim smisao teme. Imam dojam da samo želiš reći da je Ferrari govno i da ga ne treba kupiti. Ne znam, ako sam nešto krivo pohvatao, molim t eobrazloži, jer po svemu pročitanom je pitanje zašto ljudi kupuju Ferrari, a odgovor je već dan an to pitanje. I evo, sada ga ponavljam  kadt1kažem
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #22 u: Srpanj 20, 2012, 00:46:35 »
E da, i još nešto - ovo:

Dosta ljudi tvrdi da vožnja u Ferrariju nije ni približna vožnji u Porscheu, jer se u potonjem mislilo na kvalitetu, udobnost i trku, dok u Ferrariju, na krutost, brzinu i vizualno audialni dojam, a to je nešto najpogrešnije dok radiš trkaći automobil.

Ne znam za druge, ali da, ja u Ferrariju hoću baš to! Hoću kruti auto. Hoću da znam da sam u super sportskom autu. Hoću zvuk od kojeg će mi bubnjići popucati, jer zbog toga i dajem toliko love za takav auto. Da želim nešto udobno, uzeo bih nekog Mecana. No to je ono što sam i rekao gore - uz Ferrari, imao bih sigurno neki miran, tih, udoban auto, no od supersportaša kojeg ću vjerojanto ganjati po stazi želim da je što krući, što direktniji, što bliža mašina vozaču (ne u doslovnom smislu - metri i to cer1njo)...

Evo recimo, znam da za Ferrari i slične neću nikad imati, ali ako se stvari u budućnosti poklope onako kako bi mogle i kako bih volio, realno moći ću si priuštiti to. Neki autek ovako da me vozi od točke A do točke B što udobnije i da ima prostora i ne znam šta, i pored toga neku krutu jurilicu koju ću slagati i voziti za gušt te ganjati po Grobniku ili čak ako bude sreće po Nurburgringu  dsmoker

Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Wulf

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #23 u: Srpanj 20, 2012, 20:21:16 »
E da, i još nešto - ovo:

Dosta ljudi tvrdi da vožnja u Ferrariju nije ni približna vožnji u Porscheu, jer se u potonjem mislilo na kvalitetu, udobnost i trku, dok u Ferrariju, na krutost, brzinu i vizualno audialni dojam, a to je nešto najpogrešnije dok radiš trkaći automobil.

Ne znam za druge, ali da, ja u Ferrariju hoću baš to! Hoću kruti auto. Hoću da znam da sam u super sportskom autu. Hoću zvuk od kojeg će mi bubnjići popucati, jer zbog toga i dajem toliko love za takav auto. Da želim nešto udobno, uzeo bih nekog Mecana. No to je ono što sam i rekao gore - uz Ferrari, imao bih sigurno neki miran, tih, udoban auto, no od supersportaša kojeg ću vjerojanto ganjati po stazi želim da je što krući, što direktniji, što bliža mašina vozaču (ne u doslovnom smislu - metri i to cer1njo)...

Evo recimo, znam da za Ferrari i slične neću nikad imati, ali ako se stvari u budućnosti poklope onako kako bi mogle i kako bih volio, realno moći ću si priuštiti to. Neki autek ovako da me vozi od točke A do točke B što udobnije i da ima prostora i ne znam šta, i pored toga neku krutu jurilicu koju ću slagati i voziti za gušt te ganjati po Grobniku ili čak ako bude sreće po Nurburgringu  dsmoker


danas je imali na pranju ide u prodaju za 1600€.. tj. mislim da je već prodana  :P
ali sad sumnjam da je bio taj motor

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #24 u: Srpanj 20, 2012, 21:58:57 »
Ma jako su jeftine. Što zbog toga što su rabljene Alfe same po sebi jeftine (do 159 na dalje kojima baš ne pada tako cijena više), što zbog toga što su te Alfe uglavnom gažene (GTV pogotovo - vidio sam tipa na njuškalu prodaje jednu i u slikama ima kako ju vozi po nekoj trkaćoj stazi  cer1njo  fpalm1), a što zbog toga što jači model - ti V6 troše kao Boeing 777 pa ih se ljudi rješavaju i neće ih baš svatko. No da, cijene su im od soma i pol do 3 soma eura  shy1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Iceman

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #25 u: Srpanj 21, 2012, 10:24:49 »
Iz novog broja Evo magazina: Lamborghiniji su većinom bili fuš roba, kvarili se i bili slabe kvalitete, ali i dalje ih volimo jer su napravljeni iz obijesti, sa strašću i ljubavlju. Za SLR-om nam nikad srce neće zakucati kao za Diablom, a kvalitetom su diametralno suprotni.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #26 u: Srpanj 21, 2012, 10:30:05 »
Eto  shy1

Mislim samo da se razumije, po onome gore bi se reklo možda da ja ne volim Porsche, Mercedes i koji već, što nije ni blizu istini. Ali mislim da je Porsche drugačiji auto. Mislim da njega kupuju (oni koji imaju love jasno) za "primarni" auto, odn taj auto se da voziti i u svakodnevnom životu i vjerujem da onaj tko kupi Porsche se najviše i vozi u njemu. Dok Ferrari je baš ako uz njega imaš neki "normalan" auto, a njega kupiš čisto iz gušta, ljubavi, želje, čega god
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline karlo007

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #27 u: Srpanj 23, 2012, 23:36:22 »
evo iako mi je 15 g cjeli zivot sam oko auti i motora ,pradedai prabaka su mi bili prilicne vazne osobe u povjesti auto-moto kulture u nasim karjevima kod nas u kuci sljedeca je politika .mi da ne najvise vozimo švedane engleze japance i amere.svedani sta da kazem auto vrhunski motor odlican av interijer vrlo kvalitetan ali tu postoji veliki ali zato sto su mu djelovi izrazito skupu a uvoznik moto ris izarazito ne ljubazan i skup tako da mi nabavljamo djelove iz BIH sto je ubiti tuzno da ih u hrvatskoj nema :(.englezi sto ta kazem pali vozi aston martin mi je tata imo kratko vrijeme ko sluzbeni auto to je auto kojem se dize spomen visoko u nebo. jedini vam je problem sto tak nes nesmijete nigdje ostavim jel su hrvati jalni narod pa vam naprave valove s kljucem fpalm1 cry1 cry1.japance moja mama cjeli zivot vozi i ona je presretan to je neunistiv auto a kad se nekaj potrga lakose djelovi nabave.ameri poznati po tim svojim ogromnim motorima u autu to je auto koji ce trosit puno al ce bit usavrsenom stanju motor uvjek interijer je u malo slabijem stanju al je ok . a misljenje o drugima necu da nebi imali lose misljenje o meni

Offline Iceman

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #28 u: Srpanj 24, 2012, 00:51:57 »
Tko ti je stari? Kerum, Goran Štrok, Tedeschi, Todorić, Maminjo ? ;)

Offline Thergothon

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #29 u: Srpanj 24, 2012, 00:59:46 »
pradeda i prabaka su mi bili prilicne vazne osobe u povjesti auto-moto kulture u nasim karjevima
Slobodno detaljnije objasnis, bas me zanima...