Autor Tema: Precjenjene marke automobila  (Posjeta: 22573 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline karlo007

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #30 u: Srpanj 24, 2012, 22:30:03 »
Tko ti je stari? Kerum, Goran Štrok, Tedeschi, Todorić, Maminjo ? ;)
     
rekoh sluzbeni auto ak te toliko zanima bum ti jednom prilikom  objasnio  :D
pradeda i prabaka su mi bili prilicne vazne osobe u povjesti auto-moto kulture u nasim karjevima
Slobodno detaljnije objasnis, bas me zanima...


jednom drugom prilikom obecajem ti :) sad mi se fakat neda ubit u pisanju

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #31 u: Srpanj 24, 2012, 22:31:15 »
Zadnja 4 posta ne spadaju u ovu temu, nego u temu Automobili. Ili Birtija. No pošto sam ja retardiran mod koji ne zna i dalje to prebacit, molim nekog sposobnijeg da to napravi  fpalm1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline karlo007

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #32 u: Kolovoz 01, 2012, 13:08:11 »
Temu otvaram čisto i isključivo zbog razgovora sa kompićima koji kuže i bave se autima. Potaknula me tema iz Modene od našeg Hendrixa. Naime od jako puno ljudi sam čuo da je Ferrari žešće govno od auta. Nemojte me krivo shvatit ima dobrih i po svim segmentima gotovo savršenih modela, no generalno auti su žešća banana. Ljudi u hrvatskoj koji voze ili su vozili Ferrarija su frustrirani s istim.

Udobnost i kontrola auta je preloša većina ih kaže, dok naprimjer čovijek koji je Čolaku podešavao Ferrari je izjavio da je to najgori trkaći auto koji postoji i da su tipična talijanska posla, HC auto, ali bez previše komfora, pameti i kvalitetnog zaokruženog proizvoda.

Čolak je na Grobniku redovito skidao Ferrarijeva vremena s svojim BMW-om. Jako puno ljudi kaže da nikad ni pod koju cijenu nebi uzeli propetog konjića i da je to automobil samo za fanove i kolekcionare te da bi većina bez nekog prejeranog razmišljanja uzela prije Porschea nego li Ferraria. Prvi je auto za stazu i za dućan, dok je drugi pila savršenog zvuka, ali smješan trkaći auto.

Isto tako Alfa Romeo, jedna od najlepših marka automobila meni osobno ikad, no kao auti kvalitetom su možda i najveće govno uz Opela u autoindustriji. Kvarljive, nedostatak rezervnih dijelova, auti koji redovito ostaju na cestama bez nekakvog "normalnog" razloga.



Ono što želim je da pokrenem rasrpavu sa dva pitanja, zašto ljudi kupuju aute zbog imena i stilske lijepote na uštrb kvalitete?
Zašto su ljudi toliko nezadovoljni Ferrarijem i gdje leži problematika toga?
  da se nadovezem na ovo   Sportal.hr - Nogometaš Valencije krenuo na trening pa ostao bez Ferrarija, Sport, strani nogomet

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #33 u: Kolovoz 01, 2012, 13:56:36 »
No zanimljivo je da se takve stvari događaju i sa BMW-ima npr - pamtim u zadnjih godinu dana 2 ili 3 slučaja samo kod nas, ali o tome se ne priča tj nitko ne uzima u obzir. Evo što je bilo i ono sa Toyotama prije godinu, dvije, koliko već - povukli nekoliko stotina tisuća auta jer se onaj tepih zaglavio pa se kočnica zaglavila ako se dobor sjećam, pa onda povukli isto toliko zbog šajba bla bla... Nije samo do Ferrarija.
A zanimljivo je isto recimo da imam 2 frenda koji imaju VW Polo, i oba se auti raspadaju, baš ono, sami će reći govno. Nonstop nekih problema, frend sa Kadetom iz 87. nije imao tolikih problema kolikih ovi imaju sa Volkswagenima
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #34 u: Kolovoz 01, 2012, 14:02:02 »
VW ima najvecu tvornicu u Kini, a znamo kakva je roba made in China  cer1njo
Velika je razlika ovisno o tome gdje se proizvodi, ljudi koji su uvezli iz "svabije" imaju samo rijeci hvale.
« Zadnja izmjena: Kolovoz 01, 2012, 14:03:33 od Thergothon »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #35 u: Kolovoz 01, 2012, 14:33:45 »
Može biti, ali eto, jednostavno je stvar na žalost danas da gotovo više i nema "kvalitetnih" firmi, sve rikava. Globalizacija ovo ono... Evo npr, mi kada smo gradili kuću, moji su kupovali sve neke fensi is kupe stvari za uređenje. OK, ne sada najskuplje luksuzne pizdarije, ali znaš ono, sve mora biti neka marka, njemačko i šta ja znam šta. Pola kuće je već promijenjeno odavno, a 12 godina smo tek tu  cry1
Neki trosjed za skoro 10 000 kuna, neka marka kao bio (ne znam ja, ne pratim to, ali znam da je bio puno skuplji od ostalih te klase), raspao se za 3 godine. TV - Samsung neki, dali za njega soma eura, na sniženju još bio, krepao nakon 2 godine. Itd itd.
A ono zanimljivo - Daewoo od staroga, ono, DAEWOO, buhu, šugavi koreanac (u očima hrvata) - ni stari ni stara otkad voze nisu imali manje problema sego sa tim autom. Priznajem, ne bih ga nikada kupio radi vožnje, čudan je osjećaj za upravljačem i nekako "pleše" auto, ali što se tiče kvalitete, 14 godina star auto, na njemu nikad ništa nije otišlo van potrošnog metarijala koji odlazi tada kada odlazi. I u 14 godina, jedan jedini put nije bilo, ni u najvećoj zimi, kada je snijeg auto zatrpao jedno pola metra, nije se dogodilo ne da ne upali, nego da ne kresne istog trena kako ključ okreneš.

Pa onda, tko je tu lud? A moji su vozili svašta, od Yugića, preko Renaulta, Citroena, Tavrie (varijacija Lade), Fiata, Daewoo-a.... i najkvalitetniji bio Daewoo.

A i sam sam doživio slične stvari. Najnekvalitetnije majice koje sam ikada imao su bile Playlife. A platio ih duplo više nego neku Amadeus majicu.

Ugl, ja već odavno ne vjerujem tim pričama "ovo je govno, ovo nije", i POGOTOVO NE pričama - više košta, bolje je. Na žalost, danas to nije istina. Tek ako ABNORMALNO više košta, onda je kvalitetnije. Iliti, Samsung nije danas ništa bolji od Quadra (što se tiče kvalitete, na stranu sada diazjn i možda više funkcija), Candy nije ništa bolji od Končara. Ako hoćeš stvarno kvalitetniji TV, kupiše Bang & Olufsen. Ako hoćeš stvarno kvalitetniju vešmašinu, kupiš Miele.

Ista stvar i kod auta. Mercedes se isto kvari kao bubam Renault. Ako hoćeš stvarno kvalitetan, onda su to ručno rađeni auti sa vrhunskkim materijalima koji i koštaju toliko, tipa Bentley i sl.

E sad, Ferrari je jako skup, i on bi trebao po cijeni spadati tu, ali kod njega je skupo nešto drugo - materijali (ne nužno najkvalitetniji, nego što lakši), izrada i male serije. Ferrari (i slični) moraju naplatiti toliko auto ako žele imati profit. No opet smo tu i kod onoga - Ferrari je praktički trkaći auto za cestu, nema tu udobnosti, luksuza itd, to kupuje onaj koji želi juriti uz zvuk grmljavine.

Ne znam, evo da sada kupujem auto, uzeo bih i Daciu prije Audia kada bi napravila auto koji mi se više sviđa. Sama značka mi baš ništa ne znači
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Wulf

Odg: Precjenjene marke automobila
« Odgovori #36 u: Kolovoz 02, 2012, 21:59:04 »
@shimmy: ovo ke si pisao da se raspadaju, ista stvar i sa porscheom kaj je bilo sa cayenneom... postojao je neki kvar ili koji već kurac da se dogodilo da ti ispadne prednji far van. can you believe that shit!

malo sad isto subjektivnog mišljenja, bum se nadovezao na coleta onda ;)
u zadnje vrijeme kak radim u praoni navozao sam se svačega i nagledao svačega i sjeo u svašta i shimmy vjeruj mi ne bi kupio Daćiju  cer1njo
auti nisu više što su nekad bili, znam da nisam toliko stari, ali ovo kaj gledam po netu i vidim kak su auti prije zgledali i kak se voze i kaj ja znam, ugl imate i onaj članak kaj sam stavio  thumbs1
auti su dosadni, peremo od zubaka aute, Fabie i Golfove(petice i pokoja šestica) i to je sve jedno te isto. Znam da je ista grupacija ali samo kažem, zatim passati, jette, octavie... Sve isto u detalj, doslovno i nije da ima nekih ono preinaka tipa kod središnje konzole da je ekran drugačiji ili tipke i kaj ja znam nego je sve isto. Mjenjač, tipke, font, ekran, etc. Čukice su jedino drugačije. "svi" pate na golfove, ali meni je odvratan. Istina vozim jednog ali trojku još su ličili na nekaj onda :P
ali VWa ne bi nikad kupio, osim možda Golfa R  kava1 šofe1

Najviše sam bio fasciniran sa, nećete vjerovati - Škodom Superb. Tolika jednostavnost kod unutrašnjosti da je to strašno. Jebeno izgleda i stvarno ima mjesta za spavat onak i živit tamo... And you fit like... 3 bodies in a trunk  cer1njo :P Sličnosti postoje, ali je to nekako drugačije izvedeno i jednostavno izgleda predobro. Ako želiš možeš reći vozim Audi A6 koji je u istoj(valjda) klasi sa Superbicom da zvučiš frajerski jer "nikak" ne zvuči kad kažeš "vozim Škodu"  kava1
bilo bi zakon da naprave RSicu  kuul
VW sad kupuje ili je kupio Porsche i ima Ducati već jedno vrijeme... samo je pitanje ke bu sad bilo s time.

@Cole: ovo kaj si ti spomenuo da bi trebali razgovarati o temi kao "objektivno" i općeniti razgovori a ne kaj se nama sviđa... to stoji. može se o tome razgovarati ali u određenim granicama jer nitko od nas ovdje nema toliko znanja o autima a bogami nitko od nas nije vozio toliku gomilu auta ili posjedovao određenu količinu u marku automobila na duži period. Svi možemo prenijeti nekaj kaj smo čuli ili vidjeli ili pročitali rijetko kad će biti nekaj sa iskustvom na dulje staze i da to bude onak, globalno. Valjda sam dobro sve to rekao i skužio kaj si ti htio reći  sm1jeh

U svakom slučaju ima jako puno precijenjih automobila vani koji su samo bolje plasirani na tržište ili su zvučnija imena, A6 ili C ili E klasa, te 3ojka ili 5ica nisu ništa "bolje" od npr Škode Superb. Radi se samo o imenu i dubini džepa i mašti kupca.

Što se tiče Ferraria, prezirem ga, osim 550 Maranello i F40, te F50. Po meni je to precijenjeni auto, a to "odredim" kak ljudi dožive Ferrari. Ono kaj je vas par navelo gore kao primjer kad vidite Porsche ili Ferrari i kakva je reakcija. Ferrari je razvikan. Ferrari je trkaći auto, kao i "stotinu" drugih. Tu se ne gleda udobnost neko racing pedigree. I bilo bi glupo se sada buniti, u slučaju da netko posjeduje jedan, o udobnosti ili kvaliteti nečega. Takvi i slični auti ispadaju precijenjeni jer nemaju sto drugih stvari kao i neki drugi auti, a to je jer nisu namijenjeni za to.

Malo OTa, malo na temu i tak to... Nekaj sam i ja rekao i nadam se da je bilo više onak on topic  cer1njo ;D